Side 9 af 145 FørsteFørste ... 67891011121959109 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det korte svar: Nej.

    Og jeg synes heller ikke, at Gammelby viste noget, som skulle gøre ham interessant som erstatning for Ankersen.
    Det har han aldrig gjort. Han er vildt overvurderet.

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Sad lige og så highlights fra Randers-OB kampen igår, og hold da helt op hvor var kadrii i hopla. Han lignede den Kadrii vi kendte tilbage fra OB tiden, og den vi så i starten af hans FCK tid før skaden. Jeg havde ærlig talt nærmest helt glemt hvad han kunne. Og jeg sad egentlig og tænkte om han kune være en mulighed igen fra til sommer af? Hvis han fortsætter sin opstigning her i foråret, og kan holde sig skadesfri, så ser jeg bestemt en spændende spiller. Vejen til spilletid på kantpositionerne er heller ikke så lang som tidligere. Førhen havde han jo både Toutouh, Verbic, Falk og Kusk at kæmpe med, nu vil det jo egentlig bare være Falk og skov, hvis altså man vælger at gøre Fischer til en fast angriber. Det ville betyde, at man ville have Falk, Skov, Kadrii og Holse til kanterne næste sæson. Han har jo kontraktudløb i slutningen af året, så mon ikke man kunne prøve ham af i løbet af efteråret, og se hvor det bære hen? hvis det fungere kan man jo forlænge, og hvis ikke, jamen så smutter han jo alligevel på en fri transfer.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Sad lige og så highlights fra Randers-OB kampen igår, og hold da helt op hvor var kadrii i hopla. Han lignede den Kadrii vi kendte tilbage fra OB tiden, og den vi så i starten af hans FCK tid før skaden. Jeg havde ærlig talt nærmest helt glemt hvad han kunne. Og jeg sad egentlig og tænkte om han kune være en mulighed igen fra til sommer af? Hvis han fortsætter sin opstigning her i foråret, og kan holde sig skadesfri, så ser jeg bestemt en spændende spiller. Vejen til spilletid på kantpositionerne er heller ikke så lang som tidligere. Førhen havde han jo både Toutouh, Verbic, Falk og Kusk at kæmpe med, nu vil det jo egentlig bare være Falk og skov, hvis altså man vælger at gøre Fischer til en fast angriber. Det ville betyde, at man ville have Falk, Skov, Kadrii og Holse til kanterne næste sæson. Han har jo kontraktudløb i slutningen af året, så mon ikke man kunne prøve ham af i løbet af efteråret, og se hvor det bære hen? hvis det fungere kan man jo forlænge, og hvis ikke, jamen så smutter han jo alligevel på en fri transfer.
    Jeg så samme kamp og fik også tanken. Kadrii har selv udtalt at han regner med at starte op i FCK efter sommerferien.
    Betyder det at kontrakten er længere end til sommer hos os?
    Til dit kant regnskab tæller Nicolai Thomsen vel også, selvom jeg gerne så ham spille centralt foran Zeca. Det kræver også at skadesfrekvensen hos NT bliver markant mindre. Han har vel dårligt opnået topformen hos os endnu, før han pådrager sig en ny skade.

    Med det en mente tænker jeg også at der kan blive brug for Kadrii i truppen efter sommerferien.
    Hvor bliver Eric i øvrigt af? Er han ude og træne til daglig, eller er han ramt af tilbagefald?
    På to måneder skal vi finde ud af om han kan spille fodbold på samme niveau efter skaden.
    Ellers må den store tegnedreng op rettidigt. Gerne før VM, men efter Superligaafslutningen.
    Så ved vi også om vi kan lokke med EL fodbold.

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg så samme kamp og fik også tanken. Kadrii har selv udtalt at han regner med at starte op i FCK efter sommerferien.
    Betyder det at kontrakten er længere end til sommer hos os?
    Ja, de forlængede den med et halvt år, da Kadrii tog til Minnesota, så FCK kunne tjene nogle penge på ham, hvis han gjorde det godt. Det gjorde han jo så ikke og kom hjem et halvt år før tid: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-et-halvt-aar/

    Jeg tror, løbet er kørt for Kadrii/FCK-ægteskabet. Hvis hattricket i går bliver fulgt op af en perlerække af mål og godt spil de næste par måneder (og ingen skader), vil der uden tvivl være klubber parat til at garantere ham fast spilletid, hvilket vi jo ikke kan. Og jeg tror uanset hvad, at Kadrii gerne vil videre til en klub, hvor han kan få rigtigt gang i karrieren, før det er for sent. Til fløj-regnskabet hører jo også, at Fischer efter alt at dømme primært er kant i Ståles hoved.

    Det er ærgerligt med Kadrii. Han kunne være blevet en succes hos os, hvis han ikke var blevet så hårdt ramt af skader.
    Sidst redigeret af Garneren : 19.03.18 kl. 22:03
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er der nogle af jer, der ved hvad status er på vores dyre serbere? Matic og Pavlovic?
    Så vidt jeg lige kan se er de hverken gældende på 1. holdet eller 2. holdet. Seneste reserveholdskamp mod OB, der var Yous med, men ikke de to serbere.
    Er det et vink med en vognstang fra Ståle og trænerstaben?

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Matic er skadet. Pavlovic præsterer åbenbart ikke godt nok til træning.

    Er der nogen, som har en statusupdate på hvor langt Erik J og Keita er fra at være kampklar igen?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Er der nogle af jer, der ved hvad status er på vores dyre serbere? Matic og Pavlovic?
    Så vidt jeg lige kan se er de hverken gældende på 1. holdet eller 2. holdet. Seneste reserveholdskamp mod OB, der var Yous med, men ikke de to serbere.
    Er det et vink med en vognstang fra Ståle og trænerstaben?
    Matic er skadet i 4-6 uger. Pavlovic angiveligt småskadet.

  10. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg så samme kamp og fik også tanken. Kadrii har selv udtalt at han regner med at starte op i FCK efter sommerferien.
    Betyder det at kontrakten er længere end til sommer hos os?
    Til dit kant regnskab tæller Nicolai Thomsen vel også, selvom jeg gerne så ham spille centralt foran Zeca. Det kræver også at skadesfrekvensen hos NT bliver markant mindre. Han har vel dårligt opnået topformen hos os endnu, før han pådrager sig en ny skade.

    Med det en mente tænker jeg også at der kan blive brug for Kadrii i truppen efter sommerferien.
    Hvor bliver Eric i øvrigt af? Er han ude og træne til daglig, eller er han ramt af tilbagefald?
    På to måneder skal vi finde ud af om han kan spille fodbold på samme niveau efter skaden.
    Ellers må den store tegnedreng op rettidigt. Gerne før VM, men efter Superligaafslutningen.
    Så ved vi også om vi kan lokke med EL fodbold.
    Jeg tror desværre godt, at du kan regne Nicolai Thomsen helt ude af dit regnskab. Han skifter væk til sommer, det er jeg ret sikker på. Det vil være en kæmpe falliterklæring og et klart billede på Ståles mindre gode sider som træner - nemlig ikke at arbejde med en spillers gode egenskaber, men i stedet pålægge ham en masse udenom. Nicolai Thomsen har godt nok været meget skadet, men når man spiller en kamp, som han gjorde mod Atletico på midt midt, og så i de følgende 3 kampe på 6 dage, kun får 2 små indhop, mens hans konkurrenter centralt ikke ligefrem overpræsterer, er det jo et vink med en vognstang om, at han ikke har managerens tillid. Det frustrerer mig ærlig talt, da Nicolai Thomsen i mine øjne er den perfekte moderne centrale midt, der vil passe rigtig godt med en mere rendyrket 6'er.


  11. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg tror desværre godt, at du kan regne Nicolai Thomsen helt ude af dit regnskab. Han skifter væk til sommer, det er jeg ret sikker på. Det vil være en kæmpe falliterklæring og et klart billede på Ståles mindre gode sider som træner - nemlig ikke at arbejde med en spillers gode egenskaber, men i stedet pålægge ham en masse udenom. Nicolai Thomsen har godt nok været meget skadet, men når man spiller en kamp, som han gjorde mod Atletico på midt midt, og så i de følgende 3 kampe på 6 dage, kun får 2 små indhop, mens hans konkurrenter centralt ikke ligefrem overpræsterer, er det jo et vink med en vognstang om, at han ikke har managerens tillid. Det frustrerer mig ærlig talt, da Nicolai Thomsen i mine øjne er den perfekte moderne centrale midt, der vil passe rigtig godt med en mere rendyrket 6'er.
    En ting man skal huske på er jo også forsvarets forfatning. Jeg er helt enig i, at Thomsen kunne være spændende på vores centrale midtbane, men alt andet lige vil det betyde mere risikobetonet spil og når han så samtidig er svagere defensivt, så tror jeg ganske enkelt ikke, at man tør risikere at presse forsvaret.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Pavlovic på vej væk til sommer.
    https://www.bt.dk/superligaen/fck-an...aek-til-sommer

    Røde Stjerne i Beograd skulle efter sigende være interesseret i ham, men det er interesse på meget tidligt stadie. Sportsligt er det jo helt berettiget, men som menneske har jeg lidt ondt af ham, for han virker ellers som en fin fyr med hovedet godt skruet på.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #131
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Pavlovic på vej væk til sommer.
    https://www.bt.dk/superligaen/fck-an...aek-til-sommer

    Røde Stjerne i Beograd skulle efter sigende være interesseret i ham, men det er interesse på meget tidligt stadie. Sportsligt er det jo helt berettiget, men som menneske har jeg lidt ondt af ham, for han virker ellers som en fin fyr med hovedet godt skruet på.
    Det glæder mig meget hvis dette er sandt. Derudover synes jeg tværtimod at hans attitude ikke høre til i en topklub. Det er fint nok at han kan finde ud af at læse en bog mere end gennemsnittet, dette kan man dog ikke bruge til noget på en fodboldbane!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    Req

  17. #132
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det glæder mig meget hvis dette er sandt. Derudover synes jeg tværtimod at hans attitude ikke høre til i en topklub. Det er fint nok at han kan finde ud af at læse en bog mere end gennemsnittet, dette kan man dog ikke bruge til noget på en fodboldbane!
    Jeg synes nu aldrig der har været problemer med hans attituder.. Gennemført sympatisk mand, som desværre aldrig lykkedes med Ståles meget “direkte” fodboldfilosofi.. Jeg har på fornemmelsen at han godt kan få et gennembrud i en klub med en mere teknisk betonet spillestil..

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes nu aldrig der har været problemer med hans attituder.. Gennemført sympatisk mand, som desværre aldrig lykkedes med Ståles meget “direkte” fodboldfilosofi.. Jeg har på fornemmelsen at han godt kan få et gennembrud i en klub med en mere teknisk betonet spillestil..
    Synes han har set opgivende ud til tider og så synes jeg han har en lad kropsattitude.
    Ståle udtaler også at hans attitude til træning heller ikke er top. Måske er han bare sådan en type spiller der skal spille i en mindre klub med mindre pres.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #134
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Perfekt at få 2 Meget løntunge spillere væk som ikke er gode nok i vores system.5 -6 spillere forsvinder ud, 2 eller 3 kommer ind. Bare håbe vi rammer rigtigt med højreback samt angriber.

  22. #135
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Perfekt at få 2 Meget løntunge spillere væk som ikke er gode nok i vores system.5 -6 spillere forsvinder ud, 2 eller 3 kommer ind. Bare håbe vi rammer rigtigt med højreback samt angriber.
    Jeg tror ikke vi henter en angriber til sommer - i hvert fald ikke, hvis man kan overtale Santander til et år mere. Wind/Holse dækker Pavlovic' plads, og Santander, Pieros og Fischer bør kunne dække resten. Sælger vi Santander er det straks en anden sag - så bliver det helt absurd vigtigt, at vi rammer rigtigt med en fysisk stor spiller, som har de samme kvaliteter som opspilsstation og i hovedspillet som Santander.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •