Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 97

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Ingen pokaler i år... 3. derbynederlag i træk. 2. derbynederlag i træk på hjemmebane. Samme sygdomstegn som i efteråret. Hvad laver Bengtson, Pavlovic, Kvist m fl. på det hold pt. Ydmyget i egen hule. Forstår de slet ikke hvor vigtige de her kampe er? Ståle har været god for os i mange år men pilen peger på ham.
    FORZA L'EQUIPE FC

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Farvel og tak til Ankersen, Bengtson, Pavlo"vits" Pieros og Kvist. Og tag endelig Ståle med.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Det går jo meget godt eller noget. Ståle RAUS!!!

    Denne sæson er en falliterklæring, og burde koste ham jobbet. Dette er ene og alene hans ansvar.

    1. halvleg er typisk Ståle. Holdet spiller med håndbremsen trukket, hvilket vi har set alt for ofte. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke moser på fra første minut.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Hvad var Pavlovic' bidrag? Hvorfor er han ikke sendt væk, eller i det mindste op på tribunen?

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Hvad sker der lige for den Vavro lavede til sidste ?. Kæft det var ringe.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Hvad var Pavlovic' bidrag? Hvorfor er han ikke sendt væk, eller i det mindste op på tribunen?
    Jeg gad ihvertfald godt se Jonas Wind få samme mængde muligheder for spilletid. Når det er sagt, så var Pieros endnu værre i dag. Hold op hvor er han ugidelig at se på. Det samme gjorde sig gældende i de netop overstået træningskampe.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Min påstand er, at vi med et vinterkøb af en stærk centerback og dermed Boilesen på venstre back ikke havde tabt i dag.. Ankersen var også elendig i dag, men jeg synes vores helt svage punkt i dag var Pierre på venstre back.. Det var også en fejl af ham der kostede scoringen.. Ståle kan gentage sig selv 1000 gange og skyde skylden på personlige fejl, men det er altså ham der sætter holdkortet og bestemmer hvordan truppen skal se ud.. Kan da godt forstå han heller ikke er tryg ved Vavro, men han har lige haft en hel måned til at handle på en af de mest åbenlyse mangler i vores trup i årevis..

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Vi angriber ikke i første halvleg, fordi Ståle tror at det er bedst at spille defensivt og så håbe på held. På den måde håber han så på, at vi kan spille til 0 og få en heldig 1-0 sejr.
    Sjovt nok skabes der færrest chancer mod et hold der presser de andre og spiller offensivt. Det har Ståle desværre ikke fundet ud endnu.
    Fordelen er så samtidigt, at man selv kan skabe mange chancer. Specielt hvis man på et tidspunkt træner løbemønstre.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg gad ihvertfald godt se Jonas Wind få samme mængde muligheder for spilletid. Når det er sagt, så var Pieros endnu værre i dag. Hold op hvor er han ugidelig at se på. Det samme gjorde sig gældende i de netop overstået træningskampe.
    Jeg er helt enig.. Pavlovic er sløj ja, men at han hver gang løber med al opmærksomheden begriber jeg trods alt ikke.. Pieros er i mine øjne endnu længere fra niveau.. Pavlovic formår i det mindste at sætte sig selv i scene, mens Pieros kamp efter kamp efter kamp er TOTALT anonym..

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Jeg er med på, at der også skal være købere, men man burde have satset på den store udrensning i det netop overståede transfervindue. Det er fint nok at slippe af med spillere som Kusk og Pusic, men vores største problem er jo ikke marginalspillerne. Vores største problem er de mange startere, som ikke er gode nok.

    Anyway, plusser til Skov, Fischer og Falks anden halvleg. Zeca var også ok. Resten not so much.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er helt enig.. Pavlovic er sløj ja, men at han hver gang løber med al opmærksomheden begriber jeg trods alt ikke..
    Det skyldes vel, at Pavlovic har været dårlig i længere tid. I efteråret var det også primært Pavlovic, der gemte sig. Pieros leverede ofte en større arbejdsindsats. Men altså, ingen af dem imponerer jo.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Alt er ved det gamle. Vi har stadig en Luftner og Bengtsson som ikke har niveauet. Vi har Ankersen som ikke gider være her. Vi har en central midtbane der er fuldstændig blottet for kreativitet. Vi har 2 angribere der tilsammen har kostet i omegnen af 40 Mio. Begge er humørspillere og levere kun i hver 6 kamp. Og så har vi en træner som stædigt holder fast i alt hvad der er galt med holdet. Der er sku ved, at gå Morten Olsen i den. Vi formår ikke engang, at presse Brøndby for alvor før de sidste 5 min. Og som altid skaber vi ufatteligt lidt. Vi så mere trætte ud end Brøndby gennem det meste af kampen. Jeg ser sku heller ikke nogen der kæmper for det, jeg ser ikke nogen der går forrest, jeg ser ikke spillere der løber efter de umulige bolde. Der er ingen fight eller vilje... Og det falder tilbage på Træneren.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Drenge. Vi tabte i dag, men jeg synes fremtiden ser lysere ud, med Fischer og Skov osv. Vi fortjente bedre i dag. Ja, vi har vores svagheder med Pierre og Pavlovic, og til dels Pieros, men jeg tror på vi rejser os med den nuværende trup i denne sæson. Vi skal have den bronze nu - Tænk at jeg skriver den sætning .

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Hvad var Pavlovic' bidrag? Hvorfor er han ikke sendt væk, eller i det mindste op på tribunen?
    Jeg synes faktisk, at han var en udmærket opspilstation i mange tilfælde. Det mindes jeg ikke at have set fra ham før.

    Efter tre tætte derbynederlag i træk, endda de to i Parken, må det i øvrigt være på tide at ønske stort tillykke til alle de brugere herinde, der i sidste sæson havde våde drømme om at vi skulle blive dårligere, eller at Vestegnen skulle blive bedre, så både den samlede stilling og de enkelte kampe ville blive meget tættere. Den her sæson må være en fest for jer.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Vi mangler så meget, men jeg synes dog at 2 halvleg var opløftende. Vi skaber nok chancer til en udligning, men bolden vil bare ikke ind. Falks chance går ind 99/100 gange. Jeg synes at Fischer og Skov så rigtig, rigtig gode ud. Fischer skal selvfølgelig lige spilles ind på holdet, men begge har det drev som vi virkelig har manglet. De er begge to vilde en mod en. Falk, Fischer og Skov bør alle tre starte. Spillet så meget bedre ud i anden halvleg, lige indtil vi gik døde og Brøndby kunne forsvare den hjem. Det var godt at se at vi kunne spille en bedre halvleg end Brøndby.

    Det negative er at vi stadig har alt for mange spillere som slet ikke har niveauet til at spille for FCK. Vores angribere er elendige uden Santander. De skal bare væk og vi skal købe en ny klasse angriber til sommer(hvor vi nok også mister Santander). Det er decideret pinligt at starte med Pavlo og Pieros mod Brøndby. Ringeste angreb vi har haft i lang tid. Vi skal også have en ny central midtbanespiller, for igen har vi 4 middelmådige boldflyttere. Det er lidt ligesom angrebet, de er ikke rigtig gode til noget som helst. Jeg synes at luftner og boile gjorde det fornuftigt i dag. Begge kunne sagtens udskiftes, men det er ikke der hvor vi har de største mangler. Ankersen har spillet skidt i lang tid, men den ringeste spiller på banen er Bengtsson. Hold kæft han er dårlig. Vi skal seriøst ud og hente en ny venstre back, fordi det er godt nok skidt.

    Som jeg ser det har vi brug for minimum 3 spillere til sommer. Angriber, central midtbanespiller og så en venstre back. Det er minimum og alt andet vil være en fiasko. Her i foråret er eneste mål at få spillet Fischer, Skov og Falk sammen. De skal bære os offensivt i næste sæson. Så kan vi bruge sommeren på at få spillet en angriber ind og få styr på de to kæder bagved.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 17.05.17, 15:10
  2. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •