Side 86 af 145 FørsteFørste ... 36768384858687888996136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,276 til 1,290 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1276
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Hvor har du det fra?

    Nu ved jeg ikke hvor lange aftaler man må lave med spillere i hans alder (tror han var 15 ved kontraktunderskrivelsen), men han skrev under på en ny kontrakt i oktober i hvert fald :)

    https://www.instagram.com/p/BaeMkfOl...-by=mohamedfck
    Hearsay

  2. #1277
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hold nu kæft, hvor jeg gerne så Andreas Granquist i vores trup til den nye sæson. Simpelthen for sygt hvis han havner i Helsingborg..

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #1278
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hold nu kæft, hvor jeg gerne så Andreas Granquist i vores trup til den nye sæson. Simpelthen for sygt hvis han havner i Helsingborg..
    Stryg du bare dit 'Hvis'. Han er allerede bekræftet i Helsingborg.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1279
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    20

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iser-interesse

    Lad det please ikke være FCK ;-((((

    Hvis Ståle rykker Falk ind centralt mangler vi en kant .... men NEJ
    Jeg tror og håber simpelthen heller ikke på, at vi er iblandt de klubber, der måtte være interesserede. Som jeg husker hjulsager var han ikke engang for alvor fast mand endsige profil på det noget dårlige end nuværende Brøndby hold han blev solgt fra og skiftet undrede vist også mange, selvom der selvfølgelig klart var et potentiale at bygge lidt på. Hvis han skal hjem, lugter det nok mere af OB, AGF eller bænken hos BIF/FCM.

    Det er måske også naivt, men jeg forventer at i det omfang der skal hentes spillere, især til de offensive pladser, bliver det nogle med et niveau så højt, at de må forventes uden problemer at kunne slå den mand der ellers sidder på pladsen af.

  7. #1280
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    20

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Dame N´Doye er blevet 33 år og har ikke ligefrem haft kæmpe succes i den tyrkiske række for Trabzonspor i sidste sæson (5 mål i 24 kampe + 6 assist). Til gengæld er han på fri transfer og vi har desperat brug for en stor stærk mand til bageste stang. Ham bør vi simpelthen prøve, om ikke vi kan lokke hjem på en 1-2 årig kontrakt.

  8. #1281
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Hvor har du det fra?

    Nu ved jeg ikke hvor lange aftaler man må lave med spillere i hans alder (tror han var 15 ved kontraktunderskrivelsen), men han skrev under på en ny kontrakt i oktober i hvert fald :)

    https://www.instagram.com/p/BaeMkfOl...-by=mohamedfck
    3 år når de er under 18

  9. #1282
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Måske er der nogle tyskere billigt til salg?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. #1283
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    “Hvis man ser bort fra angrebssituationen er Solbakken generelt tilfreds med bredden i truppen, som han mener er godt fyldt ud. Det er til trods for, at nyindkøbet Sotirios Papagiannopoulos fortsat ikke er helt klar og fortsat træner for sig selv.

    - På begge backer har vi jo to spillere, vi har tre en halv midterforsvar lige nu, og vi har en del muligheder på midtbanen, så på de fronter er jeg ikke så bekymret. Min store bekymring er jo angrebet på grund af det store salg og skaden til Pieros.

    - Selvfølgelig har vi også solgt Pavlovic, men der har vi Jonas Wind, som er tiltænkt en rolle, hvor han skal være en af tre angribere, siger han.

    yup, you heard the man. Altså samme setup som sidste år. Vores bedste angriber ud ind med en ny. Og det er mere eller mindre det.


    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/solbakken-angrebssituationen-er-kritisk/

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1284
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvad sker der dog med alle de skader? Det må være på tide at kigge den fysiske sektor efter i sømmene.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1285
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    “Hvis man ser bort fra angrebssituationen er Solbakken generelt tilfreds med bredden i truppen, som han mener er godt fyldt ud. Det er til trods for, at nyindkøbet Sotirios Papagiannopoulos fortsat ikke er helt klar og fortsat træner for sig selv.

    - På begge backer har vi jo to spillere, vi har tre en halv midterforsvar lige nu, og vi har en del muligheder på midtbanen, så på de fronter er jeg ikke så bekymret. Min store bekymring er jo angrebet på grund af det store salg og skaden til Pieros.

    - Selvfølgelig har vi også solgt Pavlovic, men der har vi Jonas Wind, som er tiltænkt en rolle, hvor han skal være en af tre angribere, siger han.

    yup, you heard the man. Altså samme setup som sidste år. Vores bedste angriber ud ind med en ny. Og det er mere eller mindre det.


    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/solbakken-angrebssituationen-er-kritisk/
    Det ville jeg nu nok tage med et gran salt, han kan jo ikke gå i pressen og sige at truppen er håbløs. - Så for vi bare lov til at betale et par ekstra millioner for den næste Martin Pusic.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1286
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det ville jeg nu nok tage med et gran salt, han kan jo ikke gå i pressen og sige at truppen er håbløs. - Så for vi bare lov til at betale et par ekstra millioner for den næste Martin Pusic.
    Tja, nu er der jo forskel på at sige "holdet er lort, vi er på røven" til at udtale at man mangler et par spillere på de og de positioner for at have en komplet trup. Så vidt min hukommelse rækker, så plejer den slags udtalelser fra Ståle at være temmelig rammende for, hvad der kommer til at ske.

  17. #1287
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Tja, nu er der jo forskel på at sige "holdet er lort, vi er på røven" til at udtale at man mangler et par spillere på de og de positioner for at have en komplet trup. Så vidt min hukommelse rækker, så plejer den slags udtalelser fra Ståle at være temmelig rammende for, hvad der kommer til at ske.
    Han har også tidligere udtalt, at vi mangler et par profiler til holdet. Mon ikke, at vi stadig leder efter en kant/hængende angriber type udover en fuldblodsangriber. Jeg gætter fortsat på to indkøb mere.
    Jeg bliver til gengæld ikke overrasket, hvis der ikke købes mere til bagkæden eller den centrale midt. Jeg kan ikke huske nogen udtalelse fra ham, som har signaleret yderligere indkøb på disse positioner.

  18. #1288
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Tja, nu er der jo forskel på at sige "holdet er lort, vi er på røven" til at udtale at man mangler et par spillere på de og de positioner for at have en komplet trup. Så vidt min hukommelse rækker, så plejer den slags udtalelser fra Ståle at være temmelig rammende for, hvad der kommer til at ske.
    Jeg er fuldstændigt uenig. Ståle har før udtalt sig således før og under et transfervindue, hvorefter der blev handlet både ud og ind af truppen. Så i min verden er det en form for forhandlingskommunikation (eller kald det spin). Det er jo lysende klart for enhver, at én spiller (angriber) slet ikke er nok. Folk glemmer at vi fx rent faktisk har mistet to centerforsvarer og kun hentet én ny. Så lad os nu se hvad der rent faktisk sker, før vi alle panikker. Når transfervinduet er lukket og slukket, så lad os juble eller gå i panik der. Ikke før. Og ja, det optimale vil være, at der handles så hurtigt som muligt, men jeg vil hellere vente et par uger ekstra, hvis det betyder at vi kan få kvalitetsspillere, frem for flere fejlskud.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #1289
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jack Rodwell rygtes færdig i Sunderland og på vej til MLS til en markant lavere løn. Vi bør være mere attraktive end de fleste MLS klubber. Ham kunne jeg godt tænke mig på midtbanen sammen med Zeca.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...wells-kontrakt

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1290
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jack Rodwell rygtes færdig i Sunderland og på vej til MLS til en markant lavere løn. Vi bør være mere attraktive end de fleste MLS klubber. Ham kunne jeg godt tænke mig på midtbanen sammen med Zeca.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...wells-kontrakt
    Hvis jeg nu skulle på eventyr, så blev det også MLS og gerne New York eller LA - men man kan jo håbe, at han gerne vil spille i Hobro og Sønderborg

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •