Side 81 af 145 FørsteFørste ... 31717879808182838491131 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,201 til 1,215 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1201
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tænker han må komme med fornyet selvtillid efter en god periode i Randers - han kender FCK ud og ind og ved hvordan man tackler presset... han har før været nede med en lignende skade og kæmpet sig tilbage
    og han er "gratis" og mindst ligeså god som M.Pusic eller en anden vi skal smide halvstore slanter efter... hvis han er fit - håber jeg vi beholder minimum kontrakten ud.... Selvom vi skal ud og have en "klasse"-angriber
    mere! Så kan man bruge NY-Mand, Fischer/Pieros, Wind/Kadrii og så Holse hvilket er et udemærket angriber-team taget vores nuværende situation i betragtning.

    Så hedder start11'er mod finnnerne i min optik pt. nok:
    JJ - Anker, Lüftner/Vavro, Lüftner/Papa, Boile - Skov, Zeca, Falk/Gregus, Falk/Thomsen - Kadrii, Wind (evt. ny-angriber) - hvis vi ikke har skader jeg har overset :-/

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1202
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    sælger Santander til Serie A-klub så blev det officielt...damn han vil blive savnet. Held og lykke og tak for alt :-) spændt på at høre hvad prisen ender på.
    FC København sælger angriberen Federico Santander til italienske Bologna i Serie A for et beløb på 7 millioner euro (52 millioner kroner) plus klausuler, der kan sende flere penge til københavnerne.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. #1203
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Jeg tænker han må komme med fornyet selvtillid efter en god periode i Randers - han kender FCK ud og ind og ved hvordan man tackler presset... han har før været nede med en lignende skade og kæmpet sig tilbage
    og han er "gratis" og mindst ligeså god som M.Pusic eller en anden vi skal smide halvstore slanter efter... hvis han er fit - håber jeg vi beholder minimum kontrakten ud.... Selvom vi skal ud og have en "klasse"-angriber
    mere! Så kan man bruge NY-Mand, Fischer/Pieros, Wind/Kadrii og så Holse hvilket er et udemærket angriber-team taget vores nuværende situation i betragtning.

    Så hedder start11'er mod finnnerne i min optik pt. nok:
    JJ - Anker, Lüftner/Vavro, Lüftner/Papa, Boile - Skov, Zeca, Falk/Gregus, Falk/Thomsen - Kadrii, Wind (evt. ny-angriber) - hvis vi ikke har skader jeg har overset :-/
    Tror du ikke Stephan starter? Joronen er vel nærmest stadig skadet så vidt jeg ved? Ellers enig i opstillingen.

  5. #1204
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    FC København sælger angriberen Federico Santander til italienske Bologna i Serie A for et beløb på 7 millioner euro (52 millioner kroner) plus klausuler, der kan sende flere penge til københavnerne.
    Det er en nogenlunde fornuftig pris med tanke på at vi formentlig kommer til at score yderligere på handlen.. Vi har haft glæde af hans kvaliteter i tre år og sælger nu videre med en ok fortjeneste.. Hvis bare alle indkøb havde samme forløb, så så det jo helt fornuftigt ud.. Nu bliver det bare spændende at se hvem der kommer ind som afløser og ikke mindst hvornår han kommer..

    Mht. Kadrii, så viste han jo igennem hele foråret at han er stærkt tilbage.. Han var ikke bare god for Randers, han var decideret fremragende.. En spiller som gør det så godt i superligaen, skal selvfølgelig have en chance her, så jeg kan sagtens se ham indgå i vores trup i efteråret, hvor han kan byde ind med nogle helt andre kvaliteter end vores øvrige angribere..

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #1205
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Hverken under Kent Nielsen eller Lars Søndergaard spillede AaB andet end 4-4-2 med Würtz og Risgaard som det foretrukne par på den centrale midtbane. Thomsen spillede en sjælden gang på den centrale midtbane, men langt størstedelen af tiden var han venstre midt i netop en klassisk 4-4-2, hvor han som højrebenet kunne trække ind i banen og finde de åbne rum, fuldstændig ligesom en lang række omvendte kante har gjort det i FCK før. AaBs spillestil og de forudsætninger de havde at spille efter matchede nok både Thomsen og Kusk langt bedre end hvad de møder/mødte i FCK, jeg tror ikke at Thomsen nogensinde bliver et større hit i FCK end Kusk blev, men sådan formationsmæssigt passer han fint ind i systemet her.
    Men så vidt jeg husker, så lå en af deres angriber jo nærmest som offensiv midt, så det nærmere lignede en 4-2-3-1. Eller er jeg helt forkert på den?

  8. #1206
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Men så vidt jeg husker, så lå en af deres angriber jo nærmest som offensiv midt, så det nærmere lignede en 4-2-3-1. Eller er jeg helt forkert på den?
    Bliver det så ikke mere til en 4-4-1-1?

    Under alle omstændigheder, så er talkombinationerne nok ikke så vigtige. Som jeg husker det (og det er både en del år og øl siden), så havde Thomsen samme muligheder, friheder og arbejdsområder i AAB, som han vil have på en kant her. Jeg tror faktisk, at Ståle er meget inspireret af det AAB-hold - f.eks. er han gået meget over til kanter som skal gå ind i banen, hvilket han (som jeg husker) ikke brugte så meget inden da.
    Problemet med Thomsen er nok, at skal man have ham i samme form som i AAB, så kræver det nok en masse tillid og en masse kampe fra start i træk, og det er jeg bange for, at han aldrig vil kunne få her. Og slet ikke i den position vi er i nu, hvor vi er det jagende hold som skal oppe os, og ikke det suverænt bedste hold som kan gamble lidt med spillere ude af form.

    Jeg tror helt ærligt ikke på projektet Thomsen.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1207
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bliver det så ikke mere til en 4-4-1-1?

    Under alle omstændigheder, så er talkombinationerne nok ikke så vigtige. Som jeg husker det (og det er både en del år og øl siden), så havde Thomsen samme muligheder, friheder og arbejdsområder i AAB, som han vil have på en kant her. Jeg tror faktisk, at Ståle er meget inspireret af det AAB-hold - f.eks. er han gået meget over til kanter som skal gå ind i banen, hvilket han (som jeg husker) ikke brugte så meget inden da.
    Problemet med Thomsen er nok, at skal man have ham i samme form som i AAB, så kræver det nok en masse tillid og en masse kampe fra start i træk, og det er jeg bange for, at han aldrig vil kunne få her. Og slet ikke i den position vi er i nu, hvor vi er det jagende hold som skal oppe os, og ikke det suverænt bedste hold som kan gamble lidt med spillere ude af form.

    Jeg tror helt ærligt ikke på projektet Thomsen.
    AaB spillede en helt klassisk 4-4-2, hvor den ene af angribere (primært Jönsson) kunne trække ned og deltage i kombinationerne.

    Jeg tror ikke, Ståle er specielt inspireret af det AaB-hold. Selvfølgelig har han set nogle tendenser, men det hold var eksempelvis endnu mere omstillingsfikseret end FCK. Derudover har Ståle da allerede selv længe inden anvendt kantspillere, der trak ind i banen. Hvilket iøvrigt er et verdensomspændende fænomen.

    Mht. Thomsen, så har han altid forsøgt at sælge sig selv som central midtbanespiller, selvom han stort set aldrig har fået chancen dér, lidt ala Toutouh. Han er en fin boldspiller, der dækker forskellige pladser, men er bedst til venstre. Og iøvrigt næsten aldrig kampafgørende.

    Han er okay at have i truppen, men bliver aldrig startspiller i FCK. Og selvom han er fleksibel, foretrækker jeg en kantreserve med andre kvaliteter.

  11. #1208
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg tror ikke, Ståle er specielt inspireret af det AaB-hold. Selvfølgelig har han set nogle tendenser, men det hold var eksempelvis endnu mere omstillingsfikseret end FCK. Derudover har Ståle da allerede selv længe inden anvendt kantspillere, der trak ind i banen. Hvilket iøvrigt er et verdensomspændende fænomen.
    Det kan selvfølgelig diskuteres, om han var inspireret eller ej. Jeg er klar over at Nicolaj Jørgensen var at finde på venstrekanten, men højrekanten var da ikke voldsomt præget af spillere som trak ind i banen. Det var spilere som Bolanos og Rurik, og jeg husker i hvert fald ikke en venstrebenet spiller på pladsen før Kusk. Og nu er det så Skov, som også er enormt etbenet. Så umiddelbart ligner det for mig, at der er sket en taktisk udvikling men langt højere vægt på kantspillere, som skal gå ind af.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1209
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Han er okay at have i truppen, men bliver aldrig startspiller i FCK. Og selvom han er fleksibel, foretrækker jeg en kantreserve med andre kvaliteter.
    Jeg er faktisk glad nok for at ham i truppen, men jeg ville gerne have en anden type også. Nogen gange skal der ro på, og nogen gange skal der en ind med gåpåmod, fart og udfordringer. Jeg savner det sidste alternativ.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1210
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    FC København sælger angriberen Federico Santander til italienske Bologna i Serie A for et beløb på 7 millioner euro (52 millioner kroner) plus klausuler, der kan sende flere penge til københavnerne.
    Kilde, please.
    Vil altid elske Ståle

  16. #1211
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Kilde, please.
    Bt skriver "for et beløb mellem 45 og 52 millioner plus klausuler" sådan ca.

  17. #1212
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Kilde, please.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...beloeb/7208231
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1213
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    "FC København mister angriberne Federico Santander, som er solgt til italienske Bologna i Serie A for mindst 52 millioner kroner" - Det er fordi han åbenbart er flere angribere :-)


  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  21. #1214
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    "FC København mister angriberne Federico Santander, som er solgt til italienske Bologna i Serie A for mindst 52 millioner kroner" - Det er fordi han åbenbart er flere angribere :-)
    Er prisen så pr. styk?

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1215
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Er prisen så pr. styk?
    Og hvor mange er han?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •