Side 141 af 145 FørsteFørste ... 4191131138139140141142143144 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,101 til 2,115 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #2101
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Lidt bekymrende, hvis man nu virkelig kun går efter en ny 3 målmand. Med Europæisk gruppe spil, er holdet lidt tyndt, hvor blot en skade eller to kan svække holdet rigtig meget.
    Hvis Zeca og Falk skal erstattes af Gregus og Kvist, sætter vi med garanti point til!!!!!

    Var det mon Lukas Andersen Ståle var ude efter???

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2102
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Mon ikke der er noget på tegnebrættet...og Ståle hiver en lille kanin op af hatten alligevel. Nu er der jo lidt penge i kassen og selv om de ikke fik den spiller til midten som de ønskede, så er der jo altid en nr.2 på listen....men Fredag bliver vi alle meget mere kloge...og mon ikke mange af os vil hoppe ind og tjekke et par gange ekstra på sporten imorgen ......FOZA FCK

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvis Zeca og Falk skal erstattes af Gregus og Kvist, sætter vi med garanti point til!!!!!

    Var det mon Lukas Andersen Ståle var ude efter???
    Kabalen er vidst også mere at Zeca erstattes af Kvist, og at Falk erstattes af Pieros, som så skubber Fischer ud på kanten og Thomsen ind centralt.

    Jeg synes egentlig vi er nogenlunde med centralt, Kvist er ikke helt deroppe hvor det er godt, men han er alligevel stepped meget op. Jeg er egentlig mere tilhænger af en venstrekant som erstatning for Thomsen, fordi alle 3 venstrekanter spiller mest muligt. Samtidig så jeg også gerne at det var et ungt talent som havde noget fart, en spiller ala J. Amon. En der kan tilbyde holdet noget andet, og være en kæmpe gene for modstanderne når de trætte prøver at holde de sidste 20 min.

    Tidligere har jeg været meget håbefuld omkring højrebacken, hvor PA har været kampens skuffelse i stort set alle kampe hvor Lüftner ikke har spillet. Men de sidste kampe har han vist voldsom fremgang, og det gør at jeg er klar til at give ham en chance mere. Jeg håber han er klar til det ansvar der følger med, og ikke falder tilbage i stolen når vinduet smækker...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #2104
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...em-til-aalborg

    Lucas Andersen til aab. Endnu et lovende aab talent der ikke klarede den i udlandet. Kan måske lære dem at tage forbi fck inden de tager ud og bliver knækket..

    Mvh
    Fordømt, ham havde jeg som bekendt gerne set som forstærkning til kanterne. Men hvis han er så meget hjemmefødning, at kun Aalborg dur, er der jo ikke så meget at gøre ved det...

    Mht. Ståles beretning om den missede midtbanemand ville det et eller andet sted ligne ham dårligt at komme med den fortælling som et opgivende forsøg på at sige: "Vi prøvede at forstærke holdet, men det lykkedes ikke."

    Jeg vælger at betragte det som spin i 11. time, som skal lægge pres på nogle folk derude. For vi har pinedød brug for forstærkninger nu, så vi ikke hver anden kamp er tvunget til at gå på kompromis med det nye offensive paradigme.

    I alleryderste nødstilfælde håber jeg, at Ståle holder på Kadrii og genindlemmer ham i truppen det sidste halve år, han er her. Han er trods alt ikke nogen håbløs nødløsning på venstre kant og i angrebet som den lille hurtige, når Fischer ikke kan spille der.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #2105
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bashkim-kadrii

    Det ser ud til at Baskim ryger til Odense
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #2106
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mht. Ståles beretning om den missede midtbanemand ville det et eller andet sted ligne ham dårligt at komme med den fortælling som et opgivende forsøg på at sige: "Vi prøvede at forstærke holdet, men det lykkedes ikke."

    Jeg vælger at betragte det som spin i 11. time, som skal lægge pres på nogle folk derude. For vi har pinedød brug for forstærkninger nu, så vi ikke hver anden kamp er tvunget til at gå på kompromis med det nye offensive paradigme.
    Jeg er helt enig. Ståle er ikke en der bare giver op. Så logisk set er det spin. Det har vi også oplevet før. Så selvfølgelig skal man forsøge helt til det sidste at udnytte tiden og få den nødvendige midtbane forstærkning og det gør man også. Alt andet ville være dybt uprofessionelt.

    Mht. til Bashkim Kadrii, så ryger han desværre nok under alle omstændigheder til OB. Han var ikke umiddelbart at se i Parken i går, som han ellers har været til alle andre hjemmekampe.

    Mit bud på en hektisk afslutning på transfervinduet:
    * Bashkim til OB:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bashkim-kadrii
    * Ny 3 målmand i Frederik Ibsen:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rederik-ibsen/
    * Lüftner udlejes eller sælges måske:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-interesseret
    * Vi henter måske en ny midtbaneprofil
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2107
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Ståle er ikke en der bare giver op. Så logisk set er det spin. Det har vi også oplevet før. Så selvfølgelig skal man forsøge helt til det sidste at udnytte tiden og få den nødvendige midtbane forstærkning og det gør man også. Alt andet ville være dybt uprofessionelt.

    Mht. til Bashkim Kadrii, så ryger han desværre nok under alle omstændigheder til OB. Han var ikke umiddelbart at se i Parken i går, som han ellers har været til alle andre hjemmekampe.

    Mit bud på en hektisk afslutning på transfervinduet:
    * Bashkim til OB:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...bashkim-kadrii
    * Ny 3 målmand i Frederik Ibsen:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rederik-ibsen/
    * Lüftner udlejes eller sælges måske:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-interesseret
    * Vi henter måske en ny midtbaneprofil
    Samt jeg håber vi sender et bud af sted på Muhktar på 1 mil euro :D

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #2108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Samt jeg håber vi sender et bud af sted på Muhktar på 1 mil euro :D
    Vi bør også byde 1 mio euro på Duelund :-)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hm, truppen ser godt nok tynd ud her til efteråret, og hvor det dog ærgrer mig, at vi har misset, hvad der ifølge Ståle var en CM, vi ellers ikke kunne få fat på (det kunne vi så heller ikke ��), fordi det vidner om, at det ikke bare har været en spiller til bredden.

    I dag er jeg stadig euforisk og stolt af fans, spillere og trænere, men jeg er også nervøs for, om vi igen kommer til at hænge efter BIF og FCM i ligaen her i efteråret, da begge klubber har bredde trupper og nu kun skal koncentrere sig om halvanden turnering (der er ikke pokalkampe mod gode modstandere før foråret), mens vi skal spille en del kampe med Pieros, Kvist, Gregus, Bengtsson og Kodro. Fordi jo - der vil altså komme kampe, hvor Fischer, Ndoye, Zeca og Falk kommer til at sidde ude med enten skader, karantæner eller regulære hvilepauser. Vi kan håbe, at vi er heldige i denne sæson, så det ikke bliver for mange på samme tid.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hm, truppen ser godt nok tynd ud her til efteråret, og hvor det dog ærgrer mig, at vi har misset, hvad der ifølge Ståle var en CM, vi ellers ikke kunne få fat på (det kunne vi så heller ikke ��), fordi det vidner om, at det ikke bare har været en spiller til bredden.

    I dag er jeg stadig euforisk og stolt af fans, spillere og trænere, men jeg er også nervøs for, om vi igen kommer til at hænge efter BIF og FCM i ligaen her i efteråret, da begge klubber har bredde trupper og nu kun skal koncentrere sig om halvanden turnering (der er ikke pokalkampe mod gode modstandere før foråret), mens vi skal spille en del kampe med Pieros, Kvist, Gregus, Bengtsson og Kodro. Fordi jo - der vil altså komme kampe, hvor Fischer, Ndoye, Zeca og Falk kommer til at sidde ude med enten skader, karantæner eller regulære hvilepauser. Vi kan håbe, at vi er heldige i denne sæson, så det ikke bliver for mange på samme tid.
    Hele holdet har virkelig oppet sig. Ankersen er blevet god igen osv. Rent faktisk er jeg mindre nervøs for Kvist, Gregus, Kodro osv fordi de har også spillet fint på det seneste (Kodro har ikke spillet meget). Jeg ville dog gerne have en kantspiller fordi vi skal rotere alt for vildt, når Falk skiftes ud. Alternativt en cm og Falk på kanten... jeg bliver bare gladere og gladere for Falk centralt.

    Det giver mening med en midtbanemand og man må gerne satse eksotisk. Start 11 er rigtig god, så en sydamerikansk lottokupon skala også være velkommen, hvad der irreter mig mest er at vi ikke ved hvem der er budt på. Det må simpelthen slippe ud snart med mindre man ikke har opgivet

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2111
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Fordømt, ham havde jeg som bekendt gerne set som forstærkning til kanterne. Men hvis han er så meget hjemmefødning, at kun Aalborg dur, er der jo ikke så meget at gøre ved det...

    Mht. Ståles beretning om den missede midtbanemand ville det et eller andet sted ligne ham dårligt at komme med den fortælling som et opgivende forsøg på at sige: "Vi prøvede at forstærke holdet, men det lykkedes ikke."

    Jeg vælger at betragte det som spin i 11. time, som skal lægge pres på nogle folk derude. For vi har pinedød brug for forstærkninger nu, så vi ikke hver anden kamp er tvunget til at gå på kompromis med det nye offensive paradigme.

    I alleryderste nødstilfælde håber jeg, at Ståle holder på Kadrii og genindlemmer ham i truppen det sidste halve år, han er her. Han er trods alt ikke nogen håbløs nødløsning på venstre kant og i angrebet som den lille hurtige, når Fischer ikke kan spille der.
    Jeg skal være ærlig og sige, at det passer mig rigtig fint at Lucas Andersen ender i Aalborg.. Jeg ser ham slet ikke passe ind her.. Der mangler fysik, dynamik og gennembrudskraft, hvilket er en væsentlig del af det at spille kant her.. Ja i det hele taget, hvis man skal klare sig på internationalt niveau, hvilket vel også er derfor at han ikke engang slår igennem som en profil hos et schweizisk midterhold.. Med Lucas A får man endnu mere nips end med Kusk, så jeg er helt overbevist om at han aldrig har været et seriøst emne på Ståles og Langes bord.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #2112
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der er stadig en dag tilbage, og det kan simpelthen ikke passe, at Ståle og co. ikke har flere mulige forstærkninger på blokken, som kan prøves i dag. Jeg nægter at tro, at der ikke arbejdes på noget.

    Tag nu Evander da Silva Ferreira, som FCM har hentet til midtbanen. Hvis han nu virkelig er et stortalent, og de kan hente ham på en leje med købsoption, så bør vi jo kunne hente noget mindst lige så godt fra eksempelvis Brasilien - ikke mindst nu, hvor vi kan lokke med europæisk fodbold hele efteråret.

    Jeg bliver sgu skuffet, hvis der ikke kommer andet i dag end en tredjemålmand fra Vendsyssel.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #2113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hele holdet har virkelig oppet sig. Ankersen er blevet god igen osv. Rent faktisk er jeg mindre nervøs for Kvist, Gregus, Kodro osv fordi de har også spillet fint på det seneste (Kodro har ikke spillet meget). Jeg ville dog gerne have en kantspiller fordi vi skal rotere alt for vildt, når Falk skiftes ud. Alternativt en cm og Falk på kanten... jeg bliver bare gladere og gladere for Falk centralt.

    Det giver mening med en midtbanemand og man må gerne satse eksotisk. Start 11 er rigtig god, så en sydamerikansk lottokupon skala også være velkommen, hvad der irreter mig mest er at vi ikke ved hvem der er budt på. Det må simpelthen slippe ud snart med mindre man ikke har opgivet
    Enig i, at vi har en stærk start 11. Problemet er dog, at tager du Falk ud, så mangler du visioner på midten. Tager du Fischer ud, så mangler du den altoverskyggende X-faktor. Tager du Ndoye ud, så mangler du en opspilsstation. Fjerner du Zeca, kan vi ikke spille på den nye offensive måde, fordi Kvist slet ikke kan dække samme rum. Og begynder du at kombinere nogle af ovenstående, så ser jeg eddermame en ørkenvandring eller to samt et 0-1 nederlag på en dødbold i Horsens. Fischer og Ndoye har jo stort set haft sidste eller næstsidste fod på alle vores mål denne sæson.

  26. De følgende 8 brugere er enige:

  27. #2114
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis eksempelvis Thomsen bliver skadet, har vi et stort problem, for så skal Fischer spille på kanten, og så er der hverken backup til ham eller til Falk centralt - og så mangler vi den bevægelige angriber.
    Jeg synes egentlig, at Falk skal blive, hvor han er, men med Ståles udtalelse om en glippet signing af en central midt, kunne det godt tyde på, at planen mere er at hente en til den plads end til kanterne.

    Et par muligheder:

    Erdal Rakip (svensk U21-landsholdsspiller, tidligere MFF) kommer næppe til at spille meget for Benfica i efteråret. Han var udlejet til Crystal Palace i foråret uden at få spilletid, så han har ikke været i aktion på klubplan siden november. Fortrinsvis central midt, men har også været brugt på højrekanten. 27 kampe/8 mål i Allsvenskan i 2017.

    Giuseppe Rossi (tidligere italiensk landsholdsspiller, p.t. klubløs). Kan angrebet bære en løntung spiller mere? I så fald skal Fischer rykkes permanent ned på venstrekanten. Rossi har været hårdt plaget af skader i de senere år, men fik da 9 kampe/1 mål for Genoa i Serie A i sidste sæson. Flere italienske klubber overvejer ham lige nu. At han overhovedet skulle være en mulighed skyldes, at Djurgården for fire uger siden fik ham tilbudt, men hans lønkrav på ti millioner danske kroner var i overkanten for dem. Kan han presses lidt ned og lokkes med forskerskat, burde det ikke være helt umuligt, men man risikerer også at lave en van der Vaart, selvom Rossi trods alt kun er 31.

    Brayan Angulo (Emelec, Ecuador, 22 år), hurtig og målfarlig angriber. Igen vil det være som den bevægelige, letbenede makker til N'Doye.

    Federico Martinez (Liverpool FC, Uruguay, 22 år), hurtig og driblestærk kantspiller (primært venstre), der sidste vinter blev sat i forbindelse med klubber som (engelske) Liverpool, West Ham og Dortmund, men det er aldrig til at vide, hvor meget man skal lægge i den slags. Meget spændende spiller, og hvis han ellers er til at betale, kunne han blive rigtig god.
    HIC SUNT LEONES

  28. De følgende 2 brugere er enige:

  29. #2115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •