Side 88 af 145 FørsteFørste ... 38788586878889909198138 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,306 til 1,320 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1306
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ja, man kan ihvertfald se misundeligt til, at andre klubber får meget ud af lidt. Den nye historie er fx, at Herning endnu en gang kan lave et storsalg, med få investerede kroner. Sanneh kostede 3 mio. kr. med en videresalgsklausul for 6 måneder siden, og Anderlecht skulle efter sigende være klar til at smide 50 mio. kr.
    Jeg må bare sige, at det er voldsomt imponerende det de har gang i derovre.

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...rofilen-sanneh
    Det kan virkelig irritere mig, at vi ikke købte Sanneh dengang vi havde muligheden for det. Alle kunne se, at han var en dygtig spiller, og han ville muligvis have haft det hårdt i universets sværeste 4-4-2, men giv den da et skud!!! Det samme gælder for Okosun som også smuttede til FCM. Ingen siger han bliver en succes, men hvis han gør, så er det en lille investering med et potentielt kæmpe afkast.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1307
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018


  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1308
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Vi køber jo helt sikkert en angriber, sikkert også en dyr en. Men hvis det er det efter at have solgt Santander for 50 mio, så ligner det imo stadig en neddrosling. Men lad os se den 1. sep, hvad man har spenderet, før vi konkluderer noget på det.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1309
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Han lyder ikke som det rigtige for os. BT beskriver ham - og jeg kender ham overhoved ikke - som en hurtig og træfsikker spiller. Beskrivelsen virker mere som Pieros end Santander. Og vi har brug for en mand, som kan modtage bolden med en forsvarspiller på ryggen. Pladsen bag forsvaret findes ikke i superligaen for os :(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1310
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Han lyder ikke som det rigtige for os. BT beskriver ham - og jeg kender ham overhoved ikke - som en hurtig og træfsikker spiller. Beskrivelsen virker mere som Pieros end Santander. Og vi har brug for en mand, som kan modtage bolden med en forsvarspiller på ryggen. Pladsen bag forsvaret findes ikke i superligaen for os :(
    Eller også skal man overveje om taktikken med en høj bold til en spiller, med ryggen til mål, som de fleste hold i suppen har luret, ikke virker mere.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1311
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Eller også skal man overveje om taktikken med en høj bold til en spiller, med ryggen til mål, som de fleste hold i suppen har luret, ikke virker mere.
    Hehe, så du tror simpelthen at Ståle ændrer taktik? Altså, det ville være super fornuftigt, men manden er jo mere stædig end et æsel og min kone til sammen (og det er voldsomt).

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1312
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    En klejn angriber med et tvivlsomt C.V. Et par år for gammel til at kunne betegnes som et talent. Transferrekord. Det kan blive floppet over dem alle, hvis rygtet har noget på sig.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1313
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Han lyder ikke som det rigtige for os. BT beskriver ham - og jeg kender ham overhoved ikke - som en hurtig og træfsikker spiller. Beskrivelsen virker mere som Pieros end Santander. Og vi har brug for en mand, som kan modtage bolden med en forsvarspiller på ryggen. Pladsen bag forsvaret findes ikke i superligaen for os :(
    Hvis man ser de mål han har scoret for Gijon, så er han overraskende god i hovedspillet med tanke på hans højde. Men ham og Pieros virker godt nok ikke som et oplagt makkerpar.

    https://www.youtube.com/watch?v=SB9RX6Gaud8

  16. #1314
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Hehe, så du tror simpelthen at Ståle ændrer taktik? Altså, det ville være super fornuftigt, men manden er jo mere stædig end et æsel og min kone til sammen (og det er voldsomt).
    Altså som dengang man missede mesterskabet i 2007/2008 og han derefter begyndte at spille med en angrebsduo der hed Santin og Nordstrand.

    Helt ærligt, kom nu videre fra den der underlige ide om, at han er specielt stædig. Alle trænere har en favoritopstilling, favoritspillere osv. Ståle er sgu nok ikke meget værre end alle andre.


  17. #1315
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    179

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    En klejn angriber med et tvivlsomt C.V. Et par år for gammel til at kunne betegnes som et talent. Transferrekord. Det kan blive floppet over dem alle, hvis rygtet har noget på sig.
    Ja, det er vel det, man risikerer, hvis man forsøger at hæve overliggeren...

    Intet forsvar af, hvad der foregår i øjeblikket, men at et rekordindkøb kan vise sig at blive floppet over alle - det giver vel sig selv?


  18. #1316
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ja, man kan ihvertfald se misundeligt til, at andre klubber får meget ud af lidt. Den nye historie er fx, at Herning endnu en gang kan lave et storsalg, med få investerede kroner. Sanneh kostede 3 mio. kr. med en videresalgsklausul for 6 måneder siden, og Anderlecht skulle efter sigende være klar til at smide 50 mio. kr.
    Jeg må bare sige, at det er voldsomt imponerende det de har gang i derovre.

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...rofilen-sanneh
    Jeg kender ikke manden, men viser klubben handlekraft, så må det påskønnes og så må vi stole på, at der er blevet lært at de talrige dårlige transfers, som vi har gennemført de seneste to år.

    Det irriterer dog stadig at skulle læse, at vi kun mangler en offensiv profil, så er alt på plads – ligesom Ståles vedholdende forklaringer om uforudsete hændelser, som vi ikke kunne forudse også irriterer. Med åbne øjne har vi solgt Pavlovic og Santander, samtidig med, at Ståle vidste, at Pieros var langtidsskadet uden at vi har haft en erstatning på plads– det er med sikkerhed dårlig planlægning. En god plan skal selvfølgelig være god på kort og langt sigt – men den skal først og fremmest være eksekverbar og der er meget der tyder på, at vi i god tid har kendt til behovet for at få tilført to angribere uden at have en eksekverbar plan.

    Når vi taber til Lyngby, der oven i købet er blevet svækket siden Superligaen sluttede, så er vi også tæt på at kunne ryge ud til et finsk hold. Det er kritisabelt uanset om vi ryger ud af første runde – alene det forhold, at vi er i en situation, hvor risikoen er reel, det er kompromitterende dårligt arbejde, så en evaluering på nuværende tidspunkt er i orden.

    Modsat andre mener jeg ikke, at vi stillede med et reservehold i onsdags. Vi spillede med de spillere, vi øjeblikket har i truppen – truppen er så dårlig. Scorer Lyngby tre mål, så har vi notorisk defensive problemer – en ny sæson tager sin begyndelse, uden at Ståle har flyttet vores historisk dårlige defensiv mange millimeter.

    En god trup består ca. af 18 superliga spillere med en international start 11’er. Tilført fire talenter og tre målmænd. Det er oplagt, at vi mangler mindst fire, måske fem spillere. To angribere, en midt og en central forsvarer.

    Timing – Ståle gør meget ud af betydningen af en fælles opstart, fordi vi efteråret ikke har tid til at træne ret meget, da det meste træningstid går med restitution. Så tre transfers (to angribere og en midterforsvarer), der falder på plads i aften eller i morgen tidlig vil mildne mit syn på Ståle – alternativt, så synes jeg efterhånden han har brolagt et svært efterår, så er jeg mest tilhænger af at man finder ud af at skilles.

    Det som nogle kalder spin fra Ståles side virker som ’tosse-snak’ på mig. Spin er noget man foretager sig, når et topic ligger i en gråzone, hvor man ved at belyse situationen fra nye vinkler, kan varierer de grå nuancer. Når en situation er havnet i den sorte eller hvide ende af skalaen så er kommunikations-reglen, at man kryber til korset, erkender status og viser handlekraft. Gør man ikke det havner man i en situation, hvor man mangler troværdighed, mister tillid og ikke mindst skaber modstand, fordi menigmand tydeligt kan høre løgnen og oplever at blive talt ned til. En sort væg er sort uanset om en mand siger at den er hvid.

    I vores situation er det et selvmål med den kommunikation – lige om lidt er det åbenlyst, hvor ringe vores trup er og så vil det regne ned med kritik, som spillerne med stor sandsynlighed vil falde dybt på, fordi Ståle har sat dem op på en piedestal, hvor de aldrig har hørt hjemme.
    Goldbæks Højrefod

  19. De følgende 14 brugere er enige:

  20. #1317
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Det kan virkelig irritere mig, at vi ikke købte Sanneh dengang vi havde muligheden for det. Alle kunne se, at han var en dygtig spiller, og han ville muligvis have haft det hårdt i universets sværeste 4-4-2, men giv den da et skud!!! Det samme gælder for Okosun som også smuttede til FCM. Ingen siger han bliver en succes, men hvis han gør, så er det en lille investering med et potentielt kæmpe afkast.
    Det var helt ubegribeligt vi ikke snuppede Sanneh.

    Siden Horsens lå i 1. division, snakkede man om han var noget udover det sædvanlige.
    Han fortsatte rigtig fine takter i Superligaen, havde en god alder og et prisskilt på 3 mio.

    Det er sådanne scenarier der naturligvis får os til fremstå en tand mindre kompetente. Rigere end de andre, men knapt så snu og effektive...

    Zan

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #1318
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Udfra de videoer der ligger synes jeg sgu han ser ret spændende ud. Trods hans ringe højde er han ret skarp på låget og så tror jeg ikke det er helt tosset med en mere væver og hurtig type der kan true i dybden. Især med tanke på hvilke typer vi har til at fodre ham. Vi har jo en noget mere boldspillende og kombinationsstærk midtbane+backs nu end længe set. Det lader desuden også til at Wind er tiltænkt en større rolle i år og med det vi har set fra ham indtil videre, så passer han da ret godt sammen med en type som Santos. Det kan godt være Wind stadig har meget at lære og mangler lidt fart, men netop hans evne til at modtage og holde på kuglen med ryggen til mål, er nok der hvor han har imponeret mig mest. På det punkt er han imo længder foran Corner da han brød igennem. Så jeg vil argumentere for at vi allerede har vores targetmand, såfremt vi vil spille med det.

    Men lad os nu se om det overhovedet lykkes, altså med tanke på de noget funky ejerforhold. En sydamerikansk spiller, delvist ejet af en klub i Uruguay og en klub i Spanien, hvor han med succes har været lejet ud til en anden klub. Og så må man formode at det hele krydres med et par spændende fyre som agenter der ikke ser dollartegn når de tænker på København. Med andre ord er det sgu nok ikke en handel der lander imorgen...
    Sidst redigeret af Jeredo : 28.06.18 kl. 18:33
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #1319
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Han er jo fra sydamerika, så allerede der er det jo frækt. Et hurtigt kig på hans Wiki siger:
    River plate, 91 kampe, 41 mål. 2011-2016.
    Malaga, 14, 3 mål.
    Gijon, 36/17.

    Det er egentlig fint. Man ja, jeg så helst en Corner/Santander type.

  25. #1320
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det var helt ubegribeligt vi ikke snuppede Sanneh.

    Siden Horsens lå i 1. division, snakkede man om han var noget udover det sædvanlige.
    Han fortsatte rigtig fine takter i Superligaen, havde en god alder og et prisskilt på 3 mio.

    Det er sådanne scenarier der naturligvis får os til fremstå en tand mindre kompetente. Rigere end de andre, men knapt så snu og effektive...

    Zan
    Det er jo nemt at være bagklog. Jeg husker ikke Sanneh som værende voldsom imponerende i Horsens udover på offensive dødbolde, selvom han i 1. div blev vældigt hypet. Samtidig hvis han var så åbenlyst et køb, hvorfor var BIF, OB, AAB, osv ikke ude efter ham, når det var så billigt?

    Men ok, FCM har da virkelig skudt kaninen med ham og Sørloth, men jeg kan nu stadig ikke se, at nogen af de to skulle være åbenlyse stjernekøb.

    Men lad os lade den ligge (eller diskutere det i en anden tråd) og lad os fokusere på, hvilke indkøb vi skal lave nu.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •