Side 140 af 145 FørsteFørste ... 4090130137138139140141142143 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,086 til 2,100 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #2086
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Det er eftersigende Tibbling's far, der har henvendt sig til Midtjylland - efter først at have forsøgt, at få ham afskibbet til Frankrig.
    Der er lidt mere her:https://www.bt.dk/superligaen/utilfr...stjerne-ende-i
    Nu må vi se hvor det ender? Men en ansvarsfuld far, vil naturligvis altid forsøge, at få sin knægt ud af klørene på en omklamrende sekt. (læs sammenholdet)
    Tibbling der desperat forsøger at komme væk fra BIF er vel blot det seneste i rækken af lysende eksempler på at deres coach er i fuld tilt-mode.. Sjældent har jeg oplevet så gennemført usympatisk en træner, der kritiserer alt og alle hver gang han møder bare den mindste modgang.. Meget kan man sige om Ståle, men jeg har indtryk af, at hans mandskabsbehandling er helt i top, hvilket formentlig også er en af de primære årsager til at han stadig sidder i sædet efter sidste sæson..

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2087
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det største problem i det ovenfor nævnte er vores kanter.. Thomsen og Skov.. Det er altså ikke meget x-factor vi kommer med der. Bevares, begge er gode superligaspillere, men lige præcis kanterne er de positioner, hvor vi har mulighed for at bringe nogle ekstraordinære spillere som virkelig kan noget på egen hånd, og det synes jeg hverken Skov eller Thomsen bringer.. Når man så samtidig tænker på, at vi nærmest ikke har en eneste kvalificeret afløser til nogle af de to, så kan man vidst roligt konstatere, at det er positioner, hvor vi er tyndt besat..
    Præcis - Thomsen og Skov er gode superligaspillere, og skal vi ikke spille andet hele sæsonen, så er det altså to gode startere. Skov har endda x-faktor ift. sine frispark, som nok skal vinde flere point i sæsonen. Thomsen indgår fantastisk i spillet med Falk og Fischer og bidrager til en masse i det opbyggende offensive spil. Måske går han ikke forbi to mand alene og klapper den ind, men han er med i næsten alle af de mål i år, hvor spillet går gennem midten i stedet for over kanterne - den stil elsker jeg personligt. Skal du for alvor have x-faktor, kan du bytte Falk og Thomsen, samt sætte Fischer ned på kanten og sætte Pieros ind på toppen. Det skal vi simpelthen kunne vinde superligaen på.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2088
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Jeg tænkte på de nævnte 35-40 mil som har været meldt
    ud som salgspris
    Jeg tænker at den pris der løber rundt kommer fra følgende vrøvle artikel, skrevet af 2 personer, der i deres virke som journalister vel burde forventes at skrive nogenlunde objektivt.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tjerne/7282108

    "FC Midtjylland har budt på Simon Tibbling, men det urealistiske lave bud på 7,5 mio. kr. er blevet totalt afvist"

    "Det bud er naturligvis blevet totalt afvist af Brøndby"

    "Der skal formentlig et bud i nærheden af 35 mio. kr. eller mere, hvis Brøndby overhovedet skal overveje at sælge Simon Tibbling,"

    Enten har de siddet på skødet af Troels Bech imens de har skrevet artiklen eller også har de hevet et random tal ud af røven, og jeg vælger at hælde til det sidste.

    Tibbling kostede dem omkring 4 mio. Han bliver ikke brugt. Skulle der blive budt 15+ så tror jeg at bøf bliver 1 svensker fattigere. Så der råd til 3 nye tyskere og alle er glade.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #2089
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    I øvrigt står der her, at Uffe Bech er totalt fit og åben for klubskifte. Har Ståle ikke tidligere udtalt sig om, at han godt kunne lide Uffe Bech? Eller husker jeg helt forkert? Umiddelbart er han jo en kantspiller med x-faktor. En dansk Shaqiri, der kan score mål og afgøre fodboldkampe med sine aktioner, men som dog desværre har døjet meget med skader. Ville ikke være overrasket, hvis vi var interesseret. Ligesom med thomsen, Nicolai Jørgensen, Boilsen, Fischer m.fl. skal Cosgrave nok få styr på ham :-)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2090
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det største problem i det ovenfor nævnte er vores kanter.. Thomsen og Skov.. Det er altså ikke meget x-factor vi kommer med der. Bevares, begge er gode superligaspillere, men lige præcis kanterne er de positioner, hvor vi har mulighed for at bringe nogle ekstraordinære spillere som virkelig kan noget på egen hånd, og det synes jeg hverken Skov eller Thomsen bringer.. Når man så samtidig tænker på, at vi nærmest ikke har en eneste kvalificeret afløser til nogle af de to, så kan man vidst roligt konstatere, at det er positioner, hvor vi er tyndt besat..
    Pieros på top bliver jeg ALDRIG tilfreds med.. En spidsangriber hvis ypperste kompetence er at forsvare eget mål, bliver aldrig en favoritspiller hos mig.. Og hvad når Skov og/eller Thomsen bliver skadet? Så kan vi flytte Falk ud på kanten osv osv.. Og ja, det er da et glimrende superligahold, som klart har potentiale til DM-titlen, men det samme kan vel siges om FCM's og til dels BIF's.. Jeg er muligvis overambitiøs, men jeg drømmer om det perfekte FCK-hold og det irriterer mig at vi aldrig formår at skabe en start 11'er, som man ikke kan sætte én eneste finger på.. Vi er så tæt på nu, ligesom vi har været i et par andre omgange, men igen virker det som om at der lige akkurat ikke bliver sat den berømte prik over i'et.. Der er international klasse på samtlige positioner undtagen kanterne (jeg antager Fischer spiller ved siden af N'Doye)...

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2091
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Pieros på top bliver jeg ALDRIG tilfreds med.. En spidsangriber hvis ypperste kompetence er at forsvare eget mål, bliver aldrig en favoritspiller hos mig.. Og hvad når Skov og/eller Thomsen bliver skadet? Så kan vi flytte Falk ud på kanten osv osv.. Og ja, det er da et glimrende superligahold, som klart har potentiale til DM-titlen, men det samme kan vel siges om FCM's og til dels BIF's.. Jeg er muligvis overambitiøs, men jeg drømmer om det perfekte FCK-hold og det irriterer mig at vi aldrig formår at skabe en start 11'er, som man ikke kan sætte én eneste finger på.. Vi er så tæt på nu, ligesom vi har været i et par andre omgange, men igen virker det som om at der lige akkurat ikke bliver sat den berømte prik over i'et.. Der er international klasse på samtlige positioner undtagen kanterne (jeg antager Fischer spiller ved siden af N'Doye)...
    Hvis vi nu købte Tibbling, ville Falk nemmere kunne vikariere på kanten? :-)

  12. #2092
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg har bemærket, at Mohamed Daramy har spillet kant i de seneste U-19 kampe. Både mod Lyngby (hvertfald noget af kampen?) og mod Union Berlin. Måske er det bare fordi, Kirkeby og Brajanac er store angrebstalenter, men man flytter vel ikke sit største talent væk fra sin bedste position, med mindre der er en god årsag? Måske er man ved at forberede ham til førsteholdstruppen, hvor der naturligvis er kortere til holdet på kanterne.

    Det er vel egentligt samme historie som med Holse, der så vidt jeg husker også spillede angriber i sin tid, men langsomt endte på kanten. Daramy er hurtig og har noget x-factor. Det kunne være spændende at se ham få nogle indhop på kanten på førsteholdet!

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #2093
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Egentlig spøjst at vi mangler både kvalitet og bredde på kanterne... For ikke så længe siden havde vi jo nærmest for mange.

    Pt er det meget tyndt. Og jeg ser ikke VF som kant, han SKAL spille angriber.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #2094
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg har bemærket, at Mohamed Daramy har spillet kant i de seneste U-19 kampe. Både mod Lyngby (hvertfald noget af kampen?) og mod Union Berlin. Måske er det bare fordi, Kirkeby og Brajanac er store angrebstalenter, men man flytter vel ikke sit største talent væk fra sin bedste position, med mindre der er en god årsag? Måske er man ved at forberede ham til førsteholdstruppen, hvor der naturligvis er kortere til holdet på kanterne.

    Det er vel egentligt samme historie som med Holse, der så vidt jeg husker også spillede angriber i sin tid, men langsomt endte på kanten. Daramy er hurtig og har noget x-factor. Det kunne være spændende at se ham få nogle indhop på kanten på førsteholdet!
    Fra et udviklingsmæssigt synspunkt, giver det god mening at bringe Daramy på kanten, da han på den position bedre kommer til sin ret i forhold til spillet 1v1, som er en af hans største styrker. Det betyder ikke nødvendigvis at han er færdig som angriber. Det betyder bare at han er en fleksibel spiller, der dækker alle offensive positioner. I forhold til sammenligningen med Holse, synes jeg ikke den er specielt rammende, da Daramy i forhold til Holse, har noget mere fysik, der er nødvendig som angriber i vores klub. Alene på kanten er Holse rigeligt udfordret, da han mangler en del på det fysiske område, hvilket Ståle og co. må være opmærksomme på.

  17. #2095
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Håber vi får smidt en ny kontrakt efter Daramy snart så han er bundet i 3 år ,træner han med 1 holdet nogen gange ?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2096
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Fra et udviklingsmæssigt synspunkt, giver det god mening at bringe Daramy på kanten, da han på den position bedre kommer til sin ret i forhold til spillet 1v1, som er en af hans største styrker. Det betyder ikke nødvendigvis at han er færdig som angriber. Det betyder bare at han er en fleksibel spiller, der dækker alle offensive positioner. I forhold til sammenligningen med Holse, synes jeg ikke den er specielt rammende, da Daramy i forhold til Holse, har noget mere fysik, der er nødvendig som angriber i vores klub. Alene på kanten er Holse rigeligt udfordret, da han mangler en del på det fysiske område, hvilket Ståle og co. må være opmærksomme på.
    Præcis, for det er netop på grund af sine evner i 1vs1, at han bliver trukket ned på kanten nogle gange. Jeg skal da ikke afvise, at han også ryger op på førsteholdet i "nærmeste fremtid", men det har i så fald intet med hans placering på banen at gøre.

  20. #2097
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...em-til-aalborg

    Lucas Andersen til aab. Endnu et lovende aab talent der ikke klarede den i udlandet. Kan måske lære dem at tage forbi fck inden de tager ud og bliver knækket..

    Mvh

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2098
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Solbakken opgiver profiljagt

    - Vi har prøvet ihærdigt at få en spiller mere, men det er ikke lykkedes, selv om vi har strakt os langt på én spiller. Det gik ikke, siger Ståle Solbakken.
    Gal jeg gad godt vide hvem det var :(

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #2099
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Solbakken opgiver profiljagt



    Gal jeg gad godt vide hvem det var :(
    Det skulle efter sigende være en midtbanespiller, men har ikke kunnet snuse mig frem til navnet. Selvom den meldes stendød, skulle det være underligt, at der ikke arbejdes ihærdigt videre. Personligt synes jeg vi mangler en venstre kant, da Fischer er virkelig god i den frie rolle, og jeg synes Thomsen mangler noget speed og pondus i 1v1 situationerne. For mig er han en central midtbanespiller.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #2100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Lidt bekymrende, hvis man nu virkelig kun går efter en ny 3 målmand. Med Europæisk gruppe spil, er holdet lidt tyndt, hvor blot en skade eller to kan svække holdet rigtig meget.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •