Side 91 af 145 FørsteFørste ... 418188899091929394101141 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,351 til 1,365 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1351
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Daramy er desværre kun 16. Men som type er han faktisk lige, hvad man mangler. Et kæmpetalent, som man skal gøre alt for at beholde indtil efter gennembrud på førsteholdet.
    Personligt håber jeg meget på ham og Christoffer Monty. Jeg kender ikke den sidste overhovedet, men efternavnet er som skabt til at så på en trøje.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1352
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Daramy er desværre kun 16. Men som type er han faktisk lige, hvad man mangler. Et kæmpetalent, som man skal gøre alt for at beholde indtil efter gennembrud på førsteholdet.
    Nu har jeg hørt flere tale varmt om Daramy. Kan vi ikke lige få en beskrivelse af hans spidskompetencer og hvilken type han er?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  4. #1353
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    hope not .......det må du mene som en joke :-)
    Jeg synes joken består i at der ikke er kommet bare én angriber endnu.
    Vores trup er vanvittig smal på kvalitet og kvantitet. Det vidner en 4. plads også om.
    Så er det bare himmelråbende dumt at melde ud at man er tilfreds med truppen. Så bliver man sgu' hidsig.
    Og dem der mener at det kun er spin, må også konstatere at truppen er taget afsted på træningslejr for at spille truppen sammen, og vores største profil ikke er til rådighed foreløbig (VM).
    Det er to andre nøgleprofiler i øvrigt heller ikke: Papa G og Pieros.
    Hvem kan få sig til at sige at man er tilfreds! Forhåbentlig ikke ham med ansvaret. Det er for dumt.
    Så må man på bedste Horsens manér gå ud og finde nogle spillere, som kan gøre det hæderligt, indtil man styr på holdet igen. Om man skal leje dem, eller købe nogle lottokuponer kommer an på de forskelige spillere.
    FCK er så handlingslammede lige nu, så det ligner et lille barn, der står ude på skinnerne, imens toget kommer bulrende. Der er nogle der siger pas på, men dem der har ansvaret, mener at barnet selv når at flytte sig. Når ulykken er sket, står der nogle på Sidelinien og siger, at det er nemt at være bagklog!

    Hvis vi ikke får tilført truppen noget kvalitet og kvantitet inden sæsonen starter om ca. 14 dage, tror jeg at FCK rammer endnu et annus horribilis med kamp om slutspil, trænerfyring og spillerflugt, som vi ikke har set tidligere. Så når Ståle siger, at der ikke er penge til flere spillere, tager jeg mig til hovedet, og siger, at han ikke har råd til at lade være. Ellers må han gå.

    Vi har i mange år ikke talt så meget om management, branding og underholdsningsindustri, men det kan være at Don Ø kan holde et weekendkursus denne weekend for nogle få udvalgte.

    ..og ja. Jeg er gal, frustreret, skuffet, pinlig, sur, gammel, afmægtig og pisse bange for at vores sportslige setup smuldrer og vi laver en Brøndby.
    Sidst redigeret af Løven : 29.06.18 kl. 11:42 Årsag: Slåfejl

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1354
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Når vi kan byde 4 millioner euro for en sydamerikansk lottokupon, så kan økonomien ikke være helt skidt.
    Men undrer mig over at vi vil bruge så mange penge på ÉN spiller! Vi må håbe han, hvis han kommer, ikke ender som Pavlovic, Matic, osv.

    Håber vi henter flere end en enkelt angriber. Forsvaret sejler jo og alle bortset fra Ståle kan se det.
    Men så er økonomien måske ikke til mere end det hvilket bekymrer mig.

  7. #1355
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://pucelafichajes.com/2018/06/m...michael-santos

    I følge denne side så skulle Valladolid også være ude efter Santos, men de kan ikke byde det samme som FCK angiveligt har lagt på bordet.
    Når man læser oversættelsen fra Google Translate, så virker det til at han er på vej til København (som i, med et fly). Jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det, da jeg af gode grunde ikke kender til den side, og fordi det er oversat med Google Translate, men der står noget andet end i Marca's artikel, og denne er lagt på nettet 4 timer efter Marca's.

    Translate:
    One of the strikers that Miguel Ángel Gómez has in his schedule to reinforce the lead for the next season is Michael Santos, a player who last season scored 17 goals in the second game on loan at Sporting de Gijón. The attacker will leave in the next few hours to Copenhagen in the Danish league in exchange for 4 million euros, a quantity that currently Real Valladolid can not reach.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  8. #1356
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Så når Ståle siger, at der ikke er penge til flere spillere, tager jeg mig til hovedet, og siger, at han ikke har råd til at lade være. Ellers må han gå.
    Men det er trods alt ikke ham, der sætter budgettet. Han kan selvfølgelig selv styre, hvor mange spillere han vil sprede midlerne over, men at fyre ham, fordi han ikke har flere penge at bruge end han har, er nok en anelse drastisk.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1357
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Han ser jo tydeligt dygtig ud. Rigtig fedt vi lægger alle pengene på ham, så er der rigtig plads til at især Keita og Wind kan shine i næste sæson. Det bliver det vildeste mesterskab i vores historie, båret af få købte kæmpe prifiler og rigtig mange egne talenter og flot flydende spil.

    Jeg kan faktisk godt se Ståles mission. Jeg kan bare ikke helt forestille mig den lykkedes.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1358
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Med den spillestil Ståle har praktiseret det meste af foråret, sat sammen med alle de unge der nu er kommet meget tæt på førsteholdet, krydret med en angribertype som Santos (kan kun blive godt med det efternavn), ligner det at Ståle er ved at gøre klar til at Hjulmand kan komme ind og overtage truppen som træner i vinteren 2018/2019, eller sommeren 2019.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1359
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Med den spillestil Ståle har praktiseret det meste af foråret, sat sammen med alle de unge der nu er kommet meget tæt på førsteholdet, krydret med en angribertype som Santos (kan kun blive godt med det efternavn), ligner det at Ståle er ved at gøre klar til at Hjulmand kan komme ind og overtage truppen som træner i vinteren 2018/2019, eller sommeren 2019.
    Så er vi taget på træningslejr med 26 spillere:

    - 10 spillere; enten U19 eller 1. års seniorer
    - 1 målmand der er ’gået af’
    - 2 skadede markspillere
    - 2 markspillere der er meldt på vej videre (ankersen, Kadrii)
    - 9 friske markspillere, hvor af hovedparten forhåbentlig ikke er aktuelle for start 11’er i år
    - 2 målmænd

    Det virker nærmest omsonst at tage på træningslejr, hvis formålet er, at få det bedste hold spillet sammen og komme i træning.

    Ståle kunne blive hjemme og passe sit manager job, og så kunne Bård Wiggen og Brian Riemer få en god træningstur for U19 og reserveholdet 

    Der er et eller andet rivende galt – og det er en tiltrængt service snart at få lidt uddybende information fra klubben om, hvad pokker der foregår.

    Ståles ’spin’ med en spiller er nok etc. virker hovedrystende. Når der er hul i skibet, så nytter det ikke at trække i toilettet.

    Jeg er ærligt i tvivl om, hvorvidt Ståle er faldet ud over skrænten og er i frit fald … det virker useriøst, desperat, virkelighedsfjernt og mm. når han udtaler sig og så virker han handlingslammet.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 29.06.18 kl. 14:58
    Goldbæks Højrefod

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #1360
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Personligt tror jeg projekt Ståle som manager har fået ordentlige ridser i lakken. Før ståles retur, blev alt kritik skubbet over på CV, men nu er han der ikke længere til at tage skylden, og så bryder klubbens problemer ud i lys luge. Vi er simpelthen ikke gode nok til scouting.

    Jeg tror kassen er lukket i, da bestyrelsen ikke længere er 100% sikker på, at Ståle er manden der i fremtiden skal drive FCK fremad.

  17. #1361
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Personligt tror jeg projekt Ståle som manager har fået ordentlige ridser i lakken. Før ståles retur, blev alt kritik skubbet over på CV, men nu er han der ikke længere til at tage skylden, og så bryder klubbens problemer ud i lys luge. Vi er simpelthen ikke gode nok til scouting.

    Jeg tror kassen er lukket i, da bestyrelsen ikke længere er 100% sikker på, at Ståle er manden der i fremtiden skal drive FCK fremad.
    4 millioner euro er ikke en kasse der er smækket i. For de penge kunne man have købt Tibbling, Dal Hende, Sørloth og Sanneh sidste sæson.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1362
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    4 millioner euro er ikke en kasse der er smækket i. For de penge kunne man have købt Tibbling, Dal Hende, Sørloth og Sanneh sidste sæson.
    Det er den da så sandelig, når vi skal forstærkes på flere positioner. Så er det jo intet - i sær når man tager tidligere forbrug i betragtning. Ergo, kassen er smækket i/væsentligt mindre at bruge af.

  20. #1363
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er ærligt i tvivl om, hvorvidt Ståle er faldet ud over skrænten og er i frit fald … det virker useriøst, desperat, virkelighedsfjernt og mm. når han udtaler sig og så virker han handlingslammet.
    Lad mig lige forstå ret. Han er virkelighedsfjern fordi han til medierne melder, at han tror på sine spillere? Synes du helt ærligt, at det vil være smart at sige det modsatte? Og synes du det vil være forhandlingsmæssigt smart overfor andre klubber og psykologisk smart overfor vores nuværende spillere, hvis han sagde vi manglede 5 spillere og hvilke positioner de er på? Og tror du, at han siger de samme ord til NCH og resten af ledelsen, når han gerne vil have flere penge?

    Og han er handlingslammet fordi, der på nuværende tidspunkt ikke har købt mere ind? Det er alligevel også noget af et statement og ikke blot en sviner på Ståle, men også på resten af organisationen med NCH i spidsen.

    Altså come on. Vi er alle frustrerede og bekymrede fpr truppen, men lad nu være med at drage alle mulige underlige konklusioner to måneder inden transfervinduet lukker i. Og jo det er da en yderst tynd trup at tage med på lejr, men derfor kan det jo godt være en givende tur for de spillere der er til rådighed. Og du ved jo også godt, at vi grundet den tidlige indtræden i Europa er nødt til en tidlig træningslejr, hvor landsholdspillere og senere nyindkøb selvfølgelig ikke kan være med. Det er jo ikke en grund til at skyde med ord som virkelighedsfjern og handlingslammet.


  21. #1364
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    4 millioner euro er ikke en kasse der er smækket i. For de penge kunne man have købt Tibbling, Dal Hende, Sørloth og Sanneh sidste sæson.
    Eller et udvalg af Sikosek, Gustav Nielsson, Vigen, Dovbyk, Kroon, Kadlec eller en kvart van der Vaart :)

  22. #1365
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    1)
    Der er næppe nogen herinde, der ved ret meget om niveauet på scouting i FCK (diskuteret i sidevis i denne tråd), men vi kan da godt konkludere, at der blev taget nogen forkerte beslutninger i de sidste vinduer (måske vinteren 17 undtaget)

    2)
    Man har indsat NCH til at holde lidt øje med indkøb, men der er udover dette absolut ingen tegn på, at kassen skulle være lukket i pga manglende tro på Ståle. Selve tanken er forholdsvis absurd, da man jo så lige så godt kan fyre ham.
    Iht., punkt 2 Kasper, er du ikke selv inde på noget af det samme i post 1299 på side 87?
    Netop at pengene skulle være trænge, da man lige har taget et kæmpe tab, grundet salget af Fitness.dk
    Dertil har man vel et eller andet sted allerede begyndt at tvivle på Ståles gøren og laden, ved at få sat NCH tættere på transfers som du selv næver.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •