Side 96 af 145 FørsteFørste ... 468693949596979899106 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Gud, hvor ville det være fedt, hvis man havde midlerne til at udløse den relativt lave frikøbsklausul på 20 mio. euro, og så hente Diego Godin.. Det er "bare" 4-5 transfervinduers budget, så det sker jo ikke. Men hold kæft, hvor ville det bare være en stor, fed penis-transfer..
    .... M’kay....

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1427
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Mandagstræner inputs til Ståle.

    1) Nøjes med at hente Bendtner til de forreste rækker og ændre formation til 4-3-3.
    2) ... Eller hold fast i formationen. I så fald: Hent Bendtner og lej Dolberg i Ajax, som ser ud til stadig at ville spille med Huntelaar som førsteangriber. Lønmæssigt kan vi sagtens være med.
    3) Gå all-in på at hente Lasse Schöne i Ajax, som måske kan lokkes.
    4) Overtal Andreas Bjelland til 2 år i FCK, så kan han skifte til Premier League som 31 årig og tjene boksen. Ved godt, han har sagt, at han ikke vil hjem, men det sagde Sviatchenko altså også, og nu er han på fast kontrakt.

    Og VOILA: Folk kommer i Parken igen og FCK er værd at følge og være optimistiske omkring.
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 02.07.18 kl. 11:20

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1428
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mandagstræner inputs til Ståle.

    1) Nøjes med at hente Bendtner til de forreste rækker og ændre formation til 4-3-3.
    2) ... Eller hold fast i formationen. I så fald: Hent Bendtner og lej Dolberg i Ajax, som ser ud til stadig at ville spille med Huntelaar som førsteangriber. Lønmæssigt kan vi sagtens være med.
    3) Gå all-in på at hente Lasse Schöne i Ajax, som måske kan lokkes.
    4) Overtal Andreas Bjelland til 2 år i FCK, så kan han skifte til Premier League som 31 årig og tjene boksen. Ved godt, han har sagt, at han ikke vil hjem, men det sagde Sviatchenko altså også, og nu er han på fast kontrakt.
    1) Er realistisk under de rette omstændigheder med tanke på den medieflirt, NB har haft med FCK
    2) Dolberg er formentlig fuldstændig urealistisk - og det er nok også derfor, han ikke har været så meget som tæt på at blive nævnt som mulig FCK-spiller i mederien. Jeg har til gode at se, hvad han skulle få ud at flytte hjem til os.
    3) Igen en spiller, der mig bekendt aldrig har været rygter til FCK andet end i fankredse. Tætteste link er vel, at hans far spillede i KB og B1903. Schøne er hollandsk gift, har to hollandsktalende børn, og har tidligere afvist klubskifte med henvisning til dette (https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...na-og-spanien/). Mon ikke han også er på en urealistisk hylde - har igen meget svært ved at se, hvordan vi bedre end Ajax og andre hollandske klubber kan tilbyde ham en for ham og hans familie attraktiv pakke.
    4) Andreas Bjelland fylder 30 om et par dage, så selv i tankeeksperimentet om, at han rent faktisk skiftede hertil, ville han så skulle til PL som 32-årig. Ingen tvivl om, at vi har forsøgt, men med de meldinger, der var i BT, fortsætter han jo nok i udlandet på en højere hylde end Brentford og får det sidste ud af sin udlandskarriere med en god sportslig pakke og lønpakke (https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...reas-bjelland/).

    Bottom line er, set fra min stol, at de oplagte spillere med dansk pas til at hæve overliggeren ikke ligger ligefor. Vi må nok afvente kaniner, som vi om muligt ikke alle har hørt om før - lidt a la Michael Santos.

  6. #1429
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er da også for dårligt, at man ikke kan tvinge spillerne til at skrive under med FCK.... Sikke en idiot.....

    Skulle vi ikke forsøge at holde "Ståle er idiot"-indlæggene i en anden tråd, som det er ønsket af mange herinde for ganske kort tid siden?
    Jeg forstår det bare ikke. Har man først fundet 'drømmespilleren' nu, lang tid efter sæsonen sluttede? Og har man ikke været i kontakt med agenten? Han var ikke til VM med Uruguay, så hvorfor har vi ventet. Klausulen har jo hele tiden været der.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1430
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg forstår det bare ikke. Har man først fundet 'drømmespilleren' nu, lang tid efter sæsonen sluttede? Og har man ikke været i kontakt med agenten? Han var ikke til VM med Uruguay, så hvorfor har vi ventet. Klausulen har jo hele tiden været der.
    Slutspillet i den spanske Segunda Division blev først afsluttet for Sporting Gijons vedkommende d. 10. juni. Sporting Gijon havde mulighed for at rykke op i La Liga. Mon ikke Sporting Gijon kunne have udløst en klausul og beholdt Santos, hvis de var rykket op?

    Hvis Santos var vores førsteprioritet, og en handel ikke var helt urealistisk, hvis Sporting Gijons oprykning glippede, så er det vel naturligt nok at vente så længe som muligt, inden man går videre til de næste prioriteter på listen.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1431
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Samtidig skulle Santanderhandlen sikkert også gå igennem, før de sidste detaljer med Gijon kunne forhandles, spilleren skulle sikkert også bruge lidt betænkningstid osv. Jeg gætter på, at det at købe en spiller sjældent er så enkelt, som mange tror herinde.

    Nu ser det ud til at Santos glipper, men man har jo næsten med garanti kørt de indledende forhandlinger med 2. og 3. valget samtidig, så mon ikke snart der præsenteres noget.

    Måske er det lidt naivt, men udmeldingen om at man ikke gider København kunne jo også være en presbold for lige at få lidt ekstra i løn. Det kan jo være, at man stadig sidder og forsøger med Santos men forhandlinger med sydamerikanske agenter og klubber går ofte ret besværligt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1432
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    DAMEN TILBAGE (WTF!!??)!!

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #1433
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    DAMEN TILBAGE (WTF!!??)!!
    Yep I hvert fald ifølge Instagram... :)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1434
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Den sygeste video nogensinde på FCK.DK.
    Vi sætter hermed standarden for fremtidige spillerpræsentationer
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  17. #1435
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Den sygeste video nogensinde på FCK.DK.
    Vi sætter hermed standarden for fremtidige spillerpræsentationer
    GENIALT lavet......

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1436
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    DAMEN TILBAGE (WTF!!??)!!
    Jeg er virkelig loren. Ligeså meget jeg elskede ham, da han var her, ligeså meget frygter jeg nu et ringvrag a la elmander hos bøf.

    Og en klassisk transfer: Han kender systemet og var engang en succes (host Antonsson, Pierre og Kvist).

    Anyway, på trods af mit forbehold glæder jeg mig sgu' alligevel lidt.
    Sidst redigeret af Døren : 02.07.18 kl. 15:31 Årsag: Havde Glemt Antonsson.


  20. #1437
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er virkelig loren. Ligeså meget jeg elskede ham, da han var her, ligeså meget frygter jeg nu et ringvrag a la elmander hos bøf.

    Og en klassisk transfer: Han kender systemet og var engang en succes (host Pierre og Kvist).

    Anyway, på trods af mit forbehold glæder jeg mig sgu' alligevel lidt.
    Temmelig enig, men jeg har heller ikke styr på hans niveau senest. Jeg hæfter mig dog ved ordet transferfri og tænker, at der må være penge til en angriber mere.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #1438
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Sidste sæson hos Trabzonspor 26 kampe 7 mål 6 assist, men af dem kun 13 kampe som frontangriber hvor stats er mere imponerende med 13 kampe 6 mål 3 assist.

    Trods alt efter min mening bedste angriber nogensinde i FCK 150 kampe 82 mål 34 assist and counting


  23. #1439
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi har jo ikke haft stort held med at hente de gamle koryfæer tilbage her på det seneste, men som type giver han langt mere mening end Michael Santos.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1440
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Slutspillet i den spanske Segunda Division blev først afsluttet for Sporting Gijons vedkommende d. 10. juni. Sporting Gijon havde mulighed for at rykke op i La Liga. Mon ikke Sporting Gijon kunne have udløst en klausul og beholdt Santos, hvis de var rykket op?

    Hvis Santos var vores førsteprioritet, og en handel ikke var helt urealistisk, hvis Sporting Gijons oprykning glippede, så er det vel naturligt nok at vente så længe som muligt, inden man går videre til de næste prioriteter på listen.
    Hvad? Vi havde pengene, og fik et tilbud godkendt, så er det vel ligegyldigt om Gijon rykker op. Spilleren gad os ikke, og det bør klubben havde fundet ud af i sekundet efter sæsonen sluttede (i DK). Gijon var alligevel ikke i finalen, men spillede sin sidste semifinale d. 10 Juni, det er altså lang tid siden.

    Damen? Regnede med Bendtner. Hvis det stod til mig, så hentede man også ham. Så kan de to lege Santander/Corner vol. 2.

    Keita ser ud til at være vores nye midtbanespiller.

    Kedeligt transfervindue, som jeg allerede glæder mig til at anmelde engang i december.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •