Side 58 af 145 FørsteFørste ... 8485556575859606168108 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Har tidligere langet kraftigt ud efter Ståle, men det er oftest ift. indkøb. Her mener jeg, at han har fået for mange hatte på. Der bør investeres kraftigt i vores scouting-afdeling, så vi ikke behøves at købe spillere, blot fordi de har spillet en god kvalifikationskamp mod os. Der bør være muligt at kunne scoute spillerne live, over en minimum 6 måneders perioder før man slår til. Har en fornemmelse af, at Lars Højer sejler rundt derinde. Der bliver i hvert fald lidt for ofte skudt i tåge.

    Men ift. debatten om Ståle som træner, så mener jeg bestemt også det er muligt at finde en træner som kan spille god fodbold OG udmærke sig i europa. Men, hvem? Før en fyring af Ståle nogensinde bør komme på tale, skal man se hvad der er af alternativer. At fyre blot for at fyre, det ville være dumt.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #857
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    I efteråret var vores pointgennemsnit 1,37, i foråret var det 1,88.

    I efteråret vandt vi 7 af 19 kampe, tabte 7 og spillede 5 uafgjort, i foråret vandt vi 10 af 17, tabte 5 og havde 2 uafgjorte.

    I efteråret havde vi en måldifference på +8, i foråret en måldifference på +10.

    Det er ikke hardcore matematik, det er fremgang.

    Man kan også skære før og efter slutspil for at se hvordan det mod de hold vi skal slå. Hele 1,4 point i slutspillet mod 1,7 point pr kamp i de første 26 runder.

    jeg ser også en spillemæssig fremgang offensivt, og individuelt i centerforsvaret - men jeg ser ikke bedre resultatet.

  4. #858
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Man kan også skære før og efter slutspil for at se hvordan det mod de hold vi skal slå. Hele 1,4 point i slutspillet mod 1,7 point pr kamp i de første 26 runder.

    jeg ser også en spillemæssig fremgang offensivt, og individuelt i centerforsvaret - men jeg ser ikke bedre resultatet.
    Vi kan godt tage den før og efter slutspil for at se hvordan det står til mod de hold vi skal slå, men så skal vi kigge mod de hold. Man kan ikke sige at vi vandt over Lyngby i grundspillet men tabte til FC Midtjylland i slutspillet, så derfor er vi dårligere.

    Mod de fem andre hold i slutspillet havde vi i grundspillet et pointgennemsnit på 0,7 med en måldifference på -8, i slutspillet 1,4 med en måldifference på +1. Så også der er der fremgang.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #859
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg synes ikke der er grund til at lukke en diskussion, der umiddelbart interesserer ret mange. Den blusser jo op af en grund og hvis vi ikke kan diskutere det herinde, giver det vel ikke mening at have et forum.
    Skulle vi så i det mindste ikke flytte diskussionen over i en anden tråd, så transfersnak ikke drunkner i det her?


  7. #860
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    STOOOOOOOOOOOOOP nu den diskussion og lav en ny tråd. Det har intet med transfer at gøre og I kan tydeligvis blive ved i uendeligheder uden at blive enig - uafhængigt af hvilke argumenter i bruger.


  8. #861
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Thomas Delaney rygtes til Borussia Dortmund for 25 mio. euro. Det betyder ca. 25 mio. kr. til FCK som del af videresalgsklausulen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #862
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Thomas Delaney rygtes til Borussia Dortmund for 25 mio. euro. Det betyder ca. 25 mio. kr. til FCK som del af videresalgsklausulen.
    Så er der jo penge nok til, at hente den nye Pavlovic eller Matic.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #863
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Thomas Delaney rygtes til Borussia Dortmund for 25 mio. euro. Det betyder ca. 25 mio. kr. til FCK som del af videresalgsklausulen.
    Her står at budet er 20 mio Euro og at FCK får 10% = 15 mio kr. Men det er stadig gode penge

    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...tmund-spiller/

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #864
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ser Strasbourg er ude efter Boilesen

    https://www.lequipe.fr/Football/Actu...oilesen/905877

  15. #865
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ser Strasbourg er ude efter Boilesen

    https://www.lequipe.fr/Football/Actu...oilesen/905877
    Det kan jeg simpelthen ikke se ske? Så sjov en klub er Strasbourg ikke - og så mange penge har de ikke.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #866
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ang. Johansson...
    Er der nogen der har en ide eller gisning vedr. om man kendte til Johansson's situation før eller efter man valgte at gå efter Papagiannopoulos?

    Det jeg fisker efter her, er om man er ude efter endnu en forstærkning til midterforsvaret, hvilket jeg i den grad håber man er.

    Maxsø er jo oplagt efter hans tyrkiske klub er rykket ned, og da Ståle tidligere har forsøgt at signe ham: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...l-fc-kobenhavn

    Noget tyder på han også har mistet sin plads i Osmanlispor, så mon ikke han er grydeklar til en snak med Ståle: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-rykker-ned/
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  18. #867
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Ang. Johansson...
    Er der nogen der har en ide eller gisning vedr. om man kendte til Johansson's situation før eller efter man valgte at gå efter Papagiannopoulos?

    Det jeg fisker efter her, er om man er ude efter endnu en forstærkning til midterforsvaret, hvilket jeg i den grad håber man er.

    Maxsø er jo oplagt efter hans tyrkiske klub er rykket ned, og da Ståle tidligere har forsøgt at signe ham: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...l-fc-kobenhavn

    Noget tyder på han også har mistet sin plads i Osmanlispor, så mon ikke han er grydeklar til en snak med Ståle: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-rykker-ned/
    Det tror jeg helt sikkert at man er, men først når der er fundet en løsning med Erik Johansson. Maxsø er et udmærket bud, men jeg holder fortsat på at Bjelland er den løsning, der ville kunne stabilisere vores forsvar næsten med det samme, også selvom hans nylige udtalelser peger i mange retninger og ikke umiddelbart mod FCK. Men den slags kan jo hurtigt ændre sig i fodboldens verden og der kan være mange årsager til at man på et givent tidspunkt udtaler sig på en bestemt måde. Det har man set før mange gange.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. #868
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Ang. Johansson...
    Er der nogen der har en ide eller gisning vedr. om man kendte til Johansson's situation før eller efter man valgte at gå efter Papagiannopoulos?

    Det jeg fisker efter her, er om man er ude efter endnu en forstærkning til midterforsvaret, hvilket jeg i den grad håber man er.

    Maxsø er jo oplagt efter hans tyrkiske klub er rykket ned, og da Ståle tidligere har forsøgt at signe ham: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...l-fc-kobenhavn

    Noget tyder på han også har mistet sin plads i Osmanlispor, så mon ikke han er grydeklar til en snak med Ståle: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-rykker-ned/
    Kan ikke bekræfte noget som helst, men mon ikke Ståle og Johansson har haft løbende snakke i et godt stykke tid.
    Har meget svært ved at forestille mig andet.
    Så at man går så hårdt efter en ombejlet profil på 27 år, er ikke helt tilfældigt.

    Men jeg har meget svært ved at forestille mig at Ståle ikke henter en CB mere.
    Pt har vi kun 3 stk, hvor 2 af dem reelt har under-performet.

    Og ja, vi kan selvfølgelig bruge Boile på den centrale plads, MEN hans succes på VB i denne sæson, er noget man gerne vil holde fast i.
    Ståle er jo semi-pisket til et mesterskab i denne sæson, så alle de rokeringer og lappeløsninger holder ikke.

    Der er virkelig meget der peger imod en CB mere - og ja, det må for min skyld meget gerne være Maxsøe!

    Om man så vil holde Luftner og Vavro som reserver, eller leje den ene (Luftner) ud, er så det store spørgsmål.

    Zan

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #869
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det tror jeg helt sikkert at man er, men først når der er fundet en løsning med Erik Johansson. Maxsø er et udmærket bud, men jeg holder fortsat på at Bjelland er den løsning, der ville kunne stabilisere vores forsvar næsten med det samme, også selvom hans nylige udtalelser peger i mange retninger og ikke umiddelbart mod FCK. Men den slags kan jo hurtigt ændre sig i fodboldens verden og der kan være mange årsager til at man på et givent tidspunkt udtaler sig på en bestemt måde. Det har man set før mange gange.
    En fit Bjelland vil være ren klasse og en markant forstærkning sammen med Papagiannopoulos - men der er to ting der taler for at gå med Maxø.

    1. Bjelland er åbenlyst interesseret i at fortsætte i udlandet, og har meldt ud at han håber på tilbud fra bla. Premier League, hvis han spiller et godt vm, da han snart er transferfri.
    Tør man vente så længe på den lille mulighed der er for at Bjelland ikke får et godt tilbud han siger ja til efter vm, og derved muligvis have mistet muligheden for at signe Maxsø eller andre spillere man havde på blokken?

    2. Maxsø er 24 år, og derved kan man score en gevinst på et videresalg om 2-3 år. Den mulighed har man ikke med Bjelland der fylder 30 om lidt over en måned. Jeg tænker også at Bjelland vil være markent dyrere at lønne end Maxsø.

    Er Bjelland ikke også tit skadet? I så fald, så trækker det også ned.

    Jeg syntes også at Maxsø virker stærk med bolden i fødderne, når man ser denne video fra hans tid i Nordsjælland:https://www.youtube.com/watch?v=5HdOqcjxoIo
    Lige hvad vi har brug for - og sammen med Papagiannapoulos, der også skulle være god til at fører bolden frem, ville det lige pludselig se rigtig interessant ud.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  22. #870
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Til info, det er helt sort at bruge mere energi på Bjelland.

    Der er alt for mange virkelig virkelig virkelig gode grunde til at han IKKE kommer til FCK til sommer.

    I virkeligheden synes jeg den artikel var hæslig! At FCK nok gerne ville have tilknyttet Bjelland. Øh ja...
    Der var intet der pegede imod nogen kontakt, der var ingen åbenlyse årsager til at det var under opsejling, ingen gode grunde til at den transfer skulle ske. Med andre ord en EB/BT journalist, der havde en ledig time... Pfff!!

    Zan


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •