Side 97 af 145 FørsteFørste ... 4787949596979899100107 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,441 til 1,455 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1441
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018


    DAMEN!

    Så mangler vi bare Lord og Ragnar!


  2. #1442
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bør stadigvæk være fysisk stærk nok til at blive en alvorlig trussel i Superliga'en selv om nok ikke bliver på samme niveau som i de gode sæsoner. Og forhåbentligt kan Johan Wind når han kommer tilbage fra Skade lærer en masse af ham. Og har trods alt spillet de fleste kampe i sidste sæson, men hvor beskrevet længere op de fleste faktisk ikke var som front angriber. Godt tilfreds, men vi skal hente flere.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1443
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er du gal jeg glæder mig til at have Damen tilbage i feltet.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #1444
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Super fede kommentarer fra NDoye på hjemmesiden.

    "Hvert sted har lært mig noget nyt om spillet på banen og om livet udenfor. Alle steder har jeg scoret mål. Mange mål i de klubber, hvor jeg har fået lov at spille forreste angriber. Færre i de klubber, hvor jeg er blevet brugt på alternative positioner. Som min seneste sæson i Trabzonspor, hvor det kun blev til 5 ligamål og 5 assist, fordi jeg konsekvent blev brugt som kantspiller."

    "Det er jeg ikke. Jeg er angriber. Forreste angriber. Det ved FCK, det ved Ståle. Derfor er jeg i dag vendt hjem til den klub og den træner der skabte mig, hvor min karriere tog fart, og som ligger mit hjerte nærmest."

    "Jeg er 33 år. En pæn alder for en sportsmand. Men jeg er bedre og stærkere end nogensinde. Det glæder jeg mig til at bevise."

    "FCK har brug for mig, og jeg har brug for FCK," siger Dame N'Doye.
    - Torben


  7. #1445
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Damen har kun fået en et-årig aftale. Min optimistiske side siger mig, at Damen er dette års Pusic, altså plan B til at lukke et akut hul. Jeg kan næsten ikke forestille mig, at man ikke henter en mere permanent løsning på angriberposten formentlig med en lidt yngre alder. Vi får ham gratis og binder os kun til løn i en sæson - der må simpelthen være penge til en kvalitetsangriber mere. Men det tager måske stadig en uge eller to, hvorfor det nok var så vigtigt at få N'Doye hurtigt på plads.
    Til gengæld er jeg overbevist om, at signingen af N'Doye for alvor lukker muligheden for Bendtner i kommende sæson.

    Min negative side siger mig selvfølgelig, at jeg skal holde op med at være så forventningsfuld, og at dette er den ene angriber man henter i dette vindue.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1446
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Fedt med N'doye retur. Han har haft en fin "udlandskarriere med konstant spilletid i de klubber han har været i. Men også en reminder til grædekonerne om at pressen ikke aner en skid om hvad der foregår i FCKs transferafdeling. Så bare fordi der ikke er nogle rygter er det ikke ensbetydende med at der ikke sker noget. Slap af og nyd sommeren. Der skal nok være en kompetent spillertrup inden vinduet er lukket.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1447
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Dame N'Doye er mental robust og det er en mangelvarer i den nuværende trup.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1448
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tror bare man skal tage den 1-årige aftale set i forhold til hans alder. Man tager et år ad gangen og ser, hvordan det går. Primært set i lyset af de kontrakter, der er lavet med Antonsen og Kvist, der begge var alt for lange.

    Og passer mig helt fint at det bare er 1 år. Måske næste sommer tage et år mere afhængig af situationen

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #1449
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser

    DAMEN!

    Så mangler vi bare Lord og Ragnar!
    Bare der ikke går Agger, Kalle og Elmander i den.....

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1450
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Fedt med N'doye retur. Han har haft en fin "udlandskarriere med konstant spilletid i de klubber han har været i. Men også en reminder til grædekonerne om at pressen ikke aner en skid om hvad der foregår i FCKs transferafdeling. Så bare fordi der ikke er nogle rygter er det ikke ensbetydende med at der ikke sker noget. Slap af og nyd sommeren. Der skal nok være en kompetent spillertrup inden vinduet er lukket.
    De ved nok væsentlig mere end de kan fortælle os. At de ikke skriver det, er ikke det samme som at de ikke ved det

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1451
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis det her er et hold-kæft-bolche fra Ståle til os halv- eller helkritiske fans, så må jeg indrømme, at det virker på mig. Jeg synes sgu, at Damen er en fed, fed signing, og uden at kende til hans nuværende niveau/form, så har jeg pænt høje forventninger til, hvad han kan gøre her.

    Der er ingen tvivl om, at det er en nødløsning i den forstand, at både Wind og Sotiriou tilsyneladende er ude i et stykke tid, og at Santos-handlen er glippet. Jeg tror også, vi henter en mere permanent angrebsløsning i dette vindue, men N'Doye-signingen signalerer for mig også, at der ikke er en ny angriber lige oppe over (fordi man har satset på Santos og siden at lukke hullet med N'Doye). Så jeg tror det vil være klogt at væbne sig med tålmodighed.

    Og så er der det med alderen. Jeg synes ikke 33 er nogen slem alder overhovedet for en angriber, der primært lever af sin gode fysik, hovedstødsstyrke og målfarlighed. Marcus Allbäck var 32, da han startede op i FCK og var en stor profil i et par år med meget de samme egenskaber som N'Doye.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1452
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Altså jeg er ret meget oppe at køre over den her handel.. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi henter en angriber mere, og tilgangen af Dame skal ses som en konsekvens af, at både Wind og Pieros er ude i lang tid med skader, hvilket ikke var forventningen da man solgte Santander.. Mon ikke man stadig arbejder benhårdt efter at tilknytte en kvalitetsangriber ala Santos, som kan agere den nye Santin ved siden af Damen og efterfølgende Wind/Pieros, når de har stået i lære hos alle tiders bedste targetangriber i FCK? En venstrebenet Viktor Fischer type, som både kan spille højrekant og helt fremme samt en kvalitetsstopper a'la Bjelland, så har vinduet ikke set helt ringe ud..

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1453
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vores "nye" angriber. https://www.youtube.com/watch?v=dzlGnC5KdV8

    En kavalkade af "gode" aktioner fra Damen. Var det ikke fordi man kendte ham, så havde jeg bandet og svovlet over denne signing.
    Langsom, dårlig afslutter og dårlige første berøringer.
    Sidst redigeret af mssg : 02.07.18 kl. 14:13

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1454
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Vores "nye" angriber. https://www.youtube.com/watch?v=dzlGnC5KdV8

    En kavalkade af "gode" aktioner fra Damen. Var det ikke fordi man kendte ham, så havde jeg bandet og svovlet over denne signing.
    Langsom, dårlig afslutter og dårlige første berøringer.
    Hahaha, klassevideo! :D En gennemført elendig spiller baseret på den video. Men den hvide trøje over hovedet, og så en Sektion, der synger hans navn, og så laver han +15 i næste sæson.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #1455
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Vores "nye" angriber. https://www.youtube.com/watch?v=dzlGnC5KdV8

    En kavalkade af "gode" aktioner fra Damen. Var det ikke fordi man kendte ham, så havde jeg bandet og svovlet over denne signing.
    Langsom, dårlig afslutter og dårlige første berøringer.
    Han havde da også dårlige første berøringer i FCK.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •