Side 66 af 145 FørsteFørste ... 16566364656667686976116 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tror nu mere det hænger sammen med at vi sigter højt denne gang.. De seneste sommervinduer har de fleste transfers været tidligt på plads, men hvor mange af dem har været en succes? Jeg synes også det er mega træls at der ingen rygter er, men jeg er helt sikker på at vi henter mindst en stor offensiv profil mere og måske også en defensiv når/hvis Erik forlader os..

    Jeg håber virkelig du har ret!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #977
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018


  4. #978
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ifølge Bold krævede vi 9 mio., men har sidenhen sænket det til 6 mio. kr. Hold da kæft. Når man tager i betragtning at de har solgt deres højreback for 20 mio., så er det godt nok en dårligt handel. Hvis vores sportslige ledelse ikke kan skille tilhørsforhold og forretning, så må de ud. Hvor er vores jyske krejlere når man har brug for dem.

    edit: Ifølge selv samme link, så bliver Erik en af de bedst betalte spillere i Allsvenskan. Det var da utroligt, nu hvor han ingen interesse har i penge og andre materealistiske goder

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #979
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Ifølge Bold krævede vi 9 mio., men har sidenhen sænket det til 6 mio. kr. Hold da kæft. Når man tager i betragtning at de har solgt deres højreback for 20 mio., så er det godt nok en dårligt handel. Hvis vores sportslige ledelse ikke kan skille tilhørsforhold og forretning, så må de ud. Hvor er vores jyske krejlere når man har brug for dem.

    edit: Ifølge selv samme link, så bliver Erik en af de bedst betalte spillere i Allsvenskan. Det var da utroligt, nu hvor han ingen interesse har i penge og andre materealistiske goder
    Jeg har personligt mistet alt for Erik Johansson efter denne her sag. Super uprofessionel opførsel. Gider ikke en gang se hans film om genoptræning.
    Når det er sagt, så skal han væk hurtigt, da vi ikke har glæde af at have en mand i truppen, som ikke ønsker at spille for os. Så væk med ham og videre!

    Men med alle de folk der har forladt os indtil videre, så skal der efterhånden købes en del, hvis vi skal kunne have en god bredde i truppen?

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #980
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    6 mio. er efter min mening for alt lavt. Især hvis det er korrekt, at Erik Johansson bliver en af Allsvenskans bedst betalte. Hvis han vil væk, så må han betale - på den ene eller anden måde. Han skal selvfølgelig ikke hæve en god løn, mens FCK bliver spist af med pebernødder.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #981
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    6 mio. er efter min mening for alt lavt. Især hvis det er korrekt, at Erik Johansson bliver en af Allsvenskans bedst betalte. Hvis han vil væk, så må han betale - på den ene eller anden måde. Han skal selvfølgelig ikke hæve en god løn, mens FCK bliver spist af med pebernødder.
    Var det ikke ca. 50 mio. kr. klubben afviste for ca. et år siden? 6 mio. kr. lyder fuldstændig vanvittigt. Såfremt han bliver Djurgården spiller, håber jeg det bliver med en masse forskellige klausuler, i forhold til hvor godt klubben klarer sig i den svenske liga og evt. europæisk bold, samt ikke mindst, hvis Erik skulle få nogle gode idéer i forhold til et nyt eventyr.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #982
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Både FCM og BØF er helt sikkert foran på transfermarkedet.

    Der er virkelig virkelig stille omkring os. Gad vide om ståle tror så meget på den nuværende trup at han ikke mener den skal forstærkes?
    Er der noget intern uro i klubben, som vi ikke kender til? Man har altid gerne ville have truppen på plads så hurtigt som muligt.

    Lige pt. virker det som om vi er totalt handlingslammede, men FCM og BØF bare køber spillere på samlebånd.
    Fordi man er foran hvis man køber mange spillere? Forstår ikke den logik.

    Tages i mente bør dog:

    1. Vi har en hel anden struktur end de 2 andre hold.
    Hvor vi har et par rigmænd der kun er i klubben for at tjene penge, har bøf en ærkefan som ejer og FCM en fodbold romantiker der åbenbart har fundet glæde i at se en udenlandsk klub vinde mesterskaber.

    2. Hvor vi kører med et fast budget, har bøf en teoretisk fantasilion at bruge af.
    Fcm har lige lavet det vilde salg, og ligger derfor også inde med en masse penge. De har dog ikke rigtig den store forretning på heden, og vælger derfor at investere i fremtiden. Noget det kan gå godt og kan gå galt.

    3. Vi er stadig, på trods af sidst års lorte sæson rigtig godt besat på de fleste pladser, med spillere der hiver en pæn hyre. Falk, skov, fischer og santander bør være mere end nok til at få de fleste suppe klubber til at savle af misundelse. Vi har 2 af Danmarks bedste backs, og en ganske fin svensker. Vi har 2 gode målmænd, vi har en pæn flok unge talenter.

    4. Fck's strategi er, om det går godt eller ej, at købe fra en hylde højere end hvad vi ser bøf og til dels fcm gøre. Vi ønsker spillere der kan præstere på europæisk niveau fra dag et. Ikke spillere der måske om et år eller 2 kan gøre sig gældende.

    Derfor tror jeg ikke ståle ønsker at bruge af sit stramme budget på at købe talenter. Dem har vi forhåbentlig allerede i klubben. Han vil ha' en klasse CB, måske en ny midtbane, og evt. En ekstra back. Det er vel ca. det som holdet, på papiret mangler. Og måske en ekstra angriber.

    Nu er det så CV reglen kommer i spil, hvis man vil ha' en spiller som Bjelland. Han fortrækker udlandet. Hvis vi vil ha ham, så kræver det vi venter til han opdager vi er bedste mulighed.

    Vi er lidt som den tykke trunte på diskoteket, der absolut vil score ham den smukke fotomodel. Når klokken bliver 04:37 og han opdager at han har drukket for meget og alle de søde tøser er smuttet, så kan vi være heldige at få et put. Og ellers kan vi jo altid ringe til Pape og spørge om han skal lave noget de næste par år.

    Alternativt er at spørge de unge drenge fra Østeuropa der har stået i et mørkt hjørne hele aften, ved hjælp af fingersprog og en tyk tegnebog om det har lyst til at danse, men der ved vi at det er hit n miss.. Noget vi har brændt nallerne på før.
    Det er virkelig ikke nemt at være fck på 1 transfermarkedet.

    Men please, fordi bøf har hentet et par billige spillere og fcm har investeret i nogen unge drenge, gør os ikke sat af på nogen måde..
    Sidst redigeret af Ailton : 12.06.18 kl. 23:56 Årsag: Er lidt fuld
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  13. #983
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Fordi man er foran hvis man køber mange spillere? Forstår ikke den logik.

    Tages i mente bør dog:

    1. Vi har en hel anden struktur end de 2 andre hold.
    Hvor vi har et par rigmænd der kun er i klubben for at tjene penge, har bøf en ærkefan som ejer og FCM en fodbold romantiker der åbenbart har fundet glæde i at se en udenlandsk klub vinde mesterskaber.

    2. Hvor vi kører med et fast budget, har bøf en teoretisk fantasilion at bruge af.
    Fcm har lige lavet det vilde salg, og ligger derfor også inde med en masse penge. De har dog ikke rigtig den store forretning på heden, og vælger derfor at investere i fremtiden. Noget det kan gå godt og kan gå galt.

    3. Vi er stadig, på trods af sidst års lorte sæson rigtig godt besat på de fleste pladser, med spillere der hiver en pæn hyre. Falk, skov, fischer og santander bør være mere end nok til at få de fleste suppe klubber til at savle af misundelse. Vi har 2 af Danmarks bedste backs, og en ganske fin svensker. Vi har 2 gode målmænd, vi har en pæn flok unge talenter.

    4. Fck's strategi er, om det går godt eller ej, at købe fra en hylde højere end hvad vi ser bøf og til dels fcm gøre. Vi ønsker spillere der kan præstere på europæisk niveau fra dag et. Ikke spillere der måske om et år eller 2 kan gøre sig gældende.

    Derfor tror jeg ikke ståle ønsker at bruge af sit stramme budget på at købe talenter. Dem har vi forhåbentlig allerede i klubben. Han vil ha' en klasse CB, måske en ny midtbane, og evt. En ekstra back. Det er vel ca. det som holdet, på papiret mangler. Og måske en ekstra angriber.

    Nu er det så CV reglen kommer i spil, hvis man vil ha' en spiller som Bjelland. Han fortrækker udlandet. Hvis vi vil ha ham, så kræver det vi venter til han opdager vi er bedste mulighed.

    Vi er lidt som den tykke trunte på diskoteket, der absolut vil score ham den smukke fotomodel. Når klokken bliver 04:37 og han opdager at han har drukket for meget og alle de søde tøser er smuttet, så kan vi være heldige at få et put. Og ellers kan vi jo altid ringe til Pape og spørge om han skal lave noget de næste par år.

    Alternativt er at spørge de unge drenge fra Østeuropa der har stået i et mørkt hjørne hele aften, ved hjælp af fingersprog og en tyk tegnebog om det har lyst til at danse, men der ved vi at det er hit n miss.. Noget vi har brændt nallerne på før.
    Det er virkelig ikke nemt at være fck på 1 transfermarkedet.

    Men please, fordi bøf har hentet et par billige spillere og fcm har investeret i nogen unge drenge, gør os ikke sat af på nogen måde..
    Tror nu ikke man skal undervurdere det at have truppen på plads, samt de spillere hhv., bøf og fcm har hentet.
    Det er tilpas arrogant, alt taget betragtning af den lorte sæson vi lige har været igennem.

    FCM og bøfs fordel, er jo de har et ret klart koncept om hvordan de ønsker at spille.
    Hvor vi alle ved, det tager min., 1½ år at forstå hvordan FCK spiller samt falde til derinde i Parken åbenbart.
    Hvad det skyldes, ved jeg ikke. Måske fordi vi spillere en form for fodbold spil ingen andre praktiserer derude i Europa.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #984
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg forstår heller ikke helt panikken over de indkøb vores konkurrenter laver. Brøndby erstatter spillere med nye til samme position. Indtil videre er det ikke nødvendigvis bedre spillere de henter end de har solgt. Selvom de på venstre back er bedre i bredden hvos de også henter Jung.
    FCM er status quo plus en offensiv tysker, der individuelt ser rigtig spændende ud. At de leger mini Chealsea og køber diverse tosser og smider dem rundt til mindre klubber skræmmer mig ikke rigtigt... Sammy Skytte, en random canadier og Okusun?

    Jeg tænker, at vi gerne skal have hentet nogle spillere der kan starte op med resten efter ferien, men lige nu er det jo lige meget hvor deres spillerlicens ligger.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #985
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tror nu ikke man skal undervurdere det at have truppen på plads, samt de spillere hhv., bøf og fcm har hentet.
    Det er tilpas arrogant, alt taget betragtning af den lorte sæson vi lige har været igennem.
    Jeg tror du har helt ret. Til gengæld vil jeg gøre opmærksom på det scenarie, vi som FCK-fans ikke ønsker at tro på, nemlig at vores trup formentlig også er meget tæt på at være på plads.
    Ståle har sagt, at vi nok henter 1-2 spillere i dette vindue. Det var inden købet af Papa G og efter Erik havde meldt sin exit til Ståle (ikke i medierne). Tæller Papa G med i det regnestykke, så kan vi altså forvente 0-1 spillere mere (jeg tror på 1 offensiv) og ikke andet.

    Så kan vi være nok så bekymrende over kvaliteten af truppen, men at den ikke er tidlig nok på plads, skal vi måske ikke bekymre os så meget over. For det er den med al sandsynlighed stort set.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #986
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg forstår heller ikke helt panikken over de indkøb vores konkurrenter laver. Brøndby erstatter spillere med nye til samme position. Indtil videre er det ikke nødvendigvis bedre spillere de henter end de har solgt. Selvom de på venstre back er bedre i bredden hvos de også henter Jung.
    FCM er status quo plus en offensiv tysker, der individuelt ser rigtig spændende ud. At de leger mini Chealsea og køber diverse tosser og smider dem rundt til mindre klubber skræmmer mig ikke rigtigt... Sammy Skytte, en random canadier og Okusun?

    Jeg tænker, at vi gerne skal have hentet nogle spillere der kan starte op med resten efter ferien, men lige nu er det jo lige meget hvor deres spillerlicens ligger.
    Det ligner utroligt meget udtalelser fra Sidelinien for et år siden. Der skraldgrinede vi alle af BIFs indkøb af Fisker og leje af Halimi osv osv, imens vi hentede etablerede stjerner som Luftner og Pieros. Og så viste det sig sørme, at vores nye indkøb med gigantisk potentiale ikke fungerede på et hold uden rygrad, imens BIFs indkøb af mere rugbrødsspillere passede glimrende ind i den tyske maskine i superligaen.

    Lad os nu lige se. F.eks. er Okusun som tidligere diskuteret ekstrem spændende. Jeg har selv argumentere for, at han ikke ville passe her, men at han ville være et typisk FCM indkøb. Det kan blive en vild succes til en meget lille pris. 3 mio for at tage chancen med en spiller med spidskompetencer af international klasse er bare vanvittigt billigt. Flopper han, så står der sikkert en engelsk 1. div klub klar med det dobbelte beløb. Flopper han ikke, så bliver det ubehageligt.

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #987
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Okosun til FCM er decideret ulækkert. Han er perfekt for dem, og jeg vil stadig gerne have ham som tagetman når Santander igen bliver skadet. Ellers ville han være det perfekte freakshow at sætte ind for Falk i europæiske kampe, hvis vi dropper finesse og bosser dem på fysik.

    Anyway.... Okosun til FCM er decideret ulækkert.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #988
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det ligner utroligt meget udtalelser fra Sidelinien for et år siden. Der skraldgrinede vi alle af BIFs indkøb af Fisker og leje af Halimi osv osv, imens vi hentede etablerede stjerner som Luftner og Pieros. Og så viste det sig sørme, at vores nye indkøb med gigantisk potentiale ikke fungerede på et hold uden rygrad, imens BIFs indkøb af mere rugbrødsspillere passede glimrende ind i den tyske maskine i superligaen.

    Lad os nu lige se. F.eks. er Okusun som tidligere diskuteret ekstrem spændende. Jeg har selv argumentere for, at han ikke ville passe her, men at han ville være et typisk FCM indkøb. Det kan blive en vild succes til en meget lille pris. 3 mio for at tage chancen med en spiller med spidskompetencer af international klasse er bare vanvittigt billigt. Flopper han, så står der sikkert en engelsk 1. div klub klar med det dobbelte beløb. Flopper han ikke, så bliver det ubehageligt.
    Well, nu brugte jeg sidste sommer på at mene Luftner var et sats Zanka erstatning og Pieros fejlcastet som Cornelius erstatning så lige på den har jeg ryggen fri. Jeg siger ikke, at det er dårlige spillere - og de kan sikkert også blive en succes for dem. Men er vi i en virkelighed, hvor indkøb af tyske reserve målmænd og måske Simon Okosun kan få os til at ryste - så står jeg uden for den virkelighed.

    Bevares, FCM ser stærkere ud end os lige nu og Brøndby bliver svære at hente, men det baserer jeg mere på de tæskede os sidste år end deres transfervindue denne sommer.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #989
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror du har helt ret. Til gengæld vil jeg gøre opmærksom på det scenarie, vi som FCK-fans ikke ønsker at tro på, nemlig at vores trup formentlig også er meget tæt på at være på plads.
    Ståle har sagt, at vi nok henter 1-2 spillere i dette vindue. Det var inden købet af Papa G og efter Erik havde meldt sin exit til Ståle (ikke i medierne). Tæller Papa G med i det regnestykke, så kan vi altså forvente 0-1 spillere mere (jeg tror på 1 offensiv) og ikke andet.

    Så kan vi være nok så bekymrende over kvaliteten af truppen, men at den ikke er tidlig nok på plads, skal vi måske ikke bekymre os så meget over. For det er den med al sandsynlighed stort set.
    Det her er et langt større faresignal, end de indkøb vores konkurrenter laver. Hvis Ståle i ramme alvor mener vi har en balanceret trup der kan ende i Europa og vinde det danske mesterskab, hvis bare vi henter en offensiv profil mere.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #990
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det her er et langt større faresignal, end de indkøb vores konkurrenter laver. Hvis Ståle i ramme alvor mener vi har en balanceret trup der kan ende i Europa og vinde det danske mesterskab, hvis bare vi henter en offensiv profil mere.
    Nu må vi se, jeg kan tage fejl.

    Og så ved vi vel ikke, om Ståle reelt mener dette, eller om der bare ikke er penge til mere i budgettet.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •