Side 8 af 145 FørsteFørste ... 5678910111858108 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Tak
    Der lolles

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Bjelland var anfører i Twente og viceanfører i FCN, mens Nicolai Stokholm var anfører. Det var i høj grad ham, der styrede bagkæden, da de vandt mesterskabet i 2012.
    Bjelland ville selvfølgelig være fuldstændig fantastisk her og lige den type spiller vi mangler.. Taktisk klog og fremragende på bolden.. Men hvad er det der gør at I tror vi har en chance her? Har der været meldinger om at han vil hjem til DK? Hvis ikke ser jeg det som komplet urealistisk.. Han er på toppen af sin karriere og spiller i en ambitiøs London-klub som bejler til PL.. Hvis han vælger ikke at forlænge med dem, må det være fordi han agter at tage et step op derfra.. Med al ære og respekt for vores elskede klub, så hører vi nok ikke til i den kategori.. Vi har selvfølgelig en masse andre ting vi kan byde ind med, men for en spiller i hans alder og på hans niveau som pt spiller fast i udlandet, så ser jeg det bare ikke at være attraktivt at skifte hjem til DK..

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ja du har ret. Det taler også imod at han formentlig spiller VM, og da der ikke skal betales transfer, så kan han nok se frem til en udemærket lønforhøjelse andetsteds.
    Hvis han nu blev skadet, hvilekt ville være tarveligt at håbe på, og derfor ikke spiller VM, så kunne vi måske gå ind og signe ham.

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hørte lige Peter Sørensen i radioen udtale at han synes at Jens Martin Gammelby er den bedste højre back i superligaen samt UDE for superligaen.....

    Spændende hvis vi kan hive verdens bedste højre back til klubben, det ville fandme være et scoop af dimensioner :)

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bjelland er den spiller jeg ønsker mig aller mest til sommer. I FCN fik han Okore til at ligne en forsvarspiller der kunne spille i Premier League. Jeg ville være helt tryg ved både Vavro og Lüftner ved siden af Bjelland.

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Gammelby er spændende og er god offensivt, men er der nogen der ved defensivt syntes ikke han spillede overdrevet godt mod fx os
    Sidst redigeret af Corner : 05.03.18 kl. 10:44

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi har hentet en ungarsk målmand til resten af sæsonen. László Köteles. Som ekstra gardering for Stephan. Han var kontraktløs i forvejen. Så er spørgsmålet, om han efter sæsonen vil være en mulighed som reservemålmand, når nu Kim C har kontraktudløb.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi har hentet en ungarsk målmand til resten af sæsonen. László Köteles. Som ekstra gardering for Stephan. Han var kontraktløs i forvejen. Så er spørgsmålet, om han efter sæsonen vil være en mulighed som reservemålmand, når nu Kim C har kontraktudløb.
    Det må tolkes som, at Kim C de facto ikke længere er superligaspiller men udelukkende målmandstræner i talentafdelingen. Han har vel blot været på holdkortet, fordi vi med to gode målmænd ikke har brug for at spilde penge på en god tredjemålmand.

    Som jeg ser det, er Köteles en kortsigtet løsning, men vel smart nok at have ham i foråret, hvis nu vi reelt mister alle tre nuværende målmænd til sommer, og vi dermed står tilbage med kun Joronen. Så er Joronen-Köteles trods alt at foretrække. Eller endda Joronen-Stephan-Köteles. Det kunne jo godt være, Stephan vil ud og have en sidste kontrakt som førstemålmand eller udlandseventyr. Han kan heller ikke være særlig dyr. Fin nok signing.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Har Stephan udløb til sommer? Jeg havde ellers håbet han var her en sæson mere til at genere Smølle med gode præstationer, mens Joronen blev FCK klar.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Har Stephan udløb til sommer? Jeg havde ellers håbet han var her en sæson mere til at genere Smølle med gode præstationer, mens Joronen blev FCK klar.
    Nej, den udløber først med udgangen af 2019.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Nej, den udløber først med udgangen af 2019.
    Så er jeg helt sikker på han tager en sæson mere hos os. Godt. Jeg var oprigtigt blevet ærgerligt hvis han skulle afsted også. Fremragende målmand og trupspiller.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er da altid noget, at man er begyndt at hente spillere med oprindelse fra det centrale europa istedet for den østlige del. Spøg til side :) Kender intet til ham overhovedet, men han bliver sku nok også kun brugt som en nødløsning hvis Andersen skulle blive skadet.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #118
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er en fin løsning. Köteles må vær ret tilfreds med at få løn og træne på højt niveau frem til sommer. Han gør sig nok ikke forhåbninger om at spille kampe. Det er også vigtigt at have 2 gode målmænd til træning og jeg tror ikke Kim C deltager så meget længere.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Synes Silkeborg's Simon Jakobsen spillede en rigtig god kamp mod os i dag.

    Hvad synes I - er han en spiller, FCK burde kigge nærmere på?

  26. #120
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det korte svar: Nej.

    Og jeg synes heller ikke, at Gammelby viste noget, som skulle gøre ham interessant som erstatning for Ankersen.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •