Side 79 af 145 FørsteFørste ... 29697677787980818289129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,171 til 1,185 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1171
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Javel ja, men det mener jeg egentlig er samme diskussion, for han bør vel ikke have muligheden. Men for dælen Kasper, du ved det er guf for mig og mine tro følgesvende når vi ser en post af dig omhandlende transfers :-)
    Ja jeg ved, at gribbene flokkes, når de ser mit navn på et indlæg

    Men jeg kan ikke lige se, at det er samme diskussion, om 1) han bør være ved jobbet overhovedet og om 2) man i den sportslige ledelse er velforberedt på dette transfervindue.

    Pkt 1 er jeg åbenlyst uenig med dig i.
    Pkt 2 har jeg ikke rigtig nogen holdning til, før jeg rent faktisk har set, hvad der sker i vinduet. Og jeg kan helt ærligt ikke rigtig se, hvordan man kan vurdere dette endnu.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1172
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg ved, at gribbene flokkes, når de ser mit navn på et indlæg

    Men jeg kan ikke lige se, at det er samme diskussion, om 1) han bør være ved jobbet overhovedet og om 2) man i den sportslige ledelse er velforberedt på dette transfervindue.

    Pkt 1 er jeg åbenlyst uenig med dig i.
    Pkt 2 har jeg ikke rigtig nogen holdning til, før jeg rent faktisk har set, hvad der sker i vinduet. Og jeg kan helt ærligt ikke rigtig se, hvordan man kan vurdere dette endnu.
    Jeg mener det hænger sammen. Når man har været uforberedt og ikke leveret de sidste 2 år, så er chancen for man leverer nok heller ikke så stor i dette vindue.

    ift. i år må man jo se hvad de selv udtaler. Der bliver snakket om 1-2 profiler. Santander smutter, Erik J smutter. Så kommer der 2 profiler som skal udfylde disse roller - man er altså tilbage hvor vi stod før.

    Og derfor hænger det sammen. Vi har tidligere drøftet manglen på 2 targetmænd, og dette bliver så sandelig relevant igen, hvorfor vinduerne hænger sammen. Negligere man manglerne i et vindue, så dukker de op igen i det næste.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1173
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg mener det hænger sammen. Når man har været uforberedt og ikke leveret de sidste 2 år, så er chancen for man leverer nok heller ikke så stor i dette vindue.

    ift. i år må man jo se hvad de selv udtaler. Der bliver snakket om 1-2 profiler. Santander smutter, Erik J smutter. Så kommer der 2 profiler som skal udfylde disse roller - man er altså tilbage hvor vi stod før.

    Og derfor hænger det sammen. Vi har tidligere drøftet manglen på 2 targetmænd, og dette bliver så sandelig relevant igen, hvorfor vinduerne hænger sammen. Negligere man manglerne i et vindue, så dukker de op igen i det næste.
    Så vi konkluderer altså allerede nu, inden der er købt afløser for Santander (han er ikke engang officielt solgt endnu), at man er uforberedt? Den tror jeg sgu jeg vil bruge næste gang, når jeg skal rette en masse eksamensopgaver på jobbet. Det var noget skidt de sidste par år, så det er det garanteret også i år..... 02.

    Mht antallet af spillere der nævnes, så lad os lige se, hvad det ender med. Under alle omstændigheder vil jeg tro, at det har mere med økonomi at gøre end manglende forberedelse, hvis vi kun henter 1-2 spillere. Du har i forvejen lave tanker om Ståle, så må du da også tro, at Ståle selvfølgelig vil gøre alt for at redde sin egen røv, hvorfor det fra hans synspunkt jo ikke giver nogen mening at spare penge ved at købe for få spillere. Hvad skal han vinde ved det? Han kommer da selvfølgelig (medmindre en sen handlen kikser til sidst) til at bruge hver en skilling til rådighed for at få holdet tilbage på toppen. Han ved da godt, at meget af hans ry står på spil i denne sæson. Og så må vi jo se, hvad niveauet er på dem vi henter, inden vi vurderer hvor velforberedte vi var.

    Mht det sidste punkt, så vil jeg også tro, at du forveksler dårlig forberedelse med anden økonomisk eller sportslig prioritering. Det er nok næppe sådan, at da Santander bliver skadet, at Ståle tænker "gud vi glemte at købe en target spiller mere".

    Anyway, det er for sent for mig at forsætter her mere. Godnat, og tak for diskussionen.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1174
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Både Matic og Erik må give nogle massive nedskrivning ift. den værdi, indkøbsprisen (og signon mm.) er blevet lagt ind med - så billedet er næppe så klokkeklart endda.
    Erik er snart 30 år, haft en alvorlig knæskade, tror ikke du skal regne med vi kunne solgt for ham for meget mere end 15 mio ?
    Matic har du stadig retten over, du sparer bare hans løn i år plus får lidt mønt ind også.

    Men tingene er nok ikke helt så enkle, men kan stadig ikke se nogen grund til vi ikke skulle hente mindst 3 spillere. Af høj klasse altså

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1175
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Giv tid, giv tid. Det er mantraet fra især dig, Kasper, og har været det siden krisen begyndte at kradse i efteråret '17. "Lad os nu lige se, hvem vi får hentet af erstatninger", "vi kan ikke bedømme noget før vinduet er lukket", "vi spiller dårligt lige nu, men giv det nu et par kampe, så kommer resultaterne", "lad os se, om ikke det bliver meget bedre til foråret efter vinterpausen" - og man kunne blive ved og ved. Og det er præcis det, som i bund og grund skiller folk der tror på Ståle og som ikke gør: tilliden til, at det lige om lidt bliver meget bedre.

    Til det vil jeg blot sige: Min tillid er væk - og har været det længe. Om han så får vendt skuden i løbet af denne sæson og genrejst sit projekt, så er min holdning den samme: Han har lavet alt for mange fejl, han har været alt for stædig til at se åbenlyse problemer med spillere på visse positioner, han har fejlet taktisk et hav af gange og han har i bund og grund fået for lidt ud af for meget.

    Men ja, lad os give tid igen. Og til vinter kan vi så vente til sæsonen er slut med at vente til transfervinduet er ovre på at vurdere, om vi ikke lige bør vente til vinter 2021 med at sige noget endeligt. ;-)


  10. #1176
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Giv tid, giv tid. Det er mantraet fra især dig, Kasper, og har været det siden krisen begyndte at kradse i efteråret '17. "Lad os nu lige se, hvem vi får hentet af erstatninger", "vi kan ikke bedømme noget før vinduet er lukket", "vi spiller dårligt lige nu, men giv det nu et par kampe, så kommer resultaterne", "lad os se, om ikke det bliver meget bedre til foråret efter vinterpausen" - og man kunne blive ved og ved. Og det er præcis det, som i bund og grund skiller folk der tror på Ståle og som ikke gør: tilliden til, at det lige om lidt bliver meget bedre.

    Til det vil jeg blot sige: Min tillid er væk - og har været det længe. Om han så får vendt skuden i løbet af denne sæson og genrejst sit projekt, så er min holdning den samme: Han har lavet alt for mange fejl, han har været alt for stædig til at se åbenlyse problemer med spillere på visse positioner, han har fejlet taktisk et hav af gange og han har i bund og grund fået for lidt ud af for meget.

    Men ja, lad os give tid igen. Og til vinter kan vi så vente til sæsonen er slut med at vente til transfervinduet er ovre på at vurdere, om vi ikke lige bør vente til vinter 2021 med at sige noget endeligt. ;-)
    Overordenet set synes jeg Ståle har sat FCK tilbage i udvikling gennem de seneste tre transfervinduer. Budget er blevet øget med 10 % per år, men kvaliteten er dalet med mere end samme procentpoint.
    Vores trup er historisk smal, og så lyder meldingen at vi ikke har nogen penge, og at han er tilfreds med truppen. Danmarks største fodboldnavn gennem de seneste 10 år (bortset fra Eriksen) tilbyder sig til FCK, men får at vide at vi ikke har brug for ham. Vi kan ikke få en bedre angriber til de penge. Vi vil hellere investere i en nul bon fra Østeuropa. Det får mig op af stolen. Det får mig til at miste troen på Ståles evner til at styre strategisk. Dermed ikke sagt at han stadig kan være en god træner, men han har mistet overblikket, og har ikke stærke kræfter nok omkring sig, selvom der er mandet en del op. Da dette er en transfertråd, så må opfordringen lyde på at en af de vigtigste tilføjelser må være at få et nyt sportsligt setup, men en stærk mand over Ståle.
    Jeg er ikke bleg for at nævne William Kvist, der sagtens kan være i truppen et år mere mens han står i lære hos Holmstrøm som sportsdirektør. Andre navne kunne være Frank Arnesen,der som Christianshavner forhåbentlig kan føre noget værdi til Byens Hold. Gerne en ny Ronaldo, som var kæreste med hans datter, da han var i PSV.

    Og få så lukket det forsvar med en kvalitetsspiller, så Ståle kan koncentrere sig op spillet frem af banen. Frederik Sørensen er rykket ned med Køln. Det må være muligt at leje ham med forkøbsret, hvis Køln ikke rykker op igen. Bjelland tror jeg ikke på, før lokummet brænder efter en historisk dårlig start på Superligaen, og så får man travlt med at lægge mesteslanten på bordet, så Bjelland kan komme hjem.

    Bendtner....Du kan selv vælge om du vil have trøje nummer 9 eller 11.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #1177
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er heller ikke voldsomt optimistisk pt må jeg indrømme, dog har jeg en fornemmelse af at de to spillere vi henter er virkelig kvalitetsspillere.. Problemet er at to spillere bare ikke er nok.. Ståle meldte ud allerede inden Santanders proklamerede afgang at man var i markedet efter en enkelt offensiv-spiller, hvorfor man må formode, at de to spillere der hentes ind, bliver hhv. en angriber og en offensiv midt/kant.. Det betyder at der formentlig ikke kommer forstærkninger til vores hårdt prøvede midterforsvar, hvilket bare er dybt dybt bekymrende.. Vi så utallige gange sidste år, hvordan vores rystende usikre defensiv forplantede sig til usikkerhed på hele holdet.. Det er jeg overbesvist om kommer til at fortsætte i denne sæson, hvis ikke der hentes en ny makker til Pappa.. Desværre virker det ikke som om at kamelen vedr. vores to tjekkoslovakker er én, som Ståle er parat til at sluge..

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1178
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Giv tid, giv tid. Det er mantraet fra især dig, Kasper, og har været det siden krisen begyndte at kradse i efteråret '17. "Lad os nu lige se, hvem vi får hentet af erstatninger", "vi kan ikke bedømme noget før vinduet er lukket", "vi spiller dårligt lige nu, men giv det nu et par kampe, så kommer resultaterne", "lad os se, om ikke det bliver meget bedre til foråret efter vinterpausen" - og man kunne blive ved og ved. Og det er præcis det, som i bund og grund skiller folk der tror på Ståle og som ikke gør: tilliden til, at det lige om lidt bliver meget bedre.

    Til det vil jeg blot sige: Min tillid er væk - og har været det længe. Om han så får vendt skuden i løbet af denne sæson og genrejst sit projekt, så er min holdning den samme: Han har lavet alt for mange fejl, han har været alt for stædig til at se åbenlyse problemer med spillere på visse positioner, han har fejlet taktisk et hav af gange og han har i bund og grund fået for lidt ud af for meget.

    Men ja, lad os give tid igen. Og til vinter kan vi så vente til sæsonen er slut med at vente til transfervinduet er ovre på at vurdere, om vi ikke lige bør vente til vinter 2021 med at sige noget endeligt. ;-)
    Kære Stenum.

    Jeg tager den lige en gang til - nu er jeg vist oppe på i hvert fald 3 forskellige som får samme svar. Det er åbenbart stadig ikke forstået.

    1)
    Jeg er helt med på, at du og andre har mistet troen på Ståle.

    2)
    Nu var det slet ikke troen på Ståle mit oprindelige indlæg handler om, ligesom det heller ikke var et af de sædvanlige "giv Ståle tid"-indlæg.
    Mine oprindelige indlæg udsprang af en debat , som handlede om, at det blev blev konkluderet, at vi ikke er ordentlig forberedt på dette transfervindue. Og så opponerede jeg sådan set bare på det og undrede mig over, hvad begrundelse var (jeg har stadig ikke fået en, der giver mening), og forklarede, at det måske er lidt hårdt at dømme en sportslige ledelses ageren på et vindue, hvor man ikke er hverken halvt eller helt færdige med at sælge og købe.

    Jeg er helt med på, at du og andre mener, at Ståle har været en katastrofe. Du og andre behøver ikke at forklare mig det mere - jeg er med!

    Jeg er dog af den holdning, at bare fordi det har været lort sidste sommer, så kan man ikke allerede konkludere nu, at det bliver lort denne gang. Er du uenig i det? (du behøver ikke komme med, at det viser historikken - det har de første 3 allerede skrevet. Det er imo en gyldig grund til at konkludere noget på DETTE vindue)
    Det var sådan set det eneste "giv Ståle tid", der var i mit indlæg denne gang. Nemlig, at hvis han ikke får mulighed for at dumme sig DETTE vindue, så er det svært at svine ham til for lige netop DETTE vindue.
    Og ja jeg er med på, at du slet ikke ønsker, at han får chancen i dette vindue, men det er nu en gang den situation vi har pt.
    Sidst redigeret af k@sper : 21.06.18 kl. 15:21

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1179
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kære Stenum.

    Jeg tager den lige en gang til - nu er jeg vist oppe på i hvert fald 3 forskellige som får samme svar. Det er åbenbart stadig ikke forstået.

    1)
    Jeg er helt med på, at du og andre har mistet troen på Ståle.

    2)
    Nu var det slet ikke troen på Ståle mit oprindelige indlæg handler om, ligesom det heller ikke var et af de sædvanlige "giv Ståle tid"-indlæg.
    Mine oprindelige indlæg udsprang af en debat , som handlede om, at det blev blev konkluderet, at vi ikke er ordentlig forberedt på dette transfervindue. Og så opponerede jeg sådan set bare på det og undrede mig over, hvad begrundelse var (jeg har stadig ikke fået en, der giver mening), og forklarede, at det måske er lidt hårdt at dømme en sportslige ledelses ageren på et vindue, hvor man ikke er hverken halvt eller helt færdige med at sælge og købe.

    Jeg er helt med på, at du og andre mener, at Ståle har været en katastrofe. Du og andre behøver ikke at forklare mig det mere - jeg er med!

    Jeg er dog af den holdning, at bare fordi det har været lort sidste sommer, så kan man ikke allerede konkludere nu, at det bliver lort denne gang. Er du uenig i det? (du behøver ikke komme med, at det viser historikken - det har de første 3 allerede skrevet. Det er imo en gyldig grund til at konkludere noget på DETTE vindue)
    Det var sådan set det eneste "giv Ståle tid", der var i mit indlæg denne gang. Nemlig, at hvis han ikke får mulighed for at dumme sig DETTE vindue, så er det svært at svine ham til for lige netop DETTE vindue.
    Og ja jeg er med på, at du slet ikke ønsker, at han får chancen i dette vindue, men det er nu en gang den situation vi har pt.
    Iht., punkt 2.

    Hvor mange vinduer vil du have Ståle skal have, det lykkedes ikke sidste vindue eller det før.
    Man havde 1.5 år til at forberede sig ift., indkøb og dumpede med et brag uden lige, hvordan forventer du så at han skal kunne løfte den opgave nu her på hvad der ligner 2½ måned.
    Reelt set, kan vi være sat totalt endnu en sæson, fordi man ikke har hentet de forstærkninger holdet skriger på.

    At vi så er nogen der stiller spørgsmåltegn ved Ståle som manager, er vel logisk nok.
    Nu virker det så som om, man har lagt alle sine æg i en kasse der hed vi forventer Santander forlænger sin kontrakt da han jo lige havde fået et lille barn og trives i KBH.

    Der skal vel ikke søges længe på www før, at den første artikel står med at Santander er på vej til Bologna dukker op (hvilket han også var blevet lovet)
    At en Erik J, så vælger at presse et skifte hjem til Stockholm, kan jeg ikke klandre Ståle for.
    Det er usandsynlig dårlig stil af Erik, og det er hvad det er.

    Men igen fakta er, at vi har en historisk ringe trup sammensætning.
    Der er absolut intet at byde ind med fra bænken, som kan vende en kamp til vores fordel.
    Og når man så læser at Ståle er tilfreds med sin trup og kun forventer et par nye folk, tror da fanden at vi kommer ud af busken og kigger målløs til.

    Men hey du, og jeg bliver aldrig nogensinde enige Kasper.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1180
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    @Slush.

    Lol, altså formulerer jeg mig virkelig så dårligt, så det er nødvendigt at du og andre skriver det samme igen og igen?

    Det eneste jeg prøver at argumentere for, er at man ikke kan konkludere noget på et transfervindue, som først lige er startet. For det er da en underlig måde at gribe tingene an også selvom man ikke tror på Ståle.
    Jeg er med på, at mange synes statistikken taler imod ham, men man kan vel for fanden ikke hænge ham op på noget, som han ikke har gjort endnu - og her snakker jeg DETTE vindue.


    Jeg gentager også gerne mig selv igen mht kritikken af Ståle: I må sætte alle de spørgsmålstegn ved Ståle I vil. Og som jeg også har skrevet tidligere, så har I/du (jeg kan sgu ikke længere huske, hvem der startede debatten) måske også ret i, at man er dårligt forberedt på dette vindue. Min pointe er bare (og har været hele tiden), at det kan du/I på ingen måde konkludere lige nu i dette skrevne øjeblik. Hvordan skulle I kunne det?

    Det er sådan set det eneste jeg har argumenteret for - jeg ved helt ærligt ikke, hvorfor du og andre hele tiden til have mig til at tage stilling til truppen osv, når det ikke er det diskussionen handlede om.

    Mht Ståles udmeldinger (spin), så må du altså lige slå koldt vand i blodet. Det ville sgu være lidt underligt, hvis han på de ydre linjer går ud og siger, at halvdelen af holdet er ubrugelige. Det vil være at skyde sig selv i benet, når han skal arbejde sammen med de fleste af dem også efter dette vindue. Det kan godt være, at du ikke tror meget på ham, men han er trods alt ikke helt idiot når det kommer til medierne.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1181
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    @Slush.

    Lol, altså formulerer jeg mig virkelig så dårligt, så det er nødvendigt at du og andre skriver det samme igen og igen?

    Det eneste jeg prøver at argumentere for, er at man ikke kan konkludere noget på et transfervindue, som først lige er startet. For det er da en underlig måde at gribe tingene an også selvom man ikke tror på Ståle.
    Jeg er med på, at mange synes statistikken taler imod ham, men man kan vel for fanden ikke hænge ham op på noget, som han ikke har gjort endnu - og her snakker jeg DETTE vindue.


    Jeg gentager også gerne mig selv igen mht kritikken af Ståle: I må sætte alle de spørgsmålstegn ved Ståle I vil. Og som jeg også har skrevet tidligere, så har I/du (jeg kan sgu ikke længere huske, hvem der startede debatten) måske også ret i, at man er dårligt forberedt på dette vindue. Min pointe er bare (og har været hele tiden), at det kan du/I på ingen måde konkludere lige nu i dette skrevne øjeblik. Hvordan skulle I kunne det?

    Det er sådan set det eneste jeg har argumenteret for - jeg ved helt ærligt ikke, hvorfor du og andre hele tiden til have mig til at tage stilling til truppen osv, når det ikke er det diskussionen handlede om.

    Mht Ståles udmeldinger (spin), så må du altså lige slå koldt vand i blodet. Det ville sgu være lidt underligt, hvis han på de ydre linjer går ud og siger, at halvdelen af holdet er ubrugelige. Det vil være at skyde sig selv i benet, når han skal arbejde sammen med de fleste af dem også efter dette vindue. Det kan godt være, at du ikke tror meget på ham, men han er trods alt ikke helt idiot når det kommer til medierne.
    Fordi vi har været historisk elendige og derfor har brug for alt den tid til at stable en ny trup på benene som muligt, hvilket kun kan gøres hvis de indgår i træningen - som er begyndt. Det kan stadig rettes op på, men det ville VIRKELIG være ærgerligt hvis vi ikke har købt hvad vi skal (eksl. Supertilbud) når vi tager på træningslejr.

    Vi burde have været på forkant med alt i det her vindue, fordi vi vidste præcis hvor vi skulle forstærke os.

    En angriber i FCK skal jo deltage aktivt i alle facetter af spillet. De er vores bedste forsvar på dødbolde, første mænd i presset og omdrejningspunktet for den måde vi spiller fremad på når modstanderen presset højt.
    Det er ikke wildcards som bare kan lalle ind i august. Derfor er det allerede en dårlig start på transfervinduet, og derfor kan man klandre det sportslige setup for at være skidt fra land. Jorden går ikke under i dag, men som sagt ville være dumt ikke at få fat i, og integreret de nye tilføjelser inden sæson start om 3 uger(-ish).

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1182
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Fordi vi har været historisk elendige og derfor har brug for alt den tid til at stable en ny trup på benene som muligt, hvilket kun kan gøres hvis de indgår i træningen - som er begyndt. Det kan stadig rettes op på, men det ville VIRKELIG være ærgerligt hvis vi ikke har købt hvad vi skal (eksl. Supertilbud) når vi tager på træningslejr.

    Vi burde have været på forkant med alt i det her vindue, fordi vi vidste præcis hvor vi skulle forstærke os.

    En angriber i FCK skal jo deltage aktivt i alle facetter af spillet. De er vores bedste forsvar på dødbolde, første mænd i presset og omdrejningspunktet for den måde vi spiller fremad på når modstanderen presset højt.
    Det er ikke wildcards som bare kan lalle ind i august. Derfor er det allerede en dårlig start på transfervinduet, og derfor kan man klandre det sportslige setup for at være skidt fra land. Jorden går ikke under i dag, men som sagt ville være dumt ikke at få fat i, og integreret de nye tilføjelser inden sæson start om 3 uger(-ish).
    Jeg er da helt enig i, at det havde bedre at have alle indkøb på plads nu. Men nu er det jo sådan, at man ikke altid kan få de spillere man ønsker tidligt i vinduet. Især hvis vi går efter spillere på den høje hylde, så er vi trods alt så lille en klub, at vi ofte ikke er spillerens første valg. Og så er det imo rimelig fornuftigt at vente et par uger, hvis det betyder at man får drømmespilleren frem for at købe dårligere tidligt i vinduet.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1183
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    ........ og så kan der vist ikke koges mere suppe
    på det emne :D
    Med en Santander med det ene ben ude af døren
    og en presse der har så travlt med VM at der ikke opfanges
    rygter om eventuelle angribere på Ståle og Højers liste, kunne
    det være interesant at høre mine medfans bud på hvem der kunne
    eller burde stå på den. Sæt igang:-)
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #1184
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  27. De følgende 3 brugere er enige:

  28. #1185
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    ........ og så kan der vist ikke koges mere suppe
    på det emne :D
    Med en Santander med det ene ben ude af døren
    og en presse der har så travlt med VM at der ikke opfanges
    rygter om eventuelle angribere på Ståle og Højers liste, kunne
    det være interesant at høre mine medfans bud på hvem der kunne
    eller burde stå på den. Sæt igang:-)
    Min drømmesigning ville være Marcus Berg... Jeg ved ikke om han har fået fyldt nok ind på bankbogen endnu og om han derfor er klar til at komme hjem, men han har alle kvaliteterne til at gøre det...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •