Side 131 af 145 FørsteFørste ... 3181121128129130131132133134141 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,951 til 1,965 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1951
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Keita er på vej til Göteborg. Jeg er sikker på, at de gør et scoop. Han har brug for spilletid - men han kan udvikle sig enormt. Jeg forstår dog godt, at Ståle ikke mener at det er tid til sådanne sats. Vi skal vinde i år, og det må ikke fejle.
    Men ryger Keita og Gregus, så får vi - som mange af os skriger på - en ny midt. Det glæder mig! :D
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1952
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er det ikke bare leje aftale med Keita ?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1953
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er det ikke bare leje aftale med Keita ?
    Jf. denne artikel, er det til at begynde med bare et lån.

    https://www.expressen.se/gt/sport/fo...arva-fran-fck/

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1954
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg vil endnu engang smide Lucas Andersen i puljen. Han har kun siddet på bænken i to af de første tre kampe af sæsonen for Grasshoppers, som i øvrigt ligger nummer sjok efter itre nederlag,...
    Lad os da endelig købe endnu en AaB-spiller, der ikke kan begå sig i udlandet. Det har vi jo haft god succes med.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1955
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er det ikke bare leje aftale med Keita ?
    Jo. Men medierne i Sverige melder, at låneaftalen måske ikke bliver til noget, da FCK ikke vil have en købtoption inkluderet. Det kunne tyde på, at vi stadig håber på, at han kan blive rigtig god.

  10. #1956
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Dejligt at Ståle ikke bare smider guld på gaden....hvis han skal udlejes så skal han f... også retur. Han er kanon dygtig og kan udvikle sig til at blive en stjerne for klubben. Dog har han behov for spilletid hvis han skal udvikle sig som spiller. Men håber f... ikke han forlader klubben. En diamant der skal slibes :-)

  11. #1957
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg vil bare lige sige, at Vetokele nu har nået sin bedste fodboldalder(i teorien) og han åbenbart er udlejet. Så hvis der er planer om at sælge Fischer, om ikke særligt mange halvsæsoner, burde klubben måske begynde at kigge i hans retning.
    Vis mig en god fodboldspiller, og jeg skal vise dig en fodboldspiller med tykke lår

  12. #1958
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Jeg vil bare lige sige, at Vetokele nu har nået sin bedste fodboldalder(i teorien) og han åbenbart er udlejet. Så hvis der er planer om at sælge Fischer, om ikke særligt mange halvsæsoner, burde klubben måske begynde at kigge i hans retning.
    Ståle bryder sig bare ikke rigtigt om Vetokele - var det ikke derfor, han røg i første omgang?

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1959
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Dejligt med en sejr igår, men alligevel sidder jeg med en bitter fornemmelse. Atalanta smadrede bronzevinderne Sarajevo fra Bosnien med sammenlagt 10-2 i sidste runde, og i denne runde skaffede de sig et rigtig godt udgangspunkt da de slog Hapoel Haifa 4-1 på udebane. De virker til at tage EL utrolig seriøst, og jeg tror desværre, at hvis vi skulle gå videre fra denne runde, så bliver næste runde endestationen for vores vedkommende. Dette efterlader os med et par spørgsmålstegn i forhold til truppen. Personligt så jeg gerne, at Ståle tog en stor konsekvens af et evt. EL exit, og fik ryddet lidt op i truppen.

    Forvaret.

    Her så jeg gerne, at man skilte sig af med Luftner og Bengtsson. Luftner behøver man ikke erstatte, da man allerede har rigeligt til den plads. Bengtsson så jeg dog gerne, at man erstattede men en ung back som kunne læne sig op af Boilesen det næste års tid, og formegentligt tage over næste sæson. Grundet EL exit vil pengene ikke være store, men Oviedo blev f.eks. hentet ind for meget små penge dengang man hentede ham. Så mon ikke det kunne lade sig gøre, at finde en spændende ung spiller til fornuftige penge? Jeg syntes bare det er latterligt, at have en spiller som virker til, at have tabt viljen, gejsten og gnisten på bænken.
    Hvis muligt så jeg også gerne man fik skippet Ankersen afsted, dog kun hvis man kunne finde en fornuftig erstatning. han virker generelt meget frustreret på det hele, og jeg tror simpelthen ikke, at han kan sætte sig op til en sæson uden europæisk fodbold. Men hvem der vil købe ham pt. er et stort spørgsmålstegn. Ironien er vel, at vi får et år siden kæmpede for, at beholde ham, nu kan han blive svær, at komme af med.

    Midtbanen:

    Keita forventes lejet ud, men det efterlader os stadig med for mange cm. Og her tror/håber jeg at Gregus trækker nitten. Han har taget hul på sin tredje sæson hos os, og han har stadig ikke formået, at sætte sig på den cm. Han er blevet overhalet af en kantspiller. Dette vil efterlade os med Zeca, Kvist, Falk og Thomsen til den cm. Dette burde være rigeligt til, at vinde mesterskabet. Jeg så dog gerne, at man uanset EL exit hentede den dynamiske cm som holdet desperat har kaldt efter siden Delaneys afsked. Men hvis pengene er for små, så kan jeg godt leve med Zeca-Falk konstellationen resten af denne sæson, og jeg tror også den vil være god nok til, at skaffe os et mesterskab.

    Angrebet:

    Her er vi også en for meget ved et evt. EL exit. N'Doye er selvskrevet hvis han er klar. Derudover har man Fischer (Også bruges på kanten) Pieros, Wind og Kodro.
    Pieros er vel det mest oplagte valg ved siden af N'Doye. Wind skal også sine kampe hvis han skal udvikle sig, så det efterlader i min optik Kodro ret langt ude kulden. Har har heller ikke på nogen måde imponeret endnu, og jeg må indrømme, at jeg får Pavlovic flashes hver gang jeg ser ham spille. Ja, giv ham tid I know... Jeg kan dog bare ikke se hans rolle i denne sæson, ved evt. EL exit og når Wind og Pieros kommer tilbage. Hvis man skulle være en smule bagklog, så burde Ståle vel have brugt pengene på en ny cm istedet, men ifølge Ståle var Gregus jo verdensklasse på træningslejeren (fnis)

    Nu er meget af dette teoretisk, det kan jo være, at vi ender med, at levere sensantionen mod Atalanta, og så bliver der brug for alle mand. Både FCM og Brøndby har de seneste år leveret små sensationer da de slog henholdsvis Southampton og Hertha Berlin ud. Jeg tror dog desværre bare, at Atalanta tager det en anelse mere seriøst end de hold gjorde.

  15. #1960
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Jeg vil bare lige sige, at Vetokele nu har nået sin bedste fodboldalder(i teorien) og han åbenbart er udlejet. Så hvis der er planer om at sælge Fischer, om ikke særligt mange halvsæsoner, burde klubben måske begynde at kigge i hans retning.
    Hvad er det der gør at du mener vi skal hente Vetokele? Personligt har jeg ikke fuldt voldsomt meget med, men mit indtryk er alligevel at han bestemt ikke har haft succes efter han har forladt os.. i øvrigt minder han vel som type langt fra som Fischer?

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1961
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ståle bryder sig bare ikke rigtigt om Vetokele - var det ikke derfor, han røg i første omgang?
    Vetokele er da en ganske o.k. fodboldspiller, men ikke mere end det. Han stod af og til de rigtige steder og var ganske hurtig uden dog rigtig at formå at bruge det til noget. Så jeg håber ikke, der er nogen, der ved deres fulde fem mener, at Vetokele med fem mål i 27 kampe i sidste sæson og fire mål i 22 kampe sæsonen før er lige, hvad vi mangler.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  19. #1962
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Vetokele er da en ganske o.k. fodboldspiller, men ikke mere end det. Han stod af og til de rigtige steder og var ganske hurtig uden dog rigtig at formå at bruge det til noget. Så jeg håber ikke, der er nogen, der ved deres fulde fem mener, at Vetokele med fem mål i 27 kampe i sidste sæson og fire mål i 22 kampe sæsonen før er lige, hvad vi mangler.
    Vetokele var helt fænomenal i vores presspil. Han løb virkelig meget, og må have været forfærdelig for modstandernes forsvar.

    Han havde bestemt også nogle mangler - enig - men han var nu en ganske brugbar angriber for os. Personligt synes jeg faktisk han var lidt undervurderet.

    Så mere hjernedød er tanken heller ikke. Men nej, det kommer ikke til at ske. Ståle og ham, havde vist også en lille beef til sidst.

    Zan

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1963
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvad er det der gør at du mener vi skal hente Vetokele? Personligt har jeg ikke fuldt voldsomt meget med, men mit indtryk er alligevel at han bestemt ikke har haft succes efter han har forladt os.. i øvrigt minder han vel som type langt fra som Fischer?
    Jeg mener, at Vetokeles mål for FCK, minder meget om Fischers ditto: Meget hurtige aftræk i feltet. Men korrekt, Vetokele lægger nok ikke op til lige så mange mål som Fischer.

  22. #1964
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Jeg mener, at Vetokeles mål for FCK, minder meget om Fischers ditto: Meget hurtige aftræk i feltet. Men korrekt, Vetokele lægger nok ikke op til lige så mange mål som Fischer.
    Holder Fischer en statistik som nu, så ser vi ikke mange af hans slags hos FCK. Han er næsten med i et mål Per kamp, det er rigtig vildt. Jeg kunne godt lide Vetokele, men jeg har ingen eller en ringe tro på, at han bryder helt igennem - og det er ved at være sidste chance. Skulle vi som forventet ryge ud til Atalanta, så håber jeg Ankersen bliver solgt og vi henter et talent, som Roerslev kan konkurrer med.

  23. #1965
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det ligner umiddelbart at vi laver en 'FCM anno 2017', og finder ud af efter et par kampe at en ny 'formation/spilopstilling' end regnet med er det der fungerer for os, ved at smide alle vores kanter ind i start 11'eren.

    Problemet er bare, at vi ingen kanter har tilbage på bænken - står vi ikke og mangler min. en kant?
    Sidst redigeret af scoring : 13.08.18 kl. 10:43
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •