Side 51 af 145 FørsteFørste ... 414849505152535461101 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Afskedsinterview med Papa

    Virkelig imponerende hvordan hende, der interviewer ham, uden problemer udtaler hele hans navn.

    Ofte siger det noget om et køb, hvem der ellers har været ude efter spilleren. Her er en små tre måneder gammel artikel, hvor det kommer frem, at han på daværende tidspunkt havde tilbud fra Standard Liege, Danmark, England, Tyrkiet og USA. Dengang gik der rygter om, at Midtjylland ville have ham, men det er selvfølgelig umuligt at vide, hvor interessen fra Danmark konkret kom fra og hvor mange klubber, der var tale om.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #752
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    OMG, jeg kan slet ikke overskue at skulle råbe det navn op i Parken. Synes Sotiriou er svært nok...
    Du råber bare hans fornavn så ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  3. #753
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Du råber bare hans fornavn så ;-)
    Ka se svenskerne kalder ham den nye for Sotte, men det er sgu lidt grimt ælar?

  4. #754
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det er selvfølgelig et rimeligt perspektiv. Man kunne også se det, som at de spillere har villet væk fra deres daværende klubber for at komme hjem. De må jo have haft deres grunde, og der kan naturligvis sagtens have været flere, end dem du nævner. Vi kender næppe dem alle, og jeg har i hvert fald meget svært ved at forestille mig, at København har været deres eneste mulighed, eller for den sags skyld mest økonomisk attraktive. I hvert fald ikke hvis de har bedt deres agent forhøre sig rundt omkring.

    Boilesens kontraktsituation gjorde det til en lidt anden sag, men desuden er der formentlig ingen af os, der har nogen anelse om, hvorvidt Fischer bedte om at blive solgt fra Mainz. Eller om Grønkjær gjorde det med Atletico. Eller om Okore gjorde det med Aston Villa. Eller om nogle af de andre gjorde det med deres klubber. Husk at hvis rygterne står til troende, har Johansson ikke truet sig til noget, eller opført sig som en forkælet teenager. Han har spurgt Ståle om det kunne lade sig gøre at blive løst fra kontrakten, og Ståle har sandsynligvis accepteret med et krav om, at vi skal have nogle penge for det. Helt givet som det foregår i mange andre transferhistorier.

    Jeg forstår til fulde, at man er skuffet over det her, men at tro at det er en unik situation, og at alle klubskifter blot foregår fuldstændig uden andre årsager, end at den købende klub vil betale prisen for den pågældende spiller, plus for den sags skyld at København aldrig har profiteret af lidt alternative årsager til et klubskifte, virker for mig ærlig talt en kende naivt. Forresten var det måske lidt urimeligt at skrive hele svaret til dig, for det er egentlig ikke min mening at påstå, at du tror de der ting. Det er der til gengæld andre, der virker til at gøre, så jeg skrev bare det hele her. Håber det er okay.
    Ham hentede vi i Stuttgart, men jeg er som sådan enig i din pointe.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #755
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det er selvfølgelig et rimeligt perspektiv. Man kunne også se det, som at de spillere har villet væk fra deres daværende klubber for at komme hjem. De må jo have haft deres grunde, og der kan naturligvis sagtens have været flere, end dem du nævner. Vi kender næppe dem alle, og jeg har i hvert fald meget svært ved at forestille mig, at København har været deres eneste mulighed, eller for den sags skyld mest økonomisk attraktive. I hvert fald ikke hvis de har bedt deres agent forhøre sig rundt omkring.

    Boilesens kontraktsituation gjorde det til en lidt anden sag, men desuden er der formentlig ingen af os, der har nogen anelse om, hvorvidt Fischer bedte om at blive solgt fra Mainz. Eller om Grønkjær gjorde det med Atletico. Eller om Okore gjorde det med Aston Villa. Eller om nogle af de andre gjorde det med deres klubber. Husk at hvis rygterne står til troende, har Johansson ikke truet sig til noget, eller opført sig som en forkælet teenager. Han har spurgt Ståle om det kunne lade sig gøre at blive løst fra kontrakten, og Ståle har sandsynligvis accepteret med et krav om, at vi skal have nogle penge for det. Helt givet som det foregår i mange andre transferhistorier.

    Jeg forstår til fulde, at man er skuffet over det her, men at tro at det er en unik situation, og at alle klubskifter blot foregår fuldstændig uden andre årsager, end at den købende klub vil betale prisen for den pågældende spiller, plus for den sags skyld at København aldrig har profiteret af lidt alternative årsager til et klubskifte, virker for mig ærlig talt en kende naivt. Forresten var det måske lidt urimeligt at skrive hele svaret til dig, for det er egentlig ikke min mening at påstå, at du tror de der ting. Det er der til gengæld andre, der virker til at gøre, så jeg skrev bare det hele her. Håber det er okay.
    Der er dog en verden til forskel på at en spiller som er ude i kulden, beder om at blive solgt og så på at en spiller fra start 11’eren beder om at få lov til at gå, fordi han vil flytte til en by hvor ingen af de der liggende klubber, har økonomien til at købe ham.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #756
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Der er dog en verden til forskel på at en spiller som er ude i kulden, beder om at blive solgt og så på at en spiller fra start 11’eren beder om at få lov til at gå, fordi han vil flytte til en by hvor ingen af de der liggende klubber, har økonomien til at købe ham.
    Jeg synes faktisk det er værre, når spillere nægter at træne for at komme til en større klub og flere lønkroner. Han laver et valg, som går imod økonomisk fornuft og så må han jo mene det seriøst. Vi har tabt ham og den er vel ikke rigtigt længere - jeg tvivler bare vi får et ordentligt plaster på såret, men det lever vi vel også med

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #757
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Jeg er godt nok skuffet over den beslutning som Erik har taget, har altid synes rigtig godt om ham, og havde lidt håbet og glædet mig til at Ståle ville sætte ham sammen med Papagiannopoulos i det centraleforsvar, for at få lidt mere ro på, er virkelig ikke fan af Vavro og Lüftner (Hvordan man kan være så meget uvenner med bolden, men åbenbart stadig være professionel fodboldspiller fatter jeg intet af).

    Hvis Stine Bjerre Jørgensen (Tv2 Sporten) kan pendle frem og tilbage mellem Odense og Barcelona til hendes mand Casper U. Mortensen, som spiller håndbold i byen, så brude Erik og hans kæreste vel også nemt kunne få det til løbe rundt, det tager en time med fly til Stockholm, plus Ståle siger i hans bog "Løvehjerte" at Erik altid har fri fra træning og andre forpligtelser med FCK, når der er landsholds samling for dem som er udtaget, og dem som ikke er udtaget træner videre i klubben, han burde have masser af fritid til hans kæreste. Så at han ikke lige gider et år eller to mere, efter alt vi har gjort for ham :(

    Synes virkelig det er et fesent valg han har taget, og en tam "undskyldning" om at han vil hjem til hans 40 årige kæreste, som han vel max kan have kendt i et år, da hun gik fra hendes mand tilbage i 2016. Men oh well hvad man ikke gør af åndsvage ting, når man er nyforelsket!.

    Håber bare vi rammer plet med en eller to nye til centralforsvaret nu, som kan gå ind med det samme, så der kan komme noget ro på dernede, også glemmer jo nok hurtigt den her skuffelse som jeg sidder med lige nu.
    Jeg har faktisk respekt for det. Det er ærgerligt for os. Men Erik har altid været ham der, der egentlig ikke var synderligt interesset i fodbold men bare god til det og hellere ville spille bas. Sagde Ståle ikke engang, at hvis Real og Barca spillede i Eriks baghave ville han ikke åbne døren for at kigge på det. Han har andre værdier, der vejer tungere. Også derfor han sagde stop på landsholdet. Og nu altså siger farvel til MANGE penge (vist den højest lønnede, som Djurgården helt sikkert ikke kan matche).

    Han vil hellere have et fremtidigt liv med sin kommende kone. Jeg synes det er fair. Selvom det er nederen, at så skal trækkes med i hvert fald en af de to bryggerheste fremadrettet i start 11'eren, som det ser ud.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #758
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Timingen med Erik Johansson videoer kommer på et virkelig dårlig tidspunkt. Jeg nåede at se dem alle igennem i går før kampen, og lige nu er jeg bare direkte sur, en den lille smule glæde der var ved sejren i går er helt forsvundet. I videoen kan man virkelig se hvor meget tid, resourcer, og penge FCK har brugt på at få Erik klar igen, samtidig med at han har fået så god en løn i hele den tid. Så med det samme han er klar igen at vil han til Sverige på grund en kvinde. Jeg syntes virkelig det er respektløs og illoyal. Det er bare fucking til Stockholm, det taget ingen tid at tage et fly dertil. Der er almindelige mennekser der får en almindelig løn, som rejser meget mere og kan få det til at fungere med kone og børn.
    Han burde have blevet her til sommeren 2019, og så aftalt med Ståle at han kunne skifte til en Stockholm klub for færre penge end Ståle have kalkuleret med.
    De træner eller har kamp som regel 5 eller 6 ud af ugens 7 dage. Og ofte på hotel natten før. Så nej - man kan ikke bare pendle.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  13. #759
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes faktisk det er værre, når spillere nægter at træne for at komme til en større klub og flere lønkroner. Han laver et valg, som går imod økonomisk fornuft og så må han jo mene det seriøst. Vi har tabt ham og den er vel ikke rigtigt længere - jeg tvivler bare vi får et ordentligt plaster på såret, men det lever vi vel også med
    De to eksempler (Alstå spilleren der vil til en større klub også Eriks) er vel ens, i begge tilfælde er der tale om at spilleren vil til en klub hvor klubben ikke har råd til (Eller er interesseret i) at betale det den sælgende klub mener spilleren er værd, derefter lægger spilleren pres på klubben. At Erik så på en anden måde end vi er vant til at se "har hjertet med" kan jeg godt se hvorfor er interessant at romantisere, det ændrer dog på ingen måde ved at jeg synes Erik er en kylling.

    I forhold til de forhandlinger der foregår omkring at lade ham slippe ud af kontrakten: Han forlængede for et år siden sin kontrakt til en fireårig en af slagsen, blev lønførende og fik en solid bonus udbetalt med forventning om at han i sommeren '19 skulle sælges til det store udland for ordentlig røvfuld penge. I følge diverse artikler kan han så slippe ud af kontrakten ved at betale 3/4 af bonussen tilbage, det er i mine øjne for lidt, hver eneste krone han har tjent ekstra som følge af at han indgik den nye kontrakt burde tilbagebetales af den kære Erik personligt og derefter kan de interesserede Stockholm klubber så afholde en budrunde.
    Omvendt er hans værdi faldet drastisk i det han melder ud at han vil hjem igen, så desværre forventeligt at vi ikke får alt igen.

    Jeg er sur og bitter og mest af alt fordi jeg, da han forlængede kontrakten, begyndte at sætte næsen op efter at Erik ville afslutte sin karriere i vores fine hvide trøje, læg dertil timingen i at han lige er kommet tilbage fra en korsbåndsskade og at klubben lige har fået engageret mig i at se dokumentareren om hans genoptræning, jesus mand, det fandme ringe PR arbejde/timing.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #760
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Papagiannopoulos ~ [Papa'gia'nopo'los]
    Ez
    Jaja, men husk det også skal gøres synkront med 10.000 andre. Der er “Skov” alt andet lige en del nemmere at få til at lyde godt. Ikke at vi gør det så meget dog..

    Det var nu også mest ment sarkastisk. Velkommen til Papagiannopoulos!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #761
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Altså, en klub som Djurgården må have fint med penge. De solgte Olunga for 40 mio. svenske sidste år, og ser ud til at få 9 mio. svenske fra deres klausul på Colley her til sommer. De har før hentet store navne som Källström, Jonas Olsson og Isaksson, med dertilhørende sign-on fees og høje lønninger. Hvis nu Erik J er tilfreds med en gennemsnitlig Allsvenskanløn, burde vi også kunne kræve en fin transfer. Det er ikke en fattig klub. Det bliver ikke de 50 mio. danske, som han var rygtet for sidste år, men en 10-20 mio. må der kunne kræves - plus den tilbagebetalte bonus.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #762
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det er selvfølgelig et rimeligt perspektiv. Man kunne også se det, som at de spillere har villet væk fra deres daværende klubber for at komme hjem. De må jo have haft deres grunde, og der kan naturligvis sagtens have været flere, end dem du nævner. Vi kender næppe dem alle, og jeg har i hvert fald meget svært ved at forestille mig, at København har været deres eneste mulighed, eller for den sags skyld mest økonomisk attraktive. I hvert fald ikke hvis de har bedt deres agent forhøre sig rundt omkring.

    Boilesens kontraktsituation gjorde det til en lidt anden sag, men desuden er der formentlig ingen af os, der har nogen anelse om, hvorvidt Fischer bedte om at blive solgt fra Mainz. Eller om Grønkjær gjorde det med Atletico. Eller om Okore gjorde det med Aston Villa. Eller om nogle af de andre gjorde det med deres klubber. Husk at hvis rygterne står til troende, har Johansson ikke truet sig til noget, eller opført sig som en forkælet teenager. Han har spurgt Ståle om det kunne lade sig gøre at blive løst fra kontrakten, og Ståle har sandsynligvis accepteret med et krav om, at vi skal have nogle penge for det. Helt givet som det foregår i mange andre transferhistorier.

    Jeg forstår til fulde, at man er skuffet over det her, men at tro at det er en unik situation, og at alle klubskifter blot foregår fuldstændig uden andre årsager, end at den købende klub vil betale prisen for den pågældende spiller, plus for den sags skyld at København aldrig har profiteret af lidt alternative årsager til et klubskifte, virker for mig ærlig talt en kende naivt. Forresten var det måske lidt urimeligt at skrive hele svaret til dig, for det er egentlig ikke min mening at påstå, at du tror de der ting. Det er der til gengæld andre, der virker til at gøre, så jeg skrev bare det hele her. Håber det er okay.
    Det er helt fint, at du fik hele din pointe med i svaret til mig. Jeg forstår udmærket, at menneskelige faktorer er en stor del, når det handler om mennesker. Jeg kan også godt forstå Eriks perspektiv, omend jeg af åbenlyse årsager nok næppe havde truffet det samme valg. Når det er sagt synes jeg stadig ikke, det er særlig sammenligneligt med dem vi tidligere har hentet.
    Grønkjær havde vist ikke fået fast spilletid i en længere periode og havde vel heller ikke udsigt til det i Stuttgart - især ikke efter han kritiserede træneren.
    Boilesens situation i Ajax var ikke særlig god, hvor han var blevet smidt ned på andetholdet, da han ikke ville forlænge.
    Fischer havde heller ikke set meget fast spilletid de foregående sæsoner før vi hentede ham.
    Zanka havde næsten ingen fast spilletid for PSV, hvor han vist også var nede omkring andetholdet.
    Kvist havde nogle hårde år i Stuttgart og kom dernæst til Wigan, som rykkede ned.
    Cornelius var gået totalt i stå i Cardiff, der tydeligvis fortrød deres køb, hvor klubejeren svinede ham til i pressen.
    Okore havde heller ikke meget spilletid i Aston Villa og havde vist også nogle uoverensstemmelser med træneren.
    Erik selv havde heller ikke udsigt til spilletid i Gent.

    Jeg skal ikke påstå, at jeg har fanget alle nuancer i deres udlandsophold, men jeg synes alligevel der er nogle slående kontraster. Hos mange af spillerne var der også nogle skadesproblematikker, som de havde svært ved at komme tilbage fra og dette er endnu en kontrast til Erik, der fik lavet en dokumentar i forbindelse med sin skadesperiode, ligesom hans startposition aldrig var i fare.
    Selvfølgelig kan vi ikke tvinge folk til at spille her, når de ikke gider og det giver næppe særlig gode præstationer, hvis vi forsøger. Alternativet er, at smide ham ned på reserveholdet og det er trods alt et større spild, end at lade ham gå og slippe for hans løn og måske få lidt penge for det.
    Når det er sagt kan jeg på ingen måde respektere hans valg. Han er i en ekstrem gunstig situation, hvor han spiller i Skandinaviens med afstand største klub, på en kontrakt der vel svarer til at vinde i lotto. Vel at mærke en kontrakt han ikke var for fin til at skrive under på. Derudover har han været skadet i meget lang tid, hvor han har nydt godt af klubbens faciliteter og nu hvor han er tilbage og udset til igen skulle at være en bærende kraft på holdet, vælger han at skride. Ikke fordi han er utilfreds, ikke fordi han bliver dårligt behandlet, ikke fordi han ikke får spilletid, ikke fordi hans kontrakt er dårlig, men udelukkende for at komme tættere på Stockholm, der ikke er længere væk end en time i fly (og det har han rigeligt råd til). Helt ærligt så føler jeg, at han pisser på klubben efter at have malket den og det finder jeg ikke særlig respektabelt.

  20. De følgende 17 brugere er enige:

  21. #763
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis Erik vil ud af kontrakten, så skal han da ud af den.
    Det er det samme hvis folk stoppe karrieren. Dog skal han ikke bare ud af kontrakten, for så frit at kunne skifte til en anden klub gratis.
    Han har skrevet under på en kontrakt, som han selv har skrevet under på, hvis han så vil ud af den, ja, så må han til lommerne og betale det klubben mener han er værd.
    Om han vælger at slå sig sammen med en anden klub, der vil være med til at betale ham fri, så er det som det er. Men at slippe ham, så han gratis kan gå til en anden klub, det nægter jeg at tro på Fc.København går med til.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #764
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    FCM fortsætter oprustningen, og har nu tilknyttet Sviatchenko på en permanent kontrakt for blot 9 Mio. Ej hvor er jeg skuffet over, at vi ikke fik ham. Istedet har vi fået en Luftner til ca. samme pris. FCM bliver farlige næste sæson, jeg tror de kommer til, at stå stærkere næste sæson end denne sæson. Og med Johanssons afsked osv. Så kræver det virkelig, at Ståle rammer plet med sine indkøb hvis vi skal kunne udfordre dem. Og Ståles seneste udtalelser om ,at vi kun skal hente 1-2 nye spillere + en erstatning for Johansson har ikke gjort mine bekymringer mindre. jeg syntes vi mangler noget kvalitet i alle kæderne. I forsvaret har jeg slet ikke troen på Luftner. Og Vavros skade er stadig ukendt. Og ham den nye gut kender jeg intet til. Og erstatningen til Ankersen kender vi endnu ikke. Det er næste et helt nyt forsvar der skal bygges op igen. Og så er der også spørgsmålstegn angående den centralemidtbane. Man har lejet Matic ud. Keita er gået under jorden. Kvist er ikke god nok. Og Gregus har Ståle næsten slet ikke gjort brug af her i foråret hvori han istedet har brugt Falk centralt. Vil han fortsætte med Falk centralt? Eller skal Gregus spille der. Men hvorfor, har han så ikke fået spillet ham derind i løbet af foråret? Gregus har efterhånden også været i klubben i snart 2 år, og han har stadig ikke bidt sig fast. Jeg ville ikke blive overrasket hvis han bliver solgt til sommer. Jeg tror hvis det rigtige bud kommer, så lader man ham gå. Og så er der angrebet. Hvis Santander bliver skadet er vi i min optik meget sårbare i det angreb. For hverken Pieros eller Fischer kan lukke det hul som der kommer når Santander er ude. Wind kunne være en mulighed. Men er han klar til, at tage det ansvar endnu? Jeg må indrømme jeg er meget bekymret angående den nye sæson. Også med tanke på hvor meget FCM opruster, og hvor gode Brøndby har været til, at finde spillere til deres system.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #765
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    FCM fortsætter oprustningen, og har nu tilknyttet Sviatchenko på en permanent kontrakt for blot 9 Mio. Ej hvor er jeg skuffet over, at vi ikke fik ham. Istedet har vi fået en Luftner til ca. samme pris. FCM bliver farlige næste sæson, jeg tror de kommer til, at stå stærkere næste sæson end denne sæson. Og med Johanssons afsked osv. Så kræver det virkelig, at Ståle rammer plet med sine indkøb hvis vi skal kunne udfordre dem. Og Ståles seneste udtalelser om ,at vi kun skal hente 1-2 nye spillere + en erstatning for Johansson har ikke gjort mine bekymringer mindre. jeg syntes vi mangler noget kvalitet i alle kæderne. I forsvaret har jeg slet ikke troen på Luftner. Og Vavros skade er stadig ukendt. Og ham den nye gut kender jeg intet til. Og erstatningen til Ankersen kender vi endnu ikke. Det er næste et helt nyt forsvar der skal bygges op igen. Og så er der også spørgsmålstegn angående den centralemidtbane. Man har lejet Matic ud. Keita er gået under jorden. Kvist er ikke god nok. Og Gregus har Ståle næsten slet ikke gjort brug af her i foråret hvori han istedet har brugt Falk centralt. Vil han fortsætte med Falk centralt? Eller skal Gregus spille der. Men hvorfor, har han så ikke fået spillet ham derind i løbet af foråret? Gregus har efterhånden også været i klubben i snart 2 år, og han har stadig ikke bidt sig fast. Jeg ville ikke blive overrasket hvis han bliver solgt til sommer. Jeg tror hvis det rigtige bud kommer, så lader man ham gå. Og så er der angrebet. Hvis Santander bliver skadet er vi i min optik meget sårbare i det angreb. For hverken Pieros eller Fischer kan lukke det hul som der kommer når Santander er ude. Wind kunne være en mulighed. Men er han klar til, at tage det ansvar endnu? Jeg må indrømme jeg er meget bekymret angående den nye sæson. Også med tanke på hvor meget FCM opruster, og hvor gode Brøndby har været til, at finde spillere til deres system.
    Det er ikke en fair sammenligning med Luftner / Sviatchenko, idet Sviatchenko jo slet ikke var til salg på det tidspunkt. Og da han var en mulighed (og rygterne sagde, at vi var efter ham) senere på efteråret, der var prisen en helt helt anden end 9 mio, ligesom han forøvrigt gik hen og blev langtidsskadet, og vi hentede Vavro i stedet. Men ok, vi kunne måske have hentet ham nu i stedet for Sotte - jeg tror dog ikke, at Sviatchenko var/er interesseret længere.

    Mht FCM, BIF, vores indkøb osv, så lad os lige slå koldt vand i blodet. Lad os lige se, hvor mange udskiftninger vi egentlig får. Personligt tror jeg f.eks ikke (desværre), at Ankersen ryger alligevel, ligesom det pt tyder på, at Santander bliver. Kan vi lægge på med 2 kvalitetsspillere (og Sotte ikke er en af dem), så ser det ganske fornuftigt ud. Men spændende bliver det da både med vores indkøb og ved de andres. De helt store spørgsmål (udover hvad vi selv gør) er vel

    1) Holder BIF fast i holdet og forstærker - det tyder det pt på. Man har vist droppet ideen med at realisere det planlagte beløb, som der skulle sælges for.....biiiiiig surprice (onkel Jan betaler bare)
    2) Hvor meget kan FCM bygge ovenpå. Personligt er jeg langtfra imponeret af deres spil eller for den sags skyld trup, og de er vel langt hen af vejen lige så sårbare som os overfor skader til f.eks. Lange Poul, Jakob Poulsen, Sviatchenko osv.

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •