Side 126 af 145 FørsteFørste ... 2676116123124125126127128129136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,876 til 1,890 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1876
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kodro skal selvfølgelig have tid, inden han afskrives, men det har ikke været godt indtil videre. Han har i bedste fald været usynlig på banen, og når man endelig lægger mærke til ham, er det sjældent for noget positivt. I går faldt vores spil totalt fra hinanden, da N’Doye blev skiftet ud. Set i det lys giver det naturligvis mening at prøve noget andet. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se en tremands-midtbane med Zeca, Falk og Thomsen. Den konstellation må kunne skabe noget fremadrettet. Kvist vil også kunne bidrage i en tremandsmidt.
    Jeg fortår sagtens ideen og er da bestemt frisk på at prøve den. Men ingen af de tre kommer til at score ret meget i sådan en opstilling. Tilbage har vi så Fischer, Skov og NDoye til at score alle målene, og det synes jeg er noget tyndt. I en 442 har man trods alt Kodro (eller Pieros / Wind) ekstra, som trods alt må forventes at kunne score lidt flere kasser.Nu ved jeg godt at det er strengt forbudt at nævne dette, men de hold i DK som bedst har spillet 433 eller 4231 er vel BIF med Laudrup og til dels FCN sidste sæson, og de havde Elmander og oftest Marcondes som den hængende angriber / offensiv midt, og de to var begge outstanding på positionen - alternativt Eriksen på landsholdet. Jeg tænker at netop den position er uhyre vigtig i en 433 eller 4231, og der er min store bekymring, for jeg kan ikke se en eneste spiller i truppen kunne spille den plads ret godt.Tager jeg helt fejl?Of topic:Er der sket noget med layouted på Sideliien, siden alle mine linjeskift ignoreres?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1877
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg fortår sagtens ideen og er da bestemt frisk på at prøve den. Men ingen af de tre kommer til at score ret meget i sådan en opstilling. Tilbage har vi så Fischer, Skov og NDoye til at score alle målene, og det synes jeg er noget tyndt. I en 442 har man trods alt Kodro (eller Pieros / Wind) ekstra, som trods alt må forventes at kunne score lidt flere kasser.
    Jeg er ikke imod en 4-4-2. Jeg kigger blot på det tilgængelige spillermateriale og vurderer, at vi vil få mere ud af at spille med Falk og Thomsen på midten på bekostning af Kodro i angrebet. Det er da muligt, at der ikke vil komme mange mål fra den centrale midt, men det gør jo ikke noget, hvis de gør de offensive spillere bedre. Der skulle jo også gerne komme flere mål fra den centrale midt, hvis en midtbanespiller rykkes længere frem på banen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1878
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg fortår sagtens ideen og er da bestemt frisk på at prøve den. Men ingen af de tre kommer til at score ret meget i sådan en opstilling. Tilbage har vi så Fischer, Skov og NDoye til at score alle målene, og det synes jeg er noget tyndt. I en 442 har man trods alt Kodro (eller Pieros / Wind) ekstra, som trods alt må forventes at kunne score lidt flere kasser.Nu ved jeg godt at det er strengt forbudt at nævne dette, men de hold i DK som bedst har spillet 433 eller 4231 er vel BIF med Laudrup og til dels FCN sidste sæson, og de havde Elmander og oftest Marcondes som den hængende angriber / offensiv midt, og de to var begge outstanding på positionen - alternativt Eriksen på landsholdet. Jeg tænker at netop den position er uhyre vigtig i en 433 eller 4231, og der er min store bekymring, for jeg kan ikke se en eneste spiller i truppen kunne spille den plads ret godt.Tager jeg helt fejl?Of topic:Er der sket noget med layouted på Sideliien, siden alle mine linjeskift ignoreres?
    Den plads kunne falk nu sagtens spille

  6. #1879
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    At man lige skal spille sig igang, og finde ind i et system, det er vel egentlig okay. Problemet med Kodro er vel nærmere, at det ikke ser ud til, at han har nogle spidskompetencer. Ikke særlig hurtig, ikke fysisk, ikke stærk på låget. Men man må gå ud fra, at han er scoutet ordentlig, og på større baggrund end de 6 måneder han havde som udlejning fra Mainz.

  7. #1880
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    At man lige skal spille sig igang, og finde ind i et system, det er vel egentlig okay. Problemet med Kodro er vel nærmere, at det ikke ser ud til, at han har nogle spidskompetencer. Ikke særlig hurtig, ikke fysisk, ikke stærk på låget. Men man må gå ud fra, at han er scoutet ordentlig, og på større baggrund end de 6 måneder han havde som udlejning fra Mainz.
    Men andre ord, Pavlovic uden et venstreben :-D

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1881
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Den plads kunne falk nu sagtens spille
    Ja det kunne han da, men jeg tvivler på, at han nogensinde vil kunne score mere end en håndfuld mål på en sæson. Og det er nok for lidt for lidt til den position.

  10. #1882
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men andre ord, Pavlovic uden et venstreben :-D
    De ligner hinanden så meget, at det ikke er noget vi skal joke for meget med! Men ja, Paulo havde vel egentlig en solid venstre skøjte

  11. #1883
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg synes så allerede nu at man kan se at kodro er en langt bedre fodbold spiller. Fra start fik vi at vide at han svævede rundt og var en mellemrums spiller og de afhænger meget af der bliver skabt plads fra den centrale midtbane som udover kampen imod Hobro knapt har været over midtbanen. Sagt på en anden måde så får kodro det ekstremt svært så længe zeca og gregus skal spille samtidig

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1884
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Jeg synes så allerede nu at man kan se at kodro er en langt bedre fodbold spiller. Fra start fik vi at vide at han svævede rundt og var en mellemrums spiller og de afhænger meget af der bliver skabt plads fra den centrale midtbane som udover kampen imod Hobro knapt har været over midtbanen. Sagt på en anden måde så får kodro det ekstremt svært så længe zeca og gregus skal spille samtidig
    Og i rum som Skov, VF7, Damen og Falk også ofte indtager/opfylder
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  14. #1885
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Han søger faktisk bagrummet ret ofte, det kan selvfølgelig være svært at se på tv, men han laver mange løb på kanten af feltet når vi bygger op. Desværre er det kun mod Hobro at vi prøvede at spille angriberne i fremadrettet bevægelse.

  15. #1886
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Han søger faktisk bagrummet ret ofte, det kan selvfølgelig være svært at se på tv, men han laver mange løb på kanten af feltet når vi bygger op. Desværre er det kun mod Hobro at vi prøvede at spille angriberne i fremadrettet bevægelse.
    Det samme gjorde Pieros i sidste sæson, ofte forgæves. Vi er ikke ret gode til at spille vores angribere i dybden.
    Mvh.
    Dane


  16. #1887
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Enig - det er utroligt svært for is at score mål på den måde.. både fordi vi er for dårlige til at skabe rummene, lægge afleveringen der skal være præcis og at vi ikke har timing eller relation til at ramme chancen...! Vi må håbe det kommer selvtilliden og de indbyrdes relationer - for både Pieros og Kodro er helt klart skolet til det - ligesom Santin og Berglund var

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1888
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    VF7
    Plz, stop!


    :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  19. #1889
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Enig - det er utroligt svært for is at score mål på den måde.. både fordi vi er for dårlige til at skabe rummene, lægge afleveringen der skal være præcis og at vi ikke har timing eller relation til at ramme chancen...! Vi må håbe det kommer selvtilliden og de indbyrdes relationer - for både Pieros og Kodro er helt klart skolet til det - ligesom Santin og Berglund var
    Det gør det heller ikke nemmere, at modstanderne især i Parken står så dybt, at der oftest ikke er noget rum at spille bolden ned i. Især sidste sæson så vi, at modstanderne igen og igen pakkede sig helt ned, idet vi havde utroligt svært ved at åbne de forsvar bl.a. fordi Santander (og dermed hovedstyrken) var ude i store perioder. Ja selv BIF brugte den taktik flere gange i Parken, da de var kommet foran 1-0.Vi så det også med Berglund for snart mange år siden. Manden blev ikke den vilde succes her, og det er mit ydmyge bud, at netop det manglende plads i bagrummet er en stor del af grunden.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1890
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det gør det heller ikke nemmere, at modstanderne især i Parken står så dybt, at der oftest ikke er noget rum at spille bolden ned i. Især sidste sæson så vi, at modstanderne igen og igen pakkede sig helt ned, idet vi havde utroligt svært ved at åbne de forsvar bl.a. fordi Santander (og dermed hovedstyrken) var ude i store perioder. Ja selv BIF brugte den taktik flere gange i Parken, da de var kommet foran 1-0.Vi så det også med Berglund for snart mange år siden. Manden blev ikke den vilde succes her, og det er mit ydmyge bud, at netop det manglende plads i bagrummet er en stor del af grunden.
    Jeg syntes nu egentlig Berglund var en fornuftig succes. Problemet som jeg så det var, at han var alt for dårlig i Europæisk sammenhæng. Det samme kan også siges om Nordstrand som scorede massere af mål i superligaen, men så snart vi skulle spille europæisk, så faldt han igennem. Santin er også et eksempel på dette. Hvad jeg dog stadig virkelig undres over, er hvorfor Ståle er gået væk fra den formel som virkede så godt i 15/16 og 16/17. Her havde man backs der kom flyvende over kanterne (Ludde og Ankersen), man havde en fysisk stærk centralmidtbane (Delaney/Amartey og Delaney/Kvist), og et angreb bestående af 2 store angribere (Nico/Santa og Santa/Corner). Vi maste alt med vores fysik. Istedet er Ståle nu gået over til backs der ikke passer ind i FCK stilen (Boilesen), Centralemidtbanespillere der ikke har fysikken (Gregus), og angribere som spillemæssigt ikke passer ind (Pavlovic og Kodro).

  22. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •