Side 47 af 145 FørsteFørste ... 37444546474849505797 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.bt.dk/fodbold/midt-i-fck...r-daarligt-nyt

    »I løbet af tre-fire dage kommer der en vældig kedelig nyhed i forhold til en spiller, som stopper i FCK. Så må vi håbe, at vi derefter kan præsentere nogle positive nyheder.«

    Når han kalder det en dårlig nyhed at en spiller stopper, så lyder det ikke som om en der sælges.

    Kan det være William eller SA som vælger at trække stikket?

  2. #692
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tror sku mere det nok er klubbens nye målemand der måske ikke kan spille pga hans knæ alligevel...eller Erik Johanson som er ved at blive solgt.....

  3. #693
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018


  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #694
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    puha... Den er grim. Vi skal jo stort set bygge et helt nyt forsvar op igen i næste sæson. Det bliver en travl sommer for Ståle.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #695
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    puha... Den er grim. Vi skal jo stort set bygge et helt nyt forsvar op igen i næste sæson. Det bliver en travl sommer for Ståle.
    Så er det tidligere Bjelland rygte ikke så mærkeligt. Vi kommer til at mangle en erfaren herrer i de bageste rækker. Sotirios kan umuligt være den eneste midtstopper der bliver hentet ind, når Erik rejser hjem til Sverige.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #696
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Historien giver god mening, hvis det er Erik. Han var også en af de (mange) spillere jeg gættede på, i den anden tråd hvor dette diskuteres.

    Han passer ind i historien med, at vi tydeligvis er gået på desperat forsvarer-jagt, og det passer med, at han fik den ære at blive udskiftet 10 min. før tid i går. Publikum vidste bare ikke, at det var pga at han stopper. Det passer også ok med at Ståle nævner, at de har kæmpet med en del i truppen (Vavros skade + Erik der pludselig vil væk) og, at man ikke selv har været herre over tingene

    Jeg må indrømme, at jeg smiler med det ene øje og græder med det andet - mest det sidste.
    Jeg kan godt respektere en spiller som Erik, der i den grad er en mand som følger hjertet og ikke pengene. Vi har selv nydt godt at det, da han blev i København, ligesom vi nød godt af det, da han sagde nej til landsholdet.
    Samtidig er det dog også utroligt ærgerligt for holdet, men så sandelig også økonomisk. For holdet har han jo netop i de to sidste kampe vist sit gamle jeg og været helt outstanding - det er et kæmpe tab, at vi ikke får en spiller med det niveau næste år. Det indgik netop i hele den overordnede plan, at det var Erik som defensive skulle bygges op om. Sidste år kiksede det med dårlig for og lang skade. Nu ser det endelig ud til at kunne lade sig gøre, og så smutter han. Øv.
    Økonomisk er det selvfølgelig også en katastrofe også selvom vi får lidt kompensation. Han har fået truppens højeste lån i et år nærmest uden at spille og vi sagde (så vidt jeg husker) nej til tilbud fra Tyrkiet i sommers. Og nu smutter han for en slik i forhold til, hvad vi kunne have tjent på ham for et år siden, og samtidig skal vi nok ud og lægge boksen for en ny spiller, hvor der er (ligesom ved alle andre køb) en risiko for at det flopper.

    Når det er sagt, så er der nok ikke så meget at gøre i denne sag. Vi får næppe en god version af Erik ved at holde ham, ligesom det garanteret giver nogle gnidninger i trup og humør (måske det Ståle snakker om). Men voldsomt ærgerligt er det, og der er sikkert en Stokholmsklub (for det er en skandale, hvis han tager til Malmø) der bliver meget meget glade for denne udvikling.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #697
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Historien giver god mening, hvis det er Erik. Han var også en af de (mange) spillere jeg gættede på, i den anden tråd hvor dette diskuteres.

    Han passer ind i historien med, at vi tydeligvis er gået på desperat forsvarer-jagt, og det passer med, at han fik den ære at blive udskiftet 10 min. før tid i går. Publikum vidste bare ikke, at det var pga at han stopper. Det passer også ok med at Ståle nævner, at de har kæmpet med en del i truppen (Vavros skade + Erik der pludselig vil væk) og, at man ikke selv har været herre over tingene

    Jeg må indrømme, at jeg smiler med det ene øje og græder med det andet - mest det sidste.
    Jeg kan godt respektere en spiller som Erik, der i den grad er en mand som følger hjertet og ikke pengene. Vi har selv nydt godt at det, da han blev i København, ligesom vi nød godt af det, da han sagde nej til landsholdet.
    Samtidig er det dog også utroligt ærgerligt for holdet, men så sandelig også økonomisk. For holdet har han jo netop i de to sidste kampe vist sit gamle jeg og været helt outstanding - det er et kæmpe tab, at vi ikke får en spiller med det niveau næste år. Det indgik netop i hele den overordnede plan, at det var Erik som defensive skulle bygges op om. Sidste år kiksede det med dårlig for og lang skade. Nu ser det endelig ud til at kunne lade sig gøre, og så smutter han. Øv.
    Økonomisk er det selvfølgelig også en katastrofe også selvom vi får lidt kompensation. Han har fået truppens højeste lån i et år nærmest uden at spille og vi sagde (så vidt jeg husker) nej til tilbud fra Tyrkiet i sommers. Og nu smutter han for en slik i forhold til, hvad vi kunne have tjent på ham for et år siden, og samtidig skal vi nok ud og lægge boksen for en ny spiller, hvor der er (ligesom ved alle andre køb) en risiko for at det flopper.

    Når det er sagt, så er der nok ikke så meget at gøre i denne sag. Vi får næppe en god version af Erik ved at holde ham, ligesom det garanteret giver nogle gnidninger i trup og humør (måske det Ståle snakker om). Men voldsomt ærgerligt er det, og der er sikkert en Stokholmsklub (for det er en skandale, hvis han tager til Malmø) der bliver meget meget glade for denne udvikling.
    Jeg frygter virkelig at vi kun henter en enkelt afløser for Erik Johansson så vi fortsat skal trækkes med Vavro/Lüftner til næste sæson.. Blev sgu så glad ved rygterne om Bjelland/Pappadapahej, fordi det indikerede at Ståle alligevel havde fået øjnene op for det åbenlyse problem i vores forsvar.. Nu lader det i stedet for udelukkende at dreje sig om at finde en erstatning for Johansson.. Dermed giver Ståles tidligere kommentarer omkring forsvaret også mere mening.. Vi kommer altså ikke til at løfte baren rent forsvarsmæssigt i det kommende vindue, hvilket er intet mindre end en katastrofe.. Må næsten håbe Vavro er ude i længere tid, selvom det er en grim tanke at have, da det måske vil kunne tvinge et indkøb af en ekstra stopper igennem..

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #698
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Erik laver en Grønkjær/Laudrup og vil hjem. Vi nyder godt af det den anden vej og bør hjælpe ham. Det er dog så usandsynligt ærgerligt og med det antal daglige flyvninger imellem Stockholm og København, så kunne man måske finde en løsning. Erik er sindsyg sympatisk og jeg ønsker ham egentlig bare det bedste


  14. #699
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Erik er meget sympatisk Ja, men betaler han sig ud af det? Eller frasiger han sig sin løn så han mister 2 cifret i følge BT ?Erik har en værdi for klubben på over 10 mio kr den skal man altså ikke bare fra sige gratis. Så må der findes en løsning med fly og en ekstra dag i ugen hjemme eller lignende

  15. #700
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Interessant situation med Erik. Hvad gør man i praksis med sådan en sag? Opsiger man gensidigt en kontrakt eller sælger man for enhver pris?

  16. #701
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Erik er meget sympatisk Ja, men betaler han sig ud af det? Eller frasiger han sig sin løn så han mister 2 cifret i følge BT ?Erik har en værdi for klubben på over 10 mio kr den skal man altså ikke bare fra sige gratis. Så må der findes en løsning med fly og en ekstra dag i ugen hjemme eller lignende
    Jeg tror ikke helt på løsningen med fly og en ekstra dag i ugen hjemme!
    Det tror jeg hverken klubben eller Erik er godt tjent med.

    Men hold fast det er nederen! Efter at have set Erik de sidste par kampe har man haft følelsen af, at forsvaret nok skulle sidde der til næste sæson. Især hvis man hentede en ny ind ved siden af ham. Nu ser det ud som om, at grunden til at vi overhovedet har kigget på en til forsvaret har været fordi Erik skal væk. Så skal vi spille videre med Lüftner og Vavro + ny. Det kan jeg ikke lige overskue ...... Lorte lorte lorte sæson!!!

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #702
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bedste måde at erstatte Erik på er at hente Erik men igen har vi sovet i timen. Men Erik J må sgu sidde med en lorte smag i munden , først ligner det FCK taber hele hans værdi (10-15mio ) og så sidder os i denne her lorte case!!

  19. #703
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Øh? Regnestykket går da kun op, hvis vi henter to til centerforsvaret, da Antonsson jo også er stoppet. Det er også i fin tråd med det rygterne går på. FCK har altid min. 4 stk. til den position. Jeg regner ikke Boilesen med, selvom han har gjort det glimrende på den position. Så ro på, jeg er sikker på, at vi henter to til centerforsvaret.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #704
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Øh? Regnestykket går da kun op, hvis vi henter to til centerforsvaret, da Antonsson jo også er stoppet. Det er også i fin tråd med det rygterne går på. FCK har altid min. 4 stk. til den position. Jeg regner ikke Boilesen med, selvom han har gjort det glimrende på den position. Så ro på, jeg er sikker på, at vi henter to til centerforsvaret.

    Tjo, men i interviewet med Kasper Marker fra canal9 før alt det her med Erik j, der fortæller Ståle at vi ikke er på udkig efter nogle til forsvaret, da vi har fire med Boilesen. Og der er der taget højde for at Antonsson ikke er en del af truppen! Så jeg tror ikke, at det er givet, at han henter to til forsvaret! Jeg tror slet ikke planen var, at Ståle ville hente til midterforsvaret.. Rygterne med en til midterforsvaret passer også meget godt tidsmæssigt ifht hvornår Erik har meddelt Ståle at han vil stoppe!

    Så jeg tror desværre det bliver Boile + team Balkan + svensk-grækeren i næste sæson!

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #705
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ja det er super flot at manden følger sit hjerte, men jeg kommer vitterligt aldrig til at have respekt for mennesker/klubber der ikke respekterer en kontrakt man har skrevet under på.
    Nej, man kan ikke forudse at man bliver forelsket - men hvis man er sådan en person der ikke vægter fodbolden særlig højt og let kan sige farvel til det, så må man jo skrive kontrakter på 1 år med de klubber man vælger.
    Om det er pga. kærlighed, at man vil til en anden klub eller man bare ikke vil spille mere så mener jeg at man respektere en kontrakt man har sat sin signatur på.

    Specielt når manden jo var hurtig til at skrive under på en forbedret kontrakt for bare ét år siden.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •