Side 13 af 145 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg håber bare at Kadri kommer retur fra lån i det danske.... han har godt nok haft godt af at komme ud og få fast spilletid, og er blomstret meget op i hans spil. Håber bare at Ståle også ser det og sætter ham på holdet efter sommerferien

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #182
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det virker som om at Bendtner skal have ro, tryghed og masser af tid. Jeg tror faktisk han skal guides mere end andre spillere eller har mere omsorg. Jeg tvivler en smule på Ståles mandskabspleje og typer som Bendtner, her er Toutouh et ganske fint eksempel - man kan altid klandre Toutouh, men jeg er sikker på andre trænere ville få meget mere ud af ham.
    Vi kan blot se på Kusk, Holy shit hvor han blev ødelagt af Ståle

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det virker som om at Bendtner skal have ro, tryghed og masser af tid. Jeg tror faktisk han skal guides mere end andre spillere eller har mere omsorg. Jeg tvivler en smule på Ståles mandskabspleje og typer som Bendtner, her er Toutouh et ganske fint eksempel - man kan altid klandre Toutouh, men jeg er sikker på andre trænere ville få meget mere ud af ham.
    Jeg synes da det lykkedes at få en del ud af Toutouh og jeg synes også, at han havde en god udvikling i klubben. Desværre kunne Toutouh ikke skifte til den liga som han drømte om og det dræbte åbenbart al motivation. Hvordan skal en anden træner kunne gøre det anderledes? Det her interview vidner ikke om, at Ståle skulle udvise dårlig mandskabspleje (og så viser det måske, at Toutouhs målsætning nok er en anelse urealistisk).

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg synes da det lykkedes at få en del ud af Toutouh og jeg synes også, at han havde en god udvikling i klubben. Desværre kunne Toutouh ikke skifte til den liga som han drømte om og det dræbte åbenbart al motivation. Hvordan skal en anden træner kunne gøre det anderledes? Det her interview vidner ikke om, at Ståle skulle udvise dårlig mandskabspleje (og så viser det måske, at Toutouhs målsætning nok er en anelse urealistisk).
    Det handler ikke om hvovost Ståle har en dårlig mandskabspleje, men den passer naturligvis bedre til nogle end til andre. Om Ståle og Bendtner er et godt match, det ved jeg ærlig talt ikke, jeg tror egentlig hellere ikke at Ståle og Toutouh er et godt match, han er i mine øjne så også blevet rådgivet elendigt. Alt viraken omkring hvilket landshold og hans karriereforløb har nok ikke hjulpet.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis han oprigtigt vil til et af de store lande, burde Toutouh finde en stille og rolig lille klub i den næstbedste franske række. Der er jo mange eksempler på spillere, der har taget skridt op derfra. Talentet er der. Han er også ung nok til stadig at nå det marokkanske landshold, hvis alt falder i hak. Men at tro på en klub i Ligue 1 eller La Liga til sommer er direkte dumt.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #186
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Vi kan blot se på Kusk, Holy shit hvor han blev ødelagt af Ståle
    Come on.. Du laver sjov, ikke?
    Kusk fik ufattelig mange chancer og spillede endda også forrygende flere gange, men efter Nicolai Jørgensen blev solgt begyndte Kusk at spille ringere og ringere. Det fungerede godt med ham og Nicolai, men synes han så skidt ud længe efter salget af Nicolai på trods af mange chancer!!! Det klinger hult at give Ståle skylden for det!

    Desuden har Toutouh netop under Ståle udviklet sig rigtig godt, gennem tillid og ros fra Ståle. At Yous så gerne vil videre til en større adresse har igen intet med Ståle at gøre.
    Jeg er skuffet over at Yous ikke har gjort som fx Corner, Delaney og Zanka. De spillede alle ypperligt og blev solgt via. deres præstationer. Yous nåede aldrig den der "vanvittige sæson", hvor han kunne spille/skyde sig selv afsted via. præstationerne på banen. Så come on.. Det er ikke Ståle's fejl, at Yous og Kusk ikke fik de optimale ud af deres tid i København!


  11. #187
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kusks problem var primært den skade, han fik enten sent i efteråret 15 eller tidligt i 16. Indtil da havde han spillet forrygende.

  12. #188
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kusks problem var primært den skade, han fik enten sent i efteråret 15 eller tidligt i 16. Indtil da havde han spillet forrygende.
    Jeg kan rigtigt godt lide Kusk, men hans største problem er i mine øjne, at han er noget af det mest etbenede, jeg længe har set. Sikkert også grunden til, at han fik en del europæisk i efteråret. De kendte ham ikke.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kusk er en luksusspiller, der ikke arbejder for holdet. Det kan være ok, hvis man konstant laver mål eller assists og i øvrigt ikke laver for mange fejl. Kusk lavede desværre alt for mange uprovokerede fejl. Fysisk stod han heller ikke distancen - slet ikke i de europæiske kampe. Det er ærgerligt, for han kan selvfølgelig noget i det fremadrettede spil, men fysisk og mentalt er han ingen topspiller.


  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kusk er en luksusspiller, der ikke arbejder for holdet. Det kan være ok, hvis man konstant laver mål eller assists og i øvrigt ikke laver for mange fejl. Kusk lavede desværre alt for mange uprovokerede fejl. Fysisk stod han heller ikke distancen - slet ikke i de europæiske kampe. Det er ærgerligt, for han kan selvfølgelig noget i det fremadrettede spil, men fysisk og mentalt er han ingen topspiller.
    Enig. NJ10 er i øvrigt et (sjældent) eksempel på, at Ståle tillod en spiller at fokusere mindre på defensive opgaver - mod til gengæld at få skarphed og gennembrud den anden vej. Sådan en 'pagt' kræver jo, at spilleren leverer til gengæld for 'privilegierne'. Det gjorde NJ som regel.

    Pieros et godt eksempel på det modsatte - en offensivspiller, der presser og dækker op i en grad, så det ind imellem er svært at få øje på hans offensive kvaliteter. Gad vide, om det kunne betale sig, hvis Ståle blev enig med ham om at fokusere lidt mindre på det defensive?

  16. #191
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Enig. NJ10 er i øvrigt et (sjældent) eksempel på, at Ståle tillod en spiller at fokusere mindre på defensive opgaver - mod til gengæld at få skarphed og gennembrud den anden vej. Sådan en 'pagt' kræver jo, at spilleren leverer til gengæld for 'privilegierne'. Det gjorde NJ som regel.
    Fischer er vel et andet godt eksempel. Vil man have hans kreativitet og gennembrudsstyrke på kanten, så må man leve med den til tider sparsomme defensive indsats.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Fantastisk endelig at kan se tegningen til et nyt storhold, er vel kun Ankersen der skal erstattes næste og selvfølgelig evt Santander om han sælges .

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #193
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ankersen - Santander er naturligvis spillere der skal erstattes ved afgang, men jeg synes ikke det et de eneste spørgsmålstegn.
    Erik skal virke - ellers skal vi have en ny. Vi kan ikke være så sårbare igen næste sæson i centerforsvaret.
    Makkeren til Zeca mangler stadig. Jeg kan godt lide Kvist, men han er en bedre reserve for Zeca end han er makker til ham. Jeg tror meningen var Zeca skulle være den dynamiske der kom frem i feltet og satte spillet men sådan var det ikke.
    Gregus er en fin spiller og bedre i pasningsspillet end de andre, men han er ikke rigtig slået helt igennem på noget tidspunkt. Og så laver han heller ikke de rigtige løb fremad. Vi har set så lækre ud centralt med både Thomsen og Falk fordi de bliver retvendte og vil fremad - men jeg tror ikke de bliver faste centrale spillere. Derfor tænker jeg vil sælger Gregus og prøver at erstatte delaney for tredje gang.

    Men det er stadig maks 4 spillere -resten er jeg enig i ser rigtig godt ud!

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #194
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Og så erstatter Joronen så Robin skal vi huske

  23. #195
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Ankersen - Santander er naturligvis spillere der skal erstattes ved afgang, men jeg synes ikke det et de eneste spørgsmålstegn.
    Erik skal virke - ellers skal vi have en ny. Vi kan ikke være så sårbare igen næste sæson i centerforsvaret.
    Makkeren til Zeca mangler stadig. Jeg kan godt lide Kvist, men han er en bedre reserve for Zeca end han er makker til ham. Jeg tror meningen var Zeca skulle være den dynamiske der kom frem i feltet og satte spillet men sådan var det ikke.
    Gregus er en fin spiller og bedre i pasningsspillet end de andre, men han er ikke rigtig slået helt igennem på noget tidspunkt. Og så laver han heller ikke de rigtige løb fremad. Vi har set så lækre ud centralt med både Thomsen og Falk fordi de bliver retvendte og vil fremad - men jeg tror ikke de bliver faste centrale spillere. Derfor tænker jeg vil sælger Gregus og prøver at erstatte delaney for tredje gang.

    Men det er stadig maks 4 spillere -resten er jeg enig i ser rigtig godt ud!
    Johansson skal nå at komme ind og toppræstere i denne sæson, ellers skal der handles til det centrale forsvar, for jeg vil give dig ret i, at vi ikke kan tåle at starte en ny sæson op med en masse spørgsmålstegn til de positioner.
    Med afgang af Pavlovic, Matic og evt. Gregus, burde der være plads til at gribe dybt i lommen efter en central midtbanespiller, der kan/skal fungere med Zeca.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •