Side 142 af 145 FørsteFørste ... 4292132139140141142143144145 SidsteSidste
Viser resultater 2,116 til 2,130 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #2116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ståle-profil, ikke stålprofil.

  2. #2117
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så røg Uffe Bech til Brøndby. Ikke at det gør mig noget.

    Kom så, Ståle, op med muldvarpen!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Esbjerg har forsøgt at leje Holse, men Ståle har sagt nej. Det er nok endnu et tegn på, at der ikke kommer nogen spillere ind i dag.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #2119
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Esbjerg har forsøgt at leje Holse, men Ståle har sagt nej. Det er nok endnu et tegn på, at der ikke kommer nogen spillere ind i dag.
    Ja eller det er måske nemmere at skubbe egen avl tilbage i køen af spilletid end en (løntung) købt spillere. Så jeg håber stadig at de finder en spiller inden 23.59 i aften.
    Det virker mærkeligt at de kun satser på én spiller og kun den ene. Hvis han jagtede en spiller må det jo være i erkendelse af at truppen er for smal/sårbar over for slid/skader/karantæner eller en erkendelse af vores reserver bare ikke er gode nok.. eller begge dele!!!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #2120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tja, ellers er det en af de cases, hvor spilleren var i en klasse hvor man ikke kan sige nej, hvis det var muligt.

    Jeg håber dog også stadig på en spiller. Det er alt for tyndt.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #2121
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg mildest talt chokeret over at vi tilsyneladende vælger at køre et meget travlt efterår igennem med den nuværende midtbanebesætning.. Vi er både kvalitativt og kvantitativt tyndt besat på kanterne, og der bør efter et i forvejen meget stille vindue samt gårsdagens EL-kvalifikation simpelthen være midler til at hente kvalificert fodstærkning.. Man havde tilsynelandende også mulighed for at sende en af de spillere som endnu ikke har niveau til fck på leje i Esbjerg, og så hente en erstatning som kan byde ind her og nu.. Jeg synes sgu den sportslige ledelse fejler stort med sine dispositioner her..

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #2122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Lad os vente med at fælde dom til om tre timer, men ja, ellers enig. Truppen ser for tynd ud til det hårde program, og det virker vanvittigt ikke at afsætte de nødvendige midler, når man ser på, hvad der er kommet ind i transfer- og præmieindtægter.
    HIC SUNT LEONES

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #2123
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Lad os vente med at fælde dom til om tre timer, men ja, ellers enig. Truppen ser for tynd ud til det hårde program, og det virker vanvittigt ikke at afsætte de nødvendige midler, når man ser på, hvad der er kommet ind i transfer- og præmieindtægter.
    Jeg er også bekymret for, om truppens (manglende) bredde på udvalgte positioner kommer til at betyde, at vi får svært ved at holde trit med de øvrige hold i toppen af Superligaen, når vi skal spille europæisk, mens de øvrige hold "slap fri". Men jeg har også set årsregnskabet, så selv om vi nu er garanteret minimum 75 mio kr, så er det langt fra nok til at dække årets underskud. Spørgsmålet er så, om man vil satse nogle midler for at øge chancen for at tjene endnu flere penge, eller om man vil holde på det man har, vel vidende at det medfører en risiko for ikke at komme i mål med hverken kvalifikation videre fra EL-gruppespil eller Superligaen (læs: Mesterskabet).

  15. #2124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Årets forventede underskud hænger sammen med salget af fitness dk. Jeg tror ikke du skal fortænke dig i det.

  16. #2125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Årets forventede underskud hænger sammen med salget af fitness dk. Jeg tror ikke du skal fortænke dig i det.
    Derudover er salgene af Robin og Santander, og det faktum at klubben generere flest indtægter i årets sidste to kvartaler, heller ikke medregnet.
    I forhold til transfervinduets lukning, og det at klubben kvalificerede sig til EL, er jeg en smule skuffet over at der ikke blevet lukket en aftale eller to, med et par store kanoner.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #2126
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Derudover er salgene af Robin og Santander, og det faktum at klubben generere flest indtægter i årets sidste to kvartaler, heller ikke medregnet.
    I forhold til transfervinduets lukning, og det at klubben kvalificerede sig til EL, er jeg en smule skuffet over at der ikke blevet lukket en aftale eller to, med et par store kanoner.
    Enig, er også skuffet over der ikke bare kom én forstærkning til midten. Synes vi ser lidt tynde ud derinde men omvendt må det betyde flere kampe til Carlo når kanterne skal have en pause. Så må Ståle bare købe ham han jagtede nu til vinter når vi skal spille europæisk efter jul :D

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Derudover er salgene af Robin og Santander, og det faktum at klubben generere flest indtægter i årets sidste to kvartaler, heller ikke medregnet.
    I forhold til transfervinduets lukning, og det at klubben kvalificerede sig til EL, er jeg en smule skuffet over at der ikke blevet lukket en aftale eller to, med et par store kanoner.
    Det er ok at være skuffet - men holdet har trods alt en del “store” kanoner og jeg ved ikke rigtigt om vi bare kan fortsætte. Altså Bjelland hæver Grænkjærs løn gange 2 og Fischer er helt sikkert også rigtig dyr. Start 11 er i mine øjne god nok, men som alle andre så er jeg naturligvis også en anelse nervøs for bredden. Kadrii og Toutouh (for den sags skyld) er fundet for lette og det er ok, det er også ok at Holse får spilletid og eventuelt kan vi hive endnu et talent op - det er bare stramt i de store kampe.

    Så hvor jeg tildels deler bekymringen, så tror jeg også at truppen er ret dyr pt. At man har forsøgt st hente endnu en stjerne, kommer faktisk lidt bag på mig, men jeg er glad for vi ikke henter endnu en reserve. Gregus er blevet bedre og bedre, Kvist kan sagtens bidrage og jeg har været meget efter Kodro, men et eller andet sted, så tror jeg faktisk vi kommer til at se en bedre verision af ham, nu når han er faldet lidt til.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #2128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi gambler i hvert fald nu. Nu skal vi satse på en efterårssæson uden så meget som én skade til kvartetten Ndoye, Fischer, Falk og Zeca. Det tror jeg ikke på. Derfor tror jeg heller ikke, at vi ligger nr. 1 i ligaen ved pausen.

    I øvrigt er jeg helt enig med Ståle i, at der ikke skal købes for bare at købe. Dog er jeg - som mange andre herinde - overrasket over, at vi åbenbart har jagtet én spiller, mens samtlige andre FCK-tilgængelige fodboldspillere i verden får prædikatet “ikke købe for at købe”. Tiden har selvfølgelig været en væsentlig faktor, men hvad laver scoutingafdelingen lige?

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2129
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vi gambler i hvert fald nu. Nu skal vi satse på en efterårssæson uden så meget som én skade til kvartetten Ndoye, Fischer, Falk og Zeca. Det tror jeg ikke på. Derfor tror jeg heller ikke, at vi ligger nr. 1 i ligaen ved pausen.

    I øvrigt er jeg helt enig med Ståle i, at der ikke skal købes for bare at købe. Dog er jeg - som mange andre herinde - overrasket over, at vi åbenbart har jagtet én spiller, mens samtlige andre FCK-tilgængelige fodboldspillere i verden får prædikatet “ikke købe for at købe”. Tiden har selvfølgelig været en væsentlig faktor, men hvad laver scoutingafdelingen lige?
    Den omtalte spiller har nok (som en anden nævner) været en spiller på en høj hylde, hvor en mulighed pludselig åbnede sig. Og så har man gået efter ham, selvom man nok egentlig ikke havde tænkt sig yderligere indkøb, men han besluttede sig åbenbart for noget andet. Det kunne selvfølgelig også være Uffe Bech der nævnte, at en anden dansk topklub var interesseret. jeg gætter dog på, at det var FCN.

    Jeg ved ikke, om det ligefrem er at gamble. Der vil altid være nøglespillere på et hold, og selvom nogle af disse bliver skadet, så kan vi stadig stille et fint hold. Det var så vidt jeg husker ikke anerledes i 2010, hvor en skade til NDoye, Grønkjær, Kvist, Antonsson eller Wiland ville have ødelagt meget eller for to år siden, hvor Delaney, Corner, Santander og Zanka helst ikke skulle gå i stykker.

    Det er klart, at en mand mere til midten ville have været perfekt. Men vi har stadig 7/8 stk til midtbanen alt efter om man stoler på Holse og tæller Fischer med, ligesom vi har 3 (4) angribere i NDoye, Pieros, Kodro (og Fischer). Endvidere kan vi i paniktider skifte til 352, hvis vi kommer i mandskabsmangel på midtbanen.

    Om vi fører ligaen til jul er svært at sige. BIF (Jan Bech) glemte jo lidt, at de røg ud af EL og blev bare ved med at købe og leje spillere. Det er klart at de og FCM har en fordel i at kunne fokusere på ligaen og holde sig friske og samtidig er begge holds trupper af en eller anden grund enormt store. Hvordan BIF vil aktivere 8-9 midtbanespillere med kun en kamp om ugen bliver spændende.....
    De fleste er nok enige om, at vi pt. er det bedste hold, ligesom den selvtillid kvallen til gruppespillet giver og det tempo vi forhåbentlig kan tage med, må give os lidt til at opveje for træthed.
    Kigger man på kampprogrammet kan man dog godt blive en anelse nervøs for november måned. Den står på ikke mindre end 4 meget svære udekampe (BIF, Prag, AAB, Zenit) heraf 3 på 8 dage (kampprogram ikke fastlagt) samt en hjemmekamp mod FCM. Det kan blive en nøglemåned. Samtidig så er jeg personligt også ret spændt på kampen i morgen. Det kan meget nemt blive en kamp, der resulterer i et nederlag eller i hvert fald i pointtab, hvilket ville være lidt ærgerligt.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #2130
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vi gambler i hvert fald nu. Nu skal vi satse på en efterårssæson uden så meget som én skade til kvartetten Ndoye, Fischer, Falk og Zeca. Det tror jeg ikke på. Derfor tror jeg heller ikke, at vi ligger nr. 1 i ligaen ved pausen.

    I øvrigt er jeg helt enig med Ståle i, at der ikke skal købes for bare at købe. Dog er jeg - som mange andre herinde - overrasket over, at vi åbenbart har jagtet én spiller, mens samtlige andre FCK-tilgængelige fodboldspillere i verden får prædikatet “ikke købe for at købe”. Tiden har selvfølgelig været en væsentlig faktor, men hvad laver scoutingafdelingen lige?
    Sidste del synes jeg nu er lidt letkøbt. Man bør have i baghovedet at transfervinduet er noget længere end bare de sidste dage i august. I nærværende vindue har vi haft 6 tilgange i form af to målmænd, to midterforsvarere og to angribere. Disse er blot kommet meget tidligt i vinduet, hvorfor de måske glider lidt i glemmebogen. Men reelt er det ideelle jo, at de er på plads så tidligt som muligt. Særligt i denne sæson hvor vi jo er 15(!) kampe inde ved afslutningen af transfervinduet. Mao scouting/transferfolkene har jo i den grad været gang i dette vindue. Når så man så også tænker på det sportslige løft, som dette og sidste vindue har givet så synes jeg faktisk, at deres arbejde har været velllykket (i øvrigt har de store indkøb også gjort alle konspirationsteorierne om nærige ejere til skamme - især hvis rygtet om, at det var Braithwaite, man prøvede at hente her til sidst, er rigtigt).

    Jeg er for så vidt enig i, at skader til Bjelland, Zeca, Fischer og N’doye ikke kan erstattes 1 til 1 kvalitetsmæssigt inden for rammerne af den nuværende trup. Men der udmærkede afløsere, som fint kan begå sig i superligaen. Derudover er der også en vis fleksibilitet i form af f. eks. Fischer, Falk og Thomsen, som kan begå
    sig på flere pladser hvis nødvendigt. Mao jeg synes at vi er sluppet rigtigt flot ud af dette vindue (selvom eksempelvis en Braithwaite da vill have været en forrygende tilgang).
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  27. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •