Side 6 af 145 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Og pengene til lejeaftalen ville du have fundet hvor? Man brugte hele vinduets transferbudget + lidt til for at hente Fischer. Og vi havde aldrig en jordisk chance for at hente Sviatchenko hertil i januar, selv på en lejeaftale. Han har meldt ud et par gange, at FCK har lav prioritet for ham, og vi kunne se, at FCM altid ville komme foran os i køen. Det er også fair nok, at han følelsesmæssigt er bundet til sin gamle klub, som Delaney og Zanka følelsesmæssigt er det til os.
    Jeg tænker, at de nok kunne have fundet lidt mønter med udsigt til misset slutspil. Jeg er rigtig glad for Skov, men eventuelt så kunne man have undladet at hente ham og have fået styr på forsvaret i stedet. Dejligt, at vores angreb bliver styrket, men hvis modstanderen kan høvle bolde ind efter behag i den anden ende, så kan det jo være ligegyldigt.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jeg synes det er en smule vattet at medierne og andre godtfolk ikke går mere til Ståle Solbakken og især vdr. Luftner/Vavro sagen. Manden bliver ved med at spille samme plade om at det ikke var meningen at de skulle spille sammen, samt at de ikke skulle have haft så stort et ansvar så tidligt. Manden har selv skabt dette problem ved at hente Vavro ind da Erik gik i stykker. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke hentede en rutineret skandinavisk stopper ind uden vidersalgspotentiale men som kunne stabilisere med det samme, måske havde tingene været lidt anderledes i efteråret. For mig at se virker det som om at manden har undervurderet situationen pga. Hans arrogance, Han er sådan en type der trænger til at blive grillet rigtig igennem så han kan komme lidt ned på jorden igen. Manden er ved at køre det hele i sænk.
    Jeg synes det er vattet igen og igen at håbe, at medierne går hårdere til vores træner. Det er da en underlig ide.
    Og som nævnt andet steds så forstår jeg slet ikke, hvad det er du vil have medierne skal gøre. Spørgsmålene er jo blevet stillet, og svarene er blevet givet af Ståle. Både på hvorfor de to herrer blev købt fra start af, og hvorfor der ikke er købt en ny i vinters. Du kan selvfølgelig være uenig i hans svar, men spørgsmålene er jo blevet stillet.
    Vil du endelig kritisere medierne for ikke at gå hårdere til os (hvilket jeg stadig finder underligt som fan), så er det vel nærmere ledelsen de skal gå til og ikke Ståle.

    Og mon ikke, at hans "arrogance" har fået det knæk du ønsker af vores resultater i år?
    Og nej, han er ikke ved at køre det i sænk nu. Han er ved at bygge holdet op igen efter et par fejlvurderinger på transfermarkedet, som sammen med skader har haft konsekvenser langt værre end nogen havde kunnet forudsige.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    At budgettet var opbrugt er ikke nødvendigvis det samme som at pengene ikke er der.. Ingen tvivl om at der var likvider til at lave en lejeaftale med en forsvarsspiller for forårssæsonen, hvis man virkelig havde ønsket det og havde vurderet, at en sådan investering ville øge sandsynligheden for europæisk kvalifikation betydeligt (hvilket jeg synes har været tydeligt siden efteråret).. Jeg tror ganske enkelt at Ståle har haft en tro på, at han kunne træne sig ud af det.. Nu står vi efter fire kampe og kan se at det ikke er blevet et hak bedre, og så er det nemmeste selvfølgelig at spille kortet med "opbrugt budget" for ingen er jo i tvivl om at Skov og Fischer er gode investeringer.. Well played Ståle :-)
    Jeg tror altså, at vi har sølvpapirhatten på her. Mon ikke grunden helt reelt har været, at der ikke har været penge til et køb. Om man har overvejet leje ved jeg ikke, men jeg vil tvivle kraftigt. Ikke pga Ståles arrogance eller hvad han nu skydes i skoene i flere indlæg, men pga at det måske giver mere mening at give spilletid til Vavro/luftner for at se, hvad de er lavet af efter en træningsopstart og efter en pause, samt man vil se om Erik kan komme tilbage. Endvidere kan man måske stille spørgsmålstegn ved, hvilke gode skandinaviske forsvarere, man ville kunne hente ind på ½ års leje. De findes sikkert, men jeg kender ikke umiddelbart nogen.

  6. #79
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes det er vattet igen og igen at håbe, at medierne går hårdere til vores træner. Det er da en underlig ide.
    Og som nævnt andet steds så forstår jeg slet ikke, hvad det er du vil have medierne skal gøre. Spørgsmålene er jo blevet stillet, og svarene er blevet givet af Ståle. Både på hvorfor de to herrer blev købt fra start af, og hvorfor der ikke er købt en ny i vinters. Du kan selvfølgelig være uenig i hans svar, men spørgsmålene er jo blevet stillet.
    Vil du endelig kritisere medierne for ikke at gå hårdere til os (hvilket jeg stadig finder underligt som fan), så er det vel nærmere ledelsen de skal gå til og ikke Ståle.

    Og mon ikke, at hans "arrogance" har fået det knæk du ønsker af vores resultater i år?
    Og nej, han er ikke ved at køre det i sænk nu. Han er ved at bygge holdet op igen efter et par fejlvurderinger på transfermarkedet, som sammen med skader har haft konsekvenser langt værre end nogen havde kunnet forudsige.
    Ståle lever jo i sin egen fantasi verden hvad angår Vavro og Lüftner, så forstår nu godt Rommes indlæg.
    Medierne skal vel reelt gå til Ståle han har stort set alt ansvar for FCK, ellers er det vel at rette henvendelse til bestyrelsen samt direktionen af PS&E.

    Og jo han er ved at kører det i sænk, han bliver jo ved med at lave de samme fejltagelser gang på gang med samme resultat at vi taber.
    At du er så forgabt i Ståle, og føler en sådan trang til at forsvare de fejl han har lavet er mig sgu en gåde uden lige.

    Et par fejlvurderinger? Er målløs, der er godt nok mange spildte millioner af kroner der aldrig burde have været signet.
    Spørgsmålet er vel om du lever i samme fantasi verden som Ståle gør.?

    Hvor er der reelt fremgang at sporer?
    Fodbold handler nu engang om at score mål samt holde modstanderen for ditto.
    Hvilket jo går fint eller noget...

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ståle lever jo i sin egen fantasi verden hvad angår Vavro og Lüftner, så forstår nu godt Rommes indlæg.
    Medierne skal vel reelt gå til Ståle han har stort set alt ansvar for FCK, ellers er det vel at rette henvendelse til bestyrelsen samt direktionen af PS&E.

    Og jo han er ved at kører det i sænk, han bliver jo ved med at lave de samme fejltagelser gang på gang med samme resultat at vi taber.
    At du er så forgabt i Ståle, og føler en sådan trang til at forsvare de fejl han har lavet er mig sgu en gåde uden lige.

    Et par fejlvurderinger? Er målløs, der er godt nok mange spildte millioner af kroner der aldrig burde have været signet.
    Spørgsmålet er vel om du lever i samme fantasi verden som Ståle gør.?

    Hvor er der reelt fremgang at sporer?
    Fodbold handler nu engang om at score mål samt holde modstanderen for ditto.
    Hvilket jo går fint eller noget...
    Helt ærligt Slush, så skulle du og en håndfuld andre seriøst kigge lidt på jer selv og jeres indlæg. I er jo så rasende, at I er blinde for enhver fremgang, årsager, forklaringer osv. I er jo ikke tilfredse før Ståles hoved serveres på et fad.

    I mit indlæg forsvarer jeg jo sådan set ikke Ståle men undres over (jeg kunne sagtens finde på betydelig mindre flatterende ord), at man mener, at medierne skal gå hårdere til Ståle. Samtidig vil jeg gerne vide, hvad det er medierne ikke har spurgt ham om eller forholdt ham til? For de har jo spurgt om præcis de samme kritikpunkter, som du og andre fremsætter. Og han har svaret.

    Og så er jeg vild med din "samme fejltagelser" kommentar. Jeg går du fra, at du bl.a. tænker på at bruge Luftner og Varvo samtidig? Det sjove er jo, at bruger han i stedet Boilesen centralt og Pierre til venstre, så står de samme mennesker herinde og bruger dette, som den "samme fejltagelse". Og hvis den "samme fejltagelse" er ikke at købe en central forsvarer til jul, ja så var der jo åbenbart ikke råd, hvis man samtidig vil have Fischer, som I jo alle savler over. Man kan ikke både få pose og sæk.

    Jeg er helt enig i, at der er sket fejl. Det har jeg snart skrevet mange gange. Det er jo ikke sådan, at jeg tror at Ståle er en fejlfri helgen. Feks var det en kæmpe fejl at hente Vavro frem for en mere rutineret spiller. Men hvor store og vanvittige Ståles fejl har været orker jeg ærlig talt ikke diskutere igen - det har vi gjort til hudløshed. Jeg kan bare konstatere, at du og andre mener, at Ståle skal fyres ovenpå transfervinduet og konsekvenserne af dette, imens jeg foretrækker han fortsætter, så han kan bygge tingene op igen. Så meget kredit og respekt synes jeg nemlig, at han har optjent i sine mange år her. Forskellen er tydeligvis også, at imens du mener at alt andet er bedre end Ståle, så frygter jeg i den grad, hvad alternativet i så fald skulle være.

    Og når nu jeg åbenbart lever i en fantasiverden, så prøv lige at kigge bare lidt indad. For det kan godt være, at et flertal (eller bare dem som orker at råbe op - og det gider jeg snart ikke mere) herinde gerne så Ståle så langt væk fra klubben som muligt. Men du finder jo ingen kommentatorer, eksperter eller andre som udtaler sig om fodbold i Danmark, som tror det vil være en god idé at fyre Ståle. Alle (inkl. mig selv) er enige om, at der er sket fejl på transfersiden, men samtidig at Ståle er den rette mand til at få skuden på ret køl. Præcis lige som langt de fleste kan se fremgang i både spil og organisation i forhold til tidligere på sæsonen. Det må selv du også kunne se, selvom du skriver noget andet. Måske - bare måske - kunne det være, at tingene ikke er så sort/hvidt som du og andre gerne gør det til, ligesom Ståle måske - bare måske - ikke er verdens mest elendige træner.
    Sidst redigeret af k@sper : 20.02.18 kl. 22:16


  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror altså, at vi har sølvpapirhatten på her. Mon ikke grunden helt reelt har været, at der ikke har været penge til et køb. Om man har overvejet leje ved jeg ikke, men jeg vil tvivle kraftigt. Ikke pga Ståles arrogance eller hvad han nu skydes i skoene i flere indlæg, men pga at det måske giver mere mening at give spilletid til Vavro/luftner for at se, hvad de er lavet af efter en træningsopstart og efter en pause, samt man vil se om Erik kan komme tilbage. Endvidere kan man måske stille spørgsmålstegn ved, hvilke gode skandinaviske forsvarere, man ville kunne hente ind på ½ års leje. De findes sikkert, men jeg kender ikke umiddelbart nogen.
    De fandt da en i Herning? Og jeg er fuldstændig overbevist om at vi kunne have fået ham, hvis vi havde forsøgt..

    Og hvorfor giver det mening at prøve at se hvad Lüftner og Vavro er lavet af? For de fleste er der tydeligt at de ikke har niveau.. Det er simpelthen et voldsomt gamble for mig at se.. Det siger jeg ikke kun i bagklogskab.. Jeg har fastholdt gennem hele januar at en ny centerforsvar burde være første prioritet.. Det har de første 4 kampe jo bare i den grad bekræftet.. Jeg køber at Ståles vurdering har været, at han kunne få den tjekkoslovakiske duo i gang, men forhåbentlig kæber du også, at den vurdering har været forkert? Uanset om de i 2018/2019 skulle blomstre op og nå PL-niveau, så har de været stærkt medvirkende til at vi i år misser top3, hvilket ALDRIG må ske for FCK..

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    De fandt da en i Herning? Og jeg er fuldstændig overbevist om at vi kunne have fået ham, hvis vi havde forsøgt..

    Og hvorfor giver det mening at prøve at se hvad Lüftner og Vavro er lavet af? For de fleste er der tydeligt at de ikke har niveau.. Det er simpelthen et voldsomt gamble for mig at se.. Det siger jeg ikke kun i bagklogskab.. Jeg har fastholdt gennem hele januar at en ny centerforsvar burde være første prioritet.. Det har de første 4 kampe jo bare i den grad bekræftet.. Jeg køber at Ståles vurdering har været, at han kunne få den tjekkoslovakiske duo i gang, men forhåbentlig kæber du også, at den vurdering har været forkert? Uanset om de i 2018/2019 skulle blomstre op og nå PL-niveau, så har de været stærkt medvirkende til at vi i år misser top3, hvilket ALDRIG må ske for FCK..
    Du har ret mht Sviatchenko. Ham havde jeg glemt. Men han har jo også været ude længe, så det havde vel også været et sats? Synes forøvrigt heller ikke, at han var noget særligt mod os i søndags.

    Ståles vurdering af Vavro og Luftner ser ud til at være anerledes en din. Jeg skal indrømme, at jeg er i tvivl mht deres niveau og udviklingspotentiale. Det er tydeligt, at der ikke er rutine nok, når de spiller sammen. Men som "andenstopper" tror jeg sådan set, at de begge kunne være fremragende, ligesom Luftner imo har udviklingspotentiale til at blive lederen i et forsvar. Vi har bare ikke rigtig haft "førstestopperen" til rådighed, og da han var til rådighed havde han en enorm formnedgang. Du har ret i, at det har været et gamble ikke at hente en mere til vinter, men det har man åbenbart været villig til at tage. Personligt troede jeg det var fordi, man ville hente Granqvist eller lignende til sommer. Nu er jeg mere i tvivl.

    Mht om Ståles vurdering er forkert, så er imo lidt tidligt at drage konklusioner. Jeg synes egentlig, at de langt hen af vejen har forbedret sig, når det kommer til placering og organisering af forsvaret (jeg synes man kan se, at der er trænet på dette), men de individuelle fejl har været grumme og altødelæggende. Men det har de jo også været hos de andre som Boilesen, Pierre og Ankersen, så det er jo ikke fordi Vavro og Luftner har skilt sig væsentlig ud på det område. Madridkampen kan vi nok ikke lægge vildt meget i, men langt hen af ad vejen stod forsvaret rigtigt godt på banen mod FCM. De spiller sig jo ikke frem til noget, før vi satser til sidst. Men det er åbenlyst, at ingen af kombinationerne pt giver tilstrækkelig ro i holdet, og det er et problem. Og det værste er nok, at resten af holdet ikke rigtig stoler på dem, hvilket giver usikkerhed igennem hele holdet.

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Her kommer en lille besked til Ståle eller hvem der nu står for truppens sammensætning.
    Der er et par interessante transferfriespillere, der kan hjælpe til at vinde nogle kampe inden sommerferien.

    Philipp Wollscheid,
    https://www.transfermarkt.com/philip.../spieler/53173

    Gabriel Paletta
    https://www.transfermarkt.com/gabrie.../spieler/30767

    Sébastien Bassong
    https://www.transfermarkt.com/sebast.../spieler/33951
    https://www.birminghammail.co.uk/spo...rwich-13517492

    Jeg synes det kunne være stort at få en profil som Bassong til FCK. Han taler engelsk, han er er stor, hurtig og stærk.
    Han er venstrefodet, som Ståle også mangler i centerforsvaret. Kort sagt kan man for ca. DKK 2-3 mio. om året plus sign-on løse mange af vores problemer.
    Det vil jeg da håbe giver mening for alle i FCK.

  13. #84
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Helt ærligt Slush, så skulle du og en håndfuld andre seriøst kigge lidt på jer selv og jeres indlæg. I er jo så rasende, at I er blinde for enhver fremgang, årsager, forklaringer osv. I er jo ikke tilfredse før Ståles hoved serveres på et fad.

    I mit indlæg forsvarer jeg jo sådan set ikke Ståle men undres over (jeg kunne sagtens finde på betydelig mindre flatterende ord), at man mener, at medierne skal gå hårdere til Ståle. Samtidig vil jeg gerne vide, hvad det er medierne ikke har spurgt ham om eller forholdt ham til? For de har jo spurgt om præcis de samme kritikpunkter, som du og andre fremsætter. Og han har svaret.
    Ståle har på ingen måde svaret på de spørgsmål han er blevet stillet, han opførte sig som et lille barn der ikke kunne få sin vilje.


    Og så er jeg vild med din "samme fejltagelser" kommentar. Jeg går du fra, at du bl.a. tænker på at bruge Luftner og Varvo samtidig? Det sjove er jo, at bruger han i stedet Boilesen centralt og Pierre til venstre, så står de samme mennesker herinde og bruger dette, som den "samme fejltagelse". Og hvis den "samme fejltagelse" er ikke at købe en central forsvarer til jul, ja så var der jo åbenbart ikke råd, hvis man samtidig vil have Fischer, som I jo alle savler over. Man kan ikke både få pose og sæk.
    Jeg savler ikke, Fischer muligheden kom, og man bød sig til.

    Ærligt talt så jeg hellere at man havde brugt de penge på at styrke vores defensiv, da den rent ud sagt sejler.
    Når man nu alligevel har smidt sæsonen, kunne man have brugt resten af denne sæson, på at spille de nye spillere ind for dem som skrider til sommer samt fået forsvaret styrket.
    Vi mangler en ny højreback, dertil mangler vi stadig den leder i forsvaret så vi kan få smidt æsel 1 og 2 væk fra vores centerforsvar og Bengtsson langt væk fra trup.
    PT., er der vel kun Boilesen som er brugbar, ErikJ er på vej tilbage fra en knæskade, ingen ved i hvilken tilstand han kommer tilbage i og om han kan finde fordums styrke fra tiden med Zanka.
    Bengtsson, Vavro og Lüftner er jo rent ud skær at vælge mellem pest eller kolera.
    Ankersen er mental videre, og burde ikke spille den plads mere.

    Jeg er helt enig i, at der er sket fejl. Det har jeg snart skrevet mange gange. Det er jo ikke sådan, at jeg tror at Ståle er en fejlfri helgen. Feks var det en kæmpe fejl at hente Vavro frem for en mere rutineret spiller. Men hvor store og vanvittige Ståles fejl har været orker jeg ærlig talt ikke diskutere igen - det har vi gjort til hudløshed. Jeg kan bare konstatere, at du og andre mener, at Ståle skal fyres ovenpå transfervinduet og konsekvenserne af dette, imens jeg foretrækker han fortsætter, så han kan bygge tingene op igen. Så meget kredit og respekt synes jeg nemlig, at han har optjent i sine mange år her. Forskellen er tydeligvis også, at imens du mener at alt andet er bedre end Ståle, så frygter jeg i den grad, hvad alternativet i så fald skulle være.
    Ståle skal ikke fyres alene pga. fejlslagen transferstrategi, men dertil manglende fremgang, samt resultater på banen.
    Man sled sig med nød og næppe igennem EL puljen, alt taget betragtning mod mægtige Zlinn og Sheriff, så var vi heldige at komme videre.
    Man er på nuværende tidspunkt 21 point efter 1. pladsen.
    Man er ude af pokalen
    Man har som du selv er inde på brugt et utal af millioner af kr på spillere der aldrig burde have været signet.
    Spillet sejler, specielt i forsvaret.
    Læg dertil, at man i og for sig ikke skaber specielt meget fremad. Bevares det har hjulpet vi har fået Fischer + Skov, men de er endnu ikke ramt af Ståle syndromet.


    Og når nu jeg åbenbart lever i en fantasiverden, så prøv lige at kigge bare lidt indad. For det kan godt være, at et flertal (eller bare dem som orker at råbe op - og det gider jeg snart ikke mere) herinde gerne så Ståle så langt væk fra klubben som muligt. Men du finder jo ingen kommentatorer, eksperter eller andre som udtaler sig om fodbold i Danmark, som tror det vil være en god idé at fyre Ståle. Alle (inkl. mig selv) er enige om, at der er sket fejl på transfersiden, men samtidig at Ståle er den rette mand til at få skuden på ret køl. Præcis lige som langt de fleste kan se fremgang i både spil og organisation i forhold til tidligere på sæsonen. Det må selv du også kunne se, selvom du skriver noget andet. Måske - bare måske - kunne det være, at tingene ikke er så sort/hvidt som du og andre gerne gør det til, ligesom Ståle måske - bare måske - ikke er verdens mest elendige træner.
    Det skyldes vel ene og alene, at man fra tidligere direktion har givet Ståle alt magten, så der reelt ikke er nogen til at tage over hvor alle de bolde nu end havner.
    Men derfor synes jeg reelt stadig at man burde smide Ståle på porten, når man nu alligevel er i gang med at bygge op igen.
    Jeg siger det gerne igen, en god træner havde skiftet til en taktik der passede til truppen i stedet for at presse truppen ned i en taktik den ikke kan udføre.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...-sommervindue/

    Spændende hvis det bliver endnu en kæmpe udrensning til sommer

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...-sommervindue/

    Spændende hvis det bliver endnu en kæmpe udrensning til sommer
    Gad vide hvem Nikolaj Thomasen er? Men jeg tror nu ikke, at vi sælger Nicolaj Thomsen eller Jan Gregus.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...-sommervindue/

    Spændende hvis det bliver endnu en kæmpe udrensning til sommer
    Hvis og hvis.....
    Vi ser nok næppe 7 salg i ét vindue.

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...-sommervindue/

    Spændende hvis det bliver endnu en kæmpe udrensning til sommer
    Det ville overraske mig meget hvis man både skiller sig af med Matic og Gregus. Virker som om der fortsat er tro på Gregus. Jeg tvivler også på at Thomsen ryger og Santander ryger kun hvis der er en klokkeklar erstatning i kulissen. Man gambler ikke med at misse Europa 2 sæsoner i træk, det nægter jeg at tro på.

    Mvh
    Frederik

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Far til 4 Se meddelelser
    Hvis og hvis.....
    Vi ser nok næppe 7 salg i ét vindue.
    Jeg forstår slet ikke, hvorfor vi skulle skille os af med Gregus?
    Gregus havde jo sat Kvist på bænken og jeg er sikker på at Ståle ser et stort lys i ham.

    Jeg glæder mig til at se Thomsen fra start i aften, i forhåbentlig 90 min.. men hvor skal han spille? Hvem skal Thomsen slå af? Er han kant, midt midt eller back? Back gider han nok ikke, midt midt i Ståles system bliver han aldrig og han skal kæmpe med Falk, Skov, Fischer og Holse.. synes det er svært at placere Thomsen

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Spillet sejler, specielt i forsvaret.
    Læg dertil, at man i og for sig ikke skaber specielt meget fremad. Bevares det har hjulpet vi har fået Fischer + Skov, men de er endnu ikke ramt af Ståle syndromet.
    At det sejler i forsvaret er ikke noget nyt. Til gengæld er jeg uenig i at vi ikke skaber specielt meget fremad. Vi har scoret 7 mål i de 4 betydende kampe, vi har spillet i år. Størstedelen af målene er kommet fra at vi har kombineret fladt i og omkring feltet. Meget atypisk for os er ingen af målene scoret på hovedstød, og kun et af målene er faldet efter et højt indlæg (Pieros' første mål mod Randers). Vores skudstatistik i kampen mod Midtjylland var bedre end deres, omend de var skarpere i deres afslutninger. Og vi kom frem til to 100% chancer mod Atletico Madrid udover Fischers mål.

    Så at vi ikke skaber noget fremad, den køber jeg ikke.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Side 6 af 145 FørsteFørste ... 34567891656106 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •