Side 65 af 145 FørsteFørste ... 15556263646566676875115 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 975 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #961
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    I en situation hvor Erik nok er nød til helt eller delvist at købe sig selv fri af sin kontrakt med FCK, så virker det helt gak hvis han skulle forlange en sign-on fee. Han skal være glad hvis en af de to svenske klubber vil betale 6 mio kr til FCK og give ham det halve af hans nuværende løn. Så må han selv betale de restenrede 6 mio kr. Han kan godt skyde en hvid pil efter at komme til at tjene noget som helst på den her transfer.
    Han kommer til at tabe kraftigt på den. Han skal betale noget bonus tilbage, måske betale noget af transferen selv og så skal han leve med en løn der ikke bliver meget over det halve af hvad han kan tjene i FCK.
    Hvis vi siger 6 millioner i at købe sig fri, 2 millioner i den bonus der skal betales tilbage og 150.000 danske om måneden mindre i 3 år, så ender han med at miste 15 millioner. For ikke at pendle til København fra Stockholm. Det er fandme mærkeligt og når han er single igen om 3 år vil han ærgre sig for livet.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #962
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Han kommer til at tabe kraftigt på den. Han skal betale noget bonus tilbage, måske betale noget af transferen selv og så skal han leve med en løn der ikke bliver meget over det halve af hvad han kan tjene i FCK.
    Hvis vi siger 6 millioner i at købe sig fri, 2 millioner i den bonus der skal betales tilbage og 150.000 danske om måneden mindre i 3 år, så ender han med at miste 15 millioner. For ikke at pendle til København fra Stockholm. Det er fandme mærkeligt og når han er single igen om 3 år vil han ærgre sig for livet.
    Er det? Jeg har selv (haft) muligheden for at jobbe i London el. Frankfurt og pendle den til Kbh. Nok ender det ikke i et 'minus' på 15 millioner på 3 år, men måske snarere det kvarte. Penge er ikke alt.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  5. #963
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Er det? Jeg har selv (haft) muligheden for at jobbe i London el. Frankfurt og pendle den til Kbh. Nok ender det ikke i et 'minus' på 15 millioner på 3 år, men måske snarere det kvarte. Penge er ikke alt.
    Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Du kan være helt sikkert på, at Erik ikke kun taber det kvarte af 15 millioner på manøvre. Dem taber han stort set allerede ved at flytte løn fra danske til svenske kroner. At der så kan være andre ting der opvejer det er en anden og helt personlig sag.

  6. #964
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Som jeg har nævnt i tidligere tråde, så synes jeg det er mærkværdigt, at folk synes at det er okay ikke at respektere sin kontrakt, blot fordi det omhandler fodbold, og ikke et job i Meryl Lynch eller lign. Erik er et aktiv for virksomheden, både sportsligt og økonomisk. Ligeledes har vi ikke at gøre med en spiller, som har været i København hele sin karrierer, men derimod en spiller som blot har spillet 1½ god sæson, hvorefter han så hapsede en lønstigning med dertilhørende sign-on fee som kunne have været brugt anerledes i sommers eller vinters.

    Jeg håber den larmende stilhed tyder på, at FC. København, efter at have været blevet slået omkuld af nyheden, er blevet rasende, hvorfor der forlanges 20 mio. + bonusser.

    Og spar mig for argumenterne om hvor synd det er for stakkels Erik, som jo blot vil spille bassguitar og være sammen med sin aldrende kone, som ikke kan vente vente/pendle indtil kontrakten løber ud. Vi alle træffer afgørelser i vores liv, ikke blot hipsteren Erik.


  7. #965
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Som jeg har nævnt i tidligere tråde, så synes jeg det er mærkværdigt, at folk synes at det er okay ikke at respektere sin kontrakt, blot fordi det omhandler fodbold, og ikke et job i Meryl Lynch eller lign.
    Jeg tror ikke, folk synes det er i orden "blot fordi det omhandler fodbold, og ikke et job i Meryl Lynch eller lign." - de (og) jeg synes, det er i orden, også hvis det var i Meryl Lynch - faktisk for mit vedkommende endnu mere i orden.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. De følgende 2 brugere er enige:
    MCN, shs

  9. #966
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Som jeg har nævnt i tidligere tråde, så synes jeg det er mærkværdigt, at folk synes at det er okay ikke at respektere sin kontrakt, blot fordi det omhandler fodbold, og ikke et job i Meryl Lynch eller lign. Erik er et aktiv for virksomheden, både sportsligt og økonomisk. Ligeledes har vi ikke at gøre med en spiller, som har været i København hele sin karrierer, men derimod en spiller som blot har spillet 1½ god sæson, hvorefter han så hapsede en lønstigning med dertilhørende sign-on fee som kunne have været brugt anerledes i sommers eller vinters.

    Jeg håber den larmende stilhed tyder på, at FC. København, efter at have været blevet slået omkuld af nyheden, er blevet rasende, hvorfor der forlanges 20 mio. + bonusser.

    Og spar mig for argumenterne om hvor synd det er for stakkels Erik, som jo blot vil spille bassguitar og være sammen med sin aldrende kone, som ikke kan vente vente/pendle indtil kontrakten løber ud. Vi alle træffer afgørelser i vores liv, ikke blot hipsteren Erik.
    Det er forretning. Hvad, Erik og klubben kan blive enige om, er naturligvis helt i orden.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #967
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg forstår dæleme også godt, at FCK går hårdt mod hårdt og forlanger en trods alt pæn transfersum i denne her ubekvemme sag for klubben.

    Med al respekt for Eriks ønsker om hans egen fremtid og familieliv, så er det utaknemmeligt at ville belaste os både økonomisk og sportsligt, blot fordi han ikke vil pendle mellem København og Stockholm i et års tid for kærlighedens skyld (hvis det er det, som reelt er på spil). Jeg er skuffet over, at der tilsyneladende ikke er mere gentlemanship fra Eriks side i forhold til en klub, hvor han er blomstret, har fået tillid og er blevet belønnet økonomisk tilmed.

    En anden løsning kunne jo være, at han i det mindste spillede næste sæson i København, mod at han fik lov til at skifte til en Stockholm-klub næste sommer for 0 kr. (+ videresalgsklausul på 50 pct for en god ordens skyld). Så ville vi ikke være handicappede sportsligt, men kun økonomisk i form af den transfersum, vi ikke ville få næste sommer.
    Lige nu ligner det, at vi både må indkassere et økonomisk tab, men ikke mindst også et markant sportsligt tab, fordi vi skal lave en uventet udskiftning i et i forvejen meget usikkert midterforsvar. Det er mildest talt en møgsituation, som gør, at det er svært at finde den helt store sympati for Erik lige i øjeblikket.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #968
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-sammy-skytte/

    On another note, så har FCM tidligere i dag købt en forsvarsspiller og udlejet ham, og nu ligner det, at de også henter Samir Skytte i SIF og udlejer ham. Jeg hader at skrive det, men jeg synes deres strategi er ret så spændende, og nu mangler det vel bare, at de også henter Dreyer i Esbjerg og lejer ham ud et år.

    Hader endnu mere at skrive det, men føler lige nu, at både FCM og BØF er foran på transferområdet.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #969
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Både FCM og BØF er helt sikkert foran på transfermarkedet.

    Der er virkelig virkelig stille omkring os. Gad vide om ståle tror så meget på den nuværende trup at han ikke mener den skal forstærkes?
    Er der noget intern uro i klubben, som vi ikke kender til? Man har altid gerne ville have truppen på plads så hurtigt som muligt.

    Lige pt. virker det som om vi er totalt handlingslammede, men FCM og BØF bare køber spillere på samlebånd.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #970
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Både FCM og BØF er helt sikkert foran på transfermarkedet.

    Der er virkelig virkelig stille omkring os. Gad vide om ståle tror så meget på den nuværende trup at han ikke mener den skal forstærkes?
    Er der noget intern uro i klubben, som vi ikke kender til? Man har altid gerne ville have truppen på plads så hurtigt som muligt.

    Lige pt. virker det som om vi er totalt handlingslammede, men FCM og BØF bare køber spillere på samlebånd.
    Ståle skal vel lige scout spillere samt sikre sig de ikke passer ind i hans taktik

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #971
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis han gør et lige så godt arbejde som med Gregus, Matic, Pavlovic osv, så har vi fandme en sløj sæson i vente.

  20. #972
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Hvis han gør et lige så godt arbejde som med Gregus, Matic, Pavlovic osv, så har vi fandme en sløj sæson i vente.
    Forventer nu ikke en sæson fuld af festfyrværkeri, tror vi skal være glade for hvad end placering vi kan hive mellem 6 & 3.

    Men ja der er meget sløvt på transfer fronten, men igen der er ikke råd til nogen fejl denne gang.

  21. #973
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg tror ikke, folk synes det er i orden "blot fordi det omhandler fodbold, og ikke et job i Meryl Lynch eller lign." - de (og) jeg synes, det er i orden, også hvis det var i Meryl Lynch - faktisk for mit vedkommende endnu mere i orden.
    Jamen så må jeg spørge, hvad er målet for virksomheden FC. København? Hvor går grænsen? Skal vi så lade Santander gå, såfremt hans klub betaler hans sign-on fee og resterende løn, blot fordi han ud fra et personligt perspektiv hellere vil spille fodbold på ferieøen Mallorca?


  22. #974
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jamen så må jeg spørge, hvad er målet for virksomheden FC. København? Hvor går grænsen? Skal vi så lade Santander gå, såfremt hans klub betaler hans sign-on fee og resterende løn, blot fordi han ud fra et personligt perspektiv hellere vil spille fodbold på ferieøen Mallorca?
    Præcis.. Udover at det handler om at vi selvfølgelig skal tænke på os selv som en forretning der skal løbe rundt på den korte bane, så handler det jo også om at vi er nødt til at sende en eller anden form for signal om, at det altså ikke er et socialkontor vi driver.. Når man skriver en kontrakt med os, så forpligter den, og det gælder selvfølgelig begge veje.. Hvis vi bare giver afkald på Erik nu uden at blive kompenseret ordentligt, hvad så næste gang en spiller vil væk? Det handler altså i høj grad også om, at denne sag i en eller anden form vil danne præcedens for fremtiden.. Det er klart, at var der tale om at Erik ville hjem til et sygt barn eller lignende, så måtte vi finde en løsning for manden, meeeen, der er vi slet ikke henne her..

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #975
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Både FCM og BØF er helt sikkert foran på transfermarkedet.

    Der er virkelig virkelig stille omkring os. Gad vide om ståle tror så meget på den nuværende trup at han ikke mener den skal forstærkes?
    Er der noget intern uro i klubben, som vi ikke kender til? Man har altid gerne ville have truppen på plads så hurtigt som muligt.

    Lige pt. virker det som om vi er totalt handlingslammede, men FCM og BØF bare køber spillere på samlebånd.
    Jeg tror nu mere det hænger sammen med at vi sigter højt denne gang.. De seneste sommervinduer har de fleste transfers været tidligt på plads, men hvor mange af dem har været en succes? Jeg synes også det er mega træls at der ingen rygter er, men jeg er helt sikker på at vi henter mindst en stor offensiv profil mere og måske også en defensiv når/hvis Erik forlader os..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •