Side 69 af 145 FørsteFørste ... 19596667686970717279119 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,035 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1021
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det vil da ikke undre nogen, hvis Liverpool køber endnu en svag målmand, men afsted med ham. 250M DKK - mindst.
    Altså vi sælger en mand som står fast på det Svenske landshold og har både CL og EL erfaring.. Han skal enten erstatte Allisson, der koster 500 mio+ eller være et alternativ til Oblak der koster i omegnen af 700 mio.. Jeg kan ikke se hvordan vi skulle kunne sælge Robin for mindre end 350 mio... Så er der også råd til at sende Erik hjem til Sverige for 6 mio OG finde en fuldgod erstatning..

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1022
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså vi sælger en mand som står fast på det Svenske landshold og har både CL og EL erfaring.. Han skal enten erstatte Allisson, der koster 500 mio+ eller være et alternativ til Oblak der koster i omegnen af 700 mio.. Jeg kan ikke se hvordan vi skulle kunne sælge Robin for mindre end 350 mio... Så er der også råd til at sende Erik hjem til Sverige for 6 mio OG finde en fuldgod erstatning..
    Hvis Ståle formår at sælge Robin for 250-350 mil så er alt tilgivet. Så er han med afstand den største og bedste krejler i hele verden....


  4. #1023
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvis Ståle formår at sælge Robin for 250-350 mil så er alt tilgivet. Så er han med afstand den største og bedste krejler i hele verden....
    Hvis vi ønskede krejlere, der kan sælge til overpris, havde vi beholdt CV.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. #1024
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså vi sælger en mand som står fast på det Svenske landshold og har både CL og EL erfaring.. Han skal enten erstatte Allisson, der koster 500 mio+ eller være et alternativ til Oblak der koster i omegnen af 700 mio.. Jeg kan ikke se hvordan vi skulle kunne sælge Robin for mindre end 350 mio... Så er der også råd til at sende Erik hjem til Sverige for 6 mio OG finde en fuldgod erstatning..
    Jeg er med på, at ovenstående er skrevet med et glimt i øjet, men jeg er ganske tilfreds, hvis vi kan få 25 mio for Robin. Og hvad I al verden Liverpool skulle kunne bruge ham til, har jeg meget svært ved at se
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar


  6. #1025
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kongesalg, mesterskab, ganske hæderlige indkøb og lidt flere kongesalg...

    De gør det irriterende godt i prole-byen...

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enager/7198259

    Det er sgu efterhånden lidt svært at argumentere imod, at deres gøren og laden fremstår mere elegant end vores. Sorry.

    Zan


  7. #1026
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Jeg er med på, at ovenstående er skrevet med et glimt i øjet, men jeg er ganske tilfreds, hvis vi kan få 25 mio for Robin. Og hvad I al verden Liverpool skulle kunne bruge ham til, har jeg meget svært ved at se
    Det er stensikkert en and. Robin ryger snarere for en halv million euro til en eller anden sekundaklub i Holland eller Tyskland eller Frankrig.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1027
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kongesalg, mesterskab, ganske hæderlige indkøb og lidt flere kongesalg...

    De gør det irriterende godt i prole-byen...

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enager/7198259

    Det er sgu efterhånden lidt svært at argumentere imod, at deres gøren og laden fremstår mere elegant end vores. Sorry.

    Zan
    Man må håbe, at der snart sker noget på vores egen front. Vi har lige nu en dårligere trup - både på bredde og spillere ift. for blot 4 uger side. Om denne i forvejen havde niveau eller var bred nok kan man så også diskutere.

    Vi spiller første kamp i EL 12. juli, altså en måned minus tre dage.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1028
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kongesalg, mesterskab, ganske hæderlige indkøb og lidt flere kongesalg...

    De gør det irriterende godt i prole-byen...

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enager/7198259

    Det er sgu efterhånden lidt svært at argumentere imod, at deres gøren og laden fremstår mere elegant end vores. Sorry.

    Zan
    Det er sgu lidt svært at sammenligne. Kigger man på det sidste kalenderår, så har du da ret. Nogle vanvittige salg (især Sørloth er helt absurd), et DM og et par virkelig gode indkøb. Men igen, så var det jo kun en total BIF-nedsmeltning som gjorde, at de ikke reelt solgte guldet i vinters. Kigger man lidt dybere og måske over lidt længere tid, så har de jo også haft adskillige vildskud på transfersiden bl.a. også flere østspillere som os, en meget dyr hollænder (som vel ikke ligefrem er håndteret elegant) osv. Ligesom vi jo også har haft vanvittige salg af talenter (gerne med medfølgende kritik herinde), som FCM nu laver med Andreas Poulsen.

    De har da bestemt også være fremme i skoene i dette vindue. Hvor gode deres indkøb er, det må tiden vise. De (f.eks. Okosun) kan sagtens blive virkelig gode, men det er jo ikke spillere som man ligefrem drømte om til FCK.

    Hvor smerteligt det er at sige, så synes jeg egentlig at BIFs handler og ageren på transfermarkedet de sidste 1-2 sæsoner har været bedre end både FCKs og FCMs. I hvert fald målt på, hvor meget man har rykket sig kvalitetsmæssigt. Her er hentet flere spillere med stor stor kvalitet til ret små penge, naturligvis med det forbehold at man aldrig rigtig kan stole på Onkel Jans måde at regne og betale på. Mon ikke salgene også nok på et tidspunkt skal følge med.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1029
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kongesalg, mesterskab, ganske hæderlige indkøb og lidt flere kongesalg...

    De gør det irriterende godt i prole-byen...

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enager/7198259

    Det er sgu efterhånden lidt svært at argumentere imod, at deres gøren og laden fremstår mere elegant end vores. Sorry.

    Zan
    Det kan være at det hjælper lidt (kortsigtet) på deres elendige forretning. Jeg er sgu ikke særlig imponeret af dem.
    https://www.dr.dk/nyheder/penge/supe...t-regnskabsaar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1030
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Uanset hvordan man anskuer de andre klubbers ageren på transfermarkedet og/eller vores egen udvikling i foråret, så vil jeg mene, at det er næsten evident, at vi har behov for tilførsel af nye spillere både i bredde og til start 11’er.

    Vi har siden nytår haft en afgang på 8 markspillere og fået tilført 3 spillere. Vi har en trup hvor kun 15 markspillere har rimelig superliga/international erfaring og så er der positioner, hvor vi efter min mening har nogle åbenlyse udfordringer, hvis vi skal vinde DM og komme i gruppespil.

    Forsvaret er på et helt andet niveau nu end for et år siden. Maj 2017 havde vi kun landsholdspillere på alle fem positioner inkl. målmand (Erik havde selv meldt fra). I dag har vi Lüftner, hvis han stadig kan fastholde sin plads i Tjekkiet. I en situation hvor jeg mener, at vi skulle have solgt Lüftner eller Vavro og købt en kvalitetsforsvarer på skandinavisk landsholdsniveau, så sælger vi i stedet for vores bedste midterforsvarer og køber en 27 årig spiller, der ikke kan kvalificere sig til den svenske landsholdstrup.

    Vi sælger Robin (planlagt) og henter en finsk målmand, som ikke har bevist sig på samme niveau. Så både i bredden og på kvaliteten er vi nu ringere stillet, end da sæsonen sluttede.

    I foråret præsterede vi 1,4 point i gennemsnit i mesterskabsspillet og samlet i foråret 1,7 point. Det er alt for lavt ift. at kunne spille en rolle i DM. Men resultatet afspejler meget godt præstationerne i kampene. Der kan altid diskuteres for og imod enkeltsituationer og enkelt kampe, men i en samlet vurdering af præstationen, mener jeg, at det er en rimelig afspejling. Jeg kan følge dem, der mener, at vi har forbedret vores spil, dog mener jeg kun, at det er dele spillet af spillet, der har fået et løft. Andre dele af spillet sidder uhjælpelig fast med samme udfordringer og på samme lave niveau. Det gælder både nogle holdmæssige sammenhænge og enkelt-spillere.

    Ved siden af Santander mangler vi en rigtig kvalitetsangriber. Pieros mangler niveauet – han scorede 14 mål, heraf kun tre rene mål mod topholdene. Han har en enorm kompetence i at placere sig godt i feltet, men afslutningskvaliteten er meget lav. I spillet ude på banen har han alt for få kompetencer ift. sine modspillere og falder derfor ofte ud, selvom jeg synes, at han som regel forsøger sig med en hæderlig arbejdsindsats.

    Så uanset hvordan de andre agerer på markedet, så mener jeg, at vi med udråbstegn har behov for også selv at agere – forsvaret er helt utilstrækkeligt. Jeg synes, at det i vores situation kan være lidt frustrerende at se, at de andre klubber er i stand til både at have en strategi og handlingsplan, som de agerer på, mens vi endnu kun har ageret marginalt ift. ambitioner og trupmæssige udfordringer. Jeg krydser fingere og holder vejret.
    Goldbæks Højrefod


  16. #1031
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tror faktisk Sotirous brænder igennem i år. Jeg har altid haft fidus til ham, ha. Har faktisk scoret ganske mange mål og kender nu klubben og konceptet bedre.

    Der er ingen tvivl om, at han stadig kan forbedre sig meget, men det er også normalt nu, at vi ser spillere rykke sig rigtig meget og det må gerne være hans tur

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1032
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tror faktisk Sotirous brænder igennem i år.
    Det må man i hvert fald sige, han har gjort i foråret. Trist hvis det fortsætter efter sommerferien.

  19. #1033
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Uanset hvordan man anskuer de andre klubbers ageren på transfermarkedet og/eller vores egen udvikling i foråret, så vil jeg mene, at det er næsten evident, at vi har behov for tilførsel af nye spillere både i bredde og til start 11’er.

    Vi har siden nytår haft en afgang på 8 markspillere og fået tilført 3 spillere. Vi har en trup hvor kun 15 markspillere har rimelig superliga/international erfaring og så er der positioner, hvor vi efter min mening har nogle åbenlyse udfordringer, hvis vi skal vinde DM og komme i gruppespil.

    Forsvaret er på et helt andet niveau nu end for et år siden. Maj 2017 havde vi kun landsholdspillere på alle fem positioner inkl. målmand (Erik havde selv meldt fra). I dag har vi Lüftner, hvis han stadig kan fastholde sin plads i Tjekkiet. I en situation hvor jeg mener, at vi skulle have solgt Lüftner eller Vavro og købt en kvalitetsforsvarer på skandinavisk landsholdsniveau, så sælger vi i stedet for vores bedste midterforsvarer og køber en 27 årig spiller, der ikke kan kvalificere sig til den svenske landsholdstrup.

    Vi sælger Robin (planlagt) og henter en finsk målmand, som ikke har bevist sig på samme niveau. Så både i bredden og på kvaliteten er vi nu ringere stillet, end da sæsonen sluttede.

    I foråret præsterede vi 1,4 point i gennemsnit i mesterskabsspillet og samlet i foråret 1,7 point. Det er alt for lavt ift. at kunne spille en rolle i DM. Men resultatet afspejler meget godt præstationerne i kampene. Der kan altid diskuteres for og imod enkeltsituationer og enkelt kampe, men i en samlet vurdering af præstationen, mener jeg, at det er en rimelig afspejling. Jeg kan følge dem, der mener, at vi har forbedret vores spil, dog mener jeg kun, at det er dele spillet af spillet, der har fået et løft. Andre dele af spillet sidder uhjælpelig fast med samme udfordringer og på samme lave niveau. Det gælder både nogle holdmæssige sammenhænge og enkelt-spillere.

    Ved siden af Santander mangler vi en rigtig kvalitetsangriber. Pieros mangler niveauet – han scorede 14 mål, heraf kun tre rene mål mod topholdene. Han har en enorm kompetence i at placere sig godt i feltet, men afslutningskvaliteten er meget lav. I spillet ude på banen har han alt for få kompetencer ift. sine modspillere og falder derfor ofte ud, selvom jeg synes, at han som regel forsøger sig med en hæderlig arbejdsindsats.

    Så uanset hvordan de andre agerer på markedet, så mener jeg, at vi med udråbstegn har behov for også selv at agere – forsvaret er helt utilstrækkeligt. Jeg synes, at det i vores situation kan være lidt frustrerende at se, at de andre klubber er i stand til både at have en strategi og handlingsplan, som de agerer på, mens vi endnu kun har ageret marginalt ift. ambitioner og trupmæssige udfordringer. Jeg krydser fingere og holder vejret.
    Vildt skarpt og præcist formuleret, og jeg kunne ikke være mere enig. Derfor vil jeg også nøjes med kun at tilføje:

    Jeg hørte Mediano's superligaoptakt til den nye sæson, som udkom for et par uger siden. Her peger én af panelets deltagere på, at han ikke ser os genvinde guldet i næste sæson, og årsagen er egentlig lige til: I den seneste sæson havde vi den måske dårligste forsvarsorganisation i FCKs historie. Et utal af fejlplaceringer og mærkværdige aktioner førte til en usikkerhed gennem hele holdet, som betød en række store koks, en usikker sidsteskanse samt latterligt mange mål inkasseret på defensive dødbolde, fordi folk var i vildrede.

    Pointen fra Mediano udsendelsen var i den forlængelse: Offensiven er jo - langt hen ad vejen - skarp nok til at sparke FCK til et dansk mesterskab, men kan FCK transformere den dårligste forsvarsorganisation måske nogensinde til et mesterforsvar på blot en måneds sommerpause?

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1034
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Pointen fra Mediano udsendelsen var i den forlængelse: Offensiven er jo - langt hen ad vejen - skarp nok til at sparke FCK til et dansk mesterskab, men kan FCK transformere den dårligste forsvarsorganisation måske nogensinde til et mesterforsvar på blot en måneds sommerpause?
    Nu skal det ikke forstås sådan, at jeg er tilfreds eller helt rolig. Men ser man på foråret så er organisationen på holdet vel egentlig blevet markant bedre - det er i hvert fald mit indtryk. Antallet af hjerneblødninger især fra Vavro og Luftner har været holdt til et minimum, og det er vel Erik som har stået for forårets 2-3 største kiks. Udover disse har det helt store problem været de defensive dødbolde. Her skal der ske forbedringer - kan vi minimere antal af mål imod på dødbolde, så tror jeg nok at defensiven kan holde. Kan vi ikke, ja så sejler vi videre. Og så er Papa G jo det helt store spørgsmåltegn.

    Som jeg ser det, så har vi to andre helt store problemer, som skal løses:

    1) Bredden. Vi er simpelthen for tynde, og vi har i alt for mange kampe ikke haft en bænk, der kan vende kampe. Det rykker desværre ikke meget at sætte spillere som Pierre, Holse, Wind ind, når vi skal jagte et resultat.

    2) Den centrale midt. Jeg synes stadig, at det er en kæmpe fejl med Falk centralt, Ja spillet flyder flottere og hurtigere, men han er ikke kampafgørende derinde, som han ofte er på en kant. Samtidig har vi igen og igen set, hvordan vi går fysisk ned til sidst med ham derinde. Ståle må finde en anden løsning. Om det skal være en udefra eller en Gregus eller Thomsen, ved jeg ikke. Men det lader ikke til, at han stoler på de to sidstnævnte.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1035
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vildt skarpt og præcist formuleret, og jeg kunne ikke være mere enig. Derfor vil jeg også nøjes med kun at tilføje:

    Jeg hørte Mediano's superligaoptakt til den nye sæson, som udkom for et par uger siden. Her peger én af panelets deltagere på, at han ikke ser os genvinde guldet i næste sæson, og årsagen er egentlig lige til: I den seneste sæson havde vi den måske dårligste forsvarsorganisation i FCKs historie. Et utal af fejlplaceringer og mærkværdige aktioner førte til en usikkerhed gennem hele holdet, som betød en række store koks, en usikker sidsteskanse samt latterligt mange mål inkasseret på defensive dødbolde, fordi folk var i vildrede.

    Pointen fra Mediano udsendelsen var i den forlængelse: Offensiven er jo - langt hen ad vejen - skarp nok til at sparke FCK til et dansk mesterskab, men kan FCK transformere den dårligste forsvarsorganisation måske nogensinde til et mesterforsvar på blot en måneds sommerpause?
    Ser os nu heller ikke vinde mesterskabet den kommende sæson, den ligger mest til FCM eller bøf.
    Dertil har vi på papiret en okay fin trup, men hold fast der er mange mangler både til start 11'eren samt på bænken.

    Iht., vores offensiv, er den fin på papiret.
    Men alt for svingende, og afhængige af enkeltmands præstationer.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •