Side 130 af 145 FørsteFørste ... 3080120127128129130131132133140 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,936 til 1,950 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1936
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Sagen om Toutouh viser hvor hurtigt det kan gå i fodbold. Kan huske et interview hvor han snakkede om, at han ville have hele familien med når han skulle til udlandet. Nu kan han ikke finde en klub. Det kan selvfølgelig være, at han har stukket en finger i jorden, og venter på den helt store mulighed.

    At Toutouh aldrig har imponeret mig (Hvilket bakkes op at stats), det er så en anden sag.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1937
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    når man slår Issam Jebali op på Transfermarkt er jeg ikke optimistisk. Han været brugt meget i offensiven uden nogen vanvittig god statistik og er 26 år. Et klart nejtak herfra.

    https://www.transfermarkt.com/issam-...spieler/122635

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1938
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ekdal var ikke med i truppen for HSV, har der været nogle rygter om ham ? Desværre ikke til FCK men evt andre klubber ?

  6. #1939
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ekdal var ikke med i truppen for HSV, har der været nogle rygter om ham ? Desværre ikke til FCK men evt andre klubber ?
    Der har været rygter om både Cagliari og senest Sporting Lisbon. https://www.expressen.se/sport/fotbo...a-en-ny-klubb/

  7. #1940
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ekdal var ikke med i truppen for HSV, har der været nogle rygter om ham ? Desværre ikke til FCK men evt andre klubber ?
    Ekdal var med i truppen og sad på bænken i hele kampen i fredags.

  8. #1941
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Ekdal var med i truppen og sad på bænken i hele kampen i fredags.
    Du har ret , det vil være drømme spilleren. Men ikke meget der tyder på vi får flere medmindre vi sælger desværre.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1942
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    når man slår Issam Jebali op på Transfermarkt er jeg ikke optimistisk. Han været brugt meget i offensiven uden nogen vanvittig god statistik og er 26 år. Et klart nejtak herfra.

    https://www.transfermarkt.com/issam-...spieler/122635
    Uden at kende ham overhovedet, så er jeg lidt uenig ift. statistikkerne.

    15/16: 15 kampe, 7 mål og 3 assist.
    16/17: 29 kampe, 10 mål, 9 assist.
    17/18: 15 kampe, 3 mål, 3 assist.

    Et mål/assist i hver anden kamp cirkus. Gode kampe for en midtbanespiller

    Det ligner dog, at han spiller både i angrebet og på midtbanen. Hovedsageligt i angrebet.

  11. #1943
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ekdal var ikke med i truppen for HSV, har der været nogle rygter om ham ? Desværre ikke til FCK men evt andre klubber ?
    Ekdal vil tilsyneladende til Sampdoria: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...-til-sampdoria
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  12. #1944
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ståle afviser ikke - jvf. en artikel i Ekstrabladet - at der hentes yderligere forstærkninger.
    Som flere har været inde på, så er det nok mest aktuelt hvis vi lykkes med at komme i Europa League-gruppespil.

    Samtidig bemærker jeg, at en af mine drømmesignings - Emil Kraft - er skiftet klub. Ærgerligt. Ham havde jeg gerne set i København.
    Andre nævner Ekdal - som #1944 - så hvad der er derude, det ved jeg ikke. Men måske derfor, at Ståle nævner, at vi holder øre og øjne åbne. Jeg håber personligt på noget frisk til midtbanen så Falk kan komme ud. Kodro er jeg endnu ikke overbevist om. Dame ser stærk ud, og måske han kan fungere rigtig godt med Pieros (det både tror og håber jeg). Wind har jeg også fidus til, omend det tager tid før han er helt klar (og fedt at vi som klub tager os tid til at få et talent helt igen så han ikke skal (forhåbentligt) kæmpe med småskader resten af den aktive karriere. Det synes jeg er flot og ansvarligt fra den sportslige ledelse.

    Jeg imødeser en spændende måned! :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  13. #1945
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    når man slår Issam Jebali op på Transfermarkt er jeg ikke optimistisk. Han været brugt meget i offensiven uden nogen vanvittig god statistik og er 26 år. Et klart nejtak herfra.

    https://www.transfermarkt.com/issam-...spieler/122635
    Det ser ud til, at Jebali skifter til Rosenborg, som man kan læse her.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. #1946
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Fra Tipsbladet i dag:

    BT forholder desuden FCK-manageren til et rygte om, at de mangedobbelte mestre har et øje på Andrew Hjulsager, der efter alt at dømme skal væk fra Celta Vigo denne sommer, og som angiveligt har Brøndby som en bejler. Det kalder Ståle Solbakken et "pis-rygte" og skyder dermed den ned.
    Hehe, dejlig udtalelse fra den skaldede nordmand.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  15. #1947
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg vil endnu engang smide Lucas Andersen i puljen. Han har kun siddet på bænken i to af de første tre kampe af sæsonen for Grasshoppers, som i øvrigt ligger nummer sjok efter tre nederlag, så måske er det ikke helt uoplagt for ham at komme videre i teksten. Han formåede godt nok at få en assist i løbet af sine få minutters indhop i Grasshoppers' nederlag til Basel forleden, men han kunne nok alligevel godt finde noget sjovere at lave, som Søren Lerby sagde efter en magisk aften på Gentofte Stadion i oktober 1991.

    Anyway, jeg ved ikke, hvor realistisk Lucas Andersen er, men jeg synes, han ville være en perfekt tilføjelse til truppen, som jo er temmelig meget i underskud af hans type, når Fischer, Falk, Skov og Thomsen alle skal spille samtidig. Hvis Kadrii ryger ud, og Keita udlejes, er der også fint plads til ham i omklædningsrummet. Og måske kan hans gamle venner fra Ajax hjælpe med at gøde jorden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1948
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Lucas Andersen er en fryd at se på, når det kører for ham.. men hvor ofte gør det lige dét? Udefra set slår han mig slet ikke som den mentalt robuste type, der klarer sig bedst hos os. When the going gets tough forlanger Fischer bolden og udfordrer sin direkte mand. Når hele Odense Stadion (sponsornavn?) igen buher af Falk, er han en klasse over alle andre på banen. Andersens attitude er lige lovlig Kusk-ish for mig. Typen der går og gemmer sig på kanten når det ikke lige spiller for holdet. Nej tak til flere alibi-spillere.


  18. #1949
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi er tilsyneladende klar til at sælge Gregus.

    En meget klog beslutning i min optik.
    Gregus har været indbegrebet af middelmådighed, og har bortset fra nogle enkelte aktioner ikke bidraget med særlig meget.

    Man kan selvfølgelig diskutere om han har fået nok chancer - jeg mener han har.

    Han er 27 år, og det burde være de gyldne år. Det bliver aldrig rigtig fedt med ham.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-af-jan-gregus

    Zan


  19. #1950
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvilken plads vil i bruge L Andersen på ? Kan ikke se ham passe ind i vores system.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •