Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 97

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Ja, vi har enkelte spillere uden niveau i start 11, men det er altså ikke det overordnede problem. Bøf spiller med også med langsomme skur i midterforsvaret ala Lüftner samt en venstre back, der ingenting kan fremadrettet. Men vi må jo bare erkende, at vi taber til et bedre hold i dag. De spiller bedre bedre sammen, spillere hurtigere, løber hurtigere, presser mere og vinder den taktiske duel kampen igennem, hvor de overbefolker midten og derved ødelægger vores opspil gang på gang.

    Plusser til Skov, Fischer, Falk, Boile og Zeca. Er du gal, hvor ville jeg gerne se en spillestil lagt an på hurtigere kombinationer, pasninger og dybe stikninger med de her spillere.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Ud over Bengtsson's fuckups.... Hvad helvede laver Robin også ude af sit mål der? Der er to forsvarsspillere der følger med ned og vinklen bliver så spids at han slet ikke skal derud.


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Den her kamp er mest af alt Ståles nederlag. Ikke at vi på nogen måde var favoritter, men det var tydeligt, at vi gik på banen med tabermentalitet. Der står seks mand tilbage på egen banehalvdel, hver gang vi angriber, og attituden på hele holdet er, at man håber, at nogle andre gør noget. De eneste, der skiller sig ud er selvfølgelig Skov og Fischer (da han kommer ind), for de er endnu ikke blevet hjernevasket af Ståles defensive systemtænkning. Fischer viser - som næsten alle herinde vidste i forvejen - på få minutter efter sit indhop, at han er en klassespiller, men selv han kunne ikke holde dampen oppe, da den første entusiasme efter pausen var dampet af. Jeg frygter virkelig, at Ståle i løbet af kort tid får kvalt den energi og fremadrettethed, de kommer med, så de begynder at ligne resten af holdet. Ståle har tabt det her hold, og der er brug for frisk luft og nye tanker for at vende skuden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  5. #34
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Min påstand er, at Ståle ikke har noget reelt offensivt koncept. I Løvehjerte siger han ganske vist, at alle spillere kender de offensive løbemønstre, men udtrykket har alle dage været mere tilfældigt end f.eks. en klub som FCN, der har et meget tydeligt offensivt koncept.

    I FCK er vi ekstremt afhængige af spillernes individuelle kvaliteter og der halter det bare p.t. Ikke fordi spillerne er dårlige, men for mange er middelmådige og/eller fejlcastede. I Løvehjerte siger Ståle også, at man altid leder efter spillere, der kan omskoles. Måske man bare skulle lede efter nogle, der passer ind i holden uden de store tilpasninger?
    Er jo det vi er mange som har prøvet at sige igennem længere tid, Ståle ejer ikke et offensivt koncept har han aldrig gjort og vil han aldrig gøre. Uden at kunne stille med ligaens bedste spillere er Ståle sat skakmat.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Ud over Bengtsson's fuckups.... Hvad helvede laver Robin også ude af sit mål der? Der er to forsvarsspillere der følger med ned og vinklen bliver så spids at han slet ikke skal derud.
    Nemlig. En spiller som Stephan må nu føle sig endnu mere frustreret.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Ud over Bengtsson's fuckups.... Hvad helvede laver Robin også ude af sit mål der? Der er to forsvarsspillere der følger med ned og vinklen bliver så spids at han slet ikke skal derud.
    Han har faktisk kostet mange mål i denne sæson, fordi han er placeret forkert eller løber hovedløst ud, når det ikke er nødvendigt. Her skal han også bare blive inde i målet. Bengtsson var dog ringe i mange facetter af spilllet og jeg forstår ikke, at han stadig er så ringe. Jeg husker ham bedre (det kan sagtens være min fejl).

    Generelt er vores pres dårligt og vi er for passive. Dommeren er dog ikke god i dag, jeg synes Pukki skal have rødt, bolden er ikke i nærheden og han kan sagtens løbe udenom - det skal han altså se. Desuden kunne BIF trække så meget tid de overhovedet ønskede og så kan der sagtens dømmes straffe til Fischer. Hvis man er en god dommer, så kan man sagtens dømme konsekvent og internationalt i samme omgang. Nogle danske dommere tror de skal stoppe med at fløjte for at være internationale!

    Det skal blive meget bedre, men det her var bare en elendig start på foråret og sæsonen har været rent kvalme indtil nu.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Han har faktisk kostet mange mål i denne sæson, fordi han er placeret forkert eller løber hovedløst ud, når det ikke er nødvendigt. Her skal han også bare blive inde i målet. Bengtsson var dog ringe i mange facetter af spilllet og jeg forstår ikke, at han stadig er så ringe. Jeg husker ham bedre (det kan sagtens være min fejl).

    Generelt er vores pres dårligt og vi er for passive. Dommeren er dog ikke god i dag, jeg synes Pukki skal have rødt, bolden er ikke i nærheden og han kan sagtens løbe udenom - det skal han altså se. Desuden kunne BIF trække så meget tid de overhovedet ønskede og så kan der sagtens dømmes straffe til Fischer. Hvis man er en god dommer, så kan man sagtens dømme konsekvent og internationalt i samme omgang. Nogle danske dommere tror de skal stoppe med at fløjte for at være internationale!

    Det skal blive meget bedre, men det her var bare en elendig start på foråret og sæsonen har været rent kvalme indtil nu.
    Var det ikke noget med at det var noget så vigtigt at stå med vores bedste målmand? Var det ikke det mange sagde herinde. Hvem er vores bedste målmand for resten?

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hvem er vores bedste målmand for resten?
    Det er du da, Romme.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Jeg synes det er skræmmende hvor lidt Ståle egentlig ved hvilke angribere det er han vil have på sit hold, det er som om at han køber angribere der er dårligst til det han vil have.

    Pusic
    De Ridder
    Pavlovic
    Pieros
    Til dels Sigurdarson (synes egentlig han gjorde det fint, men vi købte ham trods alt ikke)

    Santander KAN det Ståle vil have en angriber skal kunne, hvorfor i alt verden går han så ikke mere efter den slags typer? Og her snakker jeg ikke engang om at kunne score mål, men om at være opspilstation og fordele spillet så de andre kan score mål. Det er virkelig skræmmende.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er du da, Romme.
    Nej måtte desværre stoppe pga. en skade ;)

    ”Vi kommer frem til tre store chancer, men bolden ville ikke ind, og vi må desværre kæmpe meget hårdt for vores mål i denne sæson.” citat Ståle Solbakken

    Mm. Fordi de angribere du har hentet ind for 40 millioner ikke har niveauet åbenbart.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Den her kamp er mest af alt Ståles nederlag. Ikke at vi på nogen måde var favoritter, men det var tydeligt, at vi gik på banen med tabermentalitet. Der står seks mand tilbage på egen banehalvdel, hver gang vi angriber, og attituden på hele holdet er, at man håber, at nogle andre gør noget. De eneste, der skiller sig ud er selvfølgelig Skov og Fischer (da han kommer ind), for de er endnu ikke blevet hjernevasket af Ståles defensive systemtænkning. Fischer viser - som næsten alle herinde vidste i forvejen - på få minutter efter sit indhop, at han er en klassespiller, men selv han kunne ikke holde dampen oppe, da den første entusiasme efter pausen var dampet af. Jeg frygter virkelig, at Ståle i løbet af kort tid får kvalt den energi og fremadrettethed, de kommer med, så de begynder at ligne resten af holdet. Ståle har tabt det her hold, og der er brug for frisk luft og nye tanker for at vende skuden.
    Undskyld mig, men sikke en gang vrøvl....

    Det er ok, at man er frustreret når man har tabt og det går dårligt. Men come on.......

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Undskyld mig, men sikke en gang vrøvl....

    Det er ok, at man er frustreret når man har tabt og det går dårligt. Men come on.......
    Det er vel altid trænerens skyld at vi taber. Lidt sat på en spids, men det er Ståle der lægger taktikken samt det er ham der instruere spillerne i hvordan han gerne ser holdet spille. Det er ham der laver ind/udskiftningerne, så når det køre og vi vinder får han ros og når vi taber og spiller dårligt får han ris.

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Undskyld mig, men sikke en gang vrøvl....

    Det er ok, at man er frustreret når man har tabt og det går dårligt. Men come on.......
    Kasper, hvor er det Garneren ikke har ret? Der har siden i sommer, i dette projekt, ikke været nogen som helst udvikling i holdet. Skal vi være rigtig flinke, kan vi dog nævne Verbic, som er sendt videre. Bliver det ikke signifikant bedre i løbet af de næste to måneder, må nye kræfter komme til.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Undskyld mig, men sikke en gang vrøvl....

    Det er ok, at man er frustreret når man har tabt og det går dårligt. Men come on.......
    Hvis du var mere konkret, var det lidt lettere at forholde sig til din uenighed. Indtil da er det svært at betragte dit evige forsvar af Ståle som andet end blindt klakørarbejde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Kasper, hvor er det Garneren ikke har ret? Der har siden i sommer, i dette projekt, ikke været nogen som helst udvikling i holdet. Skal vi være rigtig flinke, kan vi dog nævne Verbic, som er sendt videre. Bliver det ikke signifikant bedre i løbet af de næste to måneder, må nye kræfter komme til.
    Jeg tror desværre ikke ledelsen har nosser nok til at fyre Ståle, selvom han har haft det ultimativ ansvar får FCKs nedtur samt de mange fejl indkøb. Det er sgu lidt skræmmende.

    Nææ, Det næste halve år kommer til at gøre ondt. En afklapsning på 2 x 5-0 til Madrid så er scenen ligesom sat.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 17.05.17, 15:10
  2. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •