Viser resultater 1 til 15 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er meget enig med jooness.

    Planen med Santander var oprindeligt, at han skulle afsted nu. De sidste par udmeldinger har dog været, at man håber at kunne holde ham. Det der taler for salg er, at det var den oprindelige plan og at vi med stor sandsynlighed ikke kommer i Europa. Det der taler for at han gider at blive er, at han grundet de mange skader denne sæson måske ikke har de forventede bejlere fra f.eks. Premier League. Jeg tænker, at man måske kan lave den sædvanlige manøvre med en 1 årig kontraktforlængelse inklusiv en lønforhøjelse, imod at han tager en sæson mere.

    Sælges Santander skal vi selvfølgelig have en kvalitetsangriber ind. Ellers tror jeg kun, at vi handler på højre back.

    Af salg skal Andersen, Robin og gerne Matic ud. Det frigiver en masse lønkroner. Derudover tror jeg man vil forsøge at sælge Pavlovic, hvis det er muligt. Så har man (forhåbentlig) Santander, Fischer, Pieros og Wind/Holse til angrebet, hvilket bør være tilstrækkeligt.

    Som jooness også nævner, så er det store spørgsmål i foråret midterforsvaret. jeg er sikker på, at Boilesen ikke er tiltænkt en fast rolle her, men meget afhænger af Erik. Kommer han godt tilbage og kan man få forsvaret til at fungere, så henter man ikke nogen her. Sejler det stadig rundt eller er Erik helt umulig, så er man nødt til at hente en kvalitetsspiller og afskibe en de tre andre.

    Det er mit håb og tro, at en sæson uden Europa ikke kommer til at have en kæmpe betydning for transferbudgettet. Det kan selvfølgelig betyde forskellen på en mand ekstra eller ej, men ellers ikke. Sælger man f.eks. Santander, så skal man nok hente en ny ind. Jeg nægter at tro på, at man skruer væsentlig ned nu. Tværtimod må man indse, at man som minimum skal holde truppens niveau efter vinduet, så man kan bide med om guldet. Alt andet vil være en katastrofe for klubben. Det synes jeg egentlig også, at købet af Fisher signalerer.

  2. De følgende 5 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •