Side 112 af 145 FørsteFørste ... 1262102109110111112113114115122 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,666 til 1,680 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1666
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det er jo det store spørgsmål. Det har tidligere været mantraet, at Ståle havde en på forhånd afmålt pose penge at lege med - uanset hvad der måtte komme ind af penge fra spillersalg. Men ifbm. salget af Santander sagde han jo, frit efter hukommelsen, at prisen på Santander var så høj, at der ville blive råd til en kompetent afløser. Svaret blæser vist i vinden...
    Det var sgu også et underligt mantra. Sælger man spillere for eksempelvis 100 mio. kr., vil der jo som alleroftest være behov for erstatninger, hvis man forventer bare nogenlunde at opretholde niveauet. At det så ikke er 1:1, er fint nok. Men store salg - særligt de mere uventede - bør udløse ekstra midler. Handlerne kan så ofte foregå lidt forskudt, eftersom FCK har været gode til at købe ind på forkant, så man 1) kan nå at lære spilleren op, 2) ikke bliver presset unødigt på prisen, fordi markedet ved, man mangler en målmand/angriber/whatever. Her var Santander-salget og de efterfølgende indkøb heller ikke helt efter den sædvanlige playbook. Salget af Santander var vel rimelig ventet.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1667
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så røg Ronaldo til Juve. Gad vide hvilken rolle det spiller i FCKs transferkabale? :-))

  4. #1668
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Så røg Ronaldo til Juve. Gad vide hvilken rolle det spiller i FCKs transferkabale? :-))
    Vi køber selvfølgelig Dybala som nu er overflødig.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #1669
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Vi køber selvfølgelig Dybala som nu er overflødig.
    Venter på Ronaldo skifter, sælger derefter Robin Olsen - hvorefter Dybala hentes. Det lyder som en Johan Lange klassiker.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1670
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Så røg Ronaldo til Juve. Gad vide hvilken rolle det spiller i FCKs transferkabale? :-))
    Skål :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1671
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det sætter jo en domino effekt igang, Real skal have en afløser, muligvis Neymar eller Hazard, så skal en af de klubber have en afløser og langt nede i kæden er der muligvis en klub der ser et stort lys i Falk eller Ankersen.

    Nu er vi ihvertfald igang!

    Håber personligt at vi slipper af med Luftner, Kvist, Bengtson og Ankersen. Gregus er også på vippen.
    Af tilgange håber jeg på en en kvalitets midtbane a’la Schøne. Så kan vi rykke Falk ud på højrekanten.

    Joronen
    Ny - Papa - Bjelland - Boilesen
    Falk - Ny - Zeca - Fischer
    N'Doye - Kodro

    Tvivler på at nogen byder på Ankersen, men håber. Ved ikke hvem der skal afløse på backen, men en angresivrig back som Pospech ville være fantastisk.

  11. #1672
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Så røg Ronaldo til Juve. Gad vide hvilken rolle det spiller i FCKs transferkabale? :-))
    Han hedder altså RonaldI!!!! https://www.bt.dk/vm/tv2-ikon-bliver...bold-kommentar
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1673
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af SirJohnny Se meddelelser

    Håber personligt at vi slipper af med Luftner, Kvist, Bengtson og Ankersen. Gregus er også på vippen.

    Tvivler på at nogen byder på Ankersen, men håber. Ved ikke hvem der skal afløse på backen, men en angresivrig back som Pospech ville være fantastisk.
    Det virker som om, det er blevet en uomtvistelig sandhed herinde, at Ankersen er dårlig. Jeg er med på, han i en længere periode i sidste sæson ikke levede fuldt op til især sine defensive forpligtelser, men jeg synes nu, han er kommet godt efter det. I min optik havde han mange gode aktioner i forårssæsonen, og jeg synes også, der har været en vis klasse over det jeg har set fra kampene i Østrig. Angående Pospech, så mener jeg også, han havde sine problemer i det defensive arbejde. Problemer, han måtte løse med sin hurtighed.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #1674
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    For mit vedkommende skyldes frustrationerne ved Ankersen hovedsageligt de offensive mangler ved indlæg. De ligger simpelthen for ringe. Ydermere træffer han offensivt for ofte de forkerte beslutninger. Dette lagt sammen med en attitude, der udstråler at man selv tror, at man er holdets store stjerne irriterer i hvert fald mig.
    Havde han haft gemyt som Høgli, så tror jeg ikke, at folk havde været så irriteret. For objektivt set er han jo en glimrende back, som havde været på højt internationalt niveau, hvis bare de forbandede indlæg lidt oftere ramte en medspiller.
    For ja, Pospech havde også defensive udfordringer. Han var bare en smule bedre til indlæg og især afslutninger, og så var han en hårdtarbejdende og ydmyg karakter. Her kunne Ankersen nok lære lidt.

    Når det er sagt, så skal vi nok være glade, hvis Ankersen bliver. Godt nok bander vi en del af ham, men det kan formentlig være svært at finde en bedre.


  16. #1675
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ydmyg??? At have attitude plejer ikke at være et problem, men snarere en styrke, i FCK :-) Men jeg er enig i, Ankersens indlæg alt for ofte havner i benene på en modstander eller i hvert fald uden for enhver medspillers rækkevidde. Til gengæld synes jeg, han har forbedret sig mht at gå med i kombinationsspillet op ad banen og diagonalt ind i modstandernes felt.
    Jeg håber også, Ankersen bliver, for jeg tror ikke på, Ståle hiver tegnedrengen frem og henter en afløser, der er klart og kvalificeret førstevalg fra dag 1.

  17. #1676
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Ydmyg??? At have attitude plejer ikke at være et problem, men snarere en styrke, i FCK :-) Men jeg er enig i, Ankersens indlæg alt for ofte havner i benene på en modstander eller i hvert fald uden for enhver medspillers rækkevidde. Til gengæld synes jeg, han har forbedret sig mht at gå med i kombinationsspillet op ad banen og diagonalt ind i modstandernes felt.
    Jeg håber også, Ankersen bliver, for jeg tror ikke på, Ståle hiver tegnedrengen frem og henter en afløser, der er klart og kvalificeret førstevalg fra dag 1.
    Attituden er kun et problem fordi Ankersen tror han er verdensstjerne, men spiller middelmådigt, samt har/havde åbenlyse problemer med motivationen og koncentrationen, fordi han tidligere på sæsonen meldte ud, at han var klar til at skifte klub, på trods af, at det på ingen måder var aftalen. Det blev kun mere tåkrummende af, at han efterfølgende påstod det var en dårlig joke.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1677
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Ydmyg??? At have attitude plejer ikke at være et problem, men snarere en styrke, i FCK :-) .
    Ja positiv arrogance kan være fin. Men hans arrogance handler om, at slå ud med armene overfor holdkammerater, gestikuleren, manglende tilbageløb osv forøvrigt ofte efter egne fejl, som han så gerne prøver at tørre af på andre spillere ved at skælde ud på disse. Han er en fin spiller, men i perioder hvor det ikke kører skal han lære at flette næbet og arbejde hårdt på banen i stedet for at råbe af medspillere og lunte hjem.

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #1678
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Attituden er kun et problem fordi Ankersen tror han er verdensstjerne, men spiller middelmådigt, samt har/havde åbenlyse problemer med motivationen og koncentrationen, fordi han tidligere på sæsonen meldte ud, at han var klar til at skifte klub, på trods af, at det på ingen måder var aftalen. Det blev kun mere tåkrummende af, at han efterfølgende påstod det var en dårlig joke.

    Ja positiv arrogance kan være fin. Men hans arrogance handler om, at slå ud med armene overfor holdkammerater, gestikuleren, manglende tilbageløb osv forøvrigt ofte efter egne fejl, som han så gerne prøver at tørre af på andre spillere ved at skælde ud på disse. Han er en fin spiller, men i perioder hvor det ikke kører skal han lære at flette næbet og arbejde hårdt på banen i stedet for at råbe af medspillere og lunte hjem.
    Ser I ham stadig på den måde? Det gør jeg overhovedet ikke. Det kan sagtens være, I har ret, men måske handler det også lidt om at man har en fasttømret opfattelse af en spiller, og den kan bare ikke ændres, med mindre spilleren pludselig scorer fire x hattrick i hver kamp. Det kan også være, det bare er mig, der, som udgangspunkt er positiv over for spilleren, blot FORDI han er FCK-spiller. Det er måske useriøst, men jeg tror ikke på, spillerne bliver bedre af at høre på egne fans' evindelige kritik. Sandsynligvis er de komplet ligeglade, men på den anden side mener jeg, positiv opbakning kan være med til at give en smule ekstra selvtillid til den enkelte spiller, og det kan ingen vel have noget imod.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1679
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Ser I ham stadig på den måde? Det gør jeg overhovedet ikke. Det kan sagtens være, I har ret, men måske handler det også lidt om at man har en fasttømret opfattelse af en spiller, og den kan bare ikke ændres, med mindre spilleren pludselig scorer fire x hattrick i hver kamp. Det kan også være, det bare er mig, der, som udgangspunkt er positiv over for spilleren, blot FORDI han er FCK-spiller. Det er måske useriøst, men jeg tror ikke på, spillerne bliver bedre af at høre på egne fans' evindelige kritik. Sandsynligvis er de komplet ligeglade, men på den anden side mener jeg, positiv opbakning kan være med til at give en smule ekstra selvtillid til den enkelte spiller, og det kan ingen vel have noget imod.
    Det var udelukkende sidste sæson som gjorde mig træt af Ankersen. Han skulle have været en af de bærende kræfter, men han var uden motivation og kostede flere mål alene på sin ligegyldige attitude. Han blev bedre som sæsonen skred frem, men det overordnede indtryk var bestemt ikke godt.


  24. #1680
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Det var udelukkende sidste sæson som gjorde mig træt af Ankersen. Han skulle have været en af de bærende kræfter, men han var uden motivation og kostede flere mål alene på sin ligegyldige attitude. Han blev bedre som sæsonen skred frem, men det overordnede indtryk var bestemt ikke godt.
    Så er vi lidt mere enige, selv om jeg mener, der var flere om at skabe et billede af en frustreret og usammenhængende indsats i en (stor) del af kampene. Jeg synes nu, Ankersen var bedre end de kommentarer han fik, i hvert fald i en del af kampene. Jeg håber bare ikke, det er et stempel, han skal have siddende på sig resten af sin FCK-tid, at han er dårlig, fordi nogle af fansene kun husker de kampe, hvor Ankersen fejlede big time - og det gjorde han også i min optik.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •