Side 32 af 145 FørsteFørste ... 22293031323334354282132 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Kirkevold er en fin angriber, der fra bænken ville være et godt alternativ i nogle kampe i superligaen. Men han er ikke det vi mangler nu. Vi har Santander, Pieros og Fischer der er klart bedre til vores spil og Wind der klart bliver bedre og passer bedre ind end Pål. Og så Holse og flere andre fine unge spillere.

    Er dette ikke et vindue hvor vi udelukkende bør handle til startopstillingen?
    Bestemt. Vi har solgt vores fjerde/femte-angriber. Det bør altså ikke kalde på en erstatning, hvis vi gerne vil have, at Wind og Holse skal udvikle sig. Hvis vi sælger Santander eller Sotiriou er det straks en anden snak.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bestemt. Vi har solgt vores fjerde/femte-angriber. Det bør altså ikke kalde på en erstatning, hvis vi gerne vil have, at Wind og Holse skal udvikle sig. Hvis vi sælger Santander eller Sotiriou er det straks en anden snak.
    Og sælger vi en af de to, er Kirkevold ikke relevant alligevel, så skal vi op på Bendtner-hylden før jeg er tilfreds. Eneste superliga angribere jeg ville gide se i FCK er Damsgaard - selvom han skulle spille kant hos os og så en fit Onuacho.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #468
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Eneste superliga angribere jeg ville gide se i FCK er Damsgaard - selvom han skulle spille kant hos os og så en fit Onuacho.
    Spørgsmålet er om Damsgaard ikke allerede er uden for vores rækkevidde. Han bliver hypet ret meget og har i den grad alderen med sig.

  6. #469
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Spørgsmålet er om Damsgaard ikke allerede er uden for vores rækkevidde. Han bliver hypet ret meget og har i den grad alderen med sig.
    Det er han sikkert, men han spiller fandme sjov bold at se på. Men jeg er nu godt tilfreds med Darami, Wind, Holse og Samrawi. 4 rimeligt sjove offensive spillere med potentiale i.

  7. #470
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Og sælger vi en af de to, er Kirkevold ikke relevant alligevel, så skal vi op på Bendtner-hylden før jeg er tilfreds. Eneste superliga angribere jeg ville gide se i FCK er Damsgaard - selvom han skulle spille kant hos os og så en fit Onuacho.
    Mikkel Damsgaard er ikke decideret angriber men mere en 10 type der er god til at sætte andre op. Han ved hvor målet står men hvis vi skal have en angriber er det nok ikke lige den type vi søger. En angriber i FCK skal som regel kunne spille med ryggen mod målet, dette tror jeg næppe denne her klejne 17 årige dreng vil kunne. Så skal han spille kant, der er vi så rigeligt fint besat pt.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #471
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Mikkel Damsgaard er ikke decideret angriber men mere en 10 type der er god til at sætte andre op. Han ved hvor målet står men hvis vi skal have en angriber er det nok ikke lige den type vi søger. En angriber i FCK skal som regel kunne spille med ryggen mod målet, dette tror jeg næppe denne her klejne 17 årige dreng vil kunne. Så skal han spille kant, der er vi så rigeligt fint besat pt.
    Vi er ikke bedre besat på kanterne, end at Damsgaard ville være fantastisk. Jeg skriver jo også at det mere er som kant vi kunne bruge ham. Eller Fischer angriber. Jeg ved godt det ikke sker vi henter ham. Men han er fantastisk. Generelt henter vi vel maks en spiller fra superligaen denne sommer - nemlig Gammelby. Ellers er de enten for dyre eller dårlige eller perspektivløse.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #472
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er en bobler og jeg er usikker på, om han overhovedet har niveauet europæisk, men jeg alligevel været imponeret over ham. Hvad med Simon Okosun fra Horsens?

    Han er simpelthen et bæst fysisk, og teknikken er heller ikke helt ringe på trods af hans 197 cm. Han havde absolut heller ikke problemer med at overgå Luftner i duellerne i vores seneste kamp (som Ståle har sagt er vores mest duelstærke spiller).

    Skal Kvist langsomt fases ud, og Matic afskibes, kunne han måske være interessant at få ind? Nok ikke til start-11 i en europæisk kamp, men som joker, når resultaterne skal jagtes, synes jeg, at han er umådeligt spændende.

    Det ligner et oplagt Midtjylland køb, og de kunne sikkert få meget ud af ham med deres giftige dødbolde. Det ville ærgre mig.
    Vil altid elske Ståle

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #473
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Enig i at Okusun er en spændende spiller og at han har potentiale til mere end Horsens, men samtidig håber jeg ikke at det er den retning FCK vil gå. Han er perfekt til den type fodbold Horsens spiller, hvor alt bliver lagt an på dødbolde og i dødboldssituationer både offensivt og defensivt er han en drømmespiller. Snakker vi derimod om en central midt i FCK, så er jeg ikke sikker på at han har det der skal til. Jeg ser i hvert fald hellere at vi satser på Zeca og Keita som de defensivt orienterede, mens folk som Falk og Thomsen tager sig af den offensive del. Gregus er vel lidt midt i mellem, men slår mig også som en teknisk og taktisk bedre spiller end Okusun.

    Jeg kunne også sagtens forestille mig at han kunne ende i FCM, hvor han sikkert får stor succes, men det giver ikke mening at købe spillere fordi man frygter at de kan få succes ved en konkurrent.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #474
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    På den anden side har så udtalt en spidskompetence, der er en del situationer om året han ville være relevant i. Men med den retning holdet har taget dette forår, er han langt mindre aktuel nu end bare før jul.
    Fin spiller dog, der også er rimelig med bolden ift størrelse.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #475
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Og sælger vi en af de to, er Kirkevold ikke relevant alligevel, så skal vi op på Bendtner-hylden før jeg er tilfreds. Eneste superliga angribere jeg ville gide se i FCK er Damsgaard - selvom han skulle spille kant hos os og så en fit Onuacho.
    Bendtner er i hvert fald stadig ret interesseret lyder det til.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #476
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Man bliver mere og mere varm på idéen....
    Han er ikke helt retardo at høre på længere !

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #477
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det må og skal simpelthen ske. Bendtner og Fischer på toppen.. av av av...

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #478
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Den optimale løsning for både ham og FCK vel at skyde Santander afsted til sommer og så lade ham være førsteangriber fra dag et. Eller at holde Santander indtil januar og hente Bendtner når den norske sæson dermed er ovre.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #479
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Den optimale løsning for både ham og FCK vel at skyde Santander afsted til sommer og så lade ham være førsteangriber fra dag et.
    Det er på INGEN måde en optimal løsning for FCK at skyde Santander af til sommer!

  26. De følgende 6 brugere er enige:

  27. #480
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af christiano Se meddelelser
    Det er på INGEN måde en optimal løsning for FCK at skyde Santander af til sommer!
    I og med at han enten skal afsted til sommer, vinter eller næste sommer, ser jeg ham hellere smutte, når vi har en oplagt afløser klar, end at holde ham en halv sæson mere, med tvivlsom motivation (Santander er ikke en Delaney på den front, han er nok mere en Bolanos) og uden en oplagt afløser.

    Så ja, i en ideel verden fortsatte Santander i FC i resten af sin karriere, topmotiveret og uden skader. Men det er ikke muligt i den faktiske situation.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •