Side 11 af 145 FørsteFørste ... 8910111213142161111 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...traditionsklub Var det ikke fordi han ville spille på en højere hylde, at han ikke ville forlænge kontrakten den gang?

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det synes jeg faktisk ikke nødvendigvis. For det første synes jeg ikke, at det er så interessant igen, fordi vi mig bekendt kun har Bendtners ord for noget som helst, og det kan jo ikke bruges til ret meget. Jeg vil også gerne spille for KBH, men det bestemmer jeg trods alt ikke selv. Vi har uden tvivl haft flere chancer de senere år for at tilknytte Bendtner.

    Derudover ville jeg faktisk håbe, at han skulle sidde på bænken hos os, hvis vi endte med at hente ham. Forstået på den måde, at jeg ville se det som langt mindre risikabelt, hvis han til at starte med var tredje-fjerdevalg i angrebet. Altså sådan at det kun var i medierne, at den fortabte søn vendte hjem og skulle redde storklubben, og sådan at vi ikke var i store problemer, hvis han floppede. Med tiden kunne han måske spille sig til pladsen som førsteangriber, hvis han var god nok. Det ville sikkert aldrig blive sådan, alene på grund af hans lønkrav og de deraf medfølgende forventninger til ham, men jeg ville føle mig langt mere tryg ved det på den måde.
    Er det her vi er alt for gode til Bendtner meme ikke snart gammelt? Manden er i sin bedste fodboldalder, topscorer i Norge, eksepctionelt talentfuld, etableret landsholdsspiller med Premier league erfaring. Han ville være den bedste forward i klubbens historie. Og så vil han os. Bendtner, hell yeah!

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Er det her vi er alt for gode til Bendtner meme ikke snart gammelt? Manden er i sin bedste fodboldalder, topscorer i Norge, eksepctionelt talentfuld, etableret landsholdsspiller med Premier league erfaring. Han ville være den bedste forward i klubbens historie. Og så vil han os. Bendtner, hell yeah!
    Du så ikke dagens landskamp?

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Du så ikke dagens landskamp?
    Nej - spillede NB en ringe kamp?

  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Nej - spillede NB en ringe kamp?
    Ja. Og mere foruroligende: Han så overhovedet ikke klar ud - hverken fysisk eller teknisk. Det skyldes vel hans helt store svaghed: manglen på mental styrke. I den forfatning er han snarere i kategori med de ringeste forwards, vi har haft.

  7. #156
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der er masser af gode argumenter for at holde sig væk fra Bendtner, men en træningslandskampe er ikke en af dem.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #157
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det synes jeg faktisk ikke nødvendigvis. For det første synes jeg ikke, at det er så interessant igen, fordi vi mig bekendt kun har Bendtners ord for noget som helst, og det kan jo ikke bruges til ret meget. Jeg vil også gerne spille for KBH, men det bestemmer jeg trods alt ikke selv. Vi har uden tvivl haft flere chancer de senere år for at tilknytte Bendtner.

    Derudover ville jeg faktisk håbe, at han skulle sidde på bænken hos os, hvis vi endte med at hente ham. Forstået på den måde, at jeg ville se det som langt mindre risikabelt, hvis han til at starte med var tredje-fjerdevalg i angrebet. Altså sådan at det kun var i medierne, at den fortabte søn vendte hjem og skulle redde storklubben, og sådan at vi ikke var i store problemer, hvis han floppede. Med tiden kunne han måske spille sig til pladsen som førsteangriber, hvis han var god nok. Det ville sikkert aldrig blive sådan, alene på grund af hans lønkrav og de deraf medfølgende forventninger til ham, men jeg ville føle mig langt mere tryg ved det på den måde.
    Hvor er det lige du finder to-tre andre angribere til FCK, som er bedre end Bendtner? Det er ihvertfald hverken i den nuværende trup eller klubbens nære historie.

  10. #158
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ja. Og mere foruroligende: Han så overhovedet ikke klar ud - hverken fysisk eller teknisk. Det skyldes vel hans helt store svaghed: manglen på mental styrke. I den forfatning er han snarere i kategori med de ringeste forwards, vi har haft.
    Så en venskabskamp, hvor holdet havde problemer og stærk modvind er afgørende for bedømmelsen af Bendtners niveau? Må jeg istedet henvise til kampe mod Ajax og Zenit i efteråret, hvor Bendtner totalt overmatchede modstanderen.

    Derudover har han været igennem en meget lang opstartsfase i Norge, så han skal naturligvis lige igang.

    Bendtner er ikke bare lidt, men meget bedre end klubbens angribere og med 99% sikkerhed de alternativer Ståle måtte overveje at hente til klubben.

    Han er noget så sjældent som en dansk 'stjerne', som alle på godt og ondt kender. Han passer perfekt til den type, holdet mangler og han har en udtalt lyst til at spille for klubben. Endvidere er der - desværre for hans kritikere - ikke længere skandaler omkring ham. Bendtner skal til FCK.

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Endvidere er der - desværre for hans kritikere - ikke længere skandaler omkring ham.
    Sig hvad? Desværre? Det er skam ikke et ønske, at han skidefuld giver en sagesløs taxi en #MeToo-oplevelse på Nørrebro. Eller bliver dømt for spritkørsel på Gammel Strand. Det havde da været bedre at være fri for især det sidste.

    Men ja, han har af naturlige grunde skruet ned for nattelivet da han havnede i den norske provins og fik en lang pause fra landsholdet. Godt for ham. Men det er vel ikke ligefrem ubegrundet, hvis man er nervøs for at det har at gøre med netop at han er havnet i Trondheim. De ovennævnte historier er jo foregået når han har været hjemme i København, hvor vennerne holder til.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #160
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Sig hvad? Desværre? Det er skam ikke et ønske, at han skidefuld giver en sagesløs taxi en #MeToo-oplevelse på Nørrebro. Eller bliver dømt for spritkørsel på Gammel Strand. Det havde da været bedre at være fri for især det sidste.

    Men ja, han har af naturlige grunde skruet ned for nattelivet da han havnede i den norske provins og fik en lang pause fra landsholdet. Godt for ham. Men det er vel ikke ligefrem ubegrundet, hvis man er nervøs for at det har at gøre med netop at han er havnet i Trondheim. De ovennævnte historier er jo foregået når han har været hjemme i København, hvor vennerne holder til.
    Er det ikke meget sigende, at du skal 4-5 år tilbage i tiden for at finde dine argumenter? Bendtner har været i byen i København mange gange siden. Faktisk så sent som i sidste uge.

    Måske folk skulle se på, om manden rent faktisk har forandret sig.

    Iøvrigt rullede en meget profileret FCK-stjerne mindst lige så fuld rundt i det københavnske natteliv. Han forblev en af de bedste og mest populære spillere klubben har haft.

    Men okay, lad da Ståle brænde 20 millioner ekstra af på middelmådige angribere med kedelig personlighed. Det har de sikkert ikke noget imod i Trondheim.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #161
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Er det ikke meget sigende, at du skal 4-5 år tilbage i tiden for at finde dine argumenter? Bendtner har været i byen i København mange gange siden. Faktisk så sent som i sidste uge.

    Måske folk skulle se på, om manden rent faktisk har forandret sig.
    Det skrev jeg da vist faktisk at han havde. Jeg er bare ikke sikker på at det holder hvis han flytter tilbage og får sin hverdag her.

    Og det synes jeg egentlig er en ganske ukontroversiel holdning, der ikke fortjener en kaskade af whataboutery og læggen holdninger i munden.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #162
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Er det her vi er alt for gode til Bendtner meme ikke snart gammelt? Manden er i sin bedste fodboldalder, topscorer i Norge, eksepctionelt talentfuld, etableret landsholdsspiller med Premier league erfaring. Han ville være den bedste forward i klubbens historie. Og så vil han os. Bendtner, hell yeah!
    Det ved jeg ikke, om det er. Jeg har da i hvert fald ikke skrevet noget om, at vi er for gode til ham. At det så ikke ligefrem er et kvalitetsstempel at være topscorer i Norge, hvilket jeg vil påstå, at Mustafa Abdellaoue er et godt bevis på, må være en anden historie.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #163
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Hvor er det lige du finder to-tre andre angribere til FCK, som er bedre end Bendtner? Det er ihvertfald hverken i den nuværende trup eller klubbens nære historie.
    Som nævnt i indlægget lige ovenover, mener jeg ikke selv, at jeg har skrevet noget om, at vi nødvendigvis skulle købe angribere, der er bedre end Bendtner. Du må gerne lige vise mig det.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  21. #164
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bendtner skal til FCK - Og gerne allerede til sommer.

    Han har fornuftigt valgt at blive i Norge hvor han med nogle mål og gode præstationer er selvskrevet til en VM plads. Hvis han (som jeg tror) bliver indhopper hist og pist at det ikke skaber interesse fra udlandet så er det oplagt at vi henter ham hjem til sommer og Santander så bliver solgt med et tak for denne gang.

    Det er nu til sommer hvis det skal være - Hvis han tager en tjans mere i udlandet så tror jeg ikke det vil blive interessant på et senere tidspunkt for hverken ham eller os. Tror nemlig at Bendtner gerne vil hjem og bevise noget i DK hvor der er interesse om kampene i forhold til Norge.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #165
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Bendtner skal til FCK - Og gerne allerede til sommer.
    Det bliver et nej tak herfra. Han er forbi sin bedste tid - og samtidig så umoden, at risikoen for tilbagevendende ballade i nattelivet er alt for stor. Vi må finde en anden makker til Fischer, hvis Santander forlader os.

    vh/LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •