Side 67 af 145 FørsteFørste ... 17576465666768697077117 ... SidsteSidste
Viser resultater 991 til 1,005 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #991
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu må vi se, jeg kan tage fejl.

    Og så ved vi vel ikke, om Ståle reelt mener dette, eller om der bare ikke er penge til mere i budgettet.
    Det du skriver stemmer overens med min opfattelse af det Ståle har udtalt det sidste halve år. Og der er "desværre" ret stor overensstemmelse mellem det han siger og gør. I ren Wenger stil skal han nok proklamere at Ankersen, Keita og Santander bliver som nye signings.

  2. #992
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Helt enig. At panikke fordi vores konkurrenter handler reserver i 2. bundesliga og semiprofiler i superligaen er helt uden for proportioner. Tænk et ramaskrig der havde lydt herinde hvis vi havde hentet Skytte, Swupper eller en gammel kroat der er fundet for let til den saudi arabiske liga.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #993
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    ...af det Ståle har udtalt det sidste halve år. Og der er "desværre" ret stor overensstemmelse mellem det han siger og gør.
    Dette er jeg slet ikke enig i. Historikken viser jo noget andet. Ståle har før udtalt sig på denne måde, hvorefter der kom flere nye til og spillere blev solgt o.a. I min optik er det en form for forhandlingskommunikation. Der er jo absolut ingen grund til at gå ud og meddele omverdenen, at FCK mangler x antal spillere, for så ryger prisen jo nok i vejret.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #994
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det du skriver stemmer overens med min opfattelse af det Ståle har udtalt det sidste halve år. Og der er "desværre" ret stor overensstemmelse mellem det han siger og gør. I ren Wenger stil skal han nok proklamere at Ankersen, Keita og Santander bliver som nye signings.
    Jo jo, men inden vi nu også korsfæster ham for dette, så ved vi jo ikke hvad han reelt står med af økonomiske muligheder. Jeg tror de fleste var enige om, at Wenger havde flere penge end han brugte, men at han foretrak discount. Jeg har meget svært ved at se, at Ståle befinder sig i den position. Jeg tror han burger tæt på hver en krone, der er at gøre godt med. Han ved jo godt, at det er hans eftermægle der står på spil i kommende sæson.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #995
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Helt enig. At panikke fordi vores konkurrenter handler reserver i 2. bundesliga og semiprofiler i superligaen er helt uden for proportioner. Tænk et ramaskrig der havde lydt herinde hvis vi havde hentet Skytte, Swupper eller en gammel kroat der er fundet for let til den saudi arabiske liga.

    Ja og nej. Svaberen fra Tyskland var trods alt 2. målmand i Hoffenheim (ret mig endelig hvis jeg tager fejl), som blev nr. 3 i Bundesligaen sidste sæson. Det er egentlig et køb jeg godt kan se ideen med.

    Købet af Skytte er med garanti en forholdsvis billig chance at tage, at han så dertil indgår i en handel af Okosun, som jeg personligt synes er en interessant spiller (til 3 mio) giver også god mening.

    Vi tuder ofte herinde over, at vi ikke kan få fat i spillere fra Nordsjælland, men måske vi skulle se på andre klubber end Farum. Sanneh var der mange der skreg om herinde, og FCM købte ham for 1,5 mio. kr. Han var derefter med til at vinde guld, og er nu rygtet til flere store klubber. I stedet valgte vi at gå efter Vavro (som ikke rigtigt blev live-scoutet) og Luftner som havde en enkelt god sæson i Slavia Prag.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #996
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Vi tuder ofte herinde over, at vi ikke kan få fat i spillere fra Nordsjælland, men måske vi skulle se på andre klubber end Farum.
    Vi har vist så sent som i vinters hentet en spiller i en anden superligaklub end Farum :-)

  11. #997
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har vist så sent som i vinters hentet en spiller i en anden superligaklub end Farum :-)
    Jamen det er vel også positivt. Spørgsmålet er om det så er den rigtige spiller. Jeg er i tvivl :)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #998
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Ja og nej. Svaberen fra Tyskland var trods alt 2. målmand i Hoffenheim (ret mig endelig hvis jeg tager fejl), som blev nr. 3 i Bundesligaen sidste sæson. Det er egentlig et køb jeg godt kan se ideen med.
    .
    Jeg retter dig gerne, for det er noget vås ;-)

    Marvin Schwäbe har ikke spillet én eneste kamp for Hoffenheim. De seneste tre sæsoner har han været udlejet til klubber i de lavere tyske rækker, og han var nok nærmere fjerde- eller femtevalg i Hoffenheim. Reelt set har han kun været en del af Hoffenheims førstehold i én sæson siden 2014, hvor han blev rykket op fra deres andethold.

  14. #999
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Jeg retter dig gerne, for det er noget vås ;-)

    Marvin Schwäbe har ikke spillet én eneste kamp for Hoffenheim. De seneste tre sæsoner har han været udlejet til klubber i de lavere tyske rækker, og han var nok nærmere fjerde- eller femtevalg i Hoffenheim. Reelt set har han kun været en del af Hoffenheims førstehold i én sæson siden 2014, hvor han blev rykket op fra deres andethold.
    Uden at jeg kender manden overhovedet, så har han trods alt spillet fast i 2. Bundensligaen for Dynamo Dresden, som forøvrigt endte som nr 5 og havde knap 30.000 tilskuere i snit til kampene. Så mon ikke, at det er en ganske fornuftig keeper, de har hentet. Derudover har han spillet 4 U21 landskampe. Jeg ved ikke, om det er helt fair at karakterisere ham som 4. eller 5. valg. Måske har du ret (jeg kender ham som sagt ikke), men et mere realistisk scenarie/billedet er måske, at han enten var et talent der skulle have spilletid, eller han er for god til at sidde på bænken i Hoffenheim.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1000
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Jeg retter dig gerne, for det er noget vås ;-)

    Marvin Schwäbe har ikke spillet én eneste kamp for Hoffenheim. De seneste tre sæsoner har han været udlejet til klubber i de lavere tyske rækker, og han var nok nærmere fjerde- eller femtevalg i Hoffenheim. Reelt set har han kun været en del af Hoffenheims førstehold i én sæson siden 2014, hvor han blev rykket op fra deres andethold.
    Bukker mig i støvet. Så kan jeg heller ikke forstå Zornigers, eller skal vi bare kalde ham Coach, disposition på dette område :-)

  17. #1001
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    ...eller skal vi bare kalde ham Coach...
    Nej... Nej, det skal vi ikke....
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar


  18. #1002
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Uden at jeg kender manden overhovedet, så har han trods alt spillet fast i 2. Bundensligaen for Dynamo Dresden, som forøvrigt endte som nr 5 og havde knap 30.000 tilskuere i snit til kampene. Så mon ikke, at det er en ganske fornuftig keeper, de har hentet. Derudover har han spillet 4 U21 landskampe. Jeg ved ikke, om det er helt fair at karakterisere ham som 4. eller 5. valg. Måske har du ret (jeg kender ham som sagt ikke), men et mere realistisk scenarie/billedet er måske, at han enten var et talent der skulle have spilletid, eller han er for god til at sidde på bænken i Hoffenheim.
    Ingen kender reelt hans niveau og han kan i mine øjne ligeså godt blive en succes, som en fungerende fiasko. BiF har været dygtige til at hente talentfulde målmænd, nu må vi se hvad det bliver til denne gang. FCK hentede en belgisk målmand, der var et større talent end Courtois fra Chelsea.... jeg håber på samme succes hos de pisgule. Vi har på det seneste forsøgt at hente vores nye spillere i god tid - uden synderlig succes, måske er det bedre at få spillerne ind senere, hvis vi så tilgengæld får bedre kvalitet.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1003
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Nej... Nej, det skal vi ikke....
    Håber du fangede ironien :D

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1004
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ingen kender reelt hans niveau og han kan i mine øjne ligeså godt blive en succes, som en fungerende fiasko. BiF har været dygtige til at hente talentfulde målmænd, nu må vi se hvad det bliver til denne gang.
    Det kan selvfølgelig være svært at forudsige, men man må gå ud fra, at BIF har en ide om hans niveau. Han kommer jo ikke fra bænken et sted, men fra fast spilletid i en liga (mindst?) på niveau med den danske med mange flere tilskuere, så umiddelbart ser jeg ham ikke som et stort gamble.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1005
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...in-olsen-i-fck

    Lidt tyndt rygte men AS Roma er lune på Robin hvis de sælger deres keeper.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •