Side 74 af 145 FørsteFørste ... 24647172737475767784124 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,096 til 1,110 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1096
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    En del peger på BiF har været dygtige mht deres indkøb. Skal vi ikke lige se, hvordan deres alt eller intet fodbold virker i Europa først, jeg tror faktisk de får ørerne gevaldigt i maskinen, når de mødre bedre hold. BiF har rigtig nok haft en positiv resultat trend og en god sæson sidste år - men det var fanme også svært ikke at forbedre sig, når resultaterne i en årrække har været så ringe og to rigmænd på skift har hældt ufattelig mange millioner i brønden.

    Jeg ville stadig ikke have mange af deres spillere, Christian Nørgård og Vigen undtaget. Vi har haft en ringe sæson og flere spillere er ikke slået til - det bliver der gjort noget ved og når planlagte salg også skal videre, så ligner det en større udskiftning og en del usikkerhed. Jeg krydser fingre for at nogle spillere opper sig og de nye har kvalitet ud over det sædvanlige.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1097
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja set i backspejlet så havde det da været smart at sælge især Erik, Robin, Ankersen osv sidste sommer. Men nu havde man formentlig regnet med at spille med om guldet, og man havde en CL-kval foran sig, hvorfor ideen om en sådan udskiftning oven i den i forvejen kæmpe udskiftning lyder pænt langt ude. Jeg gad også godt se Sideliniens reaktion sidste sommer, hvis man havde ageret således.

    Der kommer næppe en stor udskiftning i dette vindue, bl.a. fordi der næppe er penge til den udskiftning, som du og andre drømmer om. Og så kan vi alle snakke om 1. september, hvor vanvittig Ståle er, når han tror vores trup er god nok. Det bliver vældigt festligt.....

    Er der forøvrigt nogen der brokker sig ret meget over, at vi er en sælgende klub? Personligt brugte jeg det egentlig bare til at argumentere for, hvorfor man har købt de typer spillere man har. Havde vi ikke været en sælgende klub, så havde vi måske ikke købt Pieros og Pavlovic med videresalgspotentiale men en 28 årig Kroat i stedet (host Brøndby host) eller to unge tjekker/slovakker til forsvaret men en 28 årig tysker og en aldrende finne.
    Hvorfor skulle vi have mindre penge i år ? Fuldt mulig at komme i gruppespil i år også. Plus minst 20 mio ind pga af Robin (afløseren) er på plads .Pavlovic også solgt for 10 plus , Lønnen til Toutouh og Matic må også hjælpe

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1098
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Nu hvor Kvist nok er ude en rum tid, så skal der vel hentes til midten...
    Jeg tror ikke Kvist's fravær betyder noget for vore indkøb. Vi har 3 andre spillere til hans position. Vil hellere have en offensiv midt
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1099
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Jeg tror ikke Kvist's fravær betyder noget for vore indkøb. Vi har 3 andre spillere til hans position. Vil hellere have en offensiv midt
    Jeg håber i hvert fald ikke, der bliver købt en Kvist-erstatning. Nu er han vist heller ikke nødvendigvis ude så længe. Han tror i hvert fald selv, at han kan nå at spille mere VM-fodbold, hvis Danmark når langt... Næ, lad hellere Kvists skade være en kærkommen mulighed for at give Keita chancen, og lad os så få en rigtig god offensiv midtbanespiller ind i truppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Jeg tror ikke Kvist's fravær betyder noget for vore indkøb. Vi har 3 andre spillere til hans position. Vil hellere have en offensiv midt
    Har vi 3? Er han ikke første reserve for Zeca?

    Vi har følgende centrale midtbanespillere:

    Zeca og Falk som sikre startere. Jeg er med på Falk kan ses som kant, og gør vi det skal han flyttes i gennemgangen. Men jeg tænker han bliver centralt i næste sæson.
    Gregus, Keita og Kvist som de tre backups. 1 er skadet, 1 er gigantisk ubekendt og 1 har over 2 år bevist han er god nok.

    Så har vi dem her til kanten:
    Skov og Fischer som sikre startere.
    Thomsen og Holse som backups.

    Og dem her til angrebet:
    Wind og Pieros.

    Der burde være 12+ spillere til at dække de 6 positioner. Der når vi ikke engang op hvis vi tæller Keita og Holse med, kun 11. Når så mange af dem af spørgsmålsten (Holse, Keita og til dels Wind og Kvist), eller ikke helt overbevisende nok (Skov, Pieros, Thomsen og Gregus) så ender vi et sted hvor Falk, Fischer og Zeca er de eneste profiler, med en tynd bænk bag dem.
    Jeg tænker klart det er nødvendigt med en central midt, så Falk kan spille kant også. Jeg er enig i, det bør være til pladsen ved siden af 6'er Zeca vi køber til - og ikke endnu en der bedst bagert på midten.
    En kant så Fischer kan spille angreb og en angriber der kan være opspilsstation. Alle tre bør være profiler, men det kan man altså også godt købe til FCK de penge vi tjener denne sommer.

  10. #1101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Vedrørende Santander, så er det en del af strategien at han skal sælges. Det ville det nok være under enhver form for strategi, da 45 millioner er ganske mange penge. Problemet er, at man netop har lovet ham et skifte i dette vindue og dermed er bekendt med, at det er en mulighed og har været det i rigtig lang tid, men alligevel står vi nu tilbage med en enkelt etableret angriber. Jeg forventer naturligvis, at der arbejdes på en erstatning og i den perfekte verden havde Pavlovic også præsteret bedre, men synes du ikke det er et problem, at vi ved der er et planlagt salg af vores bedste angriber og at der nu intet alternativ er i truppen? Selvfølgelig handler det også om held og uheld, men man kan altså ikke tale om uheld, når det er noget der er planlagt. Den rettidige omhu er i hvert fald rigtig svær at få øje på nu.
    Men nu købte vi jo også en spiller i vinters, som kan spille pladsen, og som de fleste herinde så som fuldblodsangriber. Endvidere så vi spilletid til et stort angrebstalent, i øvrigt også noget som mange havde skreget på herinde. Jeg har sådan lidt svært ved at se, hvordan man har kunnet gardere sig meget mere udover at have købt en anden og mere langsigtet angriber end Pusic i sommers, hvilket dog nok ikke var økonomisk muligt med Santander, Pieros, Pavlovic, Wind og Holse i truppen.
    Man kunne selvfølgelig også have købt Santanders afløser typemæssigt i vinters, men det havde jo også været dumt, hvis man rent faktisk havde kunne overbevise Santander om at blive, hvilket umiddelbart lå i kortene.

  11. #1102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Har vi 3? Er han ikke første reserve for Zeca?

    Vi har følgende centrale midtbanespillere:

    Zeca og Falk som sikre startere. Jeg er med på Falk kan ses som kant, og gør vi det skal han flyttes i gennemgangen. Men jeg tænker han bliver centralt i næste sæson.
    Gregus, Keita og Kvist som de tre backups. 1 er skadet, 1 er gigantisk ubekendt og 1 har over 2 år bevist han er god nok.

    Så har vi dem her til kanten:
    Skov og Fischer som sikre startere.
    Thomsen og Holse som backups.

    Og dem her til angrebet:
    Wind og Pieros.

    Der burde være 12+ spillere til at dække de 6 positioner. Der når vi ikke engang op hvis vi tæller Keita og Holse med, kun 11. Når så mange af dem af spørgsmålsten (Holse, Keita og til dels Wind og Kvist), eller ikke helt overbevisende nok (Skov, Pieros, Thomsen og Gregus) så ender vi et sted hvor Falk, Fischer og Zeca er de eneste profiler, med en tynd bænk bag dem.
    Jeg tænker klart det er nødvendigt med en central midt, så Falk kan spille kant også. Jeg er enig i, det bør være til pladsen ved siden af 6'er Zeca vi køber til - og ikke endnu en der bedst bagert på midten.
    En kant så Fischer kan spille angreb og en angriber der kan være opspilsstation. Alle tre bør være profiler, men det kan man altså også godt købe til FCK de penge vi tjener denne sommer.
    Jeg var klart fan af Fischer i angrebet til at starte med - men jeg ændrede mening i løbet af foråret. Jeg synes, at vi i vores FCK system får så meget mere ud af ham på kanten, hvor han er mere på bolden, bliver mere retvendt og kan kombinere mere. Han bliver kort sagt mere dominerende i spillet - endda med en masse mål og assist til følge. Synes omvendt, at han ofte blev lidt gemt væk som angriber. Ulempen er selvfølgelig, at han ikke er lige så skarp defensivt som de andre mulige kantspillere. Og når Falk så samtidigt spiller midten, kan det blive et problem. Men den risiko løber jeg gerne for at få det potentielle output af de offensive kvaliteter, der er langt over superliga niveau.

    Derudover, så bør salget af Santa være en åbenlys mulighed for Ståle til at ændre systemet til en 3 mands midtbane. Det vil gøre Falk bedre, Zeca bedre og vi kan endda bruge Kvist igen. Derudover ville vi kun skulle købe én klasseangriber, hvor jeg lige nu føler, at vi mangler to.
    Men det kommer selvfølgelig aldrig til at ske.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1103
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg var klart fan af Fischer i angrebet til at starte med - men jeg ændrede mening i løbet af foråret. Jeg synes, at vi i vores FCK system får så meget mere ud af ham på kanten, hvor han er mere på bolden, bliver mere retvendt og kan kombinere mere. Han bliver kort sagt mere dominerende i spillet - endda med en masse mål og assist til følge. Synes omvendt, at han ofte blev lidt gemt væk som angriber. Ulempen er selvfølgelig, at han ikke er lige så skarp defensivt som de andre mulige kantspillere. Og når Falk så samtidigt spiller midten, kan det blive et problem. Men den risiko løber jeg gerne for at få det potentielle output af de offensive kvaliteter, der er langt over superliga niveau.

    Derudover, så bør salget af Santa være en åbenlys mulighed for Ståle til at ændre systemet til en 3 mands midtbane. Det vil gøre Falk bedre, Zeca bedre og vi kan endda bruge Kvist igen. Derudover ville vi kun skulle købe én klasseangriber, hvor jeg lige nu føler, at vi mangler to.
    Men det kommer selvfølgelig aldrig til at ske.
    Vi ville åbenlyst blive bedre med den nuværende trup, i en 433. Enig. Boilesens manglende tonsergen ville ikke være samme type problem. Skov, Holse, og Fischer er oplagte kanter i en 433. Det usikre centerforsvar kan få Kvist ind og bekytte dem. Pieros kan blive sat bedre op.
    Men nej, det sker ikke - og vi ville iøvrigt mangle en spiller der løb i feltet. Den rolle Delaney har på landsholdet.

    Jeg er enig i vurderingen af Fischer, jeg har også ændret mening og ser ham helst på kanten. Jeg ser dog også helst Falk på kanten. Vi taber simpelthen for meget defensivt og fysisk med ham centralt - og jeg synes ikke det opvejes.

    Men vi er vel enige om, at truppen mangler et par profiler offensivt? Og så er der iøvrigt centerforsvaret...

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Derudover, så bør salget af Santa være en åbenlys mulighed for Ståle til at ændre systemet til en 3 mands midtbane. Det vil gøre Falk bedre, Zeca bedre og vi kan endda bruge Kvist igen. Derudover ville vi kun skulle købe én klasseangriber, hvor jeg lige nu føler, at vi mangler to.
    Men det kommer selvfølgelig aldrig til at ske.
    Nej det kommer formentlig ikke til at ske. Jeg synes forøvrigt heller ikke, at et salg af Santander ville hjælpe på sådan et systemskifte. Han er vel den eneste angriber i vores trup, som vil kunne spille den forreste plads i en 4231, eller hvad du nu lige tænkte på.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det kommer formentlig ikke til at ske. Jeg synes forøvrigt heller ikke, at et salg af Santander ville hjælpe på sådan et systemskifte. Han er vel den eneste angriber i vores trup, som vil kunne spille den forreste plads i en 4231, eller hvad du nu lige tænkte på.
    .... heraf kommentaren om, at vi kun skulle hente én klasseangriber ;-)

  18. #1106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vi ville åbenlyst blive bedre med den nuværende trup, i en 433. Enig. Boilesens manglende tonsergen ville ikke være samme type problem. Skov, Holse, og Fischer er oplagte kanter i en 433. Det usikre centerforsvar kan få Kvist ind og bekytte dem. Pieros kan blive sat bedre op.
    Men nej, det sker ikke - og vi ville iøvrigt mangle en spiller der løb i feltet. Den rolle Delaney har på landsholdet.

    Jeg er enig i vurderingen af Fischer, jeg har også ændret mening og ser ham helst på kanten. Jeg ser dog også helst Falk på kanten. Vi taber simpelthen for meget defensivt og fysisk med ham centralt - og jeg synes ikke det opvejes.

    Men vi er vel enige om, at truppen mangler et par profiler offensivt? Og så er der iøvrigt centerforsvaret...
    Ja, fuldstændig enig med de offensive profiler. Nu skal Ståle og teamet selvfølgelig også lige have lov til at komme med deres besyv om trupsammensætningen samt handle ind herefter - Men den nuværende trup minus Santander og Erik J. er virkelig svag og absolut ikke guldfavorit.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1107
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det kommer formentlig ikke til at ske. Jeg synes forøvrigt heller ikke, at et salg af Santander ville hjælpe på sådan et systemskifte. Han er vel den eneste angriber i vores trup, som vil kunne spille den forreste plads i en 4231, eller hvad du nu lige tænkte på.
    Så vidt jeg husker spiler Pieros vist enlig angriber for Cypern?
    Dertil kan man vel godt spille den taktik, uden at sparke lange bolde, eller smide indlæg ind i skallen på en stor spiller.

  21. #1108
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er nu ikke så nervøs for et salg af Santander.. Mon ikke Ståle og Højer har helt styr på en øst-europæisk klon af Thomas Dalgaard, som vi kan erhverve for den nette sum af 18-20 mio, efter at have udkonkurreret klubber som Palermo og Perugia om den eftertragtede underskift.. Spøg til side, det vil være et kæmpe tab at skulle sige farvel til Santander.. Særligt fordi vi udover ham mister endnu en af vores bærende profiler fra "rygraden" i form af Erik J.. Det er ufatteligt vigtigt at der investeres massivt i dette vindue, hvis ikke vi for alvor skal miste terræn og momentum til BIF og FCM.. Hvis vi får endnu en skuffende sæson, kan det for alvor blive svært at komme op at hullet igen.. Spillere som Santander og Erik Johansson kan ikke erstattes 1/1.. Så simpelt er det.. Derfor skal der to nye offensive folk ind, gerne en angriber og en offesiv spiller a'la Fischer der både kan spille fremme og til højre. Derudover skal der en ny center forsvarer ind, som kan spille ved siden af Pappa G.. Absolut intet mindre kan gøre det, hvis vi skal kunne gøre os forhåbninger om at spille med om guldet næste år..

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #1109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.bt.dk/content/item/1190237

    Jeg hæfter mig særligt ved den her formulering. »Med 'Santa' har det jo været sådan, at han har været på tale i andre klubber i mange transfervinduer, og der har før været store tilbud på ham. Så hvis han smutter nu, bliver det for et beløb, der gør, at vi kan hente en klasseerstatning.«

    Den formulering er spændende, for definitionen “klasseerststning” lægger om noget et forventningsmæssigtpres på Ståle selv, og på resten af den sportsligledelse.
    Sidst redigeret af Devil : 18.06.18 kl. 18:18

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #1110
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Klasseerstatning i FCK regi er jo nok stadig dårligere end Santander. Desværre.

  26. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •