Side 133 af 145 FørsteFørste ... 3383123130131132133134135136143 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,981 til 1,995 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1981
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Et interessant spørgsmål ifm. Fischer er også hvad vi kan få for ham. Han er ung og samtidig nok en top 10-spiller i superligaens historie målt i kvalitet. Dertil har han disciplin (modsat Emre Mor eller Zidan), er en holdspiller (vel også modsat førnævnte) og bringer humør. Dertil har han bevist sig over længere tid (modsat Corner før Cardiff) og ham fyren fra FCM som blev solgt alt for dyrt. Hans tid i Ajax og landsholdskampe på et ret godt dansk landshold tæller op, men hans tid imellem Ajax og FCK tæller givetvis ned.

    Jeg synes transermarkedet er helt skørt for tiden, så jeg har intet bud. Men + 50 millioner er vel realistisk? Eller hvad?
    En ung Fischer på en laaaaaang aftale bliver væsentligt dyrere end 50 mio. Når man ser hvad øvrige offensivspillere (Sørloth, Emre Mor, Cornelius, Bassogog) er røget for, så har de godt nok fordelen af at være et par år yngre end Fischer, da de blev solgt. Til gengæld har Fischer bevist sig på en større scene end Superligaen, og det trækker meget op, når der stadig er tale om en forholdsvis ung spiller.

    Både Federico og N’Doye røg for ca. 50 mio. og de var begge 27 år og havde to år tilbage af kontrakten. Til næste sommer er Fischer kun lige fyldt 25 år og har 3 1/2 år tilbage af sin aftale med København. Det vil undre mig temmelig meget, hvis man ikke kommer langt over 50 mio.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #1982
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ekdal endte i Italien. Så den er lukket. Desværre.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1983
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg synes også, det er tidligt at tale om Boilesens exit. Han har endnu ikke aftjent sin værnepligt for os(Fischer er et sær-tilfælde) imho. MEN...hvis Boilesen på en eller anden måde, skulle blive eftertragtet til sommer, så udløber Oscar Wendts kontrakt med Gladbach selvsamme sommer. Hvis der er stadig er noget kvalitet tilbage i Wendt, kunne det sikkert være hyggeligt for ham at udveksle anekdoter med Kvist om Gravgaard, Hangeland, Bergdølmo, Allbäck osv. i omklædningsrummet.
    Vis mig en god fodboldspiller, og jeg skal vise dig en fodboldspiller med tykke lår

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1984
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    18

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Jeg synes også, det er tidligt at tale om Boilesens exit. Han har endnu ikke aftjent sin værnepligt for os(Fischer er et sær-tilfælde) imho. MEN...hvis Boilesen på en eller anden måde, skulle blive eftertragtet til sommer, så udløber Oscar Wendts kontrakt med Gladbach selvsamme sommer. Hvis der er stadig er noget kvalitet tilbage i Wendt, kunne det sikkert være hyggeligt for ham at udveksle anekdoter med Kvist om Gravgaard, Hangeland, Bergdølmo, Allbäck osv. i omklædningsrummet.
    Jeg havde en snak med Wendt for år tilbage (lige efter CV var smuttet). Han fortalt at CV og ham havde en aftale, om at Oscar skulle “hjem” til København igen, da hans daværende kontrakt med Gladbach udløb - men eftersom CV ikke længere var i klubben, var han ikke sikker på at FC stadig ville ha’ ham... Personligt tror jeg - desværre - at Oscar har haft sin storhedstid, men at hans hjerte banker for klubben, er jeg ikke det mindste i tvivl om. Ham og hans familie, besøger stadig København hver sommer, da han elsker byen.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1985
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Jeg synes også, det er tidligt at tale om Boilesens exit. Han har endnu ikke aftjent sin værnepligt for os(Fischer er et sær-tilfælde) imho. MEN...hvis Boilesen på en eller anden måde, skulle blive eftertragtet til sommer, så udløber Oscar Wendts kontrakt med Gladbach selvsamme sommer. Hvis der er stadig er noget kvalitet tilbage i Wendt, kunne det sikkert være hyggeligt for ham at udveksle anekdoter med Kvist om Gravgaard, Hangeland, Bergdølmo, Allbäck osv. i omklædningsrummet.
    En 33 årige Oscar Wendt??? Nej tak. Jeg har stadig hovedpine over Bengtsson. Så skulle det være som reserve hvis det skulle lykkedes, at slippe af med Bengtsson.

  10. #1986
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    En 33 årige Oscar Wendt??? Nej tak. Jeg har stadig hovedpine over Bengtsson. Så skulle det være som reserve hvis det skulle lykkedes, at slippe af med Bengtsson.
    Uden at tale for eller imod Wendt til København, så bliver jeg bare nødt til at sige, at Oscar har spillet mere end 30 kampe i snit pr. sæson over de sidste 7 år for en af Tysklands topklubber (5. flest point i Bundesligaen fra 2011/12-sæsonen og frem), mens Pierre Bengtsson hverken kunne bide sig fast i Mainz eller overtale Bastia til at købe ham fri efter et år på leje der, inden han efter 2½ vendte tilbage til København.
    Hejsa
    Elver's Avatar


  11. #1987
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    En 33 årige Oscar Wendt??? Nej tak. Jeg har stadig hovedpine over Bengtsson. Så skulle det være som reserve hvis det skulle lykkedes, at slippe af med Bengtsson.
    Det er en anelse mærkeligt at ligge en anden spiller til last, at du mener at Bengtsson ikke har levet op til dine forventninger.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #1988
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvad med Younes Namli fra PEC Zwolle? Har han niveauet til København og ville han evt passe ind?
    https://www.transfermarkt.com/younes...spieler/227039

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...live-i-zwolle/

    https://www.youtube.com/watch?v=ZhU3JKAtqg8

    Personligt kunne jeg godt se ham på kanten eller toppen sådan som vi spiller nu.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1989
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det er en anelse mærkeligt at ligge en anden spiller til last, at du mener at Bengtsson ikke har levet op til dine forventninger.
    Lex Pavlovic/Kodro..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #1990
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvad med Younes Namli fra PEC Zwolle? Har han niveauet til København og ville han evt passe ind?
    https://www.transfermarkt.com/younes...spieler/227039

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...live-i-zwolle/

    https://www.youtube.com/watch?v=ZhU3JKAtqg8

    Personligt kunne jeg godt se ham på kanten eller toppen sådan som vi spiller nu.

    https://www.youtube.com/results?search_query=toutouh
    han minder om en vi lige har sagt farvel til..

    og når jeg genser de her greatest hits fra Toutouh - Hold kæft jeg savner dengang han var i form, havde spillelyst og var i klubben - Håber for alt i verden at han finder en klub hvor han virkelig skinner igennem

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1991
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    https://www.youtube.com/results?search_query=toutouh
    han minder om en vi lige har sagt farvel til..

    og når jeg genser de her greatest hits fra Toutouh - Hold kæft jeg savner dengang han var i form, havde spillelyst og var i klubben - Håber for alt i verden at han finder en klub hvor han virkelig skinner igennem
    Fortsætter vi med den her opstilling med Falk centralt - så er det kamptræls Toutouh ikke længere er en del af truppen. Han havde været fin på både venstre midt og den centrale midt, altså Toutouh i 2016-17 udgaven.

    Younes Namli ligner samme type.

  20. #1992
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018


  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1993
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Altså vi bør prøve. Jeg synes faktisk det ville give god mening for alle parter.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1994
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Altså vi bør prøve. Jeg synes faktisk det ville give god mening for alle parter.
    Det kunne da sagtens være noget, som Ståle gik og overvejede. Men der er én væsenlig hindring, og det er, at vi skal i et gruppespil før endnu et køb/leje tilnærmelsesvis overvejes. Truppen er så rigelig stor pt til superligaen.

    En anden ting er, om han pt er god nok? Talentet er uomtvisteligt enormt, men vi skal jo ikke smide en Falk på bænken (eller nogen anden tæt på startopstillingen på bænken) for at bruge en sæson på at få ham i omdrejninger, og så fortsætter han alligevel ikke her.
    Sidst redigeret af k@sper : 15.08.18 kl. 15:46

  25. De følgende 12 brugere er enige:

  26. #1995
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Altså vi bør prøve. Jeg synes faktisk det ville give god mening for alle parter.
    Tjah, lige nu går han og overvejer Vitesse. Ville påstå, at det giver mere mening for begge parter, hvis han landede der – i en mellemklub med en lang tradition for at få p.t. uanvendelige spillere fra større klubber på besøg i en periode, inkl. mere end 20 fra Chelsea i dette årti. Især i betragtning af at det vel kun var Uros Matics storebror, der var en succes i den henseende ...

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •