Side 61 af 145 FørsteFørste ... 11515859606162636471111 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Måske er der en dør åben for Bendtner, alt efter hvordan hans VM går.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...sig-en-ny-klub
    Læser man den oprindelige artikel, har jeg mere end svært ved at forestille mig at Ståle gider bruge meget energi på Bendtner. Særligt rollen som den hårdtarbejdende førsteforsvarer, som er enormt vigtig, kalder på ingen måde på Bendtner. I så fald, skal han være klar til at tage skeen i den anden hånd.

    https://www.dagbladet.no/sport/det-b...solgt/69845033

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #902
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Samme historie med Lillebror, en spiller der rent taktisk slet ikke kunne bruges i FCK, hvilket blandt andet David Nielsen også sagde ret højt da vi hentede ham.
    Hvem er lillebror?

  4. #903
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Hvem er lillebror?
    Mustafa "Mos" Abdellaoue.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #904
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Kan Bendtner ikke komme på holdet i Rosenborg? Det var da nyt.
    Point taken. Han er faktisk på holdet. Han har bare ikke succes.

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Sammenligningen med Pape forstår jeg slet ikke. Alle andre end CV, der kendte norsk fodbold, kunne se Pape ikke skulle være FCK spiller, hverken teknisk eller taktisk havde han de rigtige redskaber og han var en udpræget 433 angriber. Samme historie med Lillebror, en spiller der rent taktisk slet ikke kunne bruges i FCK, hvilket blandt andet David Nielsen også sagde ret højt da vi hentede ham.
    Jeg skrev netop også, at sammenligningen udelukkende var på succes i én sæson i Norge. Ikke på spillestil. Pape var også på holdet, men scorede bare ikke, da han blev hentet til FCK. Men nok om den sammenligning.

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er virkelig en underlig slutning, omend ret almindelig, at fordi vi henter nogle fejlscoutede spillere fra Norge (Østeuropa, Argentina, Balkan) så er alle spillere vi kan sættes i forbindelse med fra den region ikke gode nok.
    Tale om underlig slutning.
    Jeg har aldrig talt om "alle spillere". Jeg har blot påpeget, at når man scouter i svagere ligaer, skal man overveje det lidt mere. Mener du virkelig ikke, at der er større chance for succes, hvis man henter topscoreren fra Bundesligaen end Veikkausligaen? Der er efter min mening vildt forskellige forudsætninger fra spiller til spiller. En af de ting, man må se på, er deres de resultater de har vist. Og hvor de har vist dem. Men jeg tror vi er enige om det.

    Pointe: Når der er noget, du ikke forstår (for nu at citere dig selv), så stil spørgsmål i stedet for at hamre løs.

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg kan se lige præcis en eneste grund til, at Bendtner ikke skulle kunne blive en succes i FCK, og det er hans mentalitet. Kommer han hertil, passer han fodboldmæssigt perfekt ind som Santander erstatning, og over det sidste år ligner det at han stadig har niveaet. Vælger han så at onanere på en svane i Østre Anlæg, så har vi naturligvis et problem. Så er vi nogen, der mener risikoen for onani-gate er lille og derfor håber på Bendtner trækker i den rigtige trøje - og så er der andre der mener risikoen for det sker er større og ikke opvejer hans kvaliteter. Og så kan man naturligvis godt diskutere hans kvaliteter også, og det er da også svært at vide om det er Heine Fernandes eller Frederico Santander niveau han holder. Men bedre end Pape er jeg sikker på.
    Enig. Og det er jo så her, jeg ikke kan se, at Bendtner som han har spillet de seneste 5 år (med undtagelse af 2017, men det var det der med én god sæson, jeg prøvede at skrive oven for) har kvaliteterne. Mentalt, tror jeg egentlig han er ovre "onanere på en svane i Østre Anlæg" fasen, men spørgsmålet er stadig om han har mentaliteten til at holde sig på et højt spillemæssigt niveau.

  7. #905
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bendtner til FCK. Det ville i hvert fald øge hovedstødstyrken offensivt og defensivt på standard situationer og det alene ville være et kæmpe plus. At vi har det rigtig fint med en stor angriber, det er så andet plus. Det ville også lukke diskussionen om offensive spiller uafhængigt om Santander er der eller ej.

    Så mangler vi “bare” 3 nye til forsvaret, nu når Ankersen og Boilesen ryger også!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #906
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Ja, måske. Men jeg tror at det er mere sandsynligt at Danmark skal hjem fra VM efter 3 runder og at Bjelland ikke har spillet én eneste kamp. Han kan om 1½ måned være blevet overhalet på transfermarkedet af en masse andre forsvarspillere der havde et bedre VM.
    Det kan sagtens være, du får ret, men det afgørende er jo, om Bjelland tænker det samme og derfor lige så gerne skriver under på en kontrakt nu inden VM. Og det tvivler jeg på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #907
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Point taken. Han er faktisk på holdet. Han har bare ikke succes.



    Jeg skrev netop også, at sammenligningen udelukkende var på succes i én sæson i Norge. Ikke på spillestil. Pape var også på holdet, men scorede bare ikke, da han blev hentet til FCK. Men nok om den sammenligning.



    Tale om underlig slutning.
    Jeg har aldrig talt om "alle spillere". Jeg har blot påpeget, at når man scouter i svagere ligaer, skal man overveje det lidt mere. Mener du virkelig ikke, at der er større chance for succes, hvis man henter topscoreren fra Bundesligaen end Veikkausligaen? Der er efter min mening vildt forskellige forudsætninger fra spiller til spiller. En af de ting, man må se på, er deres de resultater de har vist. Og hvor de har vist dem. Men jeg tror vi er enige om det.

    Pointe: Når der er noget, du ikke forstår (for nu at citere dig selv), så stil spørgsmål i stedet for at hamre løs.



    Enig. Og det er jo så her, jeg ikke kan se, at Bendtner som han har spillet de seneste 5 år (med undtagelse af 2017, men det var det der med én god sæson, jeg prøvede at skrive oven for) har kvaliteterne. Mentalt, tror jeg egentlig han er ovre "onanere på en svane i Østre Anlæg" fasen, men spørgsmålet er stadig om han har mentaliteten til at holde sig på et højt spillemæssigt niveau.
    Grunden til at det er helt åndsvag, hvis vi ikke henter Bendtner er, at han som udgangspunkt, er en angriber fra et lang højere niveau, end vi ellers kan fra.
    Bendtner kan både bruges som Powerhouse og opspilstation (kombinationer uden for feltet). Jeg er med på at han ikke er en arbejdshest, men det må der kompenseres for ved at hente en ægte 8'er. Gerne Schøne, hvis muligt. Så kommer Falk tilbage på kanten. Suppleret med Frederik Sørensen fra Køln, er mit vindue komplet, da han også kan bruges på højre back.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #908
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan sagtens være, du får ret, men det afgørende er jo, om Bjelland tænker det samme og derfor lige så gerne skriver under på en kontrakt nu inden VM. Og det tvivler jeg på.
    Det tror jeg heller ikke. Men det kan jo ende med at være til FCK fordel at vente til efter VM hvor Bjellands muligheder sikkert ikke er blevet bedre. Gode spillere der skuffer til VM kan komme inden for rækkevidde for små klubber som FCK.

  13. #909
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Det tror jeg heller ikke. Men det kan jo ende med at være til FCK fordel at vente til efter VM hvor Bjellands muligheder sikkert ikke er blevet bedre. Gode spillere der skuffer til VM kan komme inden for rækkevidde for små klubber som FCK.
    Jeg forstår ikke helt, hvorfor du er så sikker på, at Bjelland får et skuffende VM. Men selv hvis han gør, er der et tidsperspektiv i det, som er problematisk i forhold til at være klar til den nye sæson. Hvis Danmark ryger ud efter gruppespillet, er de færdige 26. juni. Det er otte dage, efter at FCK-truppen er begyndt at træne igen. Hvis Bjelland oven i købet skal have lidt sommerferie efter VM, når han ikke megen træning, inden første EL-kamp 12. juli. Hvis landsholdet går videre fra gruppen - hvilket vel ikke er super usandsynligt - skal det spille ottendedelsfinale 1. juli, og så ser det i sagens natur endnu strammere ud.

    Når man tænker på, at det både er et gamble ifht., om Bjelland (eller andre spillere) bliver mere eller mindre attraktive af at spille VM, og at det uanset hvad amputerer forberedelserne op til den kommende sæson gevaldigt, virker det for mig at se bare smartere for Ståle at se sig om efter spillere, der kan begynde på arbejde 18. juni. Men det er selvfølgelig kun en generel betragtning. Hvad der konkret er af muligheder blandt både VM-aktuelle og ikke-VM-aktuelle spillere er selvfølgelig det afgørende. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #910
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så er der en lille smule nyt.

    Nu hvor Neestrup er forfremmet til A-holdet ser det ud til at man henter Bård Wiggens tidligere U17 træner-kollega, Hugo Vicente, fra Viking.

    Og endnu mere interessant - alt efter hvor meget man skal lægge i det - taler Kvist nu om at "forholde mig til min fremtid, når VM er forbi".

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #911
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg har nok bare overset det, men efter sidste kamp mod AGF nævnte Ståle, at der snart ville komme en ganske kedelig nyhed. Har man hørt mere om, hvad Ståle specifikt refererede til? Man har jo trods alt ikke hørt forfærdeligt meget mere, om Johanssons situation.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #912
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Øhh der er jeg vist ikke helt med ..... hvorfor skulle Boilesen ryge nu ???

  20. #913
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Jeg har nok bare overset det, men efter sidste kamp mod AGF nævnte Ståle, at der snart ville komme en ganske kedelig nyhed. Har man hørt mere om, hvad Ståle specifikt refererede til? Man har jo trods alt ikke hørt forfærdeligt meget mere, om Johanssons situation.
    Mon ikke den glædelige nyhed var Papagianoppoulos?

  21. #914
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Jeg har nok bare overset det, men efter sidste kamp mod AGF nævnte Ståle, at der snart ville komme en ganske kedelig nyhed. Har man hørt mere om, hvad Ståle specifikt refererede til? Man har jo trods alt ikke hørt forfærdeligt meget mere, om Johanssons situation.
    Jeg tror alle var enige om, at den kedelige nyhed var den med Erik.
    Han forsvinder jo, også selvom det måske ikke er helt på plads endnu.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #915
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bjelland skal ikke med til VM - blot en konstatering

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •