Side 135 af 145 FørsteFørste ... 3585125132133134135136137138 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,011 til 2,025 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #2011
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Nej der er ikke billedet PT. Det er dit billede efter, at Kodro har spillet 658 minutters fodbold i FCK og scoret 5 mål.... Hvilket så åbenbart ikke er godt nok i din optik.

    Mvh
    Nikolaj
    Statistik kan lyve, og det er værd at bemærke at 3 mål mod et islandsk hold tæller godt op i den statistik.
    Synes dog også at vi generelt er enormt gode til at melde vores spillere uduelige efter ganske kort tid, her på forum.

    Lad nu lige manden falde til. Hvornår har vi sidst set en *ny* angriber være faldet på plads umiddelbart efter ankomst?
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2012
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Nej der er ikke billedet PT. Det er dit billede efter, at Kodro har spillet 658 minutters fodbold i FCK og scoret 5 mål.... Hvilket så åbenbart ikke er godt nok i din optik.

    Mvh
    Nikolaj
    Hvoraf de tre er mod mægtige Stjarnan, som vel ikke havde niveau til toppen af 2. division. Han har så mange lighedspunkter med Pavlovic, at hans rygnummer lige er prikken over i'et.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  4. #2013
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Nej der er ikke billedet PT. Det er dit billede efter, at Kodro har spillet 658 minutters fodbold i FCK...
    Og Ståles. Der der jo en grund til, at han ikke starter inde i de svære kampe.

  5. #2014
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Og Ståles. Der der jo en grund til, at han ikke starter inde i de svære kampe.
    Ja selvfølgelig er der da en grund til at Ndoye pt starter inde. Kodro har været her i 1 måned. Ndoye har spillet over 12.000 minutters fodbold i FCK. Ndoye kender Ståles system til hudløshed. Så selvfølgelig starter han da inde i de svære kampe. Omvendt giver det muligheden for at køre Kodro ind stille og roligt så han lærer systemet uden alt for meget pres. Hvilket er absolut optimalt på den lange bane og et drømmescenarie for enhver træner.
    At allerede nu begynde at kaste "meh" og "ham skulle vi ikke have købt" efter Kodro er ikke bare useriøst - det er dumt. (omend en klassiker i visse kredse herinde. (Ndoye, Flopperico etc).
    Vi kan fint tage diskussionen op igen når han har været her en sæsons tid og vi/du har et ordenligt grundlag at dømme ham på.

    Mvh
    Nikolaj
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar


  6. #2015
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Statistik kan lyve, og det er værd at bemærke at 3 mål mod et islandsk hold tæller godt op i den statistik.
    Synes dog også at vi generelt er enormt gode til at melde vores spillere uduelige efter ganske kort tid, her på forum.

    Lad nu lige manden falde til. Hvornår har vi sidst set en *ny* angriber være faldet på plads umiddelbart efter ankomst?
    Kodro er jo åbenlyst ikke uduelig, og det var Pavlovic heller ikke. Men hvis Ståle fortsætter med at bruge Thomsen, Skov og Fischer og så Damen forrest. Så er der Holse som opbakning til de 3 første og Pieros, Wind og Kodro til Damen. Det er jo skævt. Måske stoppper vi med at bruge Fischer som angriber, det løser meget af problemet da der så er 4 kanter til 2 pladser - men vi spiller jo ret godt med Fischer i front lige nu...

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #2016
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Kodro er jo åbenlyst ikke uduelig, og det var Pavlovic heller ikke. Men hvis Ståle fortsætter med at bruge Thomsen, Skov og Fischer og så Damen forrest. Så er der Holse som opbakning til de 3 første og Pieros, Wind og Kodro til Damen. Det er jo skævt. Måske stoppper vi med at bruge Fischer som angriber, det løser meget af problemet da der så er 4 kanter til 2 pladser - men vi spiller jo ret godt med Fischer i front lige nu...
    Der kommer ikke til at ske noget før vi ved hvor lang vi kommer i EL.
    Går vi ikke videre enten mod CSKA Sofia eller Atalanta, så kommer der spillersalg: Lüftner, Ankersen - Leje: evt. Holse og Wind
    Hvis vi overrasker og går videre til gruppespil, tror jeg kun Lüftner ryger for at gøre plads en offensiv profil til midtbanen, der også kan spille kant.

    Personligt kunne jeg godt tænke mig at man kiggede lidt længere frem i tiden og fandt nogle billigere unge talenter, der kunne gå hen og blive profiler i løbet af et år eller to.
    De kunne spille på u19 indtil da.

  9. #2017
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Der kommer ikke til at ske noget før vi ved hvor lang vi kommer i EL.
    Går vi ikke videre enten mod CSKA Sofia eller Atalanta, så kommer der spillersalg: Lüftner, Ankersen - Leje: evt. Holse og Wind
    Hvis vi overrasker og går videre til gruppespil, tror jeg kun Lüftner ryger for at gøre plads en offensiv profil til midtbanen, der også kan spille kant.

    Personligt kunne jeg godt tænke mig at man kiggede lidt længere frem i tiden og fandt nogle billigere unge talenter, der kunne gå hen og blive profiler i løbet af et år eller to.
    De kunne spille på u19 indtil da.
    Returopgøret mod Atalanta (såfremt vi går videre i aften) spilles torsdag den 30/8 om aftenen. Transfervinduet lukker ved midnat fredag, lige godt 24 timer senere. Jeg tror ikke på, at vi regner med at lave større justeringer i truppen i så kort et interval. I det omfang de kampe spiller ind, så må man i det mindste agere på baggrund af resultatet af første playoff-kamp.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #2018
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Der kommer ikke til at ske noget før vi ved hvor lang vi kommer i EL.
    Går vi ikke videre enten mod CSKA Sofia eller Atalanta, så kommer der spillersalg: Lüftner, Ankersen - Leje: evt. Holse og Wind
    Hvis vi overrasker og går videre til gruppespil, tror jeg kun Lüftner ryger for at gøre plads en offensiv profil til midtbanen, der også kan spille kant.

    Personligt kunne jeg godt tænke mig at man kiggede lidt længere frem i tiden og fandt nogle billigere unge talenter, der kunne gå hen og blive profiler i løbet af et år eller to.
    De kunne spille på u19 indtil da.
    Jeg kan slet ikke se Holse blive lejet ud, hvem skal så være kantreserve? Wind måske, hvis vi kan finde en god trup til ham.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #2019
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    * Sidste udenlandseventyr til Kvist, fx i USA eller Australien (Ståle ser ud til at satse på Jan Greguš, som første gardering til midtbanen)
    [/URL]
    Jan Gregus er ikke god nok defensivt til at dække for Zeca, hvis han bliver skadet. I det lys håber jeg man henter en erstatning, såfremt man skiber Kvist afsted. Han er dyr at have på bænken, men han har klare defensive styrker, hvilket vi vil savne med Zeca ude af den ene eller anden årsag.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  14. #2020
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Hvis der ikke skal spilles EL i år så er det vel oplagt at få sendt Ankersen afsted for 20 mio. kr. og lade Roerslev + Boile dække højre back.
    Altså nu skal vi jo også vinde DM, og der er vi trods massivt had til Ankersen herinde (bl.a. af mig selv) nok en del bedre stillet med ham på backen end Roerslev. Lad os da holde Ankersen her til de større kampe og langsomt give Roerslev flere og sværere modstandere.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #2021
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man skulle ikke have købt Kodro. Det er selvfølgelig nemt at sige nu, hvor vi ved, at han er lidt meh, og at N’Doye stadig er fantastisk. Ikke desto mindre, er det billedet pt.
    I skrivende stund er det i hvert fald ganske ærgerligt, at det er NDoye som har udløb til sommer og Kodro som har kontrakt i en masse år.
    Men mon ikke det er kommet tæt på lige så meget bag på Ståle, som det er for os herinde, at Fischer/NDoye har været så gode sammen i angrebet.

    Med de indkøb vi har lavet, så må planen have været at bruge Fischer 95% af tiden på backen.
    Sidst redigeret af k@sper : 16.08.18 kl. 12:39

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2022
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    At allerede nu begynde at kaste "meh" og "ham skulle vi ikke have købt" efter Kodro er ikke bare useriøst - det er dumt. (omend en klassiker i visse kredse herinde. (Ndoye, Flopperico etc).
    Vi kan fint tage diskussionen op igen når han har været her en sæsons tid og vi/du har et ordenligt grundlag at dømme ham på.
    Selvfølgelig kan vi ikke vurdere ham ret meget endnu og da slet ikke dømme ham ude. Men det synes jeg nu heller ikke, at folk gør lige i denne diskussion.
    Men kigger man på øjebliksbilledet, hvor Fischer fungerer så godt i angrebet, så er det da ikke en mærkelig konklusion, at man måske hellere havde set en ekstra kantspiller eller centralmidt frem for Kodro, simpelthen pga antallet af spillere på pladsen og konkurrencen helt fremme. Det var bare ikke lige til at vide, da vi købte ham, ligesom meget selvfølgelig kan ændre sig i løbet af sæsonen. Mon ikke vi nok skal få brug for ham.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #2023
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Jan Gregus er ikke god nok defensivt til at dække for Zeca, hvis han bliver skadet. I det lys håber jeg man henter en erstatning, såfremt man skiber Kvist afsted. Han er dyr at have på bænken, men han har klare defensive styrker, hvilket vi vil savne med Zeca ude af den ene eller anden årsag.
    Jeg kan have overset en artikel eller interview derom, men hvorfor i alverden skulle man skibe Kvist afsted. Han er topprofessionel at have gående, han er en fin backup og han en institution i klubben. Han skal forhåbentlig ingen steder før han lægger støvlerne på hylden.


  21. #2024
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg kan have overset en artikel eller interview derom, men hvorfor i alverden skulle man skibe Kvist afsted. Han er topprofessionel at have gående, han er en fin backup og han en institution i klubben. Han skal forhåbentlig ingen steder før han lægger støvlerne på hylden.
    Det er ønsketænkning fra Kvist haderne at han skal skibes afsted.
    Øvre C'er

  22. #2025
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Det er ønsketænkning fra Kvist haderne at han skal skibes afsted.
    Det er en overflødig diskussion, da Ståle slet ikke ville kunne skibe Kvist af sted, selv hvis han ville.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •