Side 19 af 145 FørsteFørste ... 9161718192021222969119 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Röcker???? Jeg går op og lægger mig .... manden er så langsom at vi må begynde at spille med gammeldags Sweeper hvis det skal være ;-))))
    På trods af det mener jeg stadig, at han har leveret bedre end vores midterforsvarere (over hele sæsonen). Byt Lüftner for Röcker og det er en forbedring (selvom Lüftner naturligvis har løftet sit spil på det seneste).

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    At komme med sådan en udtalelse, når man sammenlagt ligger 45 point(!) efter nævnte hold, så er man altså totalt blottet for virkelighedsfornemmelse eller også har man bare utroligt farvede briller på.

    Det ville næppe være svært at lave en start 11'er ud fra deres trupper, hvor kun Fischer kunne komme på.
    Hvis man kun ser på denne sæson - men hvis man ser over tid, så ville vi næppe have mange af de spillere.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg frygter lidt, at Fischer allerede bliver solgt til sommer. For han er jo alt for god til superligaen.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    <->
    Sidst redigeret af Kaff : 21.04.18 kl. 19:24

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Jeg frygter lidt, at Fischer allerede bliver solgt til sommer. For han er jo alt for god til superligaen.
    Så kommer der godt nok også penge i kassen, for han har kontrakten og alderen med sig. Men jeg frygter ligeledes at du har ret... Han skal have en livstidskontrakt.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #276
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Så kommer der godt nok også penge i kassen, for han har kontrakten og alderen med sig. Men jeg frygter ligeledes at du har ret... Han skal have en livstidskontrakt.
    Så skal der sikkert også sendes en del penge afsted til Mainz. Det virkede ihvertfald ud af til som om, at det var meget modvilligt de sendte ham til København, hvilket man godt kan forstå. Han er et sandt boldgeni, og selvom Corners Cardiff skifte skæppede godt i kassen, tror jeg vi kommer til at tjene endnu mere på Fischer.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #277
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Uden at vide noget som helst om det, så gætter jeg på Fischer har fået indskrevet en klausul i kontrakten med et max-beløb.
    Fischers rygte ude i Europa er heller ikke bedre, at en halv sæson i superligaen kan ændre på det. Så jeg tror nok vi beholder ham et stykke tid endnu.
    Kun et super VM kan ændre på det.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #278
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Jeg frygter lidt, at Fischer allerede bliver solgt til sommer. For han er jo alt for god til superligaen.
    Viktor mister vi ikke før tidligst Januar 2020. Han skal være med til at sikre os mesterskabet i næste sæson og spille os ind i CHL i efteråret 2019.
    Dette passer i øvrigt godt sammen med den cyklus der hedder at vi spiller CHL gruppespil cirka hver 3 år. 2006. 2010. 2013.2016 og 2019.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #279
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Viktor mister vi ikke før tidligst Januar 2020. Han skal være med til at sikre os mesterskabet i næste sæson og spille os ind i CHL i efteråret 2019.
    Dette passer i øvrigt godt sammen med den cyklus der hedder at vi spiller CHL gruppespil cirka hver 3 år. 2006. 2010. 2013.2016 og 2019.
    Så skal der godt nok steppes up på indkøbsfronten. Ét er, at det var svært nok at kvalificere sig til gruppespillet i forvejen, men med det nye kvalsystem, er nåleøjet jo skrumpet betydeligt ind. Det er blevet signifikant sværere for en klub af vores størrelse at komme med.
    Med det sagt, så kan man ikke snakke sig til et mesterskab, og vi har rigeligt med udfordringer i den hjemlige andedam.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #280
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så skal der godt nok steppes up på indkøbsfronten. Ét er, at det var svært nok at kvalificere sig til gruppespillet i forvejen, men med det nye kvalsystem, er nåleøjet jo skrumpet betydeligt ind. Det er blevet signifikant sværere for en klub af vores størrelse at komme med.
    Med det sagt, så kan man ikke snakke sig til et mesterskab, og vi har rigeligt med udfordringer i den hjemlige andedam.
    Den største forskel er at der vil være 4 pladser at spille om i Champions Rute mod de nuværende 5. Man kan sige at det at det bliver sværere fordi et land som Holland og egentlig også Grækenland er dumpet nedad på ranglisten. Men dette har jo ikke noget at gøre med strukturen, det er bare fordi de lande har været ringe. Ellers er det meget det samme som nu. Men det er selvfølgelig klart at vi skal vedligeholde vores coefficient point så vi kan forblive seedet hele vejen igennem og derfor vil det netop være en katastrofe hvis vi misser Europa i næste sæson :)
    Sidst redigeret af Romme : 22.04.18 kl. 00:11

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #281
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Den største forskel er at der vil være 4 pladser at spille om i Champions Rute mod de nuværende 5. Man kan sige at det at det bliver sværere fordi et land som Holland og egentlig også Grækenland er dumpet nedad på ranglisten. Men dette har jo ikke noget at gøre med strukturen, det er bare fordi de lande har været ringe. Ellers er det meget det samme som nu. Men det er selvfølgelig klart at vi skal vedligeholde vores coefficient point så vi kan forblive seedet hele vejen igennem og derfor vil det netop være en katastrofe hvis vi misser Europa i næste sæson :)
    Ikke helt korrekt.
    Ikke bare er antallet af berths til mester-kvalrunderne faldet; der er også lande fra højere oppe på ranglisten med nu. Det er, som Albinus1985 nævner det, blevet væsentlige sværere at kvalificere sig. Dog stadigvæk nemmere end i "gamle dage" (Lazio, Benfica, Rangers etc)

  20. #282
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der er flere hold, der spiller om færre pladser. Alle mesterhold uden for Top-10 skal spille CL-kval (Top-11, hvis CL-vinderen allerede er kvalificeret.) Før var det mesterholdene i Top 12(13), som var sikre på en plads. Det er derfor, seedningen er blevet så vigtig hvad angår mulighederne for gode europæiske resultater.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. #283
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Uden at vide noget som helst om det, så gætter jeg på Fischer har fået indskrevet en klausul i kontrakten med et max-beløb.
    Fischers rygte ude i Europa er heller ikke bedre, at en halv sæson i superligaen kan ændre på det. Så jeg tror nok vi beholder ham et stykke tid endnu.
    Kun et super VM kan ændre på det.
    Jeg tror også på, at vi har Fischer minimum en sæson endnu - særligt fordi han selv virker til at trives godt i klubben.

    Men jokeren her er de sindssyge transfermarkeder, vi har i øjeblikket. Sørloth var immervæk ikke noget stort navn og havde slet ikke Fischers fortid som stortalent i Ajax, da han kom til Midtjylland. Men så fik han et halvt år i Superligaen og blev solgt for et tosset beløb til en bundklub i England.

    Så jeg tror ikke så meget, det handler om f.eks. VM, men mere hvad der kommer til at ske på transfermarkedet i Premier League. Det er jo ikke engang længere urealistisk, at en bundklub i Premier League kommer til at stå og smådesperat mangle en angriber eller offensivspiller og så vælger at byde +100 mio. kr. for Fischer. Og siger vi så nej?

  22. #284
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ved godt at engelske klubber generelt er meget uansvarlige med deres transfersummer, men jeg synes dog alligevel at den Sørloth handel lugter langt væk af at der skulle flyttes nogle penge rundt mellem engelske rigmænd. Tvivler på at det er en indikation på det prisleje vi skal regne med fremover. Lige i Fischers tilfælde tror jeg dog vi skal op i det niveau hvis han skal sælges lige foreløbig.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #285
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg kan sagtens følge Ståle i interviewet. Jeg bider mærke i, at vi henter en højre back, at han ikke har opgivet Thomsen endnu (thank god), at vi vil gå langt for at holde på Santa og til sidst, at eventuelle afgange af Ankersen, Toutouh, Matic og Pavlovic, skal erstattes med markante spillere - ikke bare breddespillere, fordi dem har vi. Det giver god mening det hele, og når holdet lærer at spille 90 minutter på det niveau, vi viste i første halveg igår, så kan ingen hold i suppen følge med. Men det kræver at kunne spille sådan i 90 minutter, og her kan der måske stilles spørgsmålstegn ved, om formen er god nok (vi virker jo åbenbart til at være i dårligere fysisk form all round end BIF, hvilket jeg ikke kan forstå kan ske på det her niveau i professionelt fodbold).

    Jeg tror, vi kommer til at stå med en sindssyg stærk trup til næste sæson. Det kræver faktisk kun meget få træk på skakbrættet. Derudover er jeg enig med Ståle i, at resten findes i truppen allerede. Resten er taktik samt at genfinde den københavnske vindermentalitet, som vi åbenbart har udlånt til Vestegnen i denne sæson.

    Dog vil jeg til sidst sige, at det ikke på nogen måde grønstempler Ståles ageren på transfer-fronten i denne sæson. Især fejler han (og resten af teamet) med at købe spillere, der er castet til vores måde at spille på. Forstår de ikke taktikken? Det falder tilbage på træneren. Kan de ikke klare presset? Det falder tilbage på træneren. Nuvel, det er svært at komme til FCK, men det er vel derfor, at vi køber meget dyrere spillere, end alle de andre klubber?

    Jeg savner, at FCK hiver en kanin op af hatten. Spillere, som vi ikke nødvendigvis har hørt om, eller i hvert fald ikke kender meget til, men som er castet til vores system. Spillere som Ludde, Erik J, Verbic og Santander. Cadeau for at hente Fischer, det har helt sikkert krævet sin mand bag kulisserne at kunne handle den hjem - men scouting mæssigt er det jo ikke en genistreg - ved mindre, at alle os herinde så også er scouts, da vi næsten alle har skreget på Fischer siden sommer.

    Her må man igen fremhæve BIFs indkøb, som med Tibling, Halimi, Röcker og Mukhtar formår at hente spillere, der passer til deres taktik, og derfor præsterer fra dag 1. Samtidigt er de noget billigere i drift, hvilket gør det mere imponerende. Hvor mange Tibling'er kan du eksempelvis få for én Matic? (Og så vil jeg i øvrigt ikke rose dem for mere, fordi alt hvad de gør, er absolut ikke godt, og hele deres kommunikation er direkte patetisk).

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •