Side 128 af 145 FørsteFørste ... 2878118125126127128129130131138 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,906 til 1,920 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1906
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Fischer var god i angrebet i går, men ellers har han altså haft nogle lidt sløje kampe deropppe sidste sæson. Jeg synes stadig, han er farligst for os, når han har en lidt fri rolle på venstrekanten. Så jeg håber, han kan fortsætte der.
    Han havde sku også sløje kampe på kanten i sidste sæson. Jeg syntes kampen igår viste, at N'Doye og Fischer kan blive en giftig angrebsduo. Det som jeg også syntes der taler for, at Fischer skal fortsætte på angrebspositionen er, at vi dermed kan have Thomsen, Falk og Skov på banen samtidigt. Dette giver os så mange strenge, at spille på.


  2. #1907
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Håber godt nok ikke klubber sælger en af klubbens størreste angrebstalenter der nogen sinde har været i klubben... han hedder Mohamed Daramy og spiller lige nu for u17 holdet.... var inde og se en kamp med ham imod Brøndby. Damn han er stor og en kanon afslutter. Er HELT sikker på at han vil være en stor gevinst for klubben om nogle år. Og skulle han blive solgt, så vil han indbringe en masse kapital til klubben, så håber de har lidt is i maven og venter med at sende ham afsted, indtil han er afprøvet på 1 holdet. Men kan da godt frygte at han vil blive gaflet til en klub i udlandet.... for dygtig det er han sku.så håber han får chancen og når at prøve sig af på 1.holdet
    Så det da bare med at hive ham op i 1. holds truppen, hvis han er så stort et talent.

    Dermed kan han også se og mærke at klubben tror og satser på ham samt at de udenlandske klubber måske holder sig væk.

    Er han god nok til at spille i Superligaen nu? Kender ham ikke, men hvem minder han om som type?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1908
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Han minder meget om N'Doye, han er bare noget højere og større.... han knokler på banen og han er en spiller som de fleste slår sig på. Han spiller på landsholdet for u17 og var med dem til Cyrpon. Og hans spark vil jeg ikke stå i vejen for. Håber da at Ståle en dag hiver ham op på 1.holdet så man får prøvet ham af.
    https://vimeo.com/216882804

  5. #1909
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ang. Daramy vil jeg gerne lige slå et par ting fast. Han er 16 år (født d. 7/1 2002) Han er rykket op på U19 holdet og fik allerede indhop på reserveholdet i marts mod FC Helsingørs reserver, han startede inde, spillede 80 min. og scorede FCK’s ene mål. Han var med på førsteholdets træningslejren denne sommer hvor han faktisk blev skiftet ind i en af træningskampene. Flere store klubber har allerede meldt deres interesse for det unge talent med rødder i Sierra Leone og flere spillere i FCK har også peget på ham som den næste fra FCK Talent der får chancen på førsteholdet, om han når at få debut før han bliver solgt er dog desværre ikke sikkert

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1910
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ja frygter også at han ikke når at være oppe omkring 1.holdet særligt længe. han er et vildt talent. og tror også han ville kunne sælges for en masse penge. men ville da også gerne kunne se FCK med is i maven og prøve ham af i klubben. Men det kan jo være svært når de større klubber komme med deres penge. Men han er blevet dansk statsborger nu og spiller allerede for landsholdet.

  8. #1911
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Killer, hvor har du det med statsborgerskabet og at han er begyndt spille på landsholdet fra?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1912
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg synes da ikke, Daramy ser specielt stor ud på den video. Og han ligner da mere en tekniker end en fysisk knokler. Han har et godt blik medspillerne og stikninger, ser det ud til.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #1913
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det har jeg fra hans landstræner i DBU. Jeg var på trænerkursus og der var det træneren fra U15 på ladsholdet som underviste os. Og han forslog at vi tog ud for at se en kamp så vi kunne bedømme hver fra kampen der var udtaget til ladsholdet ud af de to hold som skulle spille....FCK og Brøndby. Da vi stod der ude snakkede vi nemlig om ham og der fortale træneren at han først lige havde fået dansk statsborgerskab, for ellers havde de været meget i tvivl hans forældre om de skulle gøre det, og DBU og FCK havde haft lange samtaler med hans forældre. Men både ham og 3-4 flere fra FCK blev udtaget....og så specielt en anden spiller som var fra Brøndby som jeg selv har trænet i hans helt unge dage...en højre back fra Brøndby som jeg virkelig havde ønsket at han var taget til FCK, for han er f... også et kæmpe talent og ham er jeg helt sikker på at Brøndby ikke får lov til at beholde og prøve af på deres førsthold....han bliver solgt med garanti.
    Men Daramy vil blive en kanon gevinst for FCK hvis de holder lidt på ham .

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1914
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Uffe Bech meldes færdig i Hannover.
    Han kan - foruden at spille højre kant - spille angriber. Dermed en spiller, som kan byde sig til.
    Jeg ved ikke hvilken forfatning han er i, og jeg kan frygte, at de mange skader har hæmmet mig i omtrent ligeså høj grad som det synes at være for Kadrii - Begge dygtige spillere, men begge hårdt skadesplaget.
    Men vi mangler måske en kant. Thomsen og Falk er bedst i venstre side, og jeg så altså gerne Fischer som angriber (det er der delte meninger om, men jeg tror, at han går godt i spænd med Dame i en konstellation a la Dame og Cesar). Hvorom alting er, så kunne jeg godt tænke mig en Uffe Bech i FCK. Han vil naturligvis være et halvdyrt køb til bredden (ikke i transfer men i løn), men tilgengæld en kvalitetsspiller, som kan meget af det, som vores spil mod Aab virkede med; kombinationerne, hurtige pasninger etc.

    Måske jeg skyder helt ved siden af, og måske han skal ned på et lavere niveau, men vi skal naturligvis være opmærksomme på danske spillere med landsholdspotentiale.
    OG: Ja, Uffe Bech er måske ikke en god idé, men er der nogen, som har fulgt med og kender til hans nuværende niveau? Jeg ser ham meget som en Kadrii-type bare på højrekanten:
    - Kan spille kant og angriber, lille og hurtig men OK stærk på kroppen.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  15. #1915
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Måske jeg skyder helt ved siden af, og måske han skal ned på et lavere niveau, men vi skal naturligvis være opmærksomme på danske spillere med landsholdspotentiale.
    OG: Ja, Uffe Bech er måske ikke en god idé, men er der nogen, som har fulgt med og kender til hans nuværende niveau? Jeg ser ham meget som en Kadrii-type bare på højrekanten:
    - Kan spille kant og angriber, lille og hurtig men OK stærk på kroppen.
    For at svare på spørgsmålet: Uffe Bech har spillet 21 betydende kampe på tre sæsoner, siden han tog til Tyskland. Det gør det tæt på umuligt at vurdere hans niveau, men med så lidt spilletid og så mange skader på tre sæsoner må forventningerne skulle sættes meget lavt.

    Uden at tage stilling til, om vi mangler en kant eller ej, ser jeg Uffe Bech som helt og aldeles uaktuel for os af ovenstående årsag. Det ville være en regulær lottokupon, og så god synes jeg så heller ikke han var, at han er det sats værd for os.


  16. #1916
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nej, og vi har nok heller ikke brug for flere "projekt-spillere". Men omvendt, så kunne han - nu hvor Skov har højrekanten - Falk synes er at reserve - komme langsomt i form og være klar til når Skov/Falk er væk. Det kunne jo være et projekt, hvor han ikke spiller før foråret. Lidt som med Boile og Okore :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1917
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Nej, og vi har nok heller ikke brug for flere "projekt-spillere". Men omvendt, så kunne han - nu hvor Skov har højrekanten - Falk synes er at reserve - komme langsomt i form og være klar til når Skov/Falk er væk. Det kunne jo være et projekt, hvor han ikke spiller før foråret. Lidt som med Boile og Okore :-)
    Hvis vi skulle kaste os ud i et sats med en hurtig, teknisk type, ville jeg hellere prøve Lucas Andersen af. Jeg aner ikke, om han er realistisk, men han har i hvert fald svært ved at komme på holdet i Zürich, ser det ud til (hvilket i sig selv selvfølgelig kan være bekymrende). Et aber dabei er hans psyke, der virker/virkede skrøbelig, men hans potentiale er givetvis langt større end Bechs.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #1918
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis vi skulle kaste os ud i et sats med en hurtig, teknisk type, ville jeg hellere prøve Lucas Andersen af. Jeg aner ikke, om han er realistisk, men han har i hvert fald svært ved at komme på holdet i Zürich, ser det ud til (hvilket i sig selv selvfølgelig kan være bekymrende). Et aber dabei er hans psyke, der virker/virkede skrøbelig, men hans potentiale er givetvis langt større end Bechs.
    Jeg er ikke nødvendigvis bange for hans psyke - manden er fra Ålborg og de er bare trykhedsnarkomaner :). Lucas kom til Ajax alt for tidligt, når man tænker på hans personlighed og han ville være rigtig fin hos FCK og talentet er stort nok og jeg tror han ville være glad i DK.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1919
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvor høj er ham Daramy? Hvor lang kontrakt har han ?

  23. #1920
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Det har jeg fra hans landstræner i DBU. Jeg var på trænerkursus og der var det træneren fra U15 på ladsholdet som underviste os. Og han forslog at vi tog ud for at se en kamp så vi kunne bedømme hver fra kampen der var udtaget til ladsholdet ud af de to hold som skulle spille....FCK og Brøndby. Da vi stod der ude snakkede vi nemlig om ham og der fortale træneren at han først lige havde fået dansk statsborgerskab, for ellers havde de været meget i tvivl hans forældre om de skulle gøre det, og DBU og FCK havde haft lange samtaler med hans forældre. Men både ham og 3-4 flere fra FCK blev udtaget....og så specielt en anden spiller som var fra Brøndby som jeg selv har trænet i hans helt unge dage...en højre back fra Brøndby som jeg virkelig havde ønsket at han var taget til FCK, for han er f... også et kæmpe talent og ham er jeg helt sikker på at Brøndby ikke får lov til at beholde og prøve af på deres førsthold....han bliver solgt med garanti.
    Men Daramy vil blive en kanon gevinst for FCK hvis de holder lidt på ham .
    Daramy er ikke dansk statsborger, men han har været med til landsholdssamling.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •