Side 50 af 145 FørsteFørste ... 404748495051525360100 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Fra twitter:

    Daniel Kindberg meddelar i C-More att Sotirios Papagiannopoulos är klar för FC Köpenhamn

    Kindberg er vist ham, der har forhandlet for Østersund, hvis jeg ikke husker forkert. Ligner en done deal.

  2. #737
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så er Sotirios Papagiannopoulos FCK spiller - når formaliteter er på plads
    Øvre C'er

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Virker som om han er ret hurtig og udmærket i opspillet. https://www.youtube.com/watch?v=4mDYTi8VCnw

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #739
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Så er Sotirios Papagiannopoulos FCK spiller - når formaliteter er på plads
    Er der nogen der kender noget til ham ? Er han hurtig ? Er han hovedstød stærk ? Hvor høj er han ? Jeg har selv aldrig som aldrig hørt noget som helst til ham. Men jeg ser heller aldrig svensk fodbold.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #740
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Er der nogen der kender noget til ham ? Er han hurtig ? Er han hovedstød stærk ? Hvor høj er han ? Jeg har selv aldrig som aldrig hørt noget som helst til ham. Men jeg ser heller aldrig svensk fodbold.

    Han er 1.90 høj

    Det er det eneste jeg ved om ham!

  9. #741
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Han er 1.90 høj

    Det er det eneste jeg ved om ham!
    Ok tak, nu har jeg lige set den video som Devil har lagt op, og der gør han det vel ok.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  10. #742
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Ok tak, nu har jeg lige set den video som Devil har lagt op, og der gør han det vel ok.
    Jeg synes han ligner Luftner :-D

  11. #743
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    En 27-årig spiller uden nogen stor karriere bag sig... han kan kun overraske positivt.

  12. #744
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Michael Gravgaard var vel også en 27-årig uden en stor karriere bag sig, da vi hentede ham. Uden yderligere sammenligning. Sotte her har vel trods alt erfaring fra Europæisk fodbold gennem Östersunds flotte EL-kampagne.
    ...

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #745
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Fornuftigt at se lidt væk fra den "nye" strategi med at købe unge spillere for at kunne sælge med profit. Jeg kan godt lide voksne mænd... i vores centerforsvar.

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #746
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Østersunds træner om handlen: (Timestamped 56s)


  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #747
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Afskedsinterview med Papa


  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #748
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    OMG, jeg kan slet ikke overskue at skulle råbe det navn op i Parken. Synes Sotiriou er svært nok...

  21. #749
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Man kan mene hvad man vil om Eriks beslutning, men at vi henter spillere hjem, der ikke har fået succes i deres klubber og hvor klubberne mere eller mindre har fravalgt dem, er vel ikke i nærheden af det Erik gør.
    Det er selvfølgelig et rimeligt perspektiv. Man kunne også se det, som at de spillere har villet væk fra deres daværende klubber for at komme hjem. De må jo have haft deres grunde, og der kan naturligvis sagtens have været flere, end dem du nævner. Vi kender næppe dem alle, og jeg har i hvert fald meget svært ved at forestille mig, at København har været deres eneste mulighed, eller for den sags skyld mest økonomisk attraktive. I hvert fald ikke hvis de har bedt deres agent forhøre sig rundt omkring.

    Boilesens kontraktsituation gjorde det til en lidt anden sag, men desuden er der formentlig ingen af os, der har nogen anelse om, hvorvidt Fischer bedte om at blive solgt fra Mainz. Eller om Grønkjær gjorde det med Atletico. Eller om Okore gjorde det med Aston Villa. Eller om nogle af de andre gjorde det med deres klubber. Husk at hvis rygterne står til troende, har Johansson ikke truet sig til noget, eller opført sig som en forkælet teenager. Han har spurgt Ståle om det kunne lade sig gøre at blive løst fra kontrakten, og Ståle har sandsynligvis accepteret med et krav om, at vi skal have nogle penge for det. Helt givet som det foregår i mange andre transferhistorier.

    Jeg forstår til fulde, at man er skuffet over det her, men at tro at det er en unik situation, og at alle klubskifter blot foregår fuldstændig uden andre årsager, end at den købende klub vil betale prisen for den pågældende spiller, plus for den sags skyld at København aldrig har profiteret af lidt alternative årsager til et klubskifte, virker for mig ærlig talt en kende naivt. Forresten var det måske lidt urimeligt at skrive hele svaret til dig, for det er egentlig ikke min mening at påstå, at du tror de der ting. Det er der til gengæld andre, der virker til at gøre, så jeg skrev bare det hele her. Håber det er okay.
    Sidst redigeret af Gandhi : 26.05.18 kl. 22:12
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  22. #750
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    OMG, jeg kan slet ikke overskue at skulle råbe det navn op i Parken. Synes Sotiriou er svært nok...
    Papagiannopoulos ~ [Papa'gia'nopo'los]
    Ez

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •