Side 139 af 145 FørsteFørste ... 3989129136137138139140141142 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,071 til 2,085 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #2071
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Skal vi kun spille de to danske turneringer, er truppen vel noget nær optimal.
    Det mener jeg ikke, den er. Vi er kun én skade eller karantæne hos de offensive midtbanespillere fra at være tvunget til at gå på kompromis med den nye offensive filosofi og enten stille op med to statiske centrale midtbanespillere eller to tunge angribere.

    Jeg så meget gerne en fløjspiller mere i truppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2072
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det mener jeg ikke, den er. Vi er kun én skade eller karantæne hos de offensive midtbanespillere fra at være tvunget til at gå på kompromis med den nye offensive filosofi og enten stille op med to statiske centrale midtbanespillere eller to tunge angribere.

    Jeg så meget gerne en fløjspiller mere i truppen.
    Jeg tror ikke, at man kan forvente at der bruges flere penge, såfremt vi kun har ligaen og pokalen tilbage. Så er jeg enig med OP, at vi er nok spillere. Både Falk og Thomsen kan spille offensiv midt, og skulle vi være ekstremt uheldige med skader/karantæner så kan Zeca til nøds også. Både Gregus og Kvist kan dække den defensive midt tilpas godt til at klare sig i ligaen. Jeg er forøvrigt enig med dig i, at hvis Falk primært regnes som central midt nu, så er kanterne der vi er tyndest. Kommer vi i EL må det være der, hvor vi evt. handler.

    Det er forøvrigt noget af et puslespil, som ledelserne i både FCK, FCM og til dels BIF må sidde med. Alle tre klubber vil nok gerne have en spiller ind, hvis de kvalificerer sig og vil måske gerne slippe en, hvis kvalifikationen kikser. Gad vide om det er muligt at forhandle så langt med en spiller og klub, så kontrakterne ligger klar til underskrift fredag, såfremt man klarer det torsdag.

    Mest besynderligt er det egentlig i BIF, der har været mest offensive i meldingerne om nye spillere i denne uge, men som samtidig på papiret må have mindst sandsynlighed for kvalifikation. Kikser denne (krydser fingre), hvad skal de så bruge flere spillere til? Deres trup er da så rigelig bred til at spille en kam om ugen.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #2073
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Gad vide om det er muligt at forhandle så langt med en spiller og klub, så kontrakterne ligger klar til underskrift fredag, såfremt man klarer det torsdag.
    Det ved jeg at den gjorde i forhold til Erik Sviatchenko, men skiftet var afhængigt af, om det lykkedes FCK at slå Qarabag og kvalificere sig til CL. Vi ved desværre allesammen, hvordan det endte.

  6. #2074
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    For lige at følge op på mit sidste indlæg, så hedder historien nu, at FCM har budt på Tibbling og planlægger yderligere bud: https://www.bt.dk/superligaen/medie-...oendby-stjerne

    Det har selvfølgelig ikke meget med FCK at gøre, men det er alligevel en vild historie. Det kommer selvfølgelig ikke til at ske (og er måske en and), da man i BIFs ledelse vil tabe al respekten fra deres fans, men ikke desto mindre er det noget af et statement fra FCM (især sammen med alle de andre køb og også med en brasilianer på vej). Og det er en historie, der må gøre ganske ondt på folk med BIF tendenser, hvilket jo altid er sjovt. De to klubber mødes forøvrigt i næste runde :-D

    Hvordan ville vi mon reagere. hvis de bød 40 mio for Fischer? Provokeret eller underholdt?

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #2075
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    AAB sælger forøvrigt Pohl. Skal vi gætte på, at Kadrii kunne være en afløser deroppe?

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #2076
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det lyder usandsynligt af BIF vil sælge Tibbling til FCM. Men hvis der er bare en lille chance, så skal FCK holde sig til og byde med.

  11. #2077
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er absurd morsomt det bud. Tror ikke man skal se det som andet, end et "I er ikke mere værd vores verden, så fuck jer" bud..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #2078
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Det lyder usandsynligt af BIF vil sælge Tibbling til FCM. Men hvis der er bare en lille chance, så skal FCK holde sig til og byde med.
    Bevares han er da en dygtig spiller meeeen at gøre en spiller
    der kæmper med at blive en del af bif’s ideal opstilling til vores
    (og ligaens) dyreste spiller nogensinde og spille ham i et system
    der næppe er skræddersyet hans kvaliteter lyder ikke umiddelbart
    som den bedste value for money uagtet at afpisningseffekten ville
    være kolossal. Jeg betragter iøvrigt heller ikke FCM’s bud som
    værende andet end en stikpille.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #2079
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    AAB sælger forøvrigt Pohl. Skal vi gætte på, at Kadrii kunne være en afløser deroppe?
    Gaarde sagde erstatningen var fra udlandet. Der skrives faktisk nu om en reel byttehandel. Men det er sært med Kadrii. Både Aab, Agf og Esbjerg kan bruge ham og må kunne betale en anstændig løn.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2080
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror ikke, at man kan forvente at der bruges flere penge, såfremt vi kun har ligaen og pokalen tilbage. Så er jeg enig med OP, at vi er nok spillere.
    Jeg tror nu heller ikke, der bliver købt flere spillere, hvis vi ikke slår Atalanta ud, men derfor mener jeg stadig, at de er brug for det alligevel. Og det handler ikke om antallet af spillere i truppen, for kvantitativt er den stor nok.

    Problemet - som jeg ser det - er, at truppen er sammensat efter Ståles gamle filosofi, og derfor er der for mange af nogle typer spillere, som vi ikke bruger lige så mange af længere. Og samtidig er der for få af nogle andre typer, som vi nu - heldigvis! - bruger flere af.

    Det har været tydeligt i flere kampe på det seneste, hvor vi har været nødt til at rykke Fischer ned på kanten og spille med både N'Doye og Kodro/Sotiriou oppe foran. Og vi har været nødt til at spille med enten Gregus eller Kvist ved siden af Zeca på midtbanen. Ingen af delene gør noget godt for vores offensive spil.

    Jeg hylder jo (for en gangs skyld ;-)) Ståle for at have skiftet til en mere offensiv filosofi, men trupsammensætningen er bare ikke fulgt helt med skiftet endnu. Det er problemet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #2081
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Bevares han er da en dygtig spiller meeeen at gøre en spiller
    der kæmper med at blive en del af bif’s ideal opstilling til vores
    (og ligaens) dyreste spiller nogensinde og spille ham i et system
    der næppe er skræddersyet hans kvaliteter lyder ikke umiddelbart
    som den bedste value for money uagtet at afpisningseffekten ville
    være kolossal. Jeg betragter iøvrigt heller ikke FCM’s bud som
    værende andet end en stikpille.
    1) Hvorfor ville han blive vores og ligaens dyreste spiller nogensinde? Jeg kan ikke se at vi er i nærheden af prisen på Corner, Fischer eller Bjelland afhængig om du tænker på transfer eller løn.
    2) Hvorfor mener du ikke at FCK system passer til hans kvaliteter? Før skiftet til BIF var han et varmt emne her i transferforumet. Han er god både offensivt og defensivt. Jeg kunne se ham både på kanten og som 8 uden problemer.

    Jeg tror ikke at det er rent drilleri fra FCM. Der går rygter om at Tibbling gerne vil væk. Men jeg tror også at BIF vil gøre hvad de kan for at finde en klub i udlandet før de lytter på bud fra FCM eller evt FCK.

  20. #2082
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tænkte på de nævnte 35-40 mil som har været meldt
    ud som salgspris
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  21. #2083
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror nu heller ikke, der bliver købt flere spillere, hvis vi ikke slår Atalanta ud, men derfor mener jeg stadig, at de er brug for det alligevel. Og det handler ikke om antallet af spillere i truppen, for kvantitativt er den stor nok.

    Problemet - som jeg ser det - er, at truppen er sammensat efter Ståles gamle filosofi, og derfor er der for mange af nogle typer spillere, som vi ikke bruger lige så mange af længere. Og samtidig er der for få af nogle andre typer, som vi nu - heldigvis! - bruger flere af.

    Det har været tydeligt i flere kampe på det seneste, hvor vi har været nødt til at rykke Fischer ned på kanten og spille med både N'Doye og Kodro/Sotiriou oppe foran. Og vi har været nødt til at spille med enten Gregus eller Kvist ved siden af Zeca på midtbanen. Ingen af delene gør noget godt for vores offensive spil.

    Jeg hylder jo (for en gangs skyld ;-)) Ståle for at have skiftet til en mere offensiv filosofi, men trupsammensætningen er bare ikke fulgt helt med skiftet endnu. Det er problemet.
    Jeg er enig i, at vi især på den centrale midtbane halter ift. ny Ståle-filosofi, når både Zeca og Falk er ude. Men det er også ualmindeligt uheldigt at få begge sine centrale midtbanespillere skadet på samme tid.

    I den perfekte verden fik vi vel afskibet Lüftner og rykkede et talent op som 4. valg i midterforsvaret. Vi fik solgt Gregus og erstattet ham med en offensiv midt, der kunne presse Falk. Men det kommer jo nok desværre ikke til at ske, så jeg vælger at kigge realistisk på det: Såfremt vi kun spiller de danske turneringer, ser truppen ok ud. Fischer og Ndoye starter oppe foran. Skov og Thomsen på kanterne samt Falk og Zeca på midt. Er Zeca skadet, har du Kvist (gregus som 4. valg). Er Falk skadet, rykker du Thomsen ind, Fischer ned på kanten og Pieros ind foran. Holse presser lidt på, og Wind kommer på sigt. Og jeg ser egentlig en større værdi i at shuffle kortene i ny og næ ved skader, og dermed holde de spillere, der er i form på banen, frem for at hente kantudgaven af Kenan Kodro til bænken.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2084
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tror ikke at det er rent drilleri fra FCM. Der går rygter om at Tibbling gerne vil væk. Men jeg tror også at BIF vil gøre hvad de kan for at finde en klub i udlandet før de lytter på bud fra FCM eller evt FCK.
    Det er eftersigende Tibbling's far, der har henvendt sig til Midtjylland - efter først at have forsøgt, at få ham afskibbet til Frankrig.
    Der er lidt mere her:https://www.bt.dk/superligaen/utilfr...stjerne-ende-i
    Nu må vi se hvor det ender? Men en ansvarsfuld far, vil naturligvis altid forsøge, at få sin knægt ud af klørene på en omklamrende sekt. (læs sammenholdet)
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #2085
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er enig i, at vi især på den centrale midtbane halter ift. ny Ståle-filosofi, når både Zeca og Falk er ude. Men det er også ualmindeligt uheldigt at få begge sine centrale midtbanespillere skadet på samme tid.

    I den perfekte verden fik vi vel afskibet Lüftner og rykkede et talent op som 4. valg i midterforsvaret. Vi fik solgt Gregus og erstattet ham med en offensiv midt, der kunne presse Falk. Men det kommer jo nok desværre ikke til at ske, så jeg vælger at kigge realistisk på det: Såfremt vi kun spiller de danske turneringer, ser truppen ok ud. Fischer og Ndoye starter oppe foran. Skov og Thomsen på kanterne samt Falk og Zeca på midt. Er Zeca skadet, har du Kvist (gregus som 4. valg). Er Falk skadet, rykker du Thomsen ind, Fischer ned på kanten og Pieros ind foran. Holse presser lidt på, og Wind kommer på sigt. Og jeg ser egentlig en større værdi i at shuffle kortene i ny og næ ved skader, og dermed holde de spillere, der er i form på banen, frem for at hente kantudgaven af Kenan Kodro til bænken.
    Det største problem i det ovenfor nævnte er vores kanter.. Thomsen og Skov.. Det er altså ikke meget x-factor vi kommer med der. Bevares, begge er gode superligaspillere, men lige præcis kanterne er de positioner, hvor vi har mulighed for at bringe nogle ekstraordinære spillere som virkelig kan noget på egen hånd, og det synes jeg hverken Skov eller Thomsen bringer.. Når man så samtidig tænker på, at vi nærmest ikke har en eneste kvalificeret afløser til nogle af de to, så kan man vidst roligt konstatere, at det er positioner, hvor vi er tyndt besat..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •