Side 23 af 145 FørsteFørste ... 13202122232425263373123 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Uh, der er kommet nogle gode bud ind på det seneste.

    Maxsø i FCK ville være en god ide. Man må jo rose FCN for at skabe spillere med høj spilintelligens, så jeg tror ikke, han ville få store udfordringer ved at tilpasse sig systemet i FCK. Desværre er timingen en anelse forkert. Efter planen skal Erik Johansson sælges til næste sommer, så at først hente ham til vinter vil give bedre mening. Men der tvivler jeg så bare på om han er ledig på markedet. Og mon ikke man i stedet vælger at rykke Vesterlund eller Racic op fra ungdomsrækkerne til at supplere?

    Schöne ville også være en fin spiller at få ind. Både hvad angår niveau, rutine og spilforståelse. Og jeg tror også, han ville gå fint i spænd med Zeca (og i øvrigt også Kvist, hvis Zeca skulle være karantæneramt), plus han har spillet med både Fischer og Boile i Ajax. Men tilhørsforholdet til Holland er vel nok den helt store hurdle. Ikke så meget lønnen, for jeg er sikker på at Schöne har tjent okay med penge i sin Ajax-tid.

    Gammelby ville også være spændende, ud fra de forskellige meldinger. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke har set Silkeborg spille særligt meget i denne sæson, så kan ikke udtale mig om hans spil ville passe i FCK.

    I øvrigt: Der er ved at gå græske tilstande i Zecas gamle klub Panathinaikos, som også er blevet udelukket fra europæiske turneringer de næste tre sæsoner pga. økonomisk uføre.. Kunne der ikke være nogle interessante emner der? Måske nogle, Zeca ville anbefale Ståle at hente?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #332
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ... Efter planen skal Erik Johansson sælges til næste sommer, så at først hente ham til vinter vil give bedre mening. Men der tvivler jeg så bare på om han er ledig på markedet. Og mon ikke man i stedet vælger at rykke Vesterlund eller Racic op fra ungdomsrækkerne til at supplere?
    Jeg tror faktisk at Erik J. bliver i FCK resten af sin karriere. Han er godt oppe i årene og derfor ikke videre attraktiv for udenlandske klubber - især på baggrund af den lange skade han har haft. Så når han at spille sig op, så har han rundet de 31 år.
    Han er glad for livet i Kbh, er lige blevet gift og virker generelt til at vægte andet højere - eksemplificeret ved fravalget af landsholdsfodbold hvor han jo stod stærkt til en plads.
    Jeg har derfor en idé om, at vi er heldige at beholde Erik J. i laaang tid :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #333
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    To ting angående Lasse Schöne:

    I gamle dage var Schöne udpræget offensiv midtbanespiller. Det er først inden for de seneste sæsoner, at han har fået den mere tilbagetrukne rolle som den kontrollerende, erfarne mand på et meget ungt Ajax-hold. Det er jo også primært Christian Eriksens skyld, at han har fået så relativt få landskampe, da det var Eriksens offensive plads, Schöne bejlede til tidligere i karrieren. Så selv om han nu spiller længere tilbage på banen i Ajax, burde han sagtens kunne spille den offensive playmakerrolle på et FCK-hold ved siden af Zeca.

    Det andet er, at jeg ikke kan se, hvorfor det skulle være interessant for ham eller Ajax, at han smutter nu. Han er i gang med sin mest målfarlige sæson i Ajax (og muligvis i hele sin karriere), og Schöne betyder meget på det hold i kraft af sin alder og erfaring. Så jeg tror ikke, han ryger af holdet, selv hvis Ajax henter Mathias Jensen. I hvert fald ikke i første ombæring.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #334
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I øvrigt: Der er ved at gå græske tilstande i Zecas gamle klub Panathinaikos, som også er blevet udelukket fra europæiske turneringer de næste tre sæsoner pga. økonomisk uføre.. Kunne der ikke være nogle interessante emner der? Måske nogle, Zeca ville anbefale Ståle at hente?
    Det tænkte jeg også. Ærgerligt at Pukki ikke kom dertil, og at BIF så stod og kunne kigge langt efter transfersummen ;-)

    Panathinaikos har flere interessante spillere. Mattias Johansson på højrebacken, som jeg længe har ønsket. Finske Robin Lod på midtbanen, hvor han ofte var makker med Zeca. Han har i øvrigt spillet på kanten også, så kunne være en god alsidig spiller at få ind, og måske en god løsning som offensiv makker til Zeca. Han scorer en del mål og har en god alder. Wolves rygtes interesseret i ham, men mon ikke Zeca kan overtale ham. Han har kontraktudløb til sommer, så kan hentes gratis. Derudover har de den svenske tidligere MFF-spiller Guillermo Molins, som også har kontraktudløb til sommer.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #335
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det tænkte jeg også. Ærgerligt at Pukki ikke kom dertil, og at BIF så stod og kunne kigge langt efter transfersummen ;-)

    Panathinaikos har flere interessante spillere. Mattias Johansson på højrebacken, som jeg længe har ønsket. Finske Robin Lod på midtbanen, hvor han ofte var makker med Zeca. Han har i øvrigt spillet på kanten også, så kunne være en god alsidig spiller at få ind, og måske en god løsning som offensiv makker til Zeca. Han scorer en del mål og har en god alder. Wolves rygtes interesseret i ham, men mon ikke Zeca kan overtale ham. Han har kontraktudløb til sommer, så kan hentes gratis. Derudover har de den svenske tidligere MFF-spiller Guillermo Molins, som også har kontraktudløb til sommer.
    Vi kan håbe på SOTIRIS PANTELIS PISPAS: http://www.pao.gr/en/team/squad?view=player&id=806

  10. #336
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det bliver et svært vindue vi går imøde. Vi skal af med mange, og deraf bliver der formentlig en del ressourcer tilgængelige. Med dem skal vi så ud og købe en...?

    Højreback, PA skal ud og Roerslev har ikke overbevist defensivt. Formodningen er at vi skal have en mand ind der.

    Anden type angriber? Santander, Wind og Pieros har ikke de store 1v1 kompetencer, men vi har Fischer som kan spille den bevægelige angriber. Der arbejdes på en forlængelse med Santander, og der lød som om det er et spørgsmål om tid før den lander. En bobler er hvorvidt vi beholder Bashkim kontrakten ud, og netop bruger ham som et alternativ til toppen så Fischer kan blive på kanten.

    Venstreback talent hvis Pierre skydes af. Omskoling af Holse?

    Mest interessant bliver det centralt. Zeca - Falk er spændende, og kunne sagtens blive fremtiden. Det efterlader Gregus og Kvist, hvoraf ingen af dem rigtig kan udfylde rollen for Zeca, og især ikke Falk. Skal Thomsen ind her? Og har han en fremtid i FCK? Som påmindet, tak Kiwi! Hvor kommer Keita ind, min umiddelbare vurdering er at han er en tilbagetrukket playmaker, meget ala Gregus, blot med mere nærkampsstyrke. Måske han kan blive Zecas erstatning såfremt han bliver. Der er dog et stort gab fra Zeca til Keita, særligt hvad angår at læse spillet.

    Højre-/vestrekanten består pt. af Robert Skov og Fischer, mens Falk og Thomsen agere back up, såfremt Thomsen bliver, og Falk ikke spiller centralt. Jeg synes faktisk vi er en smule sårbare hvis Skov ikke stepper op eller han/eller Fischer får en skade, da det tvinger Falk på kanten og vi så skal ændre den centrale midtbanekonstellationen.

    Stoppere og målmændene formodes at holde.

    Enten skal Thomsen i gear, eller skal vi have en ny alsidig kreativmidtbane som kan spille de forreste pladser bag angriberne og centralt.

    Konklusionen er at vi har 11eren såfremt vi får en ny højreback, men at der mangler bredde. Særligt på midtbanepladserne hviler meget på Falk og Zeca. En skade til Gregus eller de to førnævnte vil sende os tilbage til Kvist som alternativ/starter nr. 1, hvilket bliver en stor omvæltning rent spillemæssigt.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 25.04.18 kl. 13:18 Årsag: Det er mode at glemme Keita.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #337
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Du har vist glemt Aboubakar Keita i din ligning. :-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #338
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det bliver et svært vindue vi går imøde. Vi skal af med mange, og deraf bliver der formentlig en del ressourcer tilgængelige. Med dem skal vi så ud og købe en...?
    Meget uenig. I mine øjne bliver dette et af de letteste vinduer i lang tid. Der skal hentes en højreback, med mindre PA ikke får nogle ordentlige tilbud (ikke usandsynligt!), og Roerslev så fin ud bl.a. mod OB, så det er altså nok med en enkelt spiller her. Gammelby er en oplagt omend ikke perfekt løsning. Samtidig har Bartolec ikke været ligeså god i foråret som efteråret, og er dermed måske indenfor rækkevidde. Der er også et par svenske muligheder og nogle tjekkiske spillere, som klubben helt sikkert har styr på.

    Det er jo reelt det eneste nødvendige indkøb. Ellers handler det om at afskibe fyldet, fylde på med et par ungdomsspillere og så ellers hente hvad vi kan af klassespillere, der står i utilfredsstillende situationer (primært udlandsdanskere/-skandinavere, der har interesse i at komme hjem til mere spilletid og for at kickstarte karrieren).

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #339
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Meget uenig. I mine øjne bliver dette et af de letteste vinduer i lang tid. Der skal hentes en højreback, med mindre PA ikke får nogle ordentlige tilbud (ikke usandsynligt!), og Roerslev så fin ud bl.a. mod OB, så det er altså nok med en enkelt spiller her. Gammelby er en oplagt omend ikke perfekt løsning. Samtidig har Bartolec ikke været ligeså god i foråret som efteråret, og er dermed måske indenfor rækkevidde. Der er også et par svenske muligheder og nogle tjekkiske spillere, som klubben helt sikkert har styr på.

    Det er jo reelt det eneste nødvendige indkøb. Ellers handler det om at afskibe fyldet, fylde på med et par ungdomsspillere og så ellers hente hvad vi kan af klassespillere, der står i utilfredsstillende situationer (primært udlandsdanskere/-skandinavere, der har interesse i at komme hjem til mere spilletid og for at kickstarte karrieren).
    Jeg kan sagtens følge dine argumenter, det står heller ikke klart hvorfor jeg mener at det bliver et svært vindue. Så here goes...
    Vi har 11eren klar -1, højre back. Men der er nogle tegninger i holdet som skal afklares fremad. F.eks. Skal vi finde ud af om vi foretrækker en back som Boilesen eller PA. Boilesen kommer med frem, men er bedst i en lidt tilbage trukket rolle hvor han kommer op på siden af midtbanen I en slags 2-4-4 system, med 4 angribere. Modsat er PA en mere traditionel fck back med fart og drive som helst skal have bolden i et løb fremad og søge mod baglinjen.

    De tendenser vi har i holdet nu er mere i retningen af Boilesen end Peter Ankersen, og vi behøver derfor ikke en back med samme fart og skud som før. F eks. Ville Mads Mini være en perfekt wing back før, mens det lidt mere offensive udgangspunkt for kanten og defensive for backen i højere grad tilsmiler en omskolet midtstopper med en god pasningsfod og en solid fysik. Her kunne Gammelby fysik være ekstra interessant fordi hans højde og styrke ville kunne afhjælpe på dødbolde, mens hans spil mere bygger på den typiske fck back som er en del af angrebsspilet.

    Så, Ståle skal, som han stadig går og overvejer (ifølge ham selv i Canal 9-interviewet), finde ud af hvilken vej han vil gå med holdet, og deraf typerne han caster til positionerne derpå.

    Det næste punkt er bredden. Vi har måtte betale dyrt for den manglende kvalitet fra bænken i denne sæson. Det har gjort rigtig ondt ikke at kunne erstatte Vavro, Lüftner, Yus, Pavlovic m.fl. da holdet blev ramt af skader til Erik Johansson, NT, Falk, Santander, PA osv. Men det er ikke nemt at købe folk ind til en trup hvor pladserne i en sådan grad er dækket ind. Spillerne det har det niveau vi gerne vil tiltrække kommer ikke for bænkens skyld. De vil spille 90' min fra dag 1. Derfor tror jeg der er nogle overvejelser der skal finetunes før vi river ned fra hylderne - og hvilken hylde bliver det når man ikke kan garantere spilletid?

    Jeg tror det bliver svært at finde frem til den nye stil, og jeg tror det bliver svært at få 'store' spillere til klubben som skal kæmpe sig ind på et etableret hold. Derfor mener jeg at det bliver et svært vindue.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #340
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Fodbold er jo underholdning Kasper, og bør derfor primært spilles i længderetningen, af teknisk dygtige og kreative fodboldspillere (Kvist ufortalt) deraf den i al fald relativ gode betaling!!!
    Nu vil jeg ikke skrive på Kaspars vegne, men jeg kan da nævne min egen holdning. Smag og behag er jo forskelligt, og jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være nogen lov, at fodbold skal spilles, som du beskriver det. For mig kan meget målrige kampe være nogle af de absolut kedeligste, fordi de ofte inkluderer virkelig dårligt og naivt defensivt spil.

    Du har måske nok ret i, at fodbold kan være underholdning, og i mine øjne er taktisk klogt og struktureret fodbold underholdende.
    Sidst redigeret af Gandhi : 25.04.18 kl. 22:48
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #341
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er alvorligt bekymret for vores nye finske keeper. Han har tidligere kæmpet med en alvorlig knæskade i sin tid hos Fulham, efter han egentlig havde vundet pladsen i buret. Nu har han brugt store dele af foråret med at pleje endnu en skade i knæet, uden at jeg dog ved om det er i det samme knæ.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mt-tid/7133432

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er alvorligt bekymret for vores nye finske keeper. Han har tidligere kæmpet med en alvorlig knæskade i sin tid hos Fulham, efter han egentlig havde vundet pladsen i buret. Nu har han brugt store dele af foråret med at pleje endnu en skade i knæet, uden at jeg dog ved om det er i det samme knæ.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mt-tid/7133432
    Det fremgår dog at det kan tage fra en uge til en måned. Så overskriften er ikke decideret misvisende, men den henleder tankerne på at han skulle være ude i lang tid.... Han skal bare ind til Cosgrave og have en NJ10/Boilesen special. Hvis ikke så må SA holde buret, og forhåbentlig kan vi finde en tredje løsning som ikke er Köteles...
    Sidst redigeret af Wonderboy : 26.04.18 kl. 22:34

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #343
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tror nu ikke at klubben vil få held til at finde spillere i Panathinaikos, for det første vil prisen være alt for høj, især nu hvor de mangler penge...og ville klart lige nu hellere se en svensker eller nordmand til klubben frem for en fra syden. Holdet er ved at få lidt mere ro på deres spil efter at de har skulle finde spillet med alle de nye spillere på holdet..det ser meget mere fornuftigt ud, og jeg glæder mig da til den nye sæson hvor alle starter fra 0. Mesterskabet er kun til låns i denne sæson.

    Det eneste jeg virkelig savner.... er det tårnhøje helvede....en angriber ala N`doy som kunne komme ind fra bagerste stolpe og banke den ind. Luftrummet i FCK er rimeligt tyndt p.t. og en sådan spiller er kun at ønske herfra.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #344
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg tror nu ikke at klubben vil få held til at finde spillere i Panathinaikos, for det første vil prisen være alt for høj, især nu hvor de mangler penge...og ville klart lige nu hellere se en svensker eller nordmand til klubben frem for en fra syden. Holdet er ved at få lidt mere ro på deres spil efter at de har skulle finde spillet med alle de nye spillere på holdet..det ser meget mere fornuftigt ud, og jeg glæder mig da til den nye sæson hvor alle starter fra 0. Mesterskabet er kun til låns i denne sæson.

    Det eneste jeg virkelig savner.... er det tårnhøje helvede....en angriber ala N`doy som kunne komme ind fra bagerste stolpe og banke den ind. Luftrummet i FCK er rimeligt tyndt p.t. og en sådan spiller er kun at ønske herfra.
    Dame N'Doye er kun 186 ;) så ikke nogen kæmpe hvad angår højden ;)
    Santander (187 cm) Wind (190 cm) Pieros (186 cm) og Pavlovic (189 cm) er faktisk alle højere end Dame N'doye.. :)

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #345
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg kan sagtens følge dine argumenter, det står heller ikke klart hvorfor jeg mener at det bliver et svært vindue. Så here goes...
    Vi har 11eren klar -1, højre back. Men der er nogle tegninger i holdet som skal afklares fremad. F.eks. Skal vi finde ud af om vi foretrækker en back som Boilesen eller PA. Boilesen kommer med frem, men er bedst i en lidt tilbage trukket rolle hvor han kommer op på siden af midtbanen I en slags 2-4-4 system, med 4 angribere. Modsat er PA en mere traditionel fck back med fart og drive som helst skal have bolden i et løb fremad og søge mod baglinjen.

    De tendenser vi har i holdet nu er mere i retningen af Boilesen end Peter Ankersen, og vi behøver derfor ikke en back med samme fart og skud som før. F eks. Ville Mads Mini være en perfekt wing back før, mens det lidt mere offensive udgangspunkt for kanten og defensive for backen i højere grad tilsmiler en omskolet midtstopper med en god pasningsfod og en solid fysik. Her kunne Gammelby fysik være ekstra interessant fordi hans højde og styrke ville kunne afhjælpe på dødbolde, mens hans spil mere bygger på den typiske fck back som er en del af angrebsspilet.

    Så, Ståle skal, som han stadig går og overvejer (ifølge ham selv i Canal 9-interviewet), finde ud af hvilken vej han vil gå med holdet, og deraf typerne han caster til positionerne derpå.

    Det næste punkt er bredden. Vi har måtte betale dyrt for den manglende kvalitet fra bænken i denne sæson. Det har gjort rigtig ondt ikke at kunne erstatte Vavro, Lüftner, Yus, Pavlovic m.fl. da holdet blev ramt af skader til Erik Johansson, NT, Falk, Santander, PA osv. Men det er ikke nemt at købe folk ind til en trup hvor pladserne i en sådan grad er dækket ind. Spillerne det har det niveau vi gerne vil tiltrække kommer ikke for bænkens skyld. De vil spille 90' min fra dag 1. Derfor tror jeg der er nogle overvejelser der skal finetunes før vi river ned fra hylderne - og hvilken hylde bliver det når man ikke kan garantere spilletid?

    Jeg tror det bliver svært at finde frem til den nye stil, og jeg tror det bliver svært at få 'store' spillere til klubben som skal kæmpe sig ind på et etableret hold. Derfor mener jeg at det bliver et svært vindue.
    Rigtig god pointe mht. den fremtidige back, men jeg kan også godt lide, at vi har lidt asymmetri, så begge kanter ikke nødvendigvis skal byde ind med det samme. Ankersen bringer sig også hyppigere i gode indlægspositioner end Boilesen (og med lidt bedre indlæg havde han været på et virkelig højt niveau). Jeg er dog enig i, at det er mest sandsynligt, at vi får en type der minder mere om Boilesen (men det er måske også lettere at finde).

    En ting jeg dog ikke helt er enig i er, at vi har start 11eren på plads. I min optik mangler Robert Skov stadig en hel del og Falk er bedre på kanten end inde centralt. Han formår dog alligevel at holde Gregus, Thomsen og til dels Kvist væk fra pladsen (det er nok nærmere Zeca der holder Kvist ude), så hvis de virkelig ikke er gode nok, så synes jeg, det er en plads vi skal forstærke. Umiddelbart mener jeg ikke det er særlig holdbart, at vores midtbanespillere ikke er i stand til komme på holdet til fordel for en kantspiller (hvis plads endda er okkuperet af en for tiden svagt spillende Robert Skov).
    I den sammenhæng skal Thomsens rolle også defineres. Lige nu giver det lidt minder om Toutouhs rolle, hvor mange mente han var bedste centralt, men primært figurerede på kanten og det synes jeg ikke gavnede Touotuhs karriere.

    I forhold til bredden er jeg ikke helt så nervøs, men det er klart, at vi stadig mangler en hel del. Jeg tror dog ikke vinduet bliver så meget sværere af den grund. Nye spillere til bredden skal naturligvis have niveauet eller potentialet til, at kunne gøre sig gældende på holdet og så er det jo bare konkurrence. Det bliver selvfølgelig svært at gardere sig på venstrekanten, da der nok ikke er mange der vil stå i kø for at skulle konkurrere med Fischer, men ellers er konkurrencen da ganske overkommelig. Vejen til førsteholdet er reelt meget kortere, end den har været i et godt stykke tid. Jeg ser i hvert fald en del udsatte positioner, men hvis nye spillere ikke er i stand til at håndtere konkurrence om pladserne, så skal vi nok ikke satse på dem alligevel.

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Det eneste jeg virkelig savner.... er det tårnhøje helvede....en angriber ala N`doy som kunne komme ind fra bagerste stolpe og banke den ind. Luftrummet i FCK er rimeligt tyndt p.t. og en sådan spiller er kun at ønske herfra.
    Umiddelbart kan Santander fint fylde den rolle (det viste han jo fint mod Horsens). Problemet er nok snarere, at den type indlæg som N’Doye modtog er blevet mere sjældne. Vores indlæg kommer længere væk fra baglinien og for sent, så angriberne ender med at stå stille og have nærkampe fremfor at komme i løb til stolperne.
    Santander mangler dog lidt i forhold til Cornelius, men jeg synes dog bedre om Santander end fx Onuachu og Makienok, som nok er blandt dem der bedst kan kaldes et tårnhøjt helvede. Det bliver måske en anelse for endimensionelt med den slags spillere.
    Sidst redigeret af Kenney : 28.04.18 kl. 02:18

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •