Side 78 af 145 FørsteFørste ... 28687576777879808188128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,156 til 1,170 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1156
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Well teoretisk står vi jo igen i en lorte situation, om man vil det eller ej.
    Dertil kommer der at en evt., erstatning skal spilles ind, lærer taktikken, falde til i klubben osv., det kommer vi altså ikke uden om Kasper.
    Så alt i alt, må man vel erkende, at Kenny har ret i sin antagelse, at man ikke virker sådan vildt godt forberedt.

    Så man kan vel fint diskutere om vi er forberedt eller ej, har jo længe virket som om at Santander og Ståle ikke kunne blive enige om en ny kontrakt.
    For hvis ikke man kan snakke, tale, skrive w/e omkring de transfers & mangle på samme som vi pt., ser ske. kan vi jo ligeså godt lukke dette debatforum.

    Dertil mener du helt seriøst, at vi pt., står med en trup der bare er i nærheden af at blive i top3?
    I nærheden af top 3? Ja, bestemt da, det bare ikke godt nok at være i nærheden af top 3 ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1157
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ikke at jeg er Ståledefensor overhovedet, men jeg tror man skal læse Ståles udmelding (og alle trænere der gerne vil beholde deres job) lidt anderledes. Jeg tror ikke, du finder een eneste træner, der ikke gerne vil købe flere spillere til sit hold.

    Derfor en lille guide:

    Jeg er tilfreds med truppen = Bestyrelsen har ikke givet mig penge at købe for, og jeg vil ikke gå i mod min bestyrelse i pressen.
    Vi skal have et par forstærkninger = Jeg har lidt penge at købe for
    Vi skal ud at hente nogle seriøse forstærkninger = Jeg har fået mange penge at købe for.

    Og generelt er der mange bundlinjer når trænere udtaler sig. Man kan også risikere at presse prisen op på spillere hvis sælgende klub fra er samme liga + hvis sælgende klub ved at man har mange penge at købe for.
    Kan ikke se hvorfor vi ikke skulle have penge ? Medmindre vi har gearet ned ?

    Santa 45 mio ,Pavlo 11 mio ,Erik alt inkl 8 mio ? Plus lønnen vi sparer på de 3 plus Matic,Toutouh og Anton. Dette plus vores normale budget burde da give masser at handle for?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1158
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kan ikke se hvorfor vi ikke skulle have penge ? Medmindre vi har gearet ned ?

    Santa 45 mio ,Pavlo 11 mio ,Erik alt inkl 8 mio ? Plus lønnen vi sparer på de 3 plus Matic,Toutouh og Anton. Dette plus vores normale budget burde da give masser at handle for?
    Både Matic og Erik må give nogle massive nedskrivning ift. den værdi, indkøbsprisen (og signon mm.) er blevet lagt ind med - så billedet er næppe så klokkeklart endda.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  6. #1159
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Egentlig ved jeg ikke rigtigt, om det her er et forsvar for den påstand, fordi det selvfølgelig kommer an på, hvad man mener om andre klubber og deres evne til at scoute spillere.

    Her kan man læse, hvordan der var klubber fra væsentlig større ligaer efter Michael Lüftner, inden vi hentede ham.

    Her kan man læse, at også andre ville have Uros Matic, før vi slog til.

    Her kan man læse, at større klubber fra blandt andet den italienske, den græske og den portugisiske liga ville have Pavlovic, inden vi købte ham.

    Her kan man læse, hvordan vi er nødt til at hente spillere, før blandt andre Anderlecht, Basel, Salzburg og andre lignende klubber henter de samme spillere.

    Pointen er, at man naturligvis kan pege fingre ad folk hos KBH, der har fejlet i integrationen af flere spillere, men de samme spillere har været attraktive for større klubber fra større ligaer på samme tid, som vi har hentet dem. Selvfølgelig er det kun relevant, hvis man heller ikke bryder sig om de klubbers evner til at finde gode spillere.



    Det er ikke helt rigtigt. Som der står her, var det også Lars Højer, der anbefalede klubben at se nærmere på og i sidste ende købe Dame N’Doye, men sådan er der jo så meget.
    Som jeg tidligere har skrevet, så er man altså nødt til at have mere is i maven når man foretager disse 'storindkøb'. Uros kom til fra Østrig, og havde en ½ sæson før vi slog til.
    Pavlovic kom til fadet efter FKCs (daværende klub) angriber blev skadet, og scorede b.la 10 kasser i 5 kampe. Her taler vi altså endnu engang om en spiller med 1 år på bagen som fastmand, og hvor målene kom i stimer. - Skal vi købe Saba?

    Luftner kom til efter en smut forbi Slavia, men havde forinden da tørnet ud for Teblice.

    Du nævner selv, at de store klubber var interessede, men det er vel nok forskellen på måden der scoutes. Før der skal ligges store penge på bordet, så skal der præsteres over længere tid, eller så skal talentet være så åbenlyst at det ikke er til at tage fejl af. Jeg kan garantere dig for, at klubberne hvorfra vi købte disse ellers fine spillere, informerede Fiorentina, Chievo osv. om at FCK var interesserede da de havde et håb om at presse prisen op. Der var dog ingen der bød sig til, da det virkelig spidsede sig til.

    Jeg kan godt se ideen med de købte spillere, men man er simpelthen nødt til at scoute ordentligt og have is i maven. Hvor tit har vi ikke hørt, at spilleren er købt på baggrund af et par super kampe mod os i europæisk sammenhæng? Gregus og Vavro er i hvert fald.

    Jeg tror ideen med Ståle som Manager ved at være død, og klubben holder på pengene indtil næste sæson hvor alt gøres op.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1160
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Du nævner selv, at de store klubber var interessede, men det er vel nok forskellen på måden der scoutes. Før der skal ligges store penge på bordet, så skal der præsteres over længere tid, eller så skal talentet være så åbenlyst at det ikke er til at tage fejl af. Jeg kan garantere dig for, at klubberne hvorfra vi købte disse ellers fine spillere, informerede Fiorentina, Chievo osv. om at FCK var interesserede da de havde et håb om at presse prisen op. Der var dog ingen der bød sig til, da det virkelig spidsede sig til.
    Når spillerne har præsteret over længere tid, og når talentet er åbenlyst så har vi ikke længere råd til dem.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #1161
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Både Matic og Erik må give nogle massive nedskrivning ift. den værdi, indkøbsprisen (og signon mm.) er blevet lagt ind med - så billedet er næppe så klokkeklart endda.
    Matic er kun lejet ud og derfor stadig på kontrakt, så formoder ikke man har skrevet hans værdi ned? Hvis han har kostet 20 mio inkl signon over en 5 årig periode, så nedskrives hans værdi med 4 mio hvert år og står vel derfor stadig som et aktiv med en værdi på 10 mio når vi får ham retur fra leje næste år. Det kunne også meget vel være den værdi man har aftalt med Wien de skal betale, hvis de ønsker at købe ham fri efter lejeperiodens ophør. Dermed kommer man, hvis alt går vel, nogenlunde ud med skindet på næsen, nøjagtigt som tilfældet var med Pavlovic.

    Mht Erik er jeg ikke sikker på hvordan praksis er omkring forlængelser, hvor han blandt andet fik en stor bonus.. Men man har næppe opskrevet hans værdi til bare tilnærmelsesvis det beløb på 50 mio som vi tilsyneladende blev tilbudt sidste sommer.. Så jeg tror udgangspunktet for Ståles forhandlinger derfor er, at vi skal kompenseres så vi i hvert fald ikke lider et "regnskabsmæssigt" tab..

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1162
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Når spillerne har præsteret over længere tid, og når talentet er åbenlyst så har vi ikke længere råd til dem.
    Bestemt, men vi skal vel heller ikke bruge den næste Savic? Jeg mener bare, at det bør være muligt at hente spillere i 20-25 års alderen som i det mindste har præsteret i minimum 2-3 sæsoner.
    Jeg ved godt vi har mindreværdkomplekser på sidelinien såfremt Westerlo eller Breda melder sig på banen, men skal vi ikke lige få skeen i den anden hånd? og ift. italiensk fodbold, så får adskillige brugere det til at lyse som om, at i det øjeblik en spiller i en østeuropæiske liga laver to gode afleveringer, så står en italiensk klub klar til at hente dem.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1163
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Well teoretisk står vi jo igen i en lorte situation, om man vil det eller ej.
    Dertil kommer der at en evt., erstatning skal spilles ind, lærer taktikken, falde til i klubben osv., det kommer vi altså ikke uden om Kasper.
    Så alt i alt, må man vel erkende, at Kenny har ret i sin antagelse, at man ikke virker sådan vildt godt forberedt.

    Så man kan vel fint diskutere om vi er forberedt eller ej, har jo længe virket som om at Santander og Ståle ikke kunne blive enige om en ny kontrakt.
    For hvis ikke man kan snakke, tale, skrive w/e omkring de transfers & mangle på samme som vi pt., ser ske. kan vi jo ligeså godt lukke dette debatforum.

    Dertil mener du helt seriøst, at vi pt., står med en trup der bare er i nærheden af at blive i top3?
    1)
    I vinters var Santanders situation ikke afklaret. I så fald ville det være yderst mærkeligt, at Ståle bruger hele foråret på at snakke om, at man håber at holde Santander. Så kan du snakke nok så meget om, at en ny angriber skal spilles ind, lære taktik osv. Hvad havde du tænkt dig man skulle have gjort for at forberede sig bedre på lige netop Santandersalget? Skulle man have købt en angriber mere in vinters til Santanders plads, når nu man håbede og regnede med at holde ham. Altså come on..... der vidste vi jo ikke ikke engang om vi kunne komme af med Pavlovic.

    2)
    Vi kan da diskutere nok så meget, om man er forberedte eller ej på salget. Men fortæl mig lige, hvordan du kan vurdere dette lige nu, når du ikke engang har set, hvem man hiver ind i stedet?
    Hvad skulle være dit grundlag for at sige, at vi er dårlig forberedte?
    Hvad skulle være mit for at sige, at vi er godt forberedte? Ingen af os ved det jo.


    3)
    Om jeg mener vi har en trup til top 3 pt er vel irrelevant for det indlæg jeg har svaret på. Gud f****** er jeg da bekymret over truppens niveau, når den klart bedste spiller forsvinder. Men det ændrer ikke på, om jeg mener man skulle have købt Santanders afløser tidligere (eller hvad I nu mener, man burde have gjort). For det kan jeg slet ikke se, at man kunne have gjort givet situationen.

    Svaret er forøvrigt ja. Vores trup er god nok til top 3. Om den er god nok til top 1 er jeg mere bekymret for,

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #1164
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    1)
    I vinters var Santanders situation ikke afklaret. I så fald ville det være yderst mærkeligt, at Ståle bruger hele foråret på at snakke om, at man håber at holde Santander. Så kan du snakke nok så meget om, at en ny angriber skal spilles ind, lære taktik osv. Hvad havde du tænkt dig man skulle have gjort for at forberede sig bedre på lige netop Santandersalget? Skulle man have købt en angriber mere in vinters til Santanders plads, når nu man håbede og regnede med at holde ham. Altså come on..... der vidste vi jo ikke ikke engang om vi kunne komme af med Pavlovic.

    2)
    Vi kan da diskutere nok så meget, om man er forberedte eller ej på salget. Men fortæl mig lige, hvordan du kan vurdere dette lige nu, når du ikke engang har set, hvem man hiver ind i stedet?
    Hvad skulle være dit grundlag for at sige, at vi er dårlig forberedte?
    Hvad skulle være mit for at sige, at vi er godt forberedte? Ingen af os ved det jo.


    3)
    Om jeg mener vi har en trup til top 3 pt er vel irrelevant for det indlæg jeg har svaret på. Gud f****** er jeg da bekymret over truppens niveau, når den klart bedste spiller forsvinder. Men det ændrer ikke på, om jeg mener man skulle have købt Santanders afløser tidligere (eller hvad I nu mener, man burde have gjort). For det kan jeg slet ikke se, at man kunne have gjort givet situationen.

    Svaret er forøvrigt ja. Vores trup er god nok til top 3. Om den er god nok til top 1 er jeg mere bekymret for,
    1: Det kan simpelthen ikke passe, at en så stor klub som FC. København ikke aner hvordan truppen ser ud efter sommerferien. Santander salget har vel hele tiden været planlagt, men man håbede han kunne overtales til endnu en sæson på grund af skaderne. Pavlovic spillede ingen rolle i forårsæsonen, hvorfor det antages at klubben havde taget beslutningen om at der skulle en ny angriber ind.

    2: Grundlaget for at sige vi er dårligt forberedte er jo ganske evident. Se på sæsonen og de indkøb der er foretaget de seneste 2 år. Gregus, Matic, Pavlo, Pierre (?), Luftner og Vavro. Vi har slet ikke magtet at løfte opgaven. Ikke blot sidste sommer, men også sommeren før.

    3: Hvis man har vores budget og er i tvivl om vores chancer om DM, så har man fejlet, hvilket er et argument for dårlig forberedelse.

  17. De følgende 13 brugere er enige:

  18. #1165
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg håber, at salget af Santander (og Pavlovic) og den larmende tavshed fra rygtemøllen hænger sammen, at Ståle overvejer et systemskifte..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    1: Det kan simpelthen ikke passe, at en så stor klub som FC. København ikke aner hvordan truppen ser ud efter sommerferien. Santander salget har vel hele tiden været planlagt, men man håbede han kunne overtales til endnu en sæson på grund af skaderne. Pavlovic spillede ingen rolle i forårsæsonen, hvorfor det antages at klubben havde taget beslutningen om at der skulle en ny angriber ind.

    2: Grundlaget for at sige vi er dårligt forberedte er jo ganske evident. Se på sæsonen og de indkøb der er foretaget de seneste 2 år. Gregus, Matic, Pavlo, Pierre (?), Luftner og Vavro. Vi har slet ikke magtet at løfte opgaven. Ikke blot sidste sommer, men også sommeren før.

    3: Hvis man har vores budget og er i tvivl om vores chancer om DM, så har man fejlet, hvilket er et argument for dårlig forberedelse.
    Nu ved jeg godt, at du (og flere af dem der er enige) absolut ingen tro har på Ståle, men med al respekt så bliver argumentationen altså temmelig tyndbenet.

    Lige nu er hovedargumenterne for at vi er dårligt forberedte

    a)
    Det har vi været de sidste par vinduer (det kan nok diskuteres omkring vintervinduet)

    b)
    At truppen er for dårlig vel og mærke konkluderet inden man har købt erstatninger for Santander og eventuelle andre forstærkninger.


    Det kan da sagtens være, at I har ret. Men helt seriøst, så lad dog lige den sportslige ledelse få en chance for at vise, at de rent faktisk er velforberedte, inden I kaster dem på bålet. Vinduet er langt endnu, og selvom der ikke er voldsomt lang tid til første kamp, så skal vi nok også huske på, at eventuelle profiler måske først er mulighed sidst i vinduet, når andre bedre muligheder lukker sig for dem. Jeg går ud fra, at I er enige i, at de sidste mange spillere som vi har hentet tidligt i vinduerne og også tidligt deres karrierer ikke ligefrem har været en succes?
    Så lad os nu lige slappe lidt af, og så kan I altid komme med alle de svinere (som I brænder for at komme ud med) d. 1. september, når vi har hentet et par nulbonner.
    Sidst redigeret af k@sper : 20.06.18 kl. 19:49

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1167
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kan ikke se hvorfor vi ikke skulle have penge ? Medmindre vi har gearet ned ?

    Santa 45 mio ,Pavlo 11 mio ,Erik alt inkl 8 mio ? Plus lønnen vi sparer på de 3 plus Matic,Toutouh og Anton. Dette plus vores normale budget burde da give masser at handle for?
    Og El Capitan som tilføjede 13-15 mio.!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1168
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu ved jeg godt, at du (og flere af dem der er enige) absolut ingen tro har på Ståle, men med al respekt så bliver argumentationen altså temmelig tyndbenet.

    Lige nu er hovedargumenterne for at vi er dårligt forberedte

    a)
    Det har vi været de sidste par vinduer (det kan nok diskuteres omkring vintervinduet)

    b)
    At truppen er for dårlig vel og mærke konkluderet inden man har købt erstatninger for Santander og eventuelle andre forstærkninger.


    Det kan da sagtens være, at I har ret. Men helt seriøst, så lad dog lige den sportslige ledelse få en chance for at vise, at de rent faktisk er velforberedte, inden I kaster dem på bålet. Vinduet er langt endnu, og selvom der ikke er voldsomt lang tid til første kamp, så skal vi nok også huske på, at eventuelle profiler måske først er mulighed sidst i vinduet, når andre bedre muligheder lukker sig for dem. Jeg går ud fra, at I er enige i, at de sidste mange spillere som vi har hentet tidligt i vinduerne og også tidligt deres karrierer ikke ligefrem har været en succes?
    Så lad os nu lige slappe lidt af, og så kan I altid komme med alle de svinere (som I brænder for at komme ud med) d. 1. september, når vi har hentet et par nulbonner.
    Give den sportslige ledelse en chance? A hvad? Ståle bliver manager i April 2014. Lange bliver ansat som teknisk direktør i samme tidsperiode. I følgende periode (2014-2018) har vi foretaget følgende handler:

    14/15:

    De Ridder var et Ståle køb
    Mussis var vidst mere et CV end køb.
    Ludwig Augostinsson var var 15, men skrev under i 14. Hovedsageligt CV køb.
    Amartey - CV/Ståle.
    Stephan - CV/Ståle
    Antonsson - CV/Ståle
    Nilsson - CV/Ståle

    2015:
    Santander
    Erik Johansson
    Verbic
    Kusk
    Kvist (5 år!!)
    Olsen
    Kaminski
    ANkersen

    2016, her går det virkelig galt:
    Matic, 2.7 mio euro.
    Pavolic, 1.8 mio. euro.
    Ankersen, 1.35 mio. euro.
    Gregus 1 mio. euro.
    Thomsen, 500 euro.
    Boile, gratis (Løn og sign-on)
    Okore, gratis (løn og sign-on)

    2017/18:
    Fischer, 2.43 mio. euro.
    Pieros, 2.25 mio. euro.
    Luftner, 1.35 mio. euro.
    Skov, 1 mio. euro.
    Bengtsson, 1 mio. euro. (5 år!!)
    Pusic,
    Vavro
    Zeca

    Vi tæller ikke 14/15 med, da der er for stor usikkerhed om hvilke køb der var Ståle eller CV/Andersson eller hvad ham den anden scout hed.

    23 spillere plus det løse.

    Her er i hvert fald 10 spillere, hvis ikke under langt under standard, så langt fra hvad man kan forvente af spillere i den prisklasse. Det er fandme mange, især taget i betragtning at de er kommet i klaser de sidste 2 sæsoner. I en tidligere tråd kom jeg frem til 75 mio. kr., og den var uden sign-on fees og lignende for Okore, som var et dyrt visit - selv med salget taget i betragtning (En stor del gik til AV), Pierre etc.

    Diskussionen om hvem der har scoutet osv., er til en anden tråd, men faktum er den, at lederen sidder med ansvaret. Ståle er garanteret en voldsomt dygtig træner, det er jeg ikke i tvivl om, men der er klar bevis for, at han (med team) ikke har formået at scoute tilfredsstillende. Så må han fratages stillingen som manager, og koncentrere sig om trænergerningen, men det gider han nok ikke.

    Vi har IKKE været forberedte, for så ville ikke sidde og diskutere hvorvidt vi kan konkurrere med FCM og BIF. Jeg har nævnt det før, men gør det gerne igen. Vi har et voldsomt stort budget ift. resten af ligaen, og opererer på et budget større end både Bif og FCM. Dette gælder både ift. løn og transfers. Så kan vi tude og onkel Jan og bonderøvende fra Herning, men faktum er, at FCM har været heldige og dygtige med mange af deres transfers. Når man kan sælge dyrt, købe billigt og samtidigt blive mestre, jamen så er man dygtige. Ligeledes kan det tilføjes, at når man lykkedes med størstedelen af sine indkøb, så gør det ikke så meget af et dyrt bekendtskab ikke lykkedes (VDV)

    Sidder lige og ser bold, så får ikke lige læst det igennem for fejl m.v.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #1169
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    @Sreg

    Prøv lige at læse mit indlæg igen efter fodboldkampen. Det handler ikke om at give ham en chance generelt som manager - det ved jeg flere af dine meningsfæller har opgivet for længst
    Men du er sgu da nødt til at give ham en chance for at købe spillere i dette vindue, før du kan vurdere om han/de har være velforberedt op til DETTE vindue. Det er sådan set det vi snakker om.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #1170
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    @Sreg

    Prøv lige at læse mit indlæg igen efter fodboldkampen. Det handler ikke om at give ham en chance generelt som manager - det ved jeg flere af dine meningsfæller har opgivet for længst
    Men du er sgu da nødt til at give ham en chance for at købe spillere i dette vindue, før du kan vurdere om han/de har være velforberedt op til DETTE vindue. Det er sådan set det vi snakker om.
    Javel ja, men det mener jeg egentlig er samme diskussion, for han bør vel ikke have muligheden. Men for dælen Kasper, du ved det er guf for mig og mine tro følgesvende når vi ser en post af dig omhandlende transfers :-)
    Sidst redigeret af Sreq : 20.06.18 kl. 21:07

  29. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •