Side 54 af 145 FørsteFørste ... 4445152535455565764104 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Uanset hvad man i øvrigt måtte mene om situationen, er bottom line vel bare, at der ikke kommer noget godt ud af at tvinge ham til at fuldføre sin kontrakt - heller ikke for FCK's hold på banen. Så han må videre. Men FCK skal naturligvis udnytte, at vi rent faktisk har kontrakt på ham til at sikre en så god økonomisk ordning som muligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Men professionelle fodboldspillere har jo taget et aktivt valg om at spinde guld på at blive en handelsvarer. Det er jo ikke nok bare at betale noget af en bonus tilbage og så få en 3. rangs klub til at betale et utilstrækkeligt beløb i transfer. Når FCK investere i at hente en spiller som Erik hjem, så betaler de absurde beløber til dennes nuværende klub, såvel som absurde beløber i sign on fee og løn til spilleren, for at opnå sportslig succes ved at kunne bruge spillerens evner OG for at have udsigt til at kunne sælge spilleren senere med fortjeneste. Erik har ikke været en fiasko og stod derfor til at være en transfermæssig gevinst for FCK. Det kan Erik/DIF eller Erik/AIK ikke matche, medmindre da at de vil sende en spiller som Felix Beijmo med retur, så vi nærmer os en reel handel.

    Erik harvalgt et meget lukrativt liv under disse forudsætninger, det skal ikke komme FCK til last, slet ikke når han tydeligvis stadig gerne vil tjene penge på at spille fodbold, bare en anden klub.

    Det er da helt fair at han gerne vil pleje kærligheden og leve det liv, men ligesom alle os andre dødelige, så har vores valg i livet nogle konsekvenser, som gør at vi til tider må udskyde vores drømme til det bliver muligt at forfølge dem. Det må Erik også indse og så fuldføre det han har forpligte sig til- og modtaget store penge for at fuldføre.
    Jeg er fuldstændig enig.. Og her er altså ikke engang tale om at Erik er væk fra sit eget barn, hvilket nok ville gøre at jeg bedre kunne forstå hans situation.. Fair nok hans nye flamme har en unge i forvejen som binder hende til Sverige, men Erik har altså fine muligheder for at få sådan et kærlighedsforhold til at fungere.. Jeg synes sgu det lugter lidt af en forkælet mentalitet, det må jeg indrømme.. Ståle, som selv er væk fra familien når han er her, må da også have lidt svært ved at sætte sig ind i tankegangen..

    Det reelle problem er vel egentlig, at vi ikke rigtig er i en position, hvor vi kan spille "hard balls" fordi vi så med stor sandsynlighed får en dyr og løntung spiller som ikke præsterer.. Derfor er det selvfølgelig bedst for alle parter, hvis der findes en løsning hvor vi slipper nogenlunde afsted med skindet på næsen rent økonomisk og Erik J kommer hjem til sin cougar.. Desværre er det en ægte klassespiller som vi mister, men vi kan jo så håbe at Ståle vælger at erstatte ham med ikke én, men to nye spillere, således at vi rent faktisk kommer styrket ud af denne situation..

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #798
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Timingen kan ikke være værre med Eriks forelskelse. Jeg skal kæmpe imod, for ikke at bryde ud i at kalde ham alt muligt grimt. Han var udset til at være den store anfører, og accepterede, ved at skrive under på kontraktforlængelsen sidste år. Jeg føler mig enormt røvrendt som FCK fan. Nu skal vi så leve med at få noget kompensation, i form af tilbagebetaling af sign on, bonusser, etc. Jeg håber Ståle er en hård nyser, når det kommer til at forhandle med Erik.

    Desuden giver jeg ikke meget for alle de tilkendegivelser der er kommet rundt omkring om, at det er et enormt respektfuldt valg Erik har taget. Han er en shuft. Han er ved at løbe fra en kontrakt, han selv skrev under. Han forlader os ad bagdøren, på det værst tænkelige tidspunkt.

    Erik - Jeg håber din røv må klø, og dine arme være for korte. hyg dig i Stockholm med din frue.


  6. #799
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ... Imo vil det være det dummeste, man overhovedet kan gøre, at skifte manageren eller for den sags skyld lave endnu en stor udskiftning...

    Og skal vi endelig tage den spiller for spiller, så er det sgu nok ca 50/50 med spillere fra FCM og FCK på et drømmehold alt efter, om man tager deres 3421 eller vores 442 opstilling. Kigger man f.eks. på udtagelse af landsholdet (og så kan man jo være uenig i det), så tager FCk f.eks. begge backs, ligesom Zeca, Fischer og Santander vil være selvskrevet i en 442. Endvidere kan målmandspositionen sikkert også diskuteres, selvom Jesper Hansen har været rigtig god de sidste kampe.
    Så hvis det hverken er spillernes eller managerens skyld, at Midtjylland endte 27 (SYVOGTYVE) points foran os i tabellen, hvad er så dit bud på forskellen? Held?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #800
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Så hvis det hverken er spillernes eller managerens skyld, at Midtjylland endte 27 (SYVOGTYVE) points foran os i tabellen, hvad er så dit bud på forskellen? Held?
    Du synes ikke, at forskellen på de to hold er blevet udlignet i foråret?

  9. #801
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Du synes ikke, at forskellen på de to hold er blevet udlignet i foråret?
    Ikke rigtigt. Vi sluttede efteråret med at være 18 points efter Midtjylland, så selvom det er gået markant bedre i forårssæsonen, hvor vi kun har tabt 9 points i forhold til dem, halser vi stadig voldsomt bagefter.

    Men ja, foråret var kun halvt så skidt som i efteråret, hvis det er nok til at glæde folk. Jeg synes stadig, det er katastrofalt.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  10. #802
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Ikke rigtigt. Vi sluttede efteråret med at være 18 points efter Midtjylland, så selvom det er gået markant bedre i forårssæsonen, hvor vi kun har tabt 9 points i forhold til dem, halser vi stadig voldsomt bagefter.

    Men ja, foråret var kun halvt så skidt som i efteråret, hvis det er nok til at glæde folk. Jeg synes stadig, det er katastrofalt.
    Ja, i foråret mistede vi "kun" godt et halvt point til FCM per turneringsrunde. Det er selvfølgelig et fremskridt ifht. knap et point per runde i efteråret, men det er godt nok at stramme den at kalde det en udligning.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #803
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Så hvis det hverken er spillernes eller managerens skyld, at Midtjylland endte 27 (SYVOGTYVE) points foran os i tabellen, hvad er så dit bud på forskellen? Held?
    LOL - jeg fatter absolut minus af dit indlæg.

    1)
    Jeg skriver ingen steder, at manager og spillere er uden skyld. For selvfølgelig har de hele ansvaret.

    2)
    Jeg kan ikke lige se, hvor min vurdering af de to hold er skæv.


    Forøvrigt kan man vel godt bebrejde spillere og manager (hvilket jeg faktisk gør) og stadig mene, at både manager og en lille udskiftning er den rigtige vej for os fremad. Faktisk forstår jeg slet ikke de herrer herinde, som mener at alt andet end Ståle er bedre. Manden er ubestrideligt den bedste træner der har været i klubbens historie (Roy var her kun en sæson, hvis han skal med i sammenligningen) - hvorfor man tror, at en ny træner og en kæmpe udskiftning ved et trylleslag gør os danske mestre igen er imo helt helt ude i hampen. Du/I må meget undskylde, men alt det her med at fyre Ståle virker for mig blot som om, at nu skal der bare rulle hoveder, for at vi alle får det bedre. Jeg er med på, at der er sket fejl, endda meget store fejl på transfermarkedet. Men derfor kan Ståle og venner godt stadig være den rette vej frem. Jeg har i hvert fald så meget tro på manden, at jeg rent faktisk tror, at han lærer af sine fejl.
    Og så må jeg endnu en gang henvise til, at ingen - absolut ingen - eksperter, kommentatorer eller nogen andre med forstand på dansk fodbold har udtryk, at det ville være en god ide at fyre Ståle. Den holdning finder man udelukkende blandt nogle FCK-fans, og måske (bare måske) er den holdning ikke helt blottet for irrationelle følelser.


    Og nej, vi har ikke udlignet FCM pointmæssigt i foråret. Men vi er godt nok været meget tæt på at gøre det spillemæssigt, hvis det ikke allerede er sket. Det vil jo være fuldstændigt hat og briller at fyre træneren lige nu.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #804
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Glæder mig til til synge(Melodi: Baby give it up) - Papa papa papa pa pa pa paaa, jianapulos, napulos, jianopulos... :-))))))))

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #805
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis nu Dreyer er så god så kunne FCK jo købe ham nu og så lade han forsætte i Esbjerg og lade ham blive trænet op. Og så måske skifte til FCK til vinter eller næste sommer..... det må være win < win for begge parter :-)

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #806
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Hvis nu Dreyer er så god så kunne FCK jo købe ham nu og så lade han forsætte i Esbjerg og lade ham blive trænet op. Og så måske skifte til FCK til vinter eller næste sommer..... det må være win < win for begge parter :-)
    Forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at foreslå denne model, når den tydeligvis aldrig finder sted? Hvilken interesse har Esbjerg i det? Så er det da bedre at beholde ham en sæson og skyde ham til udlandet næste år. Den løsning giver IMO kun mening, hvis enten:

    a) Esbjerg akut fattes penge og hellere vil have f.eks. 10 mio. nu end 15 mio. næste år.
    b) FCK er desperate efter at få ham, men der er en anden spiller i vejen for hans mulighed for spilletid, altså at man først skal have skudt f.eks. Falk afsted om et-to vinduer, før der er plads til Dreyer.
    c) Hvis FCK var Chelsea.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #807
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at foreslå denne model, når den tydeligvis aldrig finder sted? Hvilken interesse har Esbjerg i det? Så er det da bedre at beholde ham en sæson og skyde ham til udlandet næste år. Den løsning giver IMO kun mening, hvis enten:

    a) Esbjerg akut fattes penge og hellere vil have f.eks. 10 mio. nu end 15 mio. næste år.
    b) FCK er desperate efter at få ham, men der er en anden spiller i vejen for hans mulighed for spilletid, altså at man først skal have skudt f.eks. Falk afsted om et-to vinduer, før der er plads til Dreyer.
    c) Hvis FCK var Chelsea.
    Jeg er enig i, at det næppe kommer til at ske. Men jeg kan nu sagtens se ideen fra Esbjergs side, idet de nok godt kan bruge millionerne. Hvis der kommer nogen og lægger 10 mio nu og endda lader dem låne ham gratis i et år, så har jeg svært ved at se dem sige nej tak. Heller ikke, hvis der er mulighed for en stigning i værdi.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #808
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nu har vi ikke set meget til Carlo Holse endnu, men minder Dreyer og Holse ikke meget om hinanden i spillestil? Mon Holse ikke også kunne levere noget lignende i 1. division?

    Det er vel bare et spørgsmål om viljen til at give en ung spiller chancen på en lavere hylde.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #809
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af dennisp Se meddelelser
    Nu har vi ikke set meget til Carlo Holse endnu, men minder Dreyer og Holse ikke meget om hinanden i spillestil? Mon Holse ikke også kunne levere noget lignende i 1. division?

    Det er vel bare et spørgsmål om viljen til at give en ung spiller chancen på en lavere hylde.
    Dreyer viste også spændende takter i superligaen i 2016/2017 sæsonen (så vidt jeg husker var han et par gange på rundens hold). Jeg er ret overbevist om at Holse ikke kunne blive topscorer i 1. division på nuværende tidspunkt. Så stor er forskellen altså heller ikke...

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #810
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at foreslå denne model, når den tydeligvis aldrig finder sted? Hvilken interesse har Esbjerg i det? Så er det da bedre at beholde ham en sæson og skyde ham til udlandet næste år. Den løsning giver IMO kun mening, hvis enten:

    a) Esbjerg akut fattes penge og hellere vil have f.eks. 10 mio. nu end 15 mio. næste år.
    b) FCK er desperate efter at få ham, men der er en anden spiller i vejen for hans mulighed for spilletid, altså at man først skal have skudt f.eks. Falk afsted om et-to vinduer, før der er plads til Dreyer.
    c) Hvis FCK var Chelsea.
    Det ville give mere mening at købe Dreyer og leje Holse eller Wind til EfB.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •