Side 101 af 145 FørsteFørste ... 51919899100101102103104111 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,501 til 1,515 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1501
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg har absolut ingen viden om Kodro og nettet hjælper alt for lidt. Det kan gå begge veje og som sådan er det fint, at vi satser - så dårligt er CV’et hellere ikke. Jeg synes det er synd, at Bendtner aldrig kommer til FCK, det havde været et fint match. Samtidig må jeg nok også droppe tankerne om en anden drømmesigning, Lasse Schøne kommer hellere ikke og jeg er ret sikker på, at andre må kigge langt efter Bjelland.

    Truppen har godt nok mange spørgsmålstegn, men jeg har hverken opgivet Lufner, Vavro eller Thomsen - så vi må vel bare krydse fingre at skibet ikke synker og, at der er plads til den X-faktor jeg personligt stadig mangler at se

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1502
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    og jeg er ret sikker på, at andre må kigge langt efter Bjelland.
    Ja, andre må, helt enig! ;)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1503
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg synes egentlig fint om handlerne Ndoye og Kodro, men jeg bliver - ligesom andre herinde - også skuffet, hvis det er de to spillere, der skulle være x-faktor. Jeg forventer en transfer af Fischer niveau, når vi har den beskrivelse i spil. Og det tror jeg også på, at vi får! Det spændende bliver så, om det bliver til central midt, som skubber Falk ud på kanten igen, eller om det bliver målrettet kanten.

    Ligesom flere af jer tror jeg heller ikke på Bjelland eller en anden midterstopper mere. Tre årsager hertil: 1) Ståle mener jo selv, at han har fat i uslebede diamanter med Lüftner og Vavro. 2) Ståle har selv udtalt, at "Sotte" er erstatningen for Erik J. 3) Ståle er tilfreds med 3,5 løsningen i midterforsvaret istedet for 4 rendyrkede centerforsvarer.

  6. #1504
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Baseret på hvad?
    Baseret på følgende:

    * Bjelland har været fast mand på det danske landshold

    * Bjelland har været fast mand (udover skaden) i Brentford

    * Bjelland er med sine 29 år i en rigtig fin fodboldalder

    * Bjelland har selv udtalt han vil blive i udlandet

    * Bjelland er gratis

    Når man lægger punktet med at han gerne vil blive i udlandet, sammen med resten af punkterne - så tænker jeg måske der er en (udenlandsk) klub eller to der tilbyder ham en kontrakt.

    Men lad mig spørge, hvad taler for at Bjelland skulle være realistisk for FCK pt?

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 03.07.18 kl. 21:31

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #1505
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Baseret på følgende:

    * Bjelland har været fast mand på det danske landshold

    * Bjelland har været fast mand (udover skaden) i Brentford

    * Bjelland er med sine 29 år i en rigtig fin fodboldalder

    * Bjelland har selv udtalt han vil blive i udlandet

    * Bjelland er gratis

    Når man lægger punktet med at han gerne vil blive i udlandet, sammen med resten af punkterne - så tænker jeg måske der er en (udenlandsk) klub eller to der tilbyder ham en kontrakt.

    Men lad mig spørge, hvad taler for at Bjelland skulle være realistisk for FCK pt?

    Zan
    Uden at være den store fortaler, så er han 29 år (30 år på næste onsdag) og har ikke noget videresalgpotentiale af større værdi. Han er KUN med på landsholdet fordi han er venstrebenet, der er mindst 4 midterforsvarer foran ham på nuværende tidspunkt - men han er med for sit venstreben. Det er også vigtigt i udlandet hvis man søger det, men det er altså ikke fordi hans forsvarskompetencer er ala Diego Godin 2.0.

    Han har en lang historie med skader, heraf den som har gjort at han ikke er aktuel for landsholdet.
    Han er stadig uden kontrakt, på trods af at hans situation er offentlig kendt.
    Hans cv tæller ikke en eneste klub i en top 5 liga, og han er som nævnt 30 år om en uge.

    Kvist ville også bliver i udlandet, Lars Jacobsen lige så, og man kunne finde lige så mange flere eksempler som man gider, for ja - de vil helst have en sportslig karriere med store navne, lønninger og professionalisme. Altså blive ude hvor der er prestige og penge. Men virkeligheden rammer nogle gange alligevel, og så kan det i nogle tilfælde være mere behageligt i Danmark med familien end i MLS, Kina eller Saudi-Arabien.

    Bjelland er måske højt sat, men ikke mere end det stadig er indenfor virkelighedens grænser. Måske er vi hans 5. Prioritet, men om ikke andet på listen, og måske bliver vi først aktuelle hvis der ikke er en top-5-liga midterklub med et bud og et løfte om spilletid samt en god pose penge.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1506
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kodro og Fischer nåede i øvrigt en halvsæson sammen i Mainz. Begge kom til og smuttede på præcis samme tid.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1507
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg insisterer på, at vi skal signe Wernbloom. Ja, det vil nok koste i omegnen af 25 mio for tre år. Uden videresalgspotentiale. Men så har vi også et bæst af en indpisker, som kan gå forrest og kæmpe. Og nærmest give garanti for gode resultater. Det forudsætter selvf. at vi kan få slettet Kvist fra lønningslisten. Og gode overtslelsesevner. Men det bør altså prøves!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1508
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kan undre sig over, at klubben angivelig først har kig på en lille angriber og dernæst henter to store. Med forbehold for at medierne kan have været helt galt afmarcheret mht. Santos, så virker det lidt retningsløst.
    Det er ikke nemt at være Ståle, hvis han bestemmer sig for at han vil A og kun A, så er han stædig, hvis han er fleksibel og vurderer om det markedet tilbyder ham kan bruges, så er det retningsløst ;)


  15. #1509
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Det er ikke nemt at være Ståle, hvis han bestemmer sig for at han vil A og kun A, så er han stædig, hvis han er fleksibel og vurderer om det markedet tilbyder ham kan bruges, så er det retningsløst ;)
    Tror mere det ligger i at vi er ved at sprænge budgettet ved at købe Santos, det kikser også henter vi en eller anden random spiller fra Mainz. Objektivt set har han jo et fint CV med flotte klubber osv. Tror bare vi alle håbede på en spiller hvis navn ville give genlyd og noget WOW effekt.

    Jeg har aldrig hørt om ham og kan heller ikke huske hans far. ikke engang fra de gode manager dage men håber han bomber kasser ind fra alle vinkler. Så krydser vi finger for at han ikke er en doven, dårlig balkandreng :)

  16. #1510
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror bare vi alle håbede på en spiller hvis navn ville give genlyd og noget WOW effekt.
    Det var jo nok det, man forventede at opfylde, da man hentede N'Doye.

    Det der ærgrer mig lidt er, at vi igen ikke får en angrebstype som kan noget på egen hånd ala Santin eller Ailton. Det er jo det x-faktor, som vi håber på, men det er nok ikke det som Ståle tænker på, når han snakker x-faktor. Samtidig har vi dog Fischer som på en god dag har lidt af det, ligesom man også må anerkende at vi de seneste år har været bedst nationalt som internationalt med to store angribere.

    Jeg forestiller mig (eller håber), at man henter en enkelt spiller mere i dette vindue, og at det er til midtbanen.


    Når nu vi alligevel er gået old school med N'Doye, så kunne man da lige overveje at overtale Atiba til en sæson eller to i det københavnske. Han kunne bringe noget erfaring og noget fremadrettet spil til den centrale midtbane. Vi vil selvfølgelig være til grin i hele fodbolddanmark for at hente endnu en gammel spiller, men han står vist uden klub (eller hvad?), kommer fra fast spilletid på et højere niveau end her og kan bidrage med alt det vi pt. går og mangler på midten.

  17. #1511
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ang. Wow signinger: Vi har fået Fischer for et halvt år siden, derudover kommer de vel med nogle års mellemrum, med svingende held. Vi er nødt til at erkende at vi er fattigere end nærmest alle hold vi rammer i CL kval (7-9-13) og vi kommer til at leve med spillere som enten er peaket eller ikke er brudt igennem endnu.

    Ndoye var strandet på f***ing Kreta da vi købte ham. Typisk eksempel på en spiller med et potentiale som ikke er blevet indfriet endnu.

    Nogengange går det altså også godt.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  18. De følgende 17 brugere er enige:

  19. #1512
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Når nu vi alligevel er gået old school med N'Doye, så kunne man da lige overveje at overtale Atiba til en sæson eller to i det københavnske. Han kunne bringe noget erfaring og noget fremadrettet spil til den centrale midtbane. Vi vil selvfølgelig være til grin i hele fodbolddanmark for at hente endnu en gammel spiller, men han står vist uden klub (eller hvad?), kommer fra fast spilletid på et højere niveau end her og kan bidrage med alt det vi pt. går og mangler på midten.
    Samtidig kunne vi fyre vores scouts, de laver jo ikke noget, andet end at hente gamle spillere tilbage til klubben - win win

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1513
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kodro og Fischer nåede i øvrigt en halvsæson sammen i Mainz. Begge kom til og smuttede på præcis samme tid.
    Man kan da håbe, at det ikke er et ligegyldigt tilfælde, og at Ståle har hængt i røret med Fischer og fået Kodro anbefalet fra Rusland.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #1514
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er der nogle der har opsnappet noget omkring prisen på denne transfer?

  24. #1515
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Er der nogle der har opsnappet noget omkring prisen på denne transfer?
    Mainz 05 købte angiveligt Kodro for 1.75 mio euro i Osasuna, så mon ikke vi har givet et lidt mindre beløb, måske omkring 1 - 1.75 mio euro.

    "Die genaue Höhe der Ablösesumme ist noch nicht bekannt."

    http://www.allgemeine-zeitung.de/spo..._18895843.htm#

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •