Side 44 af 145 FørsteFørste ... 34414243444546475494144 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Undskyld hvorfor i alverden skulle FCN tage vores aflagte spillere i bytte? Jeg ved godt at han har en fortid deroppe, men der er løbet meget vand i stranden siden. FCN er lige sluttet foran os i tabellen, og hele deres setup bygger på at de finder og udvikler talenter og skyder dem afsted i handler hvor FCK ikke kan være med. Jeg siger ikke at det er helt slut for FCK at hente spillere i FCN, men vi kommer til at betale store penge, og jeg tvivler på at de tager en ikke-fungerende back uden udviklingspotentiale som betaling.
    Fordi det ville hjælpe os, duh...

  2. #647
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Derp Se meddelelser
    Øv, jeg havde lidt håbet at det var os. Altid kedeligt når et dansk talent skifter til Brøndby.
    Jeg har en klar forventning om, at Ståle så finder en endnu bedre højre back til os. Kravet er, at vi skal være tilbage øverst på tronen næste sommer, og det pres kan han forhåbentlig godt mærke hen over den sommerferie, han ikke kan tillade sig at holde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #648
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Meget bliver nok afgjort fredag, skal i EL kval henter vi 2. Bliver det gruppespil 3-4

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #649
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Meget bliver nok afgjort fredag, skal i EL kval henter vi 2. Bliver det gruppespil 3-4
    Og hvor mange henter vi, hvis vi taber på fredag?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #650
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har en klar forventning om, at Ståle så finder en endnu bedre højre back til os. Kravet er, at vi skal være tilbage øverst på tronen næste sommer, og det pres kan han forhåbentlig godt mærke hen over den sommerferie, han ikke kan tillade sig at holde.
    Med den succesrate vores scouting afdeling har, tror jeg ikke vi skal sætte næsen op efter for meget.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #651
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Med den succesrate vores scouting afdeling har, tror jeg ikke vi skal sætte næsen op efter for meget.
    Sikkert ikke, nej...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #652
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har en klar forventning om, at Ståle så finder en endnu bedre højre back til os. Kravet er, at vi skal være tilbage øverst på tronen næste sommer, og det pres kan han forhåbentlig godt mærke hen over den sommerferie, han ikke kan tillade sig at holde.
    Med udtalelsen om 1-2 spillere, så lugter det af, at man beholder Ankersen (ingen er sikkert interesseret) og man bruger penge på andre positioner. :-(

  12. #653
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med udtalelsen om 1-2 spillere, så lugter det af, at man beholder Ankersen (ingen er sikkert interesseret) og man bruger penge på andre positioner. :-(
    Ja, det kan sagtens tænkes. Det bliver jo spændende med den nye virkelighed, der nu måske rammer os, hvor de aftalte store salg droppes. Vil Ankersen og Santander (hvis de bliver en sæson mere) være ekstra motiverede, fordi de skal præstere for at gøre sig attraktive, eller vil nedturen, over at de er nødt til at blive hængende en sæson mere, sidde i dem. Jeg frygter det sidste.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #654
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med udtalelsen om 1-2 spillere, så lugter det af, at man beholder Ankersen (ingen er sikkert interesseret) og man bruger penge på andre positioner. :-(
    Pls nej ikke mere Ankersen. Jeg orker simpelthen ikke at se på hans middelmådighed endnu en sæson. Javel i ny og næ "shiner" han, men alt for ofter levere han bare præstationer, hvor man ryster på hovedet..


  14. #655
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det kan sagtens tænkes. Det bliver jo spændende med den nye virkelighed, der nu måske rammer os, hvor de aftalte store salg droppes. Vil Ankersen og Santander (hvis de bliver en sæson mere) være ekstra motiverede, fordi de skal præstere for at gøre sig attraktive, eller vil nedturen, over at de er nødt til at blive hængende en sæson mere, sidde i dem. Jeg frygter det sidste.
    Ankersens attitude har været forfærdelig det meste af sæsonen, og han kan vel umuligt spille meget dårligere... Jeg håber inderligt på et salg af Ankersen.


  15. #656
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tror ikke i skal lægge alt for meget i '1-2 spillere'. For ikke meget mere end en måned siden sagde Ståle at vi under ingen omstændigheder skulle ud og kigge efter ny midtstopper når vi har Vavro, Luftner og Erik med Boilesen der kan vikariere.

    Indtil videre har der været 2 rygter, begge omhandlende en midtstopper - så det her 1-2 spillere er nok for at lægge en dæmper på tingene, traditionen tro handler vi normalt godt ind om sommeren.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #657
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Med den succesrate vores scouting afdeling har, tror jeg ikke vi skal sætte næsen op efter for meget.
    Jeg foreslår en sommerturnering mod Rosenborg (Bendtner), Brentford (Bjelland), Nordsjælland (Bartolec) og Ajax (Schöne).
    Så undviger vi ikke fra vores princip om at købe spillere vi har spillet mod.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #658
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg mener ikke han (Gammelby, red.)kan forstærke Brøndby, da Larsson er imod blandt de bedste højre backs i ligaen samt han er deres anfører.
    Af hvad jeg har hørt så skulle Larsson være på vej væk, så pladsen skulle være åben ligesom den ville være i FCK. Men Ståle har vel en anden spiller klar til at overtage så snart Ankersen ryger afsted, som han mener er bedre end Gammelby.

  20. #659
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,853

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg har intet problem i, at BØF henter ham tyskeren i Hobro og Gammelby i Silkeborg. For at være helt ærlig, så er det ikke den hylde jeg ønske vi skal hente fra. Gammelby er ikke på Robert Skovs niveau, og skal FCK hente fra de små klubber i suppen, så skal spilleren være på det niveau.

    Faktisk ser jeg ikke BØF som den store udfordre i næste sæson. Jeg er lang, langt mere bekymret for FCM. De henter langt bedre ind, og hvis de virkelig begynder at bruge af deres penge, så skal Ståle ramme plet med signingerne denne sommer, hvis FCK skal gøre sig håb om, at denne usle sæson ikke skal gentages næste år. Det er ikke meget der skal til, for at holdet bliver løftet markant, men det kræver dygtighed i scoutingen, hvis de rette ledertyper og den perfekte offensive profil skal hentes, og på det område er tilliden efter de sidste par års svipsere ikke stor.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #660
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har intet problem i, at BØF henter ham tyskeren i Hobro og Gammelby i Silkeborg. For at være helt ærlig, så er det ikke den hylde jeg ønske vi skal hente fra. Gammelby er ikke på Robert Skovs niveau, og skal FCK hente fra de små klubber i suppen, så skal spilleren være på det niveau.

    Faktisk ser jeg ikke BØF som den store udfordre i næste sæson. Jeg er lang, langt mere bekymret for FCM. De henter langt bedre ind, og hvis de virkelig begynder at bruge af deres penge, så skal Ståle ramme plet med signingerne denne sommer, hvis FCK skal gøre sig håb om, at denne usle sæson ikke skal gentages næste år. Det er ikke meget der skal til, for at holdet bliver løftet markant, men det kræver dygtighed i scoutingen, hvis de rette ledertyper og den perfekte offensive profil skal hentes, og på det område er tilliden efter de sidste par års svipsere ikke stor.
    Lad os nu lige se mht BIF. Jeg er sikker på, at de opruster til sommer. De kører jo ikke efter normalt budget som andre. De finder en spiller, og så finder Onkel Jan en ordning. Gammelby for op til 11 mio - det kan et "normalt" dansk hold med BIFs økonomi jo ikke.
    Så selvfølgelig får de et slagkraftigt hold og kommer til at kæmpe med om guldet. Eneste hindring bliver imo, at udskiftningen bliver så stor, at det kikser som med os i år. Eller at Coach brænder helt sammen af den lile modgang.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •