Side 134 af 145 FørsteFørste ... 3484124131132133134135136137144 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,996 til 2,010 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1996
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi kommer i så fald til at skulle bruge ham i alle kampe, eller betale Real en masse penge for at lade ham sidde udenfor. Ihvertfald den aftale Heerenveen lavede.

    Men klart, er han bedre end alle andre er det vel til at leve med.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1997
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    https://www.youtube.com/results?search_query=toutouh
    han minder om en vi lige har sagt farvel til..

    og når jeg genser de her greatest hits fra Toutouh - Hold kæft jeg savner dengang han var i form, havde spillelyst og var i klubben - Håber for alt i verden at han finder en klub hvor han virkelig skinner igennem
    Synes på ingen måde at Namli og toutouh minder om hinanden. Synes at Namli er mere dynamisk og mere målsøgende/liderlig og har flere driblinger at byde ind med.

    Synes mere han minder om Fischer...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1998
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Altså vi bør prøve. Jeg synes faktisk det ville give god mening for alle parter.
    Jeg er ikke imod lejeaftaler, men de skal give mening. En lejeaftale giver kun mening, hvis man har et hul, der skal lukkes, og man ikke kan lande en permanent tilgang. Hvilket hul ville Ødegaard lukke? Hvem skal ofres, for at vi kan udvikle en anden klubs spiller?


  6. #1999
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er ikke imod lejeaftaler, men de skal give mening. En lejeaftale giver kun mening, hvis man har et hul, der skal lukkes, og man ikke kan lande en permanent tilgang. Hvilket hul ville Ødegaard lukke? Hvem skal ofres, for at vi kan udvikle en anden klubs spiller?
    Det ligner mere og mere at Falk og Fischer er væk fran kanten permanent. Det efterlader kanterne lidt sårbare, jeg tror egentlig han kan bruges på begge kanter og/eller offentsiv midt, så vi kan skubbe Falk ud. Han ville sagtens kunne få 20-25 kampe på en sæson, men det er klart at uden Europa League, så er det mere begrænset

  7. #2000
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det ligner mere og mere at Falk og Fischer er væk fran kanten permanent. Det efterlader kanterne lidt sårbare, jeg tror egentlig han kan bruges på begge kanter og/eller offentsiv midt, så vi kan skubbe Falk ud. Han ville sagtens kunne få 20-25 kampe på en sæson, men det er klart at uden Europa League, så er det mere begrænset
    Mon ikke Fischer nok skal få masser af kampe på kanten, når nu Pieros er tilbage og på sigt Wind. Jeg er enig i, at Fischer glimrende ved siden af NDoye i øjeblikket, men der skal også være lidt spilletid til Pieros, Kodro og Wind. Ellers er situationen for disse næppe holdbar. Det er endnu et eksempel på, at puljespillet i Europa baere er enormt vigtigt at deltage i, så flere spillere kan få lidt spilletid.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #2001
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke Fischer nok skal få masser af kampe på kanten, når nu Pieros er tilbage og på sigt Wind. Jeg er enig i, at Fischer glimrende ved siden af NDoye i øjeblikket, men der skal også være lidt spilletid til Pieros, Kodro og Wind. Ellers er situationen for disse næppe holdbar. Det er endnu et eksempel på, at puljespillet i Europa baere er enormt vigtigt at deltage i, så flere spillere kan få lidt spilletid.
    Det kan sagtens være, at du får ret i, at Fischer ryger tilbage på kanten, når angrebet er fuldtalligt. Jeg synes blot, det vil være ærgerligt, fordi vores angreb virker meget mere dynamisk og farligt, når det består af en stor targetspiller og en lille, hurtig dribler.

    Men du har jo helt ret i, at situationen med den nuværende spillestil ikke er holdbar, når angrebet består af fire angribere, der mest er af den ene type og kun én af den anden type. Spørgsmålet er så, om løsningen er at sammensætte truppen efter den spillestil, man gerne vil praktisere - eller indrette spillestilen efter trupsammensætningen...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2002
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg må sige, at jeg lidt har den samme følelse, som dengang vi hentede Cristián Bolaños sent i sommertransfervinduet i 2010. Bolaños var nemlig prikken over i'et i den trup vi havde dengang og gjorde at vores offensiv blev endnu mere uberegnelig for modstanderen og i min øjne blev komplet. Vores nuværende trup er god syntes jeg, men vi mangler lige det allersidste krydderi, en spiller der kan gå direkte ind i startopstillingen og forstærke holdet fra dag ét. Om det er en centralmidtbanespiller eller en kant er et godt spørgsmål. Jeg håber derfor kraftigt på en sen sommer signing, der løfter holdet det sidste stykke op.

    Samtidigt skal vi have justeret truppe lidt, før vi i min optik har lavet et noget nær perfekt vindue:
    * Udlejning eller salg af Lüftner
    * Sidste udenlandseventyr til Kvist, fx i USA eller Australien (Ståle ser ud til at satse på Jan Greguš, som første gardering til midtbanen)
    * Desværre salg af Bashkim Kadrii (han vil ikke udlejes igen). Jeg havde ellers håbet på at han blev, da han er FCK'er helt ind til benet og en utrolig vellidt og sympatisk mand
    * Alternativt udleje Holse eller Wind, nu hvor Pieros er tilbage fra sin skade
    * Hente ny 3 målmand, så Kim Christensen kan have fuldt fokus på sin trænergerning

    Edit:
    * Og så muligvis Peter Ankersen til Gent?:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...eter-ankersen/
    Sidst redigeret af zebos : 16.08.18 kl. 09:16
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2003
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    * Desværre salg af Bashkim Kadrii (han vil ikke udlejes igen). Jeg havde ellers håbet på at han blev, da han er FCK'er helt ind til benet og en utrolig vellidt og sympatisk mand.
    Kadriis kontrakt udløber til nytår, så en udlejning giver ikke megen mening.

    Bortset fra det er jeg meget enig. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #2004
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kadriis kontrakt udløber til nytår, så en udlejning giver ikke megen mening.

    Bortset fra det er jeg meget enig. :-)
    Jeg skriver jo netop også: "han vil ikke udlejes igen". :-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. #2005
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg skriver jo netop også: "han vil ikke udlejes igen". :-)
    Men hvilken forskel skulle det gøre, om han blev udlejet eller solgt? Han ville være tabt for FCK uanset hvad.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #2006
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hvilken forskel skulle det gøre, om han blev udlejet eller solgt? Han ville være tabt for FCK uanset hvad.
    Ingen for klubben, men Bashkim har udtalt, at han ikke vil udlejes igen, kun sælges. :-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. #2007
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ingen for klubben, men Bashkim har udtalt, at han ikke vil udlejes igen, kun sælges. :-)
    Ja, okay... Tror ikke helt, jeg forstår pointen. Hvis vi kunne forlænge med ham, ville det jo være fint at have ham som backup til kanten. Men man forstår jo godt, hvis han ikke gider sidde mere på bænken i FCK (og Ståle virker så også uinteresseret i at beholde ham).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #2008
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Edit:
    * Og så muligvis Peter Ankersen til Gent?:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...eter-ankersen/
    Hvis der ikke skal spilles EL i år så er det vel oplagt at få sendt Ankersen afsted for 20 mio. kr. og lade Roerslev + Boile dække højre back.

  19. #2009
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i, at Fischer glimrende ved siden af NDoye i øjeblikket, men der skal også være lidt spilletid til Pieros, Kodro og Wind. Ellers er situationen for disse næppe holdbar.
    Man skulle ikke have købt Kodro. Det er selvfølgelig nemt at sige nu, hvor vi ved, at han er lidt meh, og at N’Doye stadig er fantastisk. Ikke desto mindre, er det billedet pt.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2010
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man skulle ikke have købt Kodro. Det er selvfølgelig nemt at sige nu, hvor vi ved, at han er lidt meh, og at N’Doye stadig er fantastisk. Ikke desto mindre, er det billedet pt.
    Nej der er ikke billedet PT. Det er dit billede efter, at Kodro har spillet 658 minutters fodbold i FCK og scoret 5 mål.... Hvilket så åbenbart ikke er godt nok i din optik.

    Mvh
    Nikolaj
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  22. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •