Side 39 af 145 FørsteFørste ... 29363738394041424989139 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Nope. Men Vavro kunne lidt engelsk. Vavro råbte til dem "1-0" og grinede ægte hånligt på en positiv arrogance-måde ������
    Der er ikke noget positivt arrogant over at gide diskutere med Brøndbyfolk og grine hånligt. Det er snarere prol.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Der er ikke noget positivt arrogant over at gide diskutere med Brøndbyfolk og grine hånligt. Det er snarere prol.
    Det kan velsagtens kun det enkelte individ determinere. Ud fra min bedste overbevisning var det en dejlig positiv arrogance. Men du var der heller ikke - og jeg er ingen Sophus Claussen i min beskrivelse af situationen.
    Pyt, det var en sjov observation :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #573
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Gud hvor jeg dog håber vi napper ham der papaapadopulos.. Vi mangler så meget ro og klasse i den bagkæde, og kampen i Aalborg gav mig slemme slemme flash backs til vores grimme efterår og mindede mig om at problemerne i bagkæden slet ikke er ovre.. Faktisk ligner Vavro lige nu vores bedste stopper.. Lüftner må vi bare konstatere aldrig skulle have været signet, så det er bare at slå en streg over det indkøb og komme videre..

    Kunne vi så supplere med en dynamisk centermidt, en dygtig angriber og så ellers holde på resten af holdet, så ser det meget meget fornuftig ud frem mod næste sæson..

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #574
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Gud hvor jeg dog håber vi napper ham der papaapadopulos..
    Kender du noget til ham, der siger at han burde give os ro og klasse i bagkæden?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #575
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Gud hvor jeg dog håber vi napper ham der papaapadopulos.. Vi mangler så meget ro og klasse i den bagkæde, og kampen i Aalborg gav mig slemme slemme flash backs til vores grimme efterår og mindede mig om at problemerne i bagkæden slet ikke er ovre.. Faktisk ligner Vavro lige nu vores bedste stopper.. Lüftner må vi bare konstatere aldrig skulle have været signet, så det er bare at slå en streg over det indkøb og komme videre..

    Kunne vi så supplere med en dynamisk centermidt, en dygtig angriber og så ellers holde på resten af holdet, så ser det meget meget fornuftig ud frem mod næste sæson..
    Jeg synes ikke vi mangler centralt. Falk har gjort det fint. Derimod vil en ny højre back være på min ønskeliste

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #576
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    [QUOTE]
    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Gud hvor jeg dog håber vi napper ham der papaapadopulos.. Vi mangler så meget ro og klasse i den bagkæde, og kampen i Aalborg gav mig slemme slemme flash backs til vores grimme efterår og mindede mig om at problemerne i bagkæden slet ikke er ovre.. Faktisk ligner Vavro lige nu vores bedste stopper.. Lüftner må vi bare konstatere aldrig skulle have været signet, så det er bare at slå en streg over det indkøb og komme videre..
    Den nemme løsning havde været, at hente Bubacarr Sanneh...men det løb er naturligvis kørt.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #577
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser

    Den nemme løsning havde været, at hente Bubacarr Sanneh...men det løb er naturligvis kørt.
    Bortset fra, at Sanneh er fysisk stærk og meget farlig på offensive dødbold, er han så helt ærligt en spiller, som ville fungere hos os? Jeg er meget i tvivl, idet han aldrig har imponeret mig helt vildt defensivt. Personligt ser jeg ham f.eks. heller ikke som en spiller, der har ro med bolden, og som kan føre eller spille den frem. Ej heller ser jeg ham som havende vanvittig gode placeringsevner osv. Alt dette har man brug for i FCK i langt højere grad end i Horsens og formentlig også end i FCM.

    Og så kan man selvfølgelig argumentere for, at han da har præsteret bedre end det vi har. Og ja det er måske rigtigt, men det er næppe et argument for at købe en anden spiller (ham), som ifølge scouting formentlig ikke ville passe ind. For det havde sikkert været både meget nemmere og meget billigere at nappe ham, da vi i stedet hentede Vavro og Luftner.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #578
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Og så kan man selvfølgelig argumentere for, at han da har præsteret bedre end det vi har. Og ja det er måske rigtigt, men det er næppe et argument for at købe en anden spiller (ham), som ifølge scouting formentlig ikke ville passe ind. For det havde sikkert været både meget nemmere og meget billigere at nappe ham, da vi i stedet hentede Vavro og Luftner.


    Jeg giver ikke meget for FCK scouting, og syntes de skulle fyres hele bundet efter denne sæson. De kan så smutte gratis da der nok ikke er andre klubber der vil give noget for dem. Det kan simpelhen ikke være rigtigt at de kan anbefale så mange dårlige spiller som de har gjort og til rigtige mange penge.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #579
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kunne godt tænke mig både en højre og venstre back, Boilesen er meget overvurdereret. Sindsyg mange mål kommer i hans side , hans indlæg er ikke gode heller.
    Vil gerne bytte Ankersen og Boilesen fordi de 2 de har i FCN

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #580
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Boilesen er meget overvurdereret. Sindsyg mange mål kommer i hans side , hans indlæg er ikke gode heller.
    Nej, det var et ganske forfærdeligt indlæg til vores seneste mål... Seriøst, Boilesens niveau har været for svingende, ingen tvivl - ligesom det har været for alle vores spillere - men han er potentielt en spiller fra samme hylde som Fischer. At mene at han skal kasseres er simpelthen himmelråbende ****.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  20. #581
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, det var et ganske forfærdeligt indlæg til vores seneste mål... Seriøst, Boilesens niveau har været for svingende, ingen tvivl - ligesom det har været for alle vores spillere - men han er potentielt en spiller fra samme hylde som Fischer. At mene at han skal kasseres er simpelthen himmelråbende ****.
    Manden er anfører, så går det altså ikke at han svinger lige så meget i niveau som en 18-årig. Han skal i den grad til at stramme sig an. Han har flere gange stået utroligt svagt, udfra et defensivt synspunkt. Han taber desværre nogle åndssvage og ikke mindst vitale dueller til tider. Dog vil jeg ikke klandre ham den i Aalborg, da der er et gigantisk frispark, som linjedommeren af en eller anden uransagelig årsag ikke vinker på. Ludwig har i den grad været et tab for vores spil, både frem og tilbage i banen. Boilesen er en dygtig pasningsspiller, ingen tvivl om det, men at skulle putte ham i Fischer-kategorien, er at gå for vidt. Han har slet ikke samme impact på vores spil, med alle de forbehold der er ved, at de spiller forskellige positioner.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #582
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Manden er anfører, så går det altså ikke at han svinger lige så meget i niveau som en 18-årig. Han skal i den grad til at stramme sig an. Han har flere gange stået utroligt svagt, udfra et defensivt synspunkt. Han taber desværre nogle åndssvage og ikke mindst vitale dueller til tider. Dog vil jeg ikke klandre ham den i Aalborg, da der er et gigantisk frispark, som linjedommeren af en eller anden uransagelig årsag ikke vinker på. Ludwig har i den grad været et tab for vores spil, både frem og tilbage i banen. Boilesen er en dygtig pasningsspiller, ingen tvivl om det, men at skulle putte ham i Fischer-kategorien, er at gå for vidt. Han har slet ikke samme impact på vores spil, med alle de forbehold der er ved, at de spiller forskellige positioner.
    Jeg skrev, at han potentielt er på Fischer-niveau - ikke at han har spillet på Fischers niveau hos os. Boilesen blev udråbt til et endnu større talent end Fischer, da han var ung, og han bragede ind på Ajax-holdet som 19-årig. Faldt over den her video, som er interessant, fordi den er lavet, da han kun havde spillet seks kampe for Ajax. Den giver en idé om, hvilket potentiale han havde og måske stadig har:


    Når det er sagt, er man selvfølgelig ikke fredet, fordi man engang var et stortalent, og han har bestemt spillet dårlige kampe (det har Fischer jo i øvrigt også på det seneste). Men han har også i visse kampe klart vist, at hans topniveau er langt over Superliga-standard. Så jeg vil bare gerne se ham spille på et forhåbentligt stærkere og mere homogent hold næste sæson, før vi kaster en mulig guldklump på gaden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #583
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kunne godt tænke mig både en højre og venstre back, Boilesen er meget overvurdereret. Sindsyg mange mål kommer i hans side , hans indlæg er ikke gode heller.
    Vil gerne bytte Ankersen og Boilesen fordi de 2 de har i FCN
    Jeg er ikke den eneste, sim er uenig i din vurdering af Boilesen og selvom jeg er enig omkring Ankersen, så kan jeg sagtens forstå hvis folk gerne vil beholde ham. Boilesen er virkelig en skøn spiller på bolden og jeg synes han passer fint hos os, selvom han måske ikke har Ludwigsens fart. Desuden er det ikke uden grund, at han har været anfører hos Ajax og nu hos os - hellere ikke tilfældigt at begge backer kan ende med at komme til VM.

    Ankersen laver forholdsvis mange assist og har masser af energi og power. Rigtig fint, men som personlighed synes jeg ikke han er et godt march og denne sæson viser også, athvis han vil væk, så er han mentalt væk og det sætter sit præg på hans præstationer.

    Stabilitet er dog er nøgleord, når det kommer til succes’s og derfor må man jo vurdere grundigt om prisen vi kan få for Ankersen er korrekt og om alternativet vi kan få ind er god nok.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #584
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Boilesen er rigtig god med bolden, men læg mærke til hvor ofte han havner i problemer. Han taber mange dueller , har ikke farten heller også syntes jeg han placere sig håbløst defensivt og er involveret i mange mål. Hvor mange assist har han denne sæson ?

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #585
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg skrev, at han potentielt er på Fischer-niveau - ikke at han har spillet på Fischers niveau hos os. Boilesen blev udråbt til et endnu større talent end Fischer, da han var ung, og han bragede ind på Ajax-holdet som 19-årig. Faldt over den her video, som er interessant, fordi den er lavet, da han kun havde spillet seks kampe for Ajax. Den giver en idé om, hvilket potentiale han havde og måske stadig har
    Jeg forstår ikke, hvad Boilesens potentiale som en tidligt modnet ungdomsspiller har at gøre med ham nu. Du vil vel heller ikke bruge en video af en 14 årig Freddy Adu?
    Boilesen har været hos i snart 2 år, han kan fint bedømmes på hans voksenkarriere. Han har været fast denne sæson, og har snart haft en fast halvsæson på den back, der teoretisk er den plads han er bedst på. Det er bedømmelsesgrundlag nok. Og konklusionen er vel, at Boilesen er en sympatisk og rimeligt god spiller. Han fungere fint på backen, laver engang imellem nogle fine ting offensivt og kan også dække centerforsvaret. Det er ikke lige der, jeg ville forstærke truppen.

    Med de negative briller på, så er han ikke altid påpasselig nok defensivt, og han mangler noget fart. Generelt er hans bedste kamp vel stadig den i Amsterdam? Jeg er lidt skuffet. Jeg havde nemlig troet han ville flytte os, og ikke bare være en af de bedre spillere på holdet. Det er selvfølgelig fint nok. Der skal jo også være spillere der hverken er de dårligste eller bedste i en startopstilling - men altså - jeg havde håbet på mere og i det lys kan jeg godt forstå nogen er lidt skuffede. Men så igen, det ville være ressourcespil at købe en ny spiller til den position når man tænker på manglerne andre steder.

  29. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •