Side 92 af 145 FørsteFørste ... 428289909192939495102142 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,366 til 1,380 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1366
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Eller et udvalg af Sikosek, Gustav Nielsson, Vigen, Dovbyk, Kroon, Kadlec eller en kvart van der Vaart :)
    Det er vel næsten det vi allerede har købt bare med nogle andre navne....

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1367
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvor glæder jeg mig dog til at se hvor Keita står - jeg har kæmpe forventninger til ham, og håber at denne sæson er sæsonen hvor han skal ind og være fast mand (hvilket jeg mener han kan, hvis han er på 100%). Hvis det er meningen, så synes jeg faktisk start 11'eren er på plads hvis vi henter Santos.

    Joronen
    Ankersen (evt. ny hvis han ryger) - Vavro - Papa - Boilesen
    Falk - Zeca - Keita - Fischer
    Pieros - Santos

    Det er altså 11 mand der er virkelig god med en fodbold.
    Sidst redigeret af scoring : 29.06.18 kl. 15:56
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  4. #1368
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Iht., punkt 2 Kasper, er du ikke selv inde på noget af det samme i post 1299 på side 87?
    Netop at pengene skulle være trænge, da man lige har taget et kæmpe tab, grundet salget af Fitness.dk
    Dertil har man vel et eller andet sted allerede begyndt at tvivle på Ståles gøren og laden, ved at få sat NCH tættere på transfers som du selv næver.
    Ja der er da helt sikkert kommet en eller anden lille kontrolforanstaltning ind. Men der er da ellers intet som tyder på, at man har mistet troen på ham som træner, ligesom der heller ikke er noget som tyder på, at budgettet er skåret pga Ståle, som jo var påstanden.

  5. #1369
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Det er vel næsten det vi allerede har købt bare med nogle andre navne....
    Ja det er jeg klar over. Ligesom vi jo også har købt gode navne i Zeca, Fischer, Skov og flere inden da.

    Jeg skrev for at nuancere den debat, hvor nogen gerne vil gøre samtlige FCK-indkøb som katastrofer og samtlige FCM/BIf-indkøb til ubetingede hits. Sådan fungerer verden ikke.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #1370
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad mig lige forstå ret. Han er virkelighedsfjern fordi han til medierne melder, at han tror på sine spillere? Synes du helt ærligt, at det vil være smart at sige det modsatte? Og synes du det vil være forhandlingsmæssigt smart overfor andre klubber og psykologisk smart overfor vores nuværende spillere, hvis han sagde vi manglede 5 spillere og hvilke positioner de er på? Og tror du, at han siger de samme ord til NCH og resten af ledelsen, når han gerne vil have flere penge?

    Og han er handlingslammet fordi, der på nuværende tidspunkt ikke har købt mere ind? Det er alligevel også noget af et statement og ikke blot en sviner på Ståle, men også på resten af organisationen med NCH i spidsen.

    Altså come on. Vi er alle frustrerede og bekymrede fpr truppen, men lad nu være med at drage alle mulige underlige konklusioner to måneder inden transfervinduet lukker i. Og jo det er da en yderst tynd trup at tage med på lejr, men derfor kan det jo godt være en givende tur for de spillere der er til rådighed. Og du ved jo også godt, at vi grundet den tidlige indtræden i Europa er nødt til en tidlig træningslejr, hvor landsholdspillere og senere nyindkøb selvfølgelig ikke kan være med. Det er jo ikke en grund til at skyde med ord som virkelighedsfjern og handlingslammet.
    Jeg skal forsøge at give lidt uddybende på min tvivl omkring Ståle.

    Rent kommunikationsmæssigt er min forståelse af Ståle ikke bundet op på, at han roser sine spillere. Tværtimod, det er en meget fin og central ledelsesmæssig kvalitet – thumbs up.

    Til gengæld når han vurderer truppen, så må han stå på mål for sine udtalelser og det vil jeg forholde mig til – eks. vi mangler én offensiv spiller. En helt nøgtern kommunikation kan sagtens adressere udfordringerne og tage hensyn til de øvrige spilere i truppen … eks. ’… det er klart, at vi efter salget af otte spillere siden nytår og tilførsel af tre spillere er lidt tynde i bredden lige nu. Præcis hvor mange spillere vi henter afhænger af …, men vi vil i første omgang kigge efter spillere til startopstillingen, da vi har mistet nogle store profiler.’ Alt dette er åbenlyst og kan siges med relativ lav risiko. Det har ingen betydning for en forhandlings situation. Hvad han siger til NCH, det gider jeg ikke gætte på.

    Jeg har ingen holdning til det samlede sportslige setup – ud over en nærmest blind tillid til NCH – men Ståle er den ansvarlige og som den øverste falder status tilbage på ham.

    Når jeg skriver, at jeg er i tvivl om, hvorvidt Ståle har styr på situationen og virker handlingslammet, så hænger det kun lidt sammen med dette transfervindue, selvom det naturligvis også spiller ind. Åbenlyst vi har haft nogle dårlige transfervinduer de sidste par år – det sker, men omfanget er usædvanligt og kritisk. I tillæg hertil har kommunikationen siden sidste sommer handlet meget, om, at der lige om lidt sker noget, som forløser potentialet – eks. vi skal lige have nogle måneder til at spille holdet sammen, når de skadede spillere kommer tilbage, når spillerne får nogle pauser fra midtuge kampe, når vi har haft den lange pre-season til januar etc. Der skete bare aldrig noget markant og da året er gået er holdet ikke løftet væsentligt og ift. sæsonen før har vi tabt uhørte 57 point! Til FCM og 45 point! Til BIF. I tillæg til det sælger vi de to store profiler fra angreb og forsvar, mens vi udtaler, at vi bliver mestre næste år (vi skal bare have en offensiv spiller, så kører det hele). COME ON – det er da ikke seriøst. En status lige nu set fra min argumentation er, at vi på et år har sat voldsomt til ift. konkurrenterne, at vi håber meget på mirakler, der udebliver, og hold og trup pt. er ringere end for to måneder siden. Efter et år, hvor vi flere gange har fået at vide, at lige om lidt sker det – og så skete der ikke mere – så er det rimeligt at drage i tvivl om handlekraften er der ift. tidligere.

    Jeg anerkender, at det er et skarpt synspunkt, men det er som regel også godt til at få liv i debatten.
    Goldbæks Højrefod

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1371
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg skal forsøge at give lidt uddybende på min tvivl omkring Ståle.

    Rent kommunikationsmæssigt er min forståelse af Ståle ikke bundet op på, at han roser sine spillere. Tværtimod, det er en meget fin og central ledelsesmæssig kvalitet – thumbs up.

    Til gengæld når han vurderer truppen, så må han stå på mål for sine udtalelser og det vil jeg forholde mig til – eks. vi mangler én offensiv spiller. En helt nøgtern kommunikation kan sagtens adressere udfordringerne og tage hensyn til de øvrige spilere i truppen … eks. ’… det er klart, at vi efter salget af otte spillere siden nytår og tilførsel af tre spillere er lidt tynde i bredden lige nu. Præcis hvor mange spillere vi henter afhænger af …, men vi vil i første omgang kigge efter spillere til startopstillingen, da vi har mistet nogle store profiler.’ Alt dette er åbenlyst og kan siges med relativ lav risiko. Det har ingen betydning for en forhandlings situation. Hvad han siger til NCH, det gider jeg ikke gætte på.

    Jeg har ingen holdning til det samlede sportslige setup – ud over en nærmest blind tillid til NCH – men Ståle er den ansvarlige og som den øverste falder status tilbage på ham.

    Når jeg skriver, at jeg er i tvivl om, hvorvidt Ståle har styr på situationen og virker handlingslammet, så hænger det kun lidt sammen med dette transfervindue, selvom det naturligvis også spiller ind. Åbenlyst vi har haft nogle dårlige transfervinduer de sidste par år – det sker, men omfanget er usædvanligt og kritisk. I tillæg hertil har kommunikationen siden sidste sommer handlet meget, om, at der lige om lidt sker noget, som forløser potentialet – eks. vi skal lige have nogle måneder til at spille holdet sammen, når de skadede spillere kommer tilbage, når spillerne får nogle pauser fra midtuge kampe, når vi har haft den lange pre-season til januar etc. Der skete bare aldrig noget markant og da året er gået er holdet ikke løftet væsentligt og ift. sæsonen før har vi tabt uhørte 57 point! Til FCM og 45 point! Til BIF. I tillæg til det sælger vi de to store profiler fra angreb og forsvar, mens vi udtaler, at vi bliver mestre næste år (vi skal bare have en offensiv spiller, så kører det hele). COME ON – det er da ikke seriøst. En status lige nu set fra min argumentation er, at vi på et år har sat voldsomt til ift. konkurrenterne, at vi håber meget på mirakler, der udebliver, og hold og trup pt. er ringere end for to måneder siden. Efter et år, hvor vi flere gange har fået at vide, at lige om lidt sker det – og så skete der ikke mere – så er det rimeligt at drage i tvivl om handlekraften er der ift. tidligere.

    Jeg anerkender, at det er et skarpt synspunkt, men det er som regel også godt til at få liv i debatten.
    Men nu har han jo også flere gange sagt, at vi skal ud og hente et par profiler, at vi skal hente lidt x-faktor osv og han har sagt at angrebspositionen er bekymrende. Der har jo ikke været helt stille.

    Han har da vist heller ikke sagt, at vi bliver mestre næste sæson, men blot at vi selvfølgelig selvfølgelig går efter det. At han i løbet af året har sagt, at det kommer med sammenspil, tilbagekomst fra skader osv er da vist ret almindelig retorik. Endvidere er der jo også sket en betydelig udvikling i foråret (jeg ved godt, at flere ikke vil anerkende denne), omend den måske pointmæssigt ikke endte så stor som ønsket. Ydermere er en del af det tynde øl også begyndt at blive sorteret fra. Pusic røg et halvt år før kontrakten udløb, Matic er lejet ud, Pavlovic er videre, Toutouh er endelig væk. En oprydning tager tid - man kan ikke også sælge Vavro, Luftner, Pieros, Kvist, Ankersen og hvad folk ellers vil have væk på en gang oveni. For det første er der næppe købere til dem alle, og for det andet vil det jo også skade det lidt kontinuitet vi trods alt har. Også selvom visse herinde vil hævde, at det umuligt kan blive værre.

    Det kan da godt være, at jeg bare er en jubelidiot, men imo så er der da bestemt sket handling. Og så må vi lige se, hvad der sker de næste to måneder, men jeg vil da gætte på, at det sidste indkøb ikke er lavet endnu.

  10. #1372
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men nu har han jo også flere gange sagt, at vi skal ud og hente et par profiler, at vi skal hente lidt x-faktor osv og han har sagt at angrebspositionen er bekymrende. Der har jo ikke været helt stille.

    Han har da vist heller ikke sagt, at vi bliver mestre næste sæson, men blot at vi selvfølgelig selvfølgelig går efter det. At han i løbet af året har sagt, at det kommer med sammenspil, tilbagekomst fra skader osv er da vist ret almindelig retorik. Endvidere er der jo også sket en betydelig udvikling i foråret (jeg ved godt, at flere ikke vil anerkende denne), omend den måske pointmæssigt ikke endte så stor som ønsket. Ydermere er en del af det tynde øl også begyndt at blive sorteret fra. Pusic røg et halvt år før kontrakten udløb, Matic er lejet ud, Pavlovic er videre, Toutouh er endelig væk. En oprydning tager tid - man kan ikke også sælge Vavro, Luftner, Pieros, Kvist, Ankersen og hvad folk ellers vil have væk på en gang oveni. For det første er der næppe købere til dem alle, og for det andet vil det jo også skade det lidt kontinuitet vi trods alt har. Også selvom visse herinde vil hævde, at det umuligt kan blive værre.

    Det kan da godt være, at jeg bare er en jubelidiot, men imo så er der da bestemt sket handling. Og så må vi lige se, hvad der sker de næste to måneder, men jeg vil da gætte på, at det sidste indkøb ikke er lavet endnu.
    Betydelig udvikling i foråret. Det kunne næsten heller ikke blive blive mere katastrofalt, hvis man måler det op imod efteråret 2017. Problemet med foråret og kampene mod vores nærmeste konkurrenter, illustrerede meget godt sidste sæsons problemer. Der mangler vindermentalitet og frem for alt kvalitet. Som truppen fremstår nu, bliver det heller ikke til medaljer i næste sæson. Der skal signifikante tilføjelser til truppen. 1-2 angribere vil ikke løse de kæmpemæssige udfordringer der er med strukturen i spillet. Specielt den defensive base, hele vejen op igennem holdet.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1373
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men nu har han jo også flere gange sagt, at vi skal ud og hente et par profiler, at vi skal hente lidt x-faktor osv og han har sagt at angrebspositionen er bekymrende. Der har jo ikke været helt stille.

    Han har da vist heller ikke sagt, at vi bliver mestre næste sæson, men blot at vi selvfølgelig selvfølgelig går efter det. At han i løbet af året har sagt, at det kommer med sammenspil, tilbagekomst fra skader osv er da vist ret almindelig retorik. Endvidere er der jo også sket en betydelig udvikling i foråret (jeg ved godt, at flere ikke vil anerkende denne), omend den måske pointmæssigt ikke endte så stor som ønsket. Ydermere er en del af det tynde øl også begyndt at blive sorteret fra. Pusic røg et halvt år før kontrakten udløb, Matic er lejet ud, Pavlovic er videre, Toutouh er endelig væk. En oprydning tager tid - man kan ikke også sælge Vavro, Luftner, Pieros, Kvist, Ankersen og hvad folk ellers vil have væk på en gang oveni. For det første er der næppe købere til dem alle, og for det andet vil det jo også skade det lidt kontinuitet vi trods alt har. Også selvom visse herinde vil hævde, at det umuligt kan blive værre.

    Det kan da godt være, at jeg bare er en jubelidiot, men imo så er der da bestemt sket handling. Og så må vi lige se, hvad der sker de næste to måneder, men jeg vil da gætte på, at det sidste indkøb ikke er lavet endnu.
    Alene til dit synspunkt om, at der skete en betydelig udvikling i foråret.

    Jeg er enig i, at dele af spillet blev forbedret, særligt lykkedes vi bedre med possesion-spillet på modstandernes halvdel og vi fik lukket ned for opspils problemerne fra midterforsvaret ved at trække de centrale midtbanespillere længere tilbage i opspillet. Den sidste del havde desværre også nogle betydelige negative konsekvenser for den direkte del af vores opspil, så det kom med en pris. Forsvarsmæssigt så vi stadig meget skrøbelige ud, så selvom vi til tider dominerede på bolden, så udsatte det samtidig vores forsvar, da midterforsvaret er stærkt udfordret, så snart de bliver mødt af hurtige omstillinger. Det udmønter sig i fejlplaceringer, dårlige clearinger mm. - forsvarspil, som på ingen måde hører til i toppen af superligaen. Defensive dødbolde er fortsat en katastrofe. Så selvom mange hæfter sig ved forbedringen i vores possesion spil, så er der stadig meget store udfordringer i mange af de øvrige dele af spillet, som gjorde det helt rimeligt, at vi endte med de point, vi fik. Vi er ikke blevet snydt - dette er endnu en 'spin' á la leage of justice mm. Jeg kan godt nævne kampe, hvor vi kunne have fået mere, men der er også mange den anden vej.

    Alt det her handler jo om forskelle i tillid til Ståle, jeg håber, at han honorerer din meget store tillid, så vi ikke får sæsonens første nedtur allerede den 19. juli.
    Goldbæks Højrefod

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1374
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Man skulle tro, at nogle i denne tråd er større fan af Ståle end klubben.

    Vi har haft den dårligeste sæson i dette årtusind og med al sandsynlighed er vores trup nu dårligere OG smallere til sæsonstart. Imens har vores "nærmeste" konkurrenter forstærket sig og specielt FCM virker stærke.

    Selv frygter jeg, at bif laver en FCM, som smed mesterskabet til Aab i 2014, men vandt året efter. Begrædeligt.
    Sidst redigeret af Kong jensen : 29.06.18 kl. 18:28
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1375
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Man skulle tro, at nogle i denne tråd er større fan af Ståle end klubben.

    Vi har haft den dårligeste sæson i dette årtusind og med al sandsynlighed er vores trup nu dårligere OG smallere til sæsonstart. Imens har vores "nærmeste" konkurrenter forstærket sig og specielt FCM virker stærke.

    Selv frygter jeg, at bif laver en FCM, som smed mesterskabet til Aab i 2014, men vandt året efter. Begrædeligt.
    Man skulle tro, at nogen herinde prioriterer "at hævne sig på Ståle" frem for klubben.

    Vi har den bedste træner i klubben historie, og med al sandsynlighed bliver vores trup i løbet af den næste måned bedre og bredere inden sæsonstart......



    Og for lige at være lidt seriøs, så handler det for mange af os nok netop at få klubben i omdrejninger igen og eftersom Ståle har gjort det før, kender klubben bedre end nogen anden, så har jeg i hvert fald svært ved at se nogen anden have bedre forudsætninger for dette end Ståle. Jeg har stadig ikke set et eneste godt argument for, at alting løser sig ved en fyring. Tværtimod vil klubben højst sandsynligt blive kastet ud i endnu mere kaos og opbygningsfasen vil formentlig blive endnu længere.

    Men fair nok, du og andre er enige. Men helt ærligt, skyd os ikke i skoen, at vi prioriterer Ståle frem for klubben. Hvorfor fanden skulle vi dog det?


  17. #1376
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Alt det her handler jo om forskelle i tillid til Ståle, jeg håber, at han honorerer din meget store tillid, så vi ikke får sæsonens første nedtur allerede den 19. juli.
    Min tillid forsvinder næppe den 19. juli uanset resultatet. Jeg går heller ikke ud fra, at din skepsis forsvinder ved sejr den dag?

    Edit:
    Forøvrigt troede jeg efterhånden, at alle var enige om at debatten omkring Ståle som person skulle holdes i den anden tråd?
    Skulle vi ikke alle sammen blive enige om at gøre dette?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1377
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Min tillid forsvinder næppe den 19. juli uanset resultatet. Jeg går heller ikke ud fra, at din skepsis forsvinder ved sejr den dag?

    Assymetrisk komunikation?
    Goldbæks Højrefod

  20. #1378
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Min tillid til at Ståle, kan vende det her og blive mester i den kommende sæson er meget lille. Jeg vil dog med glæde hylde ham og holdet, hvis de står med guldet til næste år.
    Derudover tror jeg at bestyrelsen er pænt ligeglade med om jeg synes Ståle burde skiftes ud....

    Synes dog at han burde ændre formation til en 4-3-3- ala landsholdet, med den nuværende trup han selv har sammensat. Vi har en Kvist der er klart bedst som midtbane sweeper i en 3 mands midtbane og Fischer, Skov og Falk er klart bedst som wings. Vi har 1 senior angriber pt og nogle lærlinge.

    Så uden nye indkøb ville det bedste hold i mine øjne se sådan ud:
    Jesse
    Ankersen- Vavro/Lüftner- Papa G- Boilesen
    Kvist
    Zeca-Falk/Keita
    Skov- Fischer
    Sotiriou

    Ved ikke hvem jeg synes der er bedst af Vavro og Lüftner for de har begge force og mangler....
    Kan heller ikke finde ud af hvor Falk er bedst og hvor han bedst udnytter hans forcer, derfor Keita på midten som jeg ingen anelse har, om hvordan han vil spille eller om han er god nok lige pt

    Men håber stadig på 2 GODE og målfarlige angriber, en kreativ CM ala Mathias Jensen og en ny HB gerne en Ludwig Augustinusson klon eller bare en der kan slå et godt indlæg mere end hver 10 gang...

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1379
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hold kæft, hvor er jeg ved at være træt af at nogle skal vende samtlige indlæg til en diskussion omkring Ståle. Opret en ny tråd, diskuter i en af de allerede oprettede tråde omkring Ståle. Folk bliver jo ikke enige uafhængigt af hinandens argumenter og det er vel også skønt og fuldstændig normalt. Nogle kan lide manden, andre kan ikke - accepter det og kom videre.

    Diskuter transfers please


  23. #1380
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Diskuter transfers please
    Det trigger 'os' bare nok endnu mere, at der netop ikke er nogle transfers. I hvert fald ikke i form af tilgange. Sorry.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •