Side 110 af 145 FørsteFørste ... 1060100107108109110111112113120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,636 til 1,650 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1636
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    En anden ting er, at målet med truppen er væsentlig anerledes end før. Før var der stor fokus på videresalg, hvor dette ikke længere er i højsædet. Det minder lidt om tiderne med CV, hvor det sportslige blev prioriteret over det økonomiske/videresalg.

    Spørgsmålet er om det er krisen der har tvunget klubben til at ændre retning, eller om det er et bevidst og velovervejet valg. Jeg tror på det første.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1637
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er personligt lidt skeptisk omkring backerne. Ankersen lader til at være inde i en god udvikling, men man skal ikke glemme, at han spillede forfærdeligt i størstedelen af sidste sæson. Han sluttede dog godt af og lader til at fortsætte, hvor han slap - lad os håbe, det varer ved. Boilesen, mener jeg, stadig mangler at sætte sit aftryk i FCK.
    Apropos tænkte jeg, at det burde med her i transfertråden, at vi tilsyneladende havde en aftale klar med en højreback for mindst et år siden. Jeg kan ikke finde ud af at kopiere billeder af tweets ind, men her er et link til det, og så kopierer jeg bare teksten ind i det her indlæg. Det er fra en sydamerikansk journalist.

    "So happy to see Santiago Jiménez back in training for Envigado.

    I was involved in organizing a proposed €1m move for him to FC Copenhagen when he got a bad injury that has kept him out for over a year.

    Quick, skillful, intelligent attacking FB who reminded me of Juve’s Tello."
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1638
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    jeg vil nu mene, at det er en blanding af begge dele. Jeg tror nu stadig vi har stor fokus på videresalg. Vi har også en pæn sjat potentielle salgsemner i truppen, Jeronen, Boilesen, Ankersen, Falk, Fischer, Skov, Thomsen, Pieros og kodro. Det er vel alle sammen, spillere som man håber på, at kunne sende videre på et tidspunkt, med en hvis fortjeneste.

  6. #1639
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Et lille fun fact vedr. Bjelland er, at han er medejer af Lyngby Boldklub.

    https://www.bt.dk/fodbold/dansk-land...ejer-af-lyngby
    Det er ikke 'fun'. Det er klamt og frastødende og årsagen til at Bjelland i min bog starter sin tid i København nogenlunde samme sted som Bøfhan og 32.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1640
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Strictly Se meddelelser
    Det er ikke 'fun'. Det er klamt og frastødende og årsagen til at Bjelland i min bog starter sin tid i København nogenlunde samme sted som Bøfhan og 32.
    Helt ærligt, så er jeg ligeglad. Fint første interview og han bliver en succes fra start


  9. #1641
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så det nu vi skal hente Kristian Pedersen i Birmingham.https://ekstrabladet.dk/sport/tv3spo...cle7229178.ece

  10. #1642
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Så det nu vi skal hente Kristian Pedersen i Birmingham.https://ekstrabladet.dk/sport/tv3spo...cle7229178.ece
    En venstreback mere? Er det ikke på højre back og på 3. keeper posten vi er lidt tynde? Den ser jeg ikke ske.

  11. #1643
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Et lille fun fact vedr. Bjelland er, at han er medejer af Lyngby Boldklub.

    https://www.bt.dk/fodbold/dansk-land...ejer-af-lyngby
    Og vi ejer ham! = vi ejer Lyngby!

    🎶Vi har købt jeres ejer lå lålå lålå! 🎶

    Flawed logic!

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #1644
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    En venstreback mere? Er det ikke på højre back og på 3. keeper posten vi er lidt tynde? Den ser jeg ikke ske.
    Pierre er bedst i højre side eller i en anden klub.... Men Kristian Pedersen er en spiller der er gået meget under radaren herhjemme.

    Enig i at vi mangler en erstatning for Ankersen hvis/når han bliver solgt samt jeg synes vi mangler en dynamisk offensiv midt. Derudover tror jeg ikke at der bliver solgt nogen udover Robin for Ståle skal have noget stabilitet ind i holdet samt guldet ellers tror jeg hans stilling kommer op til diskussion på ledelsens gangen.

  14. #1645
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...han-er/7229158

    Til dem der mistænker klubben for at skrue ned...

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1646
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Pierre er bedst i højre side eller i en anden klub.... Men Kristian Pedersen er en spiller der er gået meget under radaren herhjemme.

    Enig i at vi mangler en erstatning for Ankersen hvis/når han bliver solgt samt jeg synes vi mangler en dynamisk offensiv midt. Derudover tror jeg ikke at der bliver solgt nogen udover Robin for Ståle skal have noget stabilitet ind i holdet samt guldet ellers tror jeg hans stilling kommer op til diskussion på ledelsens gangen.
    Der skulle også være masser af interesse fra Bundesligaen + Fiorentina. Har svært ved at se hvorfor han skulle vende hjemad til FCK.

  17. #1647
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Lige for at have en ekstra dimension på de transfers, som er gennemført:
    Efter sidste sæson har Ståle lært, hvor vigtigt det er med ledertyper i hver kæde, hvis der skal være en ro på holdet. Der manglede i den grad ledere på afgørende positioner i løbet af sidste sæson. Spillere, som tog ansvar, og løftede de andre. Det er der i den grad kompenseret for i dette vindue.
    Papagiannopoulos er en type, som gør sine nærmeste medspillere gode. Alene dette giver et løft, fordi de andre spillere i kæden får noget mere tryghed. Bjelland giver i den grad forsvaret et løft ledelsesmæssigt. Og med den løn, han får for at være i klubben, så afspejler det også hvor stor en rolle han kommer til at få. Og så er der Boilesen, som det seneste halve år har fungeret som leder i forsvaret, men som har haft for meget at se til. Mon ikke han kommer til at spille mere frigjort af den årsag? Det samme med Ankersen, som i mindre grad skal "tænke selv", men får noget støtte fra resten af forsvaret.

    Så er der midtbanen. Et mere stabilt forsvar frigør Zeca til i højere grad at kunne styre midtbanen, fordi han får færre opgaver med at dække i lige så høj grad af for forsvaret.

    Til sidst er der angrebet. Nok er Dame N'Doye lige så gammel som William Kvist. Men derfor er han stadig boss fra dag 1 af i det angreb. Det så man allerede i træningslejren, hvordan han tog sig af Kodro. At der nu er stærke ledere i hver kæde på holdet er et stærkt og klogt taktisk træk af Ståle, og et, som kommer til at give pote på både kort og længere sigt.

    Jeg savner dog stadig én ting i dette transfervindue: En stærk og offensivt indstillet central midtbanespiller. Uden det kommer vi til at få det svært i topkampene, når vi ikke kan dominere midtbanen. Vi fik 1 ud af 12 mulige mod Top-2 i slutspillet, blandt andet fordi vi i 2. halvleg ikke evnede at have overtaget på midtbanen i mange af kampene. Derudover får vi næppe så svag en EL-pulje som i sidste sæson, såfremt vi formår at kvalificere os til gruppespillet. Et gruppespil, vi ikke blot SKAL kvalificere os til, men også bør gå videre fra, da vi i worst case scenario vil være det 4. bedste 2. seedede hold. Hvilket i mine øjne kun forstærker behovet for en stærk profil på den position.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #1648
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Og vi ejer ham! = vi ejer Lyngby!

    ��Vi har købt jeres ejer lå lålå lålå! ��

    Flawed logic!
    Gad vide, om Lyngbys nedrykning ikke har været afgørende for, at vi (eller en hvilken som helst anden Superliga-klub) har kunnet signe Bjelland? Jeg ved ikke, om der er regler på området, men det burde der være. Og hvad sker der, hvis Lyngby rykker op igen, og Bjelland om et år skal spille mod den klub, han er medejer af? Det ligner en klar interessekonflikt. Bortset fra det er jeg følelsesmæssigt temmelig kold i røven i forhold til hans investering.

    Mht. Lüftner gætter jeg på et salg eller en udlejning. Det virker umiddelbart uholdbart og som en latent konflikt, hvis han skal sidde og være fjerdevalg. Det ville være fint at have fire habile midterforsvarere, men jeg tvivler på, at Lüftner æder den meget lange udsigt til spilletid, han nu står overfor.

    Men kudos til Ståle for, hvad der ligner tre/fire reelle forstærkninger til forsvaret og angrebet. Lad os nu smede, mens VM-jernet er varmt og fyre Olsen af til galningepriser, før fodboldverden opdager, at han er en temmelig ustabil keeper. Så burde der være rigelig råd til en omgang x-faktor til midtbanen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #1649
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Penis transfer. Mon ikke de bageste nu bedre kan spille den af til Damen, hvis Bellend rejser sig igen efter ikke at have fået udløst vm billet

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  23. #1650
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Lige for at have en ekstra dimension på de transfers, som er gennemført:
    Efter sidste sæson har Ståle lært, hvor vigtigt det er med ledertyper i hver kæde, hvis der skal være en ro på holdet.
    Jeg er bestemt ikke uenig, men det er næppe ny viden for Ståle. Vi havde trods alt ledere i hver kæde i sidste sæson - de var bare skadede eller underpræsterede (Boilesen undtaget).

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •