Side 95 af 145 FørsteFørste ... 458592939495969798105 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,411 til 1,425 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1411
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Ikke nok med det, så er vi ved at tabe igen. Og med fare for at blive høvlet ned, så forstår jeg ikke hvad der gør, at størstedelen af sideliniens brugere hyper Keita. Han er jo intet mindre end middelmådig, og måske endda ikke en gang det..
    Vi mangler gevaldigt meget en makker til Zeca, hvis Falk ikke skal være "løsningen" ..
    Hvordan spillede de nogen der kan komme med en gennemgang af kamp og spillerne?

  2. #1412
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Og med fare for at blive høvlet ned, så forstår jeg ikke hvad der gør, at størstedelen af sideliniens brugere hyper Keita. Han er jo intet mindre end middelmådig, og måske endda ikke en gang det..
    Kun halvandet år siden han lige akkurat var acceptabel mod Ludogorets (uden at vise fem potter pis efterfølgende på et relevant niveau) - hvor vover du at stille spørgsmålstegn og ikke rykke manisk i klaphatten?

    PS: har du ikke hørt om alle disse u19 opkomlinge som naturligvis er 'the sure thing' og tager al pres væk fra Ståle, uanset hvad nordmanden foretager sig i transfervinduet?

    Hvis ikke, vil du snart høre hvorfor det var en entydigt god ting hvis Santos giver FCK den mellemste finger (det modsatte, dog, hvis han ikke gør!!!!!111). Vi behøver knapt en afløser for Santander, og slet ikke forstærkninger efter sidste års fjerdeplads med teoretiske pointmæssige fremgange i foråret.

    *Rykker ivrigt i fan klephatten*

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1413
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvordan spillede de nogen der kan komme med en gennemgang af kamp og spillerne?
    Det var virkelig ikke godt.. Jeg vil kalde det en efterhånden klassisk Ståle-sommer-træningskamp, hvor vi spiller helt utroligt ideforladt og langsomt.. Vi har et par forsøg med gode skud uden for feltet, men er ellers ikke i nærheden af at skabe noget som helst.. Samtidig forærer vi et par gratis 100% chancer væk, blandt andet via en håbløs tiæbageaflevering af Keita, som giver dem en friløber.. Vi ligner os selv fra sommerkampene sidste år, hvor vi kom helt håbløst i gang med sæsonen.. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så pessimistisk før en sæsonstart..

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1414
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det var virkelig ikke godt.. Jeg vil kalde det en efterhånden klassisk Ståle-sommer-træningskamp, hvor vi spiller helt utroligt ideforladt og langsomt.. Vi har et par forsøg med gode skud uden for feltet, men er ellers ikke i nærheden af at skabe noget som helst.. Samtidig forærer vi et par gratis 100% chancer væk, blandt andet via en håbløs tiæbageaflevering af Keita, som giver dem en friløber.. Vi ligner os selv fra sommerkampene sidste år, hvor vi kom helt håbløst i gang med sæsonen.. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så pessimistisk før en sæsonstart..
    Fedt depressionen fortsætter....

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1415
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ifølge Michel Davidsen vil Santos ikke til Danmark, så det ser ikke ud til, at vi får vores 1. valg. Tingene går vist stadig ikke vores vej.
    Det er jeg personligt ikke ked af. Jeg kender ikke noget til ham, men på YouTube lader det til, at mange af hans mål er scoret på hovedstød. Dem ville han ikke komme lige så nemt til i Superligaen. Jeg tror, han ville være et gigantisk fejlkøb.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1416
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er jeg personligt ikke ked af. Jeg kender ikke noget til ham, men på YouTube lader det til, at mange af hans mål er scoret på hovedstød. Dem ville han ikke komme lige så nemt til i Superligaen. Jeg tror, han ville være et gigantisk fejlkøb.
    Jeg har nu ret svært ved at se det positive i, at vores "drømmeangriber" ikke vil til København. Alt andet lige, så vil næste løsning formentlig være dårligere.

    Og bare lige for at tage det i opløbet, så skal dette ikke ende i en diskussion om, at vi alligevel scouter og køber skidt..... (ikke specielt møntet på dig, men alle brugere)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1417
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Ikke nok med det, så er vi ved at tabe igen. Og med fare for at blive høvlet ned, så forstår jeg ikke hvad der gør, at størstedelen af sideliniens brugere hyper Keita. Han er jo intet mindre end middelmådig, og måske endda ikke en gang det..
    Vi mangler gevaldigt meget en makker til Zeca, hvis Falk ikke skal være "løsningen" ..
    Handler det ikke mest om, at vi hverken Kvist, Thomsen, Gregus eller Falk er den optimale makker til Zeca, og så håber vi på potentialet i Keita? Hvor skulle man ellers lægge det håb lige nu, hvis ikke på hans og Winds skuldre?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1418
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    - drop Santos.

    - køb Lord

    - hent Damen på en fri transfer (han må da stadig kunne stå ved bagerste stolpe).

    - hent Ragnar på en fri transfer

    Ta-da, holdet har nu en erfaren spiller i hver kæde, som må give ro til de vævre, kreative spillere. Det er lidt håbløst at se på Skov og Kadrii som angribere, hvor FCK stadig spiller med overlap fra backs, med høje indlæg til bagerste stolpe... Det bliver ikke bedre når der kommer en spiller til overpris, som i øvrigt er 174cm høj.
    Med de 3 indkøb, ville vi hellere ikke skulle frygte videresalgsklausuler :). Jeg er dog helt enig mht Bendtner eller N’Doye og Ragnar... ved dog ikke om vi har plads til begge angribere. Det ville dog frigøre midler til en stjernemidt hentet i 11. time når vi har sikret gruppespil

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1419
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Handler det ikke mest om, at vi hverken Kvist, Thomsen, Gregus eller Falk er den optimale makker til Zeca, og så håber vi på potentialet i Keita? Hvor skulle man ellers lægge det håb lige nu, hvis ikke på hans og Winds skuldre?
    Logisk nok ingen steder. Med mindre man tvinger sit hoved til at tænke noget andet, for stadig at kunne rykke uforstyrret i klephatten.

    Håb over strategi har i årevis været den mest latterliggjorte knee jerk reaktion på ethvert fan fora.

  17. #1420
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-kamp...-som-forventet

    Det virker som om man arbejder på at hente spiller(e).

  18. #1421
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/staale-kamp...-som-forventet

    Det virker som om man arbejder på at hente spiller(e).
    Han er en idiot. Sæsonen er blot 10 dage væk, og truppen består af skind og ben. Det her er jo symptomatisk for hvordan det altid er i en hvilken som helst trup. Man ikke undgå skader.
    Jeg kan godt se at der er lidt fyld til truppen, men vi kan jo ikke spille 3 turneringer med mælketænder og gymnasieelever. Særligt ikke hvis vi skal frem til gruppespil eller medaljer.
    Skov skal tilbage på kanten, men har i de to første kampe spillet på toppen - hvilket ikke gør ham mere klar i sin rolle på kanten, og sådan kan man blive ved. Ståle og Co. Spiller hazard med klubbens fremtid.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #1422
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Han er en idiot. Sæsonen er blot 10 dage væk, og truppen består af skind og ben. Det her er jo symptomatisk for hvordan det altid er i en hvilken som helst trup. Man ikke undgå skader.
    Jeg kan godt se at der er lidt fyld til truppen, men vi kan jo ikke spille 3 turneringer med mælketænder og gymnasieelever. Særligt ikke hvis vi skal frem til gruppespil eller medaljer.
    Skov skal tilbage på kanten, men har i de to første kampe spillet på toppen - hvilket ikke gør ham mere klar i sin rolle på kanten, og sådan kan man blive ved. Ståle og Co. Spiller hazard med klubbens fremtid.
    Det er da også for dårligt, at man ikke kan tvinge spillerne til at skrive under med FCK.... Sikke en idiot.....

    Skulle vi ikke forsøge at holde "Ståle er idiot"-indlæggene i en anden tråd, som det er ønsket af mange herinde for ganske kort tid siden?
    Sidst redigeret af k@sper : 02.07.18 kl. 06:13


  21. #1423
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Gud, hvor ville det være fedt, hvis man havde midlerne til at udløse den relativt lave frikøbsklausul på 20 mio. euro, og så hente Diego Godin.. Det er "bare" 4-5 transfervinduers budget, så det sker jo ikke. Men hold kæft, hvor ville det bare være en stor, fed penis-transfer..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. #1424
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Gud, hvor ville det være fedt, hvis man havde midlerne til at udløse den relativt lave frikøbsklausul på 20 mio. euro, og så hente Diego Godin.. Det er "bare" 4-5 transfervinduers budget, så det sker jo ikke. Men hold kæft, hvor ville det bare være en stor, fed penis-transfer..
    Han går uden tvivl også og drømmer om at spille for FCK...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 12 brugere er enige:

  24. #1425
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Gud, hvor ville det være fedt, hvis man havde midlerne til at udløse den relativt lave frikøbsklausul på 20 mio. euro, og så hente Diego Godin.. Det er "bare" 4-5 transfervinduers budget, så det sker jo ikke. Men hold kæft, hvor ville det bare være en stor, fed penis-transfer..
    Ja, og ham der Mbabbe, som PSG har lånt, han virker da også til at være ok. Han koster kun cirka tre gange så meget, som vi har tabt på fitnessdk, så hvis vi henter ham, så glemmer folk alt om den forfejlede satsning på at få vores fans i form.

    Alternativt kunne vi måske holde os til at foreslå spillere, der passer til vores budget. ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •