Side 29 af 145 FørsteFørste ... 19262728293031323979129 ... SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Det ville være så sjovt med bendtner I FCK og han har rutinen fra europæiske kampe og klassen til at performe i disse og virker mere moden end tidligere så det er et klart ja herfra.
    Spørgsmålet er så bare om han lige vil ud på et eventyr et sted i verden inden han evt. Vil til FCK. Til den tid er det måske forsent sådan rent spillemæssigt for ham. Han er vel snart 30 trods alt

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #422
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er virkelig træt af den fordummende debat omkring geografi og spillere/scouting. Lad den nu lægge folkens, vi bliver ikke enige og hvis nogle ikke vil have spillere uden et skandinavisk pas, så må de jo om det

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #423
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Opdateret liste:

    Kontraktudløb:
    - Mikael Antonsson
    - Youssef Toutouh
    - Kim Christensen
    - Laszlo Köteles

    Det er dog planen, at der med de to målmænd skal være en dialog om fremtiden.

    Sikre salg:
    - Andrija Pavlovic (Rapid Wien)

    Forventede salg:
    - Robin Olsen
    - Peter Ankersen

    Dialog om udleje/salg:
    - Uros Matic
    - Bashkim Kadrii

    Dialog med spilleren om kontraktforlængelse:
    - Federico Santander

    Diskuterede emner herinde vedr. fremtid i klubben:
    - Pierre
    - Thomsen
    - Kvist

    Diskuterede emner vedr. indkøb:
    Højre back:
    - Jens Martin Gammelby
    - Karlo Bartolec

    Midterforsvar:
    - Andreas Bjelland
    - Andreas Maxsøe

    Midtbane:
    - Lasse Schöne
    - Mads Albæk

    Angriber:
    - Nicklas Bendtner
    Sidst redigeret af Kiwi : 30.04.18 kl. 07:49
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  6. #424
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bendter prøver vi kun på hvis Santander smutter tror jeg. Men dette vindue er sindsygt vigtigt. Mesterskabet skal tilbage ASAP

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #425
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    @Kiwi - For overblikkets skyld kan du så ikke smide Maxsø ind under potentielle stoppere.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #426
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvem har talt om Albæk? Kontraktsituationen og pladsen han dækker er interessant men jeg har ikke set ham siden han forlød FCM. Er han noget værd?

  11. #427
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Hvem har talt om Albæk? Kontraktsituationen og pladsen han dækker er interessant men jeg har ikke set ham siden han forlød FCM. Er han noget værd?
    Han har fået en fri transfer fra 1.FC Kaiserslautern da de rykker ud af 2 Bundesliga. Han har været meget skadet i denne sæson og har spillet 5 kampe i 2 Bundesliga og 1 i pokalen
    https://www.transfermarkt.com/mads-a.../spieler/48805

    Tror hans navn blev nævnt i forbindelse med denne nyhed. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...er-aaben-meget

    Om han er noget værd er måske svært at sige med så få kampe den sidste sæson og jeg har personligt ikke fulgt ham i hverken Sverige eller Tyskland...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #428
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det lyder ikke specielt interessant.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #429
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Mikheil Ashvetia - Georgien.
    Jan Gregus - Slovakiet
    Lazlo Köteles - Ungarn
    Michael Lüftner - Tjekkiet
    Uros Matic - Serbien
    Andrija Pavlovic - Serbien
    Zdenek Pospech - Tjekkiet
    Balázs Rabóczki - Ungarn
    Urmas Rooba - Estland
    Mate Sestan - Kroatien
    Libor Sionko - Tjekkiet
    Denis Vavro - Slovakiet
    Donatas Vencevicius - Litauen
    Benjamin Verbic - Slovenien
    Du glemmer Algimantas Briaunys, der lukkede otte mål ind i sine to kampe for os.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #430
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Whoops. Kom til at slette mit indlæg. Men pyt, der er flere tal i næste indlæg alligevel...
    Sidst redigeret af ougar : 30.04.18 kl. 13:57
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #431
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg vil egentlig helst blande mig udenom, når "debatten" bevæger sig mod beskrivelser af mentaliteten af større befolkningsgrupper, men jeg vil alligevel lige bidrage med lidt facts omkring de tal du kommer med:

    06/07: Atiba var rigtigt nok eneste faste starter, men Ailton, Alvaro og Pimpong spillede også en del kampe - også fra start

    10/11: 5 faste startere (Santin, Claudemir, Bolaños, N'Doye, Pospech), derudover Ailton og Hooiveld (og så regner vi Island med til Skandinavien)
    Så det måske bedste hold i klubbens historie havde halvdelen af holdet fra lande uden for Skandinavnien

    16/17: 3 faste startere (Federico, Pavlovic, Verbic) og Grugus og Matic havde så også 25 kampe i alt fra start
    Jos Hooiveld (født den 22. april 1983 i Zeijen, Nederlandene), er en hollandsk fodboldspiller, der spiller for FC Twente som midterforsvarer. Hooiveld har i en periode spillet for den danske klub F.C. København.https://da.wikipedia.org/wiki/Jos_Hooiveld

  20. #432
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jos Hooiveld (født den 22. april 1983 i Zeijen, Nederlandene), er en hollandsk fodboldspiller, der spiller for FC Twente som midterforsvarer. Hooiveld har i en periode spillet for den danske klub F.C. København.https://da.wikipedia.org/wiki/Jos_Hooiveld
    God bot

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #433
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jos Hooiveld (født den 22. april 1983 i Zeijen, Nederlandene), er en hollandsk fodboldspiller, der spiller for FC Twente som midterforsvarer. Hooiveld har i en periode spillet for den danske klub F.C. København.https://da.wikipedia.org/wiki/Jos_Hooiveld

    Jeg tror ikke Island kommentaren var møntet på Hooiveld, men en understregning af pointen, ved at hentyde til at Sölvi Ottesen endda ikke er skrevet med på listen.

    Det kan så nævnes at der i 10/11 også var kampminutter til Bryan Oviedo, som heller ikke er Skandinav.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #434
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Når vi snakker om emner til midtbanen ved siden af Zeca, har jeg fire skandinaviske navne som enten før har været rygtet til FCK eller som er blevet diskuteret herinde. Af de fire er der dog kun Simon Gustafson som jeg ser som oplagt og realistisk, mens de tre andre mere af spillere hvis status man skal holde øje med.

    Simon Gustafson, 23 år udlejet til Roda fra Feyenoord. Tror aldrig har har været rygtet til FCK, men kan huske der var snak om ham. Hvis den fremtidige midtbane skal se ud som den gør nu, med en mere offensiv rolle som Falk udfylder nu, så er Gustafson en mulighed. Han har altid haft en mere offensiv rolle og har scoret mange mål og assist. Kender ikke meget til hans spillestil og andre styrker og svagheder, så det er svært at sige om han er perfekt til den rolle i FCK. Men han er både oplagt og realistisk, hvis Feyenoord ikke vil satse på ham. Ved heller ikke om han faktisk har niveauet til FCK.

    Alexander Fransson, 24 år, udlejet til Lusanna fra Basel. Han var i 2015 rygtet til FCK. Han endte i Basel, hvor han spillede godt med kampe, men mange af dem kom han ind fra bænken. Han blev i januar udlejet, for et halv år. Fransson er dog mere en defensiv midtbane, og ikke hvad vi har brug for nu og her, så han falder ind under katagorien som realistisk, men ikke oplagt.

    Stefan Johansen, 27 år, Fulham. Har tidliger været rygtet til FCK. Skiftede dog til Celtic og senere Fulham, begge handler for lidt over 2 mio euro. Han er en offensiv midtbane som godt kan score mål. Han spiller fast for Fulham, som har gode chancer for at rykke op i Premier League, så i øjeblikket er han meget urealistisk. Men det er værd at holde et vågen øje med ham, dog er der mange hvisser. Hvis Fulham rykker op og får 1 milliard kr. ekstra på kontoen, så vil de nok gerne forstærke sig. Hvis de henter 1-2 centrale midtbane spiller kan Johansen komme i overskud og ikke få meget spilletid, og måske gerne vil væk fra Fulham. Så har FCK en chance for at hente ham om ½ til 1 års tid, men der kan godt komme konkurrence om han fra andre Championship klubber. Så Johansen er oplagt, men urealtistisk.

    Oscar Hiljemark, 25 år, Genoa. Han er nok mindre realistisk end jeg lige have håbet på. Da vi hentede Zeca blev han udlejet til Panathinaikos for resten af året. Så jeg havde set muligheder for at hente ham, hvis Genoa ikke vill satse på. Men han blev fast mand på holdet med det samme han kom tilbage igen. Hiljemark er nok en mere kontrollerende central midtbanespillere, som vi er vant til at se i FCK. Han spillede flere kampe på den offensive midtbane i Pana. Men man ved aldrig med de italienske klubber. Så han kan kategoriseres som Oplagt men urealistisk.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #435
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Bash kommer også tilbage og det med flere assists og scoringer

    Der kan man tale om en Deux ex machina ;-)
    Spørgsmålet er vel, om han er frisk på en ny omgang som backup.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •