Side 12 af 145 FørsteFørste ... 291011121314152262112 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Så en venskabskamp, hvor holdet havde problemer og stærk modvind er afgørende for bedømmelsen af Bendtners niveau? Må jeg istedet henvise til kampe mod Ajax og Zenit i efteråret, hvor Bendtner totalt overmatchede modstanderen.
    Du mener i ugidelighed? Jeg så begge kampe mod Ajax, og det var frem for alt et studie i bevægelsesøkonomi fra Bendtner side. Han headede den fint ind i et tomt mål til 1-0 i hjemmekampen. Men ellers var det Adegbenro der agerede enmandshær og ekspederede Ajax ud med to mål hjemme og et ude. I Rosenborgs samlede nederlag til Zenit kan man vel næppe kalde det at overmatche modstanderen at sparke et trøstemål ind på straffe.


    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Derudover har han været igennem en meget lang opstartsfase i Norge, så han skal naturligvis lige igang.
    Er meningen med en lang opstart ikke, at man skal komme i form?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Bendtner er ikke bare lidt, men meget bedre end klubbens angribere og med 99% sikkerhed de alternativer Ståle måtte overveje at hente til klubben.
    Lad os starte med at se, hvor meget bedre han er end alternativerne i Rosenborg i løbet af foråret. Lige nu skal han stramme sig gevaldigt an for at holde sin plads på holdet deroppe og for at komme med til VM til sommer.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Han er noget så sjældent som en dansk 'stjerne', som alle på godt og ondt kender. Han passer perfekt til den type, holdet mangler og han har en udtalt lyst til at spille for klubben. Endvidere er der - desværre for hans kritikere - ikke længere skandaler omkring ham. Bendtner skal til FCK.
    Han er lykkedes med at score 14 mål i åbent spil i Tippeligaen for det suveræne tophold i sidste sæson. Men har ageret luksusspiller med yderst begrænset løbepensum. Det tror jeg næppe er Ståles livret, og han vendte da også tommelen ned sidste sommer efter at have set Bendtner an til træning i FC henover sommeren.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Du mener i ugidelighed? Jeg så begge kampe mod Ajax, og det var frem for alt et studie i bevægelsesøkonomi fra Bendtner side. Han headede den fint ind i et tomt mål til 1-0 i hjemmekampen. Men ellers var det Adegbenro der agerede enmandshær og ekspederede Ajax ud med to mål hjemme og et ude. I Rosenborgs samlede nederlag til Zenit kan man vel næppe kalde det at overmatche modstanderen at sparke et trøstemål ind på straffe.




    Er meningen med en lang opstart ikke, at man skal komme i form?



    Lad os starte med at se, hvor meget bedre han er end alternativerne i Rosenborg i løbet af foråret. Lige nu skal han stramme sig gevaldigt an for at holde sin plads på holdet deroppe og for at komme med til VM til sommer.



    Han er lykkedes med at score 14 mål i åbent spil i Tippeligaen for det suveræne tophold i sidste sæson. Men har ageret luksusspiller med yderst begrænset løbepensum. Det tror jeg næppe er Ståles livret, og han vendte da også tommelen ned sidste sommer efter at have set Bendtner an til træning i FC henover sommeren.
    Lige netop det sidste, kunne jo ha` været en kæmpe fejl. Vi har i den grad manglet en boksspiller. Jeg satser gerne på Bendtner, det kan gå hen og blive rigtig godt og det kan blive penge ud af vinduet. Han er nok mere skrøbelig end de fleste tror og jeg håber vi kan håndtere det og det bliver en succes. Skulle han floppe fuldstændigt, så lever jeg også med det - nogle gange skal man tage en chance og han kan sagtens have 3-5 gode år tilbage og som type passer han rigtig fint ind hos os.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Du mener i ugidelighed? Jeg så begge kampe mod Ajax, og det var frem for alt et studie i bevægelsesøkonomi fra Bendtner side. Han headede den fint ind i et tomt mål til 1-0 i hjemmekampen. Men ellers var det Adegbenro der agerede enmandshær og ekspederede Ajax ud med to mål hjemme og et ude. I Rosenborgs samlede nederlag til Zenit kan man vel næppe kalde det at overmatche modstanderen at sparke et trøstemål ind på straffe.




    Er meningen med en lang opstart ikke, at man skal komme i form?



    Lad os starte med at se, hvor meget bedre han er end alternativerne i Rosenborg i løbet af foråret. Lige nu skal han stramme sig gevaldigt an for at holde sin plads på holdet deroppe og for at komme med til VM til sommer.



    Han er lykkedes med at score 14 mål i åbent spil i Tippeligaen for det suveræne tophold i sidste sæson. Men har ageret luksusspiller med yderst begrænset løbepensum. Det tror jeg næppe er Ståles livret, og han vendte da også tommelen ned sidste sommer efter at have set Bendtner an til træning i FC henover sommeren.
    Nu er fodbold jo mere end løb. Men hvis du så kampene mod Ajax, så du også en Bendtner, der vandt næsten alle sine dueller uanset hvor svære afleveringer han fik at arbejde med. Det var af uvurderlig betydning for Rosenborg både mod Ajax og Zenit at kunne sende bolden op på Bendtner, der kunne holde i bolden og spille den videre. Mod det frygtede Vardar-madskab leverede Bendtner flere geniale detaljer.

    Mht. opstart vs form, så er det altså sådan at en lang hård opstart gør kroppen lidt tung. Derudover har Bendtner slidt med kunstgræsbanerne.

    At han spiller et par middelmådige kampe gør altså ikke en forskel. Alle er enige om, at han er den med afstand bedste spiller i norsk fodbold.

    Men flot at Ståle kunne bedømme Bendtners niveau. Ståle har jo en fantastisk evne til at spotte en god angriber, når han ser en...

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #169
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Alternativet til Bendtner er jo ikke en næsten-lige-så-god-som-Bendtner spiller men (sansynligvis) endnu en Pavlovic- eller Papekupon. Hvor ofte får vi muligheden for at hente en mand der har niveau til at gøre en forskel i selv de sværeste Cl kampe? Og at han har taget til Norge for at få fast spilletid synes jeg siger nok om hans modenhed og motivation til at vi skal tage chancen.

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #170
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Alternativet kunne vel være Marcus Ingvartsen. Han sidder på bænken i Genk.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #171
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Alternativet kunne vel være Marcus Ingvartsen. Han sidder på bænken i Genk.
    Bendtner og Ingvartsen er bare, som jeg ser det, to helt forskellige typer.

    Bendtner har den fysiske styrke til at være boksspiller og opspilsstation i stil med Santander.

    Ingvartsen er først og fremmest en ekstremt dygtig afslutter, som har en næse for at stå de rigtige steder i feltet. En sådan type har vi allerede i Sotiriou, og ret beset har vi vel i tidernes løb haft mindst succes med den type angriber sammenlignet med angribere som enten har en fysisk styrke eller kan skabe noget på egen hånd.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #172
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Bendtner og Ingvartsen er bare, som jeg ser det, to helt forskellige typer.

    Bendtner har den fysiske styrke til at være boksspiller og opspilsstation i stil med Santander.

    Ingvartsen er først og fremmest en ekstremt dygtig afslutter, som har en næse for at stå de rigtige steder i feltet. En sådan type har vi allerede i Sotiriou, og ret beset har vi vel i tidernes løb haft mindst succes med den type angriber sammenlignet med angribere som enten har en fysisk styrke eller kan skabe noget på egen hånd.
    Først og fremmest tror jeg ikke, at Ingvartsen er realistisk, som situationen ser ud lige nu. Han er kun 21, og selvom han rigtigt nok har siddet på bænken de seneste seks kampe, har han alligevel scoret 5 mål i ligaen dernede. Desuden har han en lang kontrakt i Belgien på en løn højere end vi kan tilbyde ham.

    Også helt enig med dig omkring type, Joonees. Til det nuværende system passer Bendtner bedre som Santander afløser. Ved mindre Ståle smutter til sommer, og vi henter Hjulmann som træner. Så ville Ingvartsen være drømmesceanariet :-)

  14. #173
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Først og fremmest tror jeg ikke, at Ingvartsen er realistisk, som situationen ser ud lige nu. Han er kun 21, og selvom han rigtigt nok har siddet på bænken de seneste seks kampe, har han alligevel scoret 5 mål i ligaen dernede. Desuden har han en lang kontrakt i Belgien på en løn højere end vi kan tilbyde ham.

    Også helt enig med dig omkring type, Joonees. Til det nuværende system passer Bendtner bedre som Santander afløser. Ved mindre Ståle smutter til sommer, og vi henter Hjulmann som træner. Så ville Ingvartsen være drømmesceanariet :-)
    Jeg er på mange måder enig og Ingvartson var god, men jeg er begyndt at blive lidt nervøs for “one season wonder”. Især de spillere, som tager tidligt ud fordi de er blevet for store til FCK/suppen. Vi mangler i den grad spillere, som vil FCK. Resultatet af at beholde Ankersen, Toutouh (ok, vi havde vel ikke er valg) og Robin Olsen har ikke været positivt. Jeg tror faktisk vi havde klaret det bedre med Stefan Andersen og fået mere for Robin end vi gør nu. Ingvartsen har måske et stort talent, men han har vist det i kort tid og kunne ikke komme hurtigt nok væk fra dk - han kan sagtens blive endnu en i rækken af danske talenter, der aldrig bliver til noget.

    Jeg har altid været fortaler for Bendtner, men er temmelig nervøs ved tanken. Det han kræver for at få succes, tvivler jeg faktisk på at Ståle besidder, han vil ellers gerne FCK og han har om noget talent ud over vores normale formåden. Han passer perfekt ind i vores system og som skrevet tidligere, så tager jeg hellere chancen med ham end nogensom helst andre. Kan vi få ham, så kan vi koncentrer os fuldt om forsvaret uafhængigt om Santander ryger eller ej.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #174
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Når nu Pierre Emilie Højbjerg så belejligt har købt en lejlighed ved Parken og efter lidt tid alligevel ikke får mere spilletid i det engelske, så kan han lige så godt svinge ind forbi med en underskrift og så få en masse fede kampe ved siden af Zeca på den centrale midtbane :-)

    https://www.seoghoer.dk/nyheder/pier...iden-af-parken

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #175
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Når nu Pierre Emilie Højbjerg så belejligt har købt en lejlighed ved Parken og efter lidt tid alligevel ikke får mere spilletid i det engelske, så kan han lige så godt svinge ind forbi med en underskrift og så få en masse fede kampe ved siden af Zeca på den centrale midtbane :-)

    https://www.seoghoer.dk/nyheder/pier...iden-af-parken
    Højst urealistisk med den løn han med garanti får i England. Men jeg har altid været stor fortaler for Højbjerg, så man har vel lov at drømme lidt :)
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #176
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Når nu Pierre Emilie Højbjerg så belejligt har købt en lejlighed ved Parken og efter lidt tid alligevel ikke får mere spilletid i det engelske, så kan han lige så godt svinge ind forbi med en underskrift og så få en masse fede kampe ved siden af Zeca på den centrale midtbane :-)

    https://www.seoghoer.dk/nyheder/pier...iden-af-parken
    Håber virkelig på en Højbjerg han har lidt det der offensive i sig som jeg syntes vi har manglet i den her sæson. Men eller ser jeg meget gerne Pontus Wernbloom hvis kontrakt udløber 30.06.18.

  21. #177
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Når nu Pierre Emilie Højbjerg så belejligt har købt en lejlighed ved Parken og efter lidt tid alligevel ikke får mere spilletid i det engelske, så kan han lige så godt svinge ind forbi med en underskrift og så få en masse fede kampe ved siden af Zeca på den centrale midtbane :-)

    https://www.seoghoer.dk/nyheder/pier...iden-af-parken
    Jeg har altid haft det svært med ham. Fed person da han kom ind på landsholdet, men hvor er han dog bare stagneret og har gjort sig uheldig bemærket siden hen. Jeg er ikke overbevist om hans talent rækker til mere, og jeg ser ham slet ikke disciplineret nok til FCK - ej heller ydmyg nok til at blive det i den nærmeste årrække.
    Jeg tror heller ikke han er aktuel - men altid godt med lidt spekulationer på baggrund af nogle begivenheder :)

    Mvh
    Frederik

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #178
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har altid været fortaler for Bendtner, men er temmelig nervøs ved tanken. Det han kræver for at få succes, tvivler jeg faktisk på at Ståle besidder, han vil ellers gerne FCK og han har om noget talent ud over vores normale formåden. Han passer perfekt ind i vores system og som skrevet tidligere, så tager jeg hellere chancen med ham end nogensom helst andre. Kan vi få ham, så kan vi koncentrer os fuldt om forsvaret uafhængigt om Santander ryger eller ej.
    Hvad er det Ståle ikke besidder, som Bendtner kræver for at få succes? Du skriver jo ellers at Bendtner passer perfekt i systemet og Ståle har vel en fin historik med de lidt større angribere?

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #179
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvad er det Ståle ikke besidder, som Bendtner kræver for at få succes? Du skriver jo ellers at Bendtner passer perfekt i systemet og Ståle har vel en fin historik med de lidt større angribere?
    Det virker som om at Bendtner skal have ro, tryghed og masser af tid. Jeg tror faktisk han skal guides mere end andre spillere eller har mere omsorg. Jeg tvivler en smule på Ståles mandskabspleje og typer som Bendtner, her er Toutouh et ganske fint eksempel - man kan altid klandre Toutouh, men jeg er sikker på andre trænere ville få meget mere ud af ham.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #180
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bendtner skal have ro, tryghed og masser af tid og som eksempel på en der ikke fik det bliver der hevet en spiller frem som gik under øgenavnet "Ståles søn"?

  28. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •